DeletedUser
Guest
ik merk dat W4 als spel begint te vertragen.
Door een overvloed aan barbaren en ook door de omvang van de accounts lopen veel spelers tegen een edelgebrek aan.
Dit kost spelplezier en werkt demotivatie in de hand.
Gevolg is dat spelers stoppen omdat ze niet genoeg tempo in het spel vinden zitten!
Daardoor komen er steeds meer lege accounts en / of barbaren en houdt het probleem zichzelf in stand!
Het is nodig om de vaart op wereld vier te behouden en daarmee ook het spelplezier van de spelers.
Ik voorzie dat het anders een spel wordt met als doel de snelste interner tot winnaar uit te roepen!
Dit is toch nogaltijd TribalWars??
Niet edel je suf aan barbaren??
Voor de dynamiek en het spelplezier..
Ik stel voor dat we de kosten voor een edel / goudmunt halveren.
Dat zal de vaart weer trug brengen.
Het spelplezier bevorderen.
Dan wordt het weer Tribal Wars.
Wie kan zich hierin vinden ?
jay
Door een overvloed aan barbaren en ook door de omvang van de accounts lopen veel spelers tegen een edelgebrek aan.
Dit kost spelplezier en werkt demotivatie in de hand.
Gevolg is dat spelers stoppen omdat ze niet genoeg tempo in het spel vinden zitten!
Daardoor komen er steeds meer lege accounts en / of barbaren en houdt het probleem zichzelf in stand!
Het is nodig om de vaart op wereld vier te behouden en daarmee ook het spelplezier van de spelers.
Ik voorzie dat het anders een spel wordt met als doel de snelste interner tot winnaar uit te roepen!
Dit is toch nogaltijd TribalWars??
Niet edel je suf aan barbaren??
Voor de dynamiek en het spelplezier..
Ik stel voor dat we de kosten voor een edel / goudmunt halveren.
Dat zal de vaart weer trug brengen.
Het spelplezier bevorderen.
Dan wordt het weer Tribal Wars.
Wie kan zich hierin vinden ?
jay