goud

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik merk dat W4 als spel begint te vertragen.
Door een overvloed aan barbaren en ook door de omvang van de accounts lopen veel spelers tegen een edelgebrek aan.

Dit kost spelplezier en werkt demotivatie in de hand.
Gevolg is dat spelers stoppen omdat ze niet genoeg tempo in het spel vinden zitten!

Daardoor komen er steeds meer lege accounts en / of barbaren en houdt het probleem zichzelf in stand!

Het is nodig om de vaart op wereld vier te behouden en daarmee ook het spelplezier van de spelers.
Ik voorzie dat het anders een spel wordt met als doel de snelste interner tot winnaar uit te roepen!

Dit is toch nogaltijd TribalWars??
Niet edel je suf aan barbaren??

Voor de dynamiek en het spelplezier..

Ik stel voor dat we de kosten voor een edel / goudmunt halveren.
Dat zal de vaart weer trug brengen.
Het spelplezier bevorderen.

Dan wordt het weer Tribal Wars.


Wie kan zich hierin vinden ?

jay
 

DeletedUser7172

Guest
Nee

Dat verdubbeld eigenlijk de wereldsnelheid. Onacceptabel.
 
Reactiescore
30
Je failt gewoon als je bb wordt.:( Niets aan te doen. Maar al die ''gaten'' op de kaart is wel erg jammer ja, daar geef ik je gelijk in.
 

DeletedUser

Guest
Graag! Continu maar een paar edels ter beschikking hebben, werkt zeer demotiverend. Op een andere wereld waar ik speel, hebben ze het ingevoerd en de wereld werd er meteen dynamischer van.
 

DeletedUser

Guest
Nee

Dat verdubbeld eigenlijk de wereldsnelheid. Onacceptabel.

de snelheid waarop je gebouwen (muren) bouwt blijft gelijk. De looptijden blijven gelijk. Dus de wereldsnelheid verdubbeld niet.
spelers krijgen meer gelegenheid om edels te maken. Dat is het enige verschil. Het zal W4 dynamischer maken en spelers gemotiveerder omdat er meer gelegenheid is om oorlog te voeren.

jay
 

DeletedUser

Guest
de snelheid waarop je gebouwen (muren) bouwt blijft gelijk. De looptijden blijven gelijk. Dus de wereldsnelheid verdubbeld niet.
spelers krijgen meer gelegenheid om edels te maken. Dat is het enige verschil. Het zal W4 dynamischer maken en spelers gemotiveerder omdat er meer gelegenheid is om oorlog te voeren.

jay

het heeft een voordeel voor de grote spelers, maar stel je voor, je hebt 2 mil punten, en alle 10 milletjes + kunnen in een keer superveel edels hebben...
 

DeletedUser7172

Guest
de snelheid waarop je gebouwen (muren) bouwt blijft gelijk. De looptijden blijven gelijk. Dus de wereldsnelheid verdubbeld niet.
spelers krijgen meer gelegenheid om edels te maken. Dat is het enige verschil. Het zal W4 dynamischer maken en spelers gemotiveerder omdat er meer gelegenheid is om oorlog te voeren.

jay

Dat weet ik ook wel.

Je stelt dit voor omdat er alleen barbaren / interns geedeld worden.
De feitelijk snelheid verdubbeld dus wel.
 

DeletedUser

Guest
Zoiets komt er toch niet door jay ;)

Idee zou wel mooi zijn, maar ja
 

DeletedUser26928

Guest
Ik stem voor

Ik haat dat **************** edel te kort!

Kunnen we eens heerlijk aanvallen met genoeg edels!!!


Als het op tribalwars.net is ingevoerd op sommige werelden dan kunnen wij het hier ook krijgen vind ik!!!!

dus laat het maar komen!!


alleen zal domte het niet leuk vinden een duif met veel edels :p
 

DeletedUser9529

Guest
Zou op bepaalde momenten handig zijn, maar zoals ParkwayDrive (geweldige naam trouwens :)) zegt, zou het erg unfair tov kleinere spelers zijn.
 

DeletedUser16443

Guest
Ik ben idd ook voor:) al zouden idd sommige spelers het niet leuk vinden....

maja dat zijn ook de spelers die nu ook al zon 200 edels of meer hebben:p
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zouden ze hiervoor ook zo'n oneerlijke enquête moeten maken.

Als je die dan alleen op w4 houdt, dan zal er wel uitkomen dat het hier moet worden ingevoerd ^^
 

DeletedUser

Guest
Op Wereld 11 van .net hebben ze het ingevoerd op verzoek van de actieve spelers. Enquete is alleen op die wereld gehouden.
 

DeletedUser26928

Guest
Op Wereld 11 van .net hebben ze het ingevoerd op verzoek van de actieve spelers. Enquete is alleen op die wereld gehouden.

dus inprencipe kan hier ook dus als wij als alle actieve leden verzoek indienen bij w support bijvoorbeeld en hier dan kan het zelfde resultaat komen wat super zou zijn voor iedereen hier!
 

DeletedUser

Guest
zou voor mij niet uitmaken,er liggen bij mij toch geen barbaars,maar ik gun het wel andere spelers als ze dat zouden doorvoeren.een edelmanbonus voor de barbaars zou heel handig zijn om het spelplezier terug te halen in deze wereld
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat kleine spelers niet benadeeld mogen worden door opeens een edeloverschot voor spelers...
Er zijn nog momenten dat het oneerlijk is...
Neem nu stalkor... Die zit er nog altijd met een gehavend account...
Je neemt deze speler zijn kans om ooit terug te komen gewoon af door die extra snelle edels...
De wereld zou eigenlijk meer dan een maand stil moeten liggen...
Alle account opgebouwd en in orde voordat je zoiets kan invoeren...
Anders heb je ALTIJD spelers die hier de dupe van zijn en ik vind dit dan ook onacceptabel...

De immers wijze TSL spreekt nog maar eens ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan