Goldenawards

Reactiescore
1.094
Ik reageer op dingen die over mij gaan en niet over de rest vanI, dus voor mij is dat niet echt onzin. Weet ook goed genoeg dat de rest van I en ik ook een deel alleen maar bb's edelde, maar daar kon ik niets aan veranderen dat was allemaal hun keuzen he.

Dan kan ~I~ of jij nooit zijn begonnen met barbaren edelen omdat wij zgn zouden zijn begonnen. Want het is overduidelijk dat men in ~I~ dat grootschalig deed. Hun keuze die ertoe geleid hebben dat wij stappen ondernamen om ze te edelen. Blij dat je dat al inziet dus.

Das dan van jou ook beetje mierenneuken he als je vind dat een dorp dat 12uur later is geedelt niet meer mag, heb dit volgens mij ook gezegd tegen holy zoals ik al eerder had gezegd. Maar laat ons over dit deel al gewoon ophouden.

Tja jij begint. Ik hoef er dus helemaal niet helemaal mee eens te zijn, want je zegt eerst zelf dat je direct bent gestopt wat ik duidelijk ontkrachtte, maar later veranderde je dat verhaal.

Ja das wel allemaal goed en wel dat dit voor jullie niets uitmaakte, maar dan blijft het nog altijd dubbel zoals ik al zei dat jullie het wel mochten doen en wij niet. Ik snap exact wat je zegt, maar wat dat ik zeg begrijp je ook wel denk ik.

Je doet er redelijk luchtig over maar het is wel essentieel. Wij hebben alleen die barbaren gepakt om de strijd voort te kunnen zetten. Daarnaast viel de hoeveelheid ook erg mee. Jullie hebben als stam bizarre hoeveelheden barbaren gepakt om reden onbekend -> in onze ogen vertragen. Dat jij het dubbel vindt is niet mijn probleem, wij hebben het puur gedaan om strijd in de wereld te houden en om de wereld snel gespeeld te maken, door daarmee vol op jullie te knallen. Bij beide dingen hebben jullie heel passief meegedaan.

Daarnaast zoals ik zeg is het niet dubbel omdat wij de wereld niet vertragen met het edelen van barbaren. En weet je, als het nou een paar waren die jullie edelen, maar dat was ook niet zo. De hoeveelheden waren zo erg dat het essentieel was om jullie weg te krijgen omdat de wereld anders belachelijk werkt gerekt.

Ik begrijp dus wat je zegt ja, maar logisch is het totaal niet.

Wat ik ook nog even wilt duidelijk maken is dat wij nooit vanaf het begin in I hebben gezeten en het daarom ook niet allemaal eens waren met hoe het daar verliep, maar omdat wij uit D zijn gegaan zodat alex deff kon regelen zijn we dan toch naar I gegaan om dan toch gwn een stam te hebben.

Ik zie niet in hoe dit een gegronde reden is om absent te blijven van het wereld strijdtoneel, en of je te beperken tot interns en barbaren.

En dan wordt ik onsympathiek genoemd en dan krijg je dit als pm's als je gwn wilt kijken hoe de wereld nog verloopt.
Even dit nog. Dit is het probleem met jullie als er 1 ding wordt gezegd zoals hier dan dat we 5 mil verdediger niet slecht vinden, maar daarna ook toegeven dat die opzich niet super goed is als je dan kijkt naar de aanvaller van de dag met 7 mil, dan kijken jullie alleen naar het gedeelte dat ik ooit heb gezegd dat ik het goed vond en niet wat ik er daarna heb over gezegd. Ik blijf erbij dat bijna alles wat ik hier ga zeggen of heb gezegd door jullie toch als niet correct of een leugen wordt gezien als dit eigenlijk gwn klopt.

Weet je wat jou/jullie probleem is? Jullie zijn te trots om je fouten in te zien, en te evalueren wat je wellicht kan veranderen en verbeteren.
Wat wij tegen jullie via PM hebben gezegd hebben jullie in principe allemaal zelf uitgelokt door je in pm's dom (robbin) of op het gebied qua strijd absent te gedragen.

Als jij 5 mil verdediger hebt en de aanvallers hebben 7 mil, dan heb je niet 'niet slecht' gedeffed nee dan heb je werkelijk dramatisch gedeffed. Dat een robbin dan gaat zeggen dat hij het mooi vind, of dat 'we niet moeten oordelen omdat we zijn prestaties niet kennen' terwijl zo'n acc als charliechapelin alleen maar wanstrijd heeft gevoerd, is niet meer dan komedie.

Ik vind het overigens heel apart dat ik bijna alleen maar vage excuses hoor waarom jullie niet hebben deelgenomen aan de strijd of inzet hebben getoond om een fatsoenlijke wereld neer te zetten. Terwijl je naar mijn mening meer moet kijken naar wat je fout hebt gedaan. Dan kan je mij verwijten dat hij associaal zijn met onze houding naar jullie toe, en weet je daar heb je volledig gelijk in. Maar die houding is terecht, want wij kunnen het waarmaken, en jij/jullie blijven hangen in je wanstrijd en schildpad-achtige gedrag.

Denk je overigens dat je de enige bent die pms hebt ontvangen om te stoppen met barbaren edelen? Vraag maar aan mensen van de stam Run/ ex BIEM, die hier rondlopen, daar heb ik het net zo goed aan gevraagd. Het leuke is, dat dat soort mensen wel moeite doen om de barbaren hoeveelheden te beperken en strijd te veroorzaken op de wereld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Ik ga en wil me niet mengen in deze discussie want Sseg verwoord het hier perfect maar wat Charlie op deze wereld heeft bereikt kan je niet eens een prestratie noemen. Het feit alleen al dat iemand van dat account durft te zeggen je kent mijn prestaties niet, gaat ons punt ver voorbij want al je andere prestaties vallen in het niet bij deze wanprestatie.

Dit is gewoon niet goed te praten en je kan het in mijn ogen alleen maar accepteren en leren van je fouten.
 
Reactiescore
28
Beste speler: Vind dit vaak een lastige omdat je niet alle spelers in actie heb kunnen zien. Je gaat dan naar statistieken kijken en 2 helden op sokken hebben de beste verdeling tussen ODA en ODD imo. Of ze echt de beste spelers zijn dat weet ik niet, maar het is zal wss een POEF account zijn en dit account is ook op defensieve wijze getest deze Classic.
Beste stam: POEF, dik verdiend gezien het verloop van de wereld. Helaas hebben ze geen waardige tegenstander gehad om te laten zien dat deze nominatie echt terecht is.
De beste stam speler: Holy Cola, in Platy was er weinig samenwerking (ben wat later op Holy gekomen en kan niks over de 1e paar weken vertellen). Vanuit Poef weet ik dat er wel een goede samenwerking qua stam was,maar wie hier de beste was geen idee. Het is raar om hier je eigen account neer te zetten, maar we hebben als account nooit moeilijk gedaan om vv te draaien, clears te doneren en os te leveren.
Het grootste ego: Timon van TBC. Hele grote verhalen ingame en op het AF, maar om een simpele ban om als excuus te gebruiken voor eerdere fouten die gemaakt zijn en daarom op massa delete te gaan en de wereld voor veel spelers te verneuken :( .
Beste leider: Kan hier echt niemand bedenken.
Slechtste leider: D/GOUD, hier is volgens mij genoeg over geschreven en spreekt het voor zichzelf.
Meest overschatte stam: D/GOUD, alleen maar groot geworden door de vele BG's en interns.
Meest onderschatte stam: POEF uit de ogen van POEF accounts zelf. Ze doen zichzelf tekort dat het wel meeviel met de kwaliteit van de stam tov vorige Classics. Deze Classic is het de enige stam die de juiste activiteit en mentaliteit had om echt voor de wereldwinst te gaan. Accounts zijn goed bezet en allemaal ervaren kwaliteitsspelers. Ben sowieso verbaasd hoeveel accounts solo een Classic spelen, solo kun je (bijna) nooit meedraaien voor de wereldwinst imo of je moet heel veel vv afgeven. Hiervoor is de snelheid van een Classic te groot.
Meest overschatte speler: MMB, veel verwacht van deze speler gezien zijn geschiedenis toen ik op Holy kwam. Wat een tegenvaller is dit account, totaal geen stamspeler, voornamelijk 's nachts edelen en niks qua mooie timings van gezien..
Meest onderschatte speler: Final Meltdown, speelde solo met een onhoudbaar front. Heeft ons als een van de weinige aardig kunnen tegenhouden gezien zijn situatie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bomboko Lokumba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: MMB
Mooiste spelers naam: Sm0ke2die
Mooiste stam naam: Poef
Het tofste topic: Goldenawards
Het domste topic: Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld
Favoriete forum poster: Segg
Minst favoriete forum poster: Finalowner3
Dikste wannabe op het forum: Finalowner3
Dikste wannabe in het spel: MMB
Mooiste profiel foto van spelers: BurningRope
Mooiste profiel foto van stammen: Platy
Mooiste actie van de wereld:
Met ons account heb ik het meest genoten met de plannen en aanvallen op Sly Cooper. Ook het respect naar elkaar toe als tegenstanders was van grote klasse. Weet het niet zeker, maar volgens mij waren we goed op weg om dit account op den duur (gedeeltelijk) weg te spelen. Door de BG met POEF is de deze mooie strijd gestopt en had gehoopt op een mooi vervolg als BG tegen de kwantiteit van GOUD. Helaas is dit anders gebleken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Geen idee welke accounts nog verder gaan spelen. Ik begreep dat veel vaste Classic spelers gaan stoppen en van de overige accounts heb ik niet veel kunnen zien. Vind wel dat tim010 mooie dingen heeft kunnen laten zien en is zeker een goede speler voor de toekomst alhoewel ik niet denk dat tim weer een Classic zo snel zal spelen.
Meest belovende stam voor de toekomst: ????????
Grootste blunder: Een BG/GAP met WAU starten om samen POEF te bestrijden. Nog geen gezamenlijke actie gedaan of uberhaupt een plan met de intentie om dit te doen besproken.
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers van POEF, die zijn na mijn mening echte Classic spelers. Iig zijn ze het meest te vergelijken deze Classic met de vorige Classic winnaars zoals Church.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Als ze actief zijn de medespelers van Holy. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten op dit account, een aantal zijn de starters en een aantal offensieve en defensieve spelers. Zeker niet de beste spelers, maar wel een gezellige club die ook echt stamspelers zijn waar ik van geniet. Jammer dat een aantal nu stoppen en we waarschijnlijk ieder zijn eigen weg zal vervolgen of in een andere samenstelling. Heb genoten van de jaren samen spelen (ook op 4 FOAT)
 
Reactiescore
661
Beste speler: Vind dit vaak een lastige omdat je niet alle spelers in actie heb kunnen zien. Je gaat dan naar statistieken kijken en 2 helden op sokken hebben de beste verdeling tussen ODA en ODD imo. Of ze echt de beste spelers zijn dat weet ik niet, maar het is zal wss een POEF account zijn en dit account is ook op defensieve wijze getest deze Classic.
Beste stam: POEF, dik verdiend gezien het verloop van de wereld. Helaas hebben ze geen waardige tegenstander gehad om te laten zien dat deze nominatie echt terecht is.
De beste stam speler: Holy Cola, in Platy was er weinig samenwerking (ben wat later op Holy gekomen en kan niks over de 1e paar weken vertellen). Vanuit Poef weet ik dat er wel een goede samenwerking qua stam was,maar wie hier de beste was geen idee. Het is raar om hier je eigen account neer te zetten, maar we hebben als account nooit moeilijk gedaan om vv te draaien, clears te doneren en os te leveren.
Het grootste ego: Timon van TBC. Hele grote verhalen ingame en op het AF, maar om een simpele ban om als excuus te gebruiken voor eerdere fouten die gemaakt zijn en daarom op massa delete te gaan en de wereld voor veel spelers te verneuken :( .
Beste leider: Kan hier echt niemand bedenken.
Slechtste leider: D/GOUD, hier is volgens mij genoeg over geschreven en spreekt het voor zichzelf.
Meest overschatte stam: D/GOUD, alleen maar groot geworden door de vele BG's en interns.
Meest onderschatte stam: POEF uit de ogen van POEF accounts zelf. Ze doen zichzelf tekort dat het wel meeviel met de kwaliteit van de stam tov vorige Classics. Deze Classic is het de enige stam die de juiste activiteit en mentaliteit had om echt voor de wereldwinst te gaan. Accounts zijn goed bezet en allemaal ervaren kwaliteitsspelers. Ben sowieso verbaasd hoeveel accounts solo een Classic spelen, solo kun je (bijna) nooit meedraaien voor de wereldwinst imo of je moet heel veel vv afgeven. Hiervoor is de snelheid van een Classic te groot.
Meest overschatte speler: MMB, veel verwacht van deze speler gezien zijn geschiedenis toen ik op Holy kwam. Wat een tegenvaller is dit account, totaal geen stamspeler, voornamelijk 's nachts edelen en niks qua mooie timings van gezien..
Meest onderschatte speler: Final Meltdown, speelde solo met een onhoudbaar front. Heeft ons als een van de weinige aardig kunnen tegenhouden gezien zijn situatie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bomboko Lokumba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: MMB
Mooiste spelers naam: Sm0ke2die
Mooiste stam naam: Poef
Het tofste topic: Goldenawards
Het domste topic: Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld
Favoriete forum poster: Segg
Minst favoriete forum poster: Finalowner3
Dikste wannabe op het forum: Finalowner3
Dikste wannabe in het spel: MMB
Mooiste profiel foto van spelers: BurningRope
Mooiste profiel foto van stammen: Platy
Mooiste actie van de wereld:
Met ons account heb ik het meest genoten met de plannen en aanvallen op Sly Cooper. Ook het respect naar elkaar toe als tegenstanders was van grote klasse. Weet het niet zeker, maar volgens mij waren we goed op weg om dit account op den duur (gedeeltelijk) weg te spelen. Door de BG met POEF is de deze mooie strijd gestopt en had gehoopt op een mooi vervolg als BG tegen de kwantiteit van GOUD. Helaas is dit anders gebleken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Geen idee welke accounts nog verder gaan spelen. Ik begreep dat veel vaste Classic spelers gaan stoppen en van de overige accounts heb ik niet veel kunnen zien. Vind wel dat tim010 mooie dingen heeft kunnen laten zien en is zeker een goede speler voor de toekomst alhoewel ik niet denk dat tim weer een Classic zo snel zal spelen.
Meest belovende stam voor de toekomst: ????????
Grootste blunder: Een BG/GAP met WAU starten om samen POEF te bestrijden. Nog geen gezamenlijke actie gedaan of uberhaupt een plan met de intentie om dit te doen besproken.
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers van POEF, die zijn na mijn mening echte Classic spelers. Iig zijn ze het meest te vergelijken deze Classic met de vorige Classic winnaars zoals Church.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Als ze actief zijn de medespelers van Holy. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten op dit account, een aantal zijn de starters en een aantal offensieve en defensieve spelers. Zeker niet de beste spelers, maar wel een gezellige club die ook echt stamspelers zijn waar ik van geniet. Jammer dat een aantal nu stoppen en we waarschijnlijk ieder zijn eigen weg zal vervolgen of in een andere samenstelling. Heb genoten van de jaren samen spelen (ook op 4 FOAT)

Een heel mooi en objectief lijstje. Ik ben het met bijna alles eens.
Bedankt om poef de mooiste naam te vinden. Dat is het ook.
De meeste spelers van bomboko stoppen, helaas, anders hadden we wel eens een classic samen kunnen doen ja.
 

DeletedUser74552

Guest
Beste speler: Vind dit vaak een lastige omdat je niet alle spelers in actie heb kunnen zien. Je gaat dan naar statistieken kijken en 2 helden op sokken hebben de beste verdeling tussen ODA en ODD imo. Of ze echt de beste spelers zijn dat weet ik niet, maar het is zal wss een POEF account zijn en dit account is ook op defensieve wijze getest deze Classic.
Beste stam: POEF, dik verdiend gezien het verloop van de wereld. Helaas hebben ze geen waardige tegenstander gehad om te laten zien dat deze nominatie echt terecht is.
De beste stam speler: Holy Cola, in Platy was er weinig samenwerking (ben wat later op Holy gekomen en kan niks over de 1e paar weken vertellen). Vanuit Poef weet ik dat er wel een goede samenwerking qua stam was,maar wie hier de beste was geen idee. Het is raar om hier je eigen account neer te zetten, maar we hebben als account nooit moeilijk gedaan om vv te draaien, clears te doneren en os te leveren.
Het grootste ego: Timon van TBC. Hele grote verhalen ingame en op het AF, maar om een simpele ban om als excuus te gebruiken voor eerdere fouten die gemaakt zijn en daarom op massa delete te gaan en de wereld voor veel spelers te verneuken :( .
Beste leider: Kan hier echt niemand bedenken.
Slechtste leider: D/GOUD, hier is volgens mij genoeg over geschreven en spreekt het voor zichzelf.
Meest overschatte stam: D/GOUD, alleen maar groot geworden door de vele BG's en interns.
Meest onderschatte stam: POEF uit de ogen van POEF accounts zelf. Ze doen zichzelf tekort dat het wel meeviel met de kwaliteit van de stam tov vorige Classics. Deze Classic is het de enige stam die de juiste activiteit en mentaliteit had om echt voor de wereldwinst te gaan. Accounts zijn goed bezet en allemaal ervaren kwaliteitsspelers. Ben sowieso verbaasd hoeveel accounts solo een Classic spelen, solo kun je (bijna) nooit meedraaien voor de wereldwinst imo of je moet heel veel vv afgeven. Hiervoor is de snelheid van een Classic te groot.
Meest overschatte speler: MMB, veel verwacht van deze speler gezien zijn geschiedenis toen ik op Holy kwam. Wat een tegenvaller is dit account, totaal geen stamspeler, voornamelijk 's nachts edelen en niks qua mooie timings van gezien..
Meest onderschatte speler: Final Meltdown, speelde solo met een onhoudbaar front. Heeft ons als een van de weinige aardig kunnen tegenhouden gezien zijn situatie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bomboko Lokumba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: MMB
Mooiste spelers naam: Sm0ke2die
Mooiste stam naam: Poef
Het tofste topic: Goldenawards
Het domste topic: Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld
Favoriete forum poster: Segg
Minst favoriete forum poster: Finalowner3
Dikste wannabe op het forum: Finalowner3
Dikste wannabe in het spel: MMB
Mooiste profiel foto van spelers: BurningRope
Mooiste profiel foto van stammen: Platy
Mooiste actie van de wereld:
Met ons account heb ik het meest genoten met de plannen en aanvallen op Sly Cooper. Ook het respect naar elkaar toe als tegenstanders was van grote klasse. Weet het niet zeker, maar volgens mij waren we goed op weg om dit account op den duur (gedeeltelijk) weg te spelen. Door de BG met POEF is de deze mooie strijd gestopt en had gehoopt op een mooi vervolg als BG tegen de kwantiteit van GOUD. Helaas is dit anders gebleken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Geen idee welke accounts nog verder gaan spelen. Ik begreep dat veel vaste Classic spelers gaan stoppen en van de overige accounts heb ik niet veel kunnen zien. Vind wel dat tim010 mooie dingen heeft kunnen laten zien en is zeker een goede speler voor de toekomst alhoewel ik niet denk dat tim weer een Classic zo snel zal spelen.
Meest belovende stam voor de toekomst: ????????
Grootste blunder: Een BG/GAP met WAU starten om samen POEF te bestrijden. Nog geen gezamenlijke actie gedaan of uberhaupt een plan met de intentie om dit te doen besproken.
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers van POEF, die zijn na mijn mening echte Classic spelers. Iig zijn ze het meest te vergelijken deze Classic met de vorige Classic winnaars zoals Church.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Als ze actief zijn de medespelers van Holy. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten op dit account, een aantal zijn de starters en een aantal offensieve en defensieve spelers. Zeker niet de beste spelers, maar wel een gezellige club die ook echt stamspelers zijn waar ik van geniet. Jammer dat een aantal nu stoppen en we waarschijnlijk ieder zijn eigen weg zal vervolgen of in een andere samenstelling. Heb genoten van de jaren samen spelen (ook op 4 FOAT)

Helemaal eens met robin, nette lijst. Bedankt voor de nominatie. Ik kan niet helemaal tevreden zijn over de prestatie van 2 helden op deze classic. We hebben heel wat edels verspild en dankzij het waardeloos weg zetten van ons cluster, een aantal weken flink mogen deffen. Wel kan ik zeggen dat ik weer veel geleerd heb mede dankzij de kwaliteit spelers binnen POEF zelf. Vooral met Nathan kan ik af en toe flink in de clinch liggen maar hij weet ook dat ik niets anders dan respect en lof heb voor alle spelers binnen POEF. Helaas zal tribalwars afscheid nemen van een tal van deze doorgewinterde spelers. Dit betreur ik maar aan de andere kant word er weer ruimte gemaakt voor een nieuwe lading met kwalitateit spelers. Het is een bitter zoet gevoel maar ik kijk zeker uit naar de volgende classics!

Ps. Ik weet zeker dat zelfs onze @tim010 nog wel een poging gaat wagen op een van de komende classic.
 
Reactiescore
510
Ik doe een classic nog altijd het liefste solo hoor :p
 
Reactiescore
510
Als je het doet moet je het wel goed doen toch
 
Reactiescore
510
Ja
 
Reactiescore
661
Ok
 
Reactiescore
510
Nu hopen dat de volgende maar snel komt :p
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser78396

Guest
Enige prestatie die ik ~I~ wel toe vind behoren, is dat ik het knap vind dat jullie in 1 maand tijd 1300 dorpen zijn kwijtgeraakt.


whahahaha dat is waar maar ze werden ook wel van alle kanten aangevallen, weet niet of jullie veel tegenstand kregen tho.... ikzelf vrij weinig, hoef nieteens te timen om dorpen te kunnen pakken....
 
Reactiescore
1.094
Nou mensen zoals CharlieChapelin of Fenno4444 vonden het grappig om eerst een stuk of 50 dorpen te verliezen, en 200 dorpen niet of niet goed te dodgen alvorens ze dachten van ha nu komen de ongetimde treinen laten we daar 4 willekeurige uit kiezen om te slopen, of om recaps op te sturen.

Tegenstand neuh dus, maar sporadische selectieve activiteit. Merkte ook heel erg dat CC voornamelijk tegen ons actief was omdat ze niet blij beter gezegd boos waren dat we ze terecht aanspraken over hun houding op de wereld. Het mocht allemaal niet baten natuurlijk.

Zoals Big-Daddy-D nu ook, die is in record tempo barbaren van 2,5k gaan edelen om zijn bestaan te rekken.
 

DeletedUser75892

Guest
Nou mensen zoals CharlieChapelin of Fenno4444 vonden het grappig om eerst een stuk of 50 dorpen te verliezen, en 200 dorpen niet of niet goed te dodgen alvorens ze dachten van ha nu komen de ongetimde treinen laten we daar 4 willekeurige uit kiezen om te slopen, of om recaps op te sturen.

Tegenstand neuh dus, maar sporadische selectieve activiteit. Merkte ook heel erg dat CC voornamelijk tegen ons actief was omdat ze niet blij beter gezegd boos waren dat we ze terecht aanspraken over hun houding op de wereld. Het mocht allemaal niet baten natuurlijk.

Zoals Big-Daddy-D nu ook, die is in record tempo barbaren van 2,5k gaan edelen om zijn bestaan te rekken.

Gratis dorpenuitbouwer, niet klagen ;)
 
Reactiescore
661
whahahaha dat is waar maar ze werden ook wel van alle kanten aangevallen, weet niet of jullie veel tegenstand kregen tho.... ikzelf vrij weinig, hoef nieteens te timen om dorpen te kunnen pakken....

Bomboko heeft toch wel wat tegenstand gehad deze wereld. Soms zelfs paar dagen zwaar te verduren gehad. Maar dank zij leuke buren steeds redelijk goed kunnen standhouden.
 
Bovenaan