Goldenawards

DeletedUser74009

Guest
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Ik vul alvast in:

Beste speler: Op dit moment denk ik Laatstewereldnostalgie. Staat hoog in de OD lijstjes, en heeft dus al het e.e.a. te verduren gehad deze classic. En dat met zo n belachelijke stam als achterban. Knap.
Beste stam: Ik ben op dit moment geneigd om mijn eigen stam POEF te zeggen. Van de rest heb ik geen sterke indruk om verschillende reden, voornamelijk leavers. En POEF lijkt mij hierin meer stabiel dan de andere stammen, we hebben enkel wat stamwissels gehad vanwege de OS voor leden van onze ex-BG., maar degenen die er nu in zitten zijn vanaf het begin ook degenen waar het om ging.
De beste stam speler: Percy Jackson
Het grootste ego: mensen van de stam CnO. .OnC vind dat echt mafketels. Hele hoge hoed van zichzelf maar enige wat ze kunnen is internen en met hangende pootjes vragen om BG's en dat soort dingen. Of nachtchecks sturen, en kan het niet op de classic dan op andere werelden. Goed behalve dan laatstewereldnostalgie die lijkt me wel oke.
En boris Yeltsin / kata noob guy.
Beste leider: /
Slechtste leider: Zie grootste ego. Leiders van die stammen iig. Vroege fase al gaan internen. Mensen aanschrijven voor BG's om ze bijna halve dag later alweer als een baksteen te laten vallen. Nee zit daar 0 tactiek achter.
Meest overschatte stam: Misschien Time, maar die hadden zichzelf niet overschat, die werden aangezien als 'Top stam' maar omringende stammen waren groter en beter. Verder moet ik wel eerlijk zeggen dat ik van Platy en WAU ook geen hoge hoed op heb, in ieder geval qua houding. Misschien is het spelbeeld wel beter, maar vooralsnog echt geen geweldige topstam. |D| werd in het begin wel als naam genoemd, maar hadden al vrij snel wat tegenslagen. Ze staan er nog wel.
CnO OnC zijn slecht maar ik overschat ze dan ook niet.
Meest onderschatte stam: Denk dat als Senso niet een 2 fronten oorlog aan het uitvechten is/was dat ze wel wat beter konden.
Meest overschatte speler: N.a.v. vorige cl's kan ik denk ik hier wel heel rijtje met mensen opnoemen die nu weer mee doen. Maar het blijft toch knap hoe ver ze kunnen komen (alexander, proscopezz en nog veel meer) maar goed, het gaat wel vaak gepaard met bakken interns heb ik begrepen.
Meest onderschatte speler: Repel
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TBC pro noob. en eigen stam + BG
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mastermark, alexander-the-great, proscopez, 10 inches, tai chi, dryoshii en kan nog wel ff doorgaan.
Mooiste spelers naam: Holy Cola
Mooiste stam naam: Senso
Het tofste topic: Het topic waar men terecht zeurt over verbetering voor de instellingen.
Het domste topic: Ode aan Boris Yeltsin
Favoriete forum poster: Ben Howard, Yowhite, jvds11
Minst favoriete forum poster: Mongool de Ruyter, Thedutchguy
Dikste wannabe op het forum: Thedutchguy, sm1les, Tarik Z
Dikste wannabe in het spel: Boris Yeltsin
Mooiste profiel foto van spelers: Niet echt naar gekeken
Mooiste profiel foto van stammen: Dit ook niet echt.
Mooiste actie van de wereld: 2 bepaalde spelers wegedelen (Wrong Side of Heaven, en Deukhoofd)
Meest belovende speler voor de toekomst: Uh geen idee. Serieus front moet vgm nog komen. Hoop dat die laatstewereldnostalgie zijn situatie kan volhouden, dan is het wel een veelbelovende speler.
Meest belovende stam voor de toekomst: |D|, POEF
Grootste blunder: Serieus ingaan op verzoeken voor BG's en andere afspraken. Het is schijnbaar een trend om een afspraken te maken of proberen te maken, en die in record tempo's of op allerlei andere manieren en grijze gebieden weer net zo hard teniet te doen.
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die wel naar alle eerlijkheid handelen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stammies
 

DeletedUser59375

Guest
Beste speler: hmmm geen idee eigelijk
Beste stam: poef is sterke stam dat goed samenwerkt en lekker draait
De beste stam speler: aangezien ik alleen eigen stam ken ga ik hier voor kasore. Hij staat altijd voor je klaar als er ergens geholpen moet worden
Het grootste ego: boris Yeltsin heeft verder geen uitleg nodig denk ik
Beste leider: nog te vroeg om te zeggen
Slechtste leider: die van cno. schooien nogal om een bg overal
Meest overschatte stam: hmmm nja iedereen blaast nu nog hoog van de toren maar ben benieuwd hoe het straks zal zijn als het spelletje echt begint
Meest onderschatte stam: senso natuurlijk :p
Meest overschatte speler: veel van de grote interners
Meest onderschatte speler: weet niet direct iemand
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kasore, Serio Albiana., Zykrov en verder met De Misogyne Feminist, The Black Captain, laatstewereldnostalgie en Bomboko Lokumba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boris Yeltsin,
Mooiste spelers naam: Afgekeurde Astronaut.
Mooiste stam naam: zoizo POEF
Het tofste topic: praattopic is enige waar wat te beleven is
Het domste topic: het hoeveel heb je gefarmd topic
Favoriete forum poster: Poo.
Minst favoriete forum poster: Michiel de Ruyter
Dikste wannabe op het forum: Michiel de Ruyter
Dikste wannabe in het spel: boris Yeltsin
Mooiste profiel foto van spelers: Moonlight denk ik dan toch
Mooiste profiel foto van stammen: Platy. wie houd er nu niet van vogelbekdieren
Mooiste actie van de wereld: //
Meest belovende speler voor de toekomst: geen idee
Meest belovende stam voor de toekomst: POEF
Grootste blunder: op deze wereld laatstewereldnostalgie onderschatten
Voor wie heb je nu echt respect: goede spelers dat niet te koop lopen met al hun ervaring
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: elke goede tegenstander
 

DeletedUser72825

Guest
Beste speler: Dit is zeer moeilijk om 1 speler te kiezen, dus ik zal hier niet verder op ingaan.
Beste stam: POEF is inderdaad een goede correcte stam, zonder al te veel drama. Dit kunnen we niet van elke stam zeggen op deze classic!
De beste stam speler: Kasore is inderdaad een enorm goede stamspeler! Aangezien ik ook in Senso zit, kies ik ook voor Kasore!
Het grootste ego: boris Yeltsin
Beste leider: -
Slechtste leider:
-
Meest overschatte stam: W.A.U.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat ik de stam POEF hier wel thuis hoort!
Meest overschatte speler: .CreaTech
Meest onderschatte speler: De Misogyne Feminist
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De Misogyne Feminist
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Holy Cola vind ik wel origineel
Mooiste stam naam: Senso Ansia.
Het tofste topic: Dit topic vind ik enorm tof om te lezen!
Het domste topic: Je zal dit wel al kunnen raden?
Favoriete forum poster: Ben Howard. ,meestal geen gezever en direct to the point!
Minst favoriete forum poster: boris Yeltsin
Dikste wannabe op het forum: boris Yeltsin
Dikste wannabe in het spel: boris Yeltsin
Mooiste profiel foto van spelers: Afgekeurde Astronaut.
Mooiste profiel foto van stammen: Senso Ansia.
Mooiste actie van de wereld: Een mini massa op een BG stam en dan een uur later attacken op de 'hoofdstam'.
Meest belovende speler voor de toekomst: Zal zichzelf wel uitwijzen
Meest belovende stam voor de toekomst: ^^
Grootste blunder: boris Yeltsin
Voor wie heb je nu echt respect:
Mezelf :D en nog zoveel andere spelers!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Pro Noob. (Dennis)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Ik zou POEF toch niet zo gauw bij onderschat zetten :p
 

DeletedUser72825

Guest
Ik zou POEF toch niet zo gauw bij onderschat zetten :p

Ik ben zeker van deze keuze, en ik zal deze ook even argumenteren!

Reden waarom ik POEF bij Meest Onderschatte Stam heb geplaatst is vrij simpel. Ik ben vrij zeker dat een groot deel van de spelers niet weet welke kwaliteitsvolle spelers er in POEF zitten. Er zijn spelers zoals jij en ik die dit wel weten en in ons ogen klopt mijn mening ook niet, maar ik spreek nu even voor het ruimere publiek. Ik denk dat je me wel begrijpt nu? :)
 
Reactiescore
510
Jup, daarom dat ik ook zei dat ik ze er niet bij zou zetten ^-^
Had ff wat afleiding nodig tijdens maken HW :D
 

DeletedUser72825

Guest
Heb je afleiding nodig? Maak dan eens een lijstje! :p
 
Reactiescore
510
Zal er volgende week wel eentje maken :)
 
Reactiescore
510
Zo spectaculair zijn mijn lijstje niet hoor :p
 

DeletedUser77254

Guest
Ahh.. Spelers van Fide/Fire/Vitae die in POEF spelen bedoel je?
Het is wel weer duidelijk wel maatjes aan het posten zijn, terwijl POEF ook niet compleet zuiver is, zover ik gelezen heb, maar ach. We gaan zien, classics doen vaker gek.
 
Reactiescore
510
Ahh.. Spelers van Fide/Fire/Vitae die in POEF spelen bedoel je?
Het is wel weer duidelijk wel maatjes aan het posten zijn, terwijl POEF ook niet compleet zuiver is, zover ik gelezen heb, maar ach. We gaan zien, classics doen vaker gek.
Verklaar je nader?
 

DeletedUser78201

Guest
Ahh.. Spelers van Fide/Fire/Vitae die in POEF spelen bedoel je?
Het is wel weer duidelijk wel maatjes aan het posten zijn, terwijl POEF ook niet compleet zuiver is, zover ik gelezen heb, maar ach. We gaan zien, classics doen vaker gek.

Ik hoor graag wat je mij kan aanwrijven?
 

DeletedUser74009

Guest
Ahh.. Spelers van Fide/Fire/Vitae die in POEF spelen bedoel je?
Het is wel weer duidelijk wel maatjes aan het posten zijn, terwijl POEF ook niet compleet zuiver is, zover ik gelezen heb, maar ach. We gaan zien, classics doen vaker gek.

Wat een conclusies. Laat ik even zeggen dat ik niet in een van die stammen heb gespeeld die je noemt, ook overigens niet de werelden waar die stammen bevonden. En dat ik hooguit 1 iemand uit Senso ken. Dus tja noem het wat je wilt, het is niet zo zwart wit als jij hier schetst.

Welke 'verhalen' over een niet zuiver Poef heb je gehoord dan? Kom nou niet aan met dat gedoe met repel en holy cola. Heb van dat verhaal al zwaar verromantiseerde versies van gezien. Het was een kleine miscommunicatie vanaf Repel en dat heeft Holy Cola ook inmiddels bevestigd.
 

DeletedUser77714

Guest
Wat een conclusies. Laat ik even zeggen dat ik niet in een van die stammen heb gespeeld die je noemt, ook overigens niet de werelden waar die stammen bevonden. En dat ik hooguit 1 iemand uit Senso ken. Dus tja noem het wat je wilt, het is niet zo zwart wit als jij hier schetst.

Welke 'verhalen' over een niet zuiver Poef heb je gehoord dan? Kom nou niet aan met dat gedoe met repel en holy cola. Heb van dat verhaal al zwaar verromantiseerde versies van gezien. Het was een kleine miscommunicatie vanaf Repel en dat heeft Holy Cola ook inmiddels bevestigd.

Nou ja ik laat het wel over aan de neutrale lezer wat het is.

Eerst wat achtergrond informatie. Wij liepen tegen de def stam Eagle aan, die mega gestacked stonden aan ons front en hebben Repel (Wouter) gevraagd of ze vanuit hun kant ook aanvallen kunnen versturen dat hier wat stacks verdwijnen. Dit zouden ze doen is ons gezegd. Hier enkele citaten van het skype gesprek.

[03-02-17 10:30:44] Wouter Scholten: Wij gaan van zondag op maandag maar dan waarschijnlijk zonder sly Cooper die wel fakes gaan verzorgen
[03-02-17 11:35:13] Dick | 4FOAT: Wie is jullie main target?
[03-02-17 11:35:41] Wouter Scholten: Denk eerst feedthebeast
[03-02-17 11:35:54] Wouter Scholten: En in de loop van de middag hans

Vervolgens hebben wij netjes van zondag op maandag nacht aanvallen verstuurd en kwamen we er achter dat ipv van FeedtheBeast aanvallen ze hem maar internen.

[06-02-17 10:13:21] Dick | 4FOAT: Ipv van overnemen gaan jullie maar internen?
[06-02-17 10:22:57] Wouter Scholten: Dat met feed was al afgesproken hans en zijfie hebben vanochtend fakes gekregen en zullen vannacht onze edels krijgen

Aangezien wij goed contact met zijlfie en Hans hebben had ik dat ook maar gevraagd of ze dat gedaan hadden.

[06-02-17 10:26:13] Dick | 4FOAT: Hadden jullie fakes gehad of niet?
[06-02-17 10:49:53] Camping DuckZ: nee, totaal niet

8ec44a59ffbbc7f833576df59ecf4579.png


Waardoor onze conclusie gewoon is dat Repel ons zo veel mogelijk wil belemmeren met de groei. Waar opzich niets mis mee is dat is ook en vorm van diplomatiek in Tribalwars.

Vervolgens komt dit verhaal via meerdere personen weer terug bij Wouter.

[07-02-17 13:32:01] Wouter Scholten: Hee ik hoor van mastermark dat je vind dat wij stabben?
[07-02-17 13:32:18] Dick | 4FOAT: Liegen wel XD
[07-02-17 13:33:36] Dick | 4FOAT: Als Mastermark dat stab genoemd heeft tja dat is het niet maar je was niet eerlijk
[07-02-17 13:36:21] Wouter Scholten: Was niet zo bedoelt.

In de planning stond idd dat we gingen aanvallen, maar mijn pc was stuk dus ik was er de afgelopen dagen niet op classic. Ik had nog aangeven bij repel dat ik er niet kon zijn maar dat was geen probleem dus ik ging ervanuit dat alle aanvallen liepen.

Sorry dat we dit niet goed gecommuniceerd hebben maar er zit geen bedoeling achter van ons. Wij zijn nu wel volop bezig op eagle.
[07-02-17 13:37:35] Dick | 4FOAT: Nja oke, maar goed als je zegt we sturen fakes.. En ik praat beetje me die gasten van eagle. En die zeggen gewoon dat je niets stuurt. Nja goed beetje apart vind ik dat dan. Zelfde als plotseling internen ipv van aanvallen. Was niet gek dat er hier zoveel def staat
[07-02-17 13:38:02] Dick | 4FOAT: Heb het zelf geen stab genoemd. Zo is diplomatiek in in tw gewoon
[07-02-17 13:38:13] Dick | 4FOAT: Dus nja regel ik wel iets met WAU
[07-02-17 13:38:20] Wouter Scholten: Hier staat net zoveel hoor, en ik dacht dat alle aanvallen liepen dus dat is mijn fout
[07-02-17 13:39:17] Wouter Scholten: Het was echt niet verkeerd bedoelt, ik hou daar zelf ook niet van
[07-02-17 13:39:35] Wouter Scholten: Nogmaals sorry :(
[07-02-17 13:39:44] Dick | 4FOAT: Is niet erg Wouter
[07-02-17 13:40:13] Wouter Scholten: Nee maar vind het jammer dat jullie meteen via wau gaan spelen als dat daardoor komt
[07-02-17 15:34:16] Dick | 4FOAT: Nja zo is het eigenlijk wel..
[07-02-17 15:35:18] Wouter Scholten: Jammer dat was niet nodig geweest wat ons betreft
[07-02-17 15:38:28] Dick | 4FOAT: Nja das altijd lastig van met skype praten
[07-02-17 16:18:27] Wouter Scholten: Ja klopt dat gaat best vaak mis

Om zoiets nu een stab te noemen vind ik te zwaar, echter om het af te spiegelen als kleine miscommunicatie doe je het tekort. Maar goed oordeel zelf.
 

DeletedUser74552

Guest
Nouja leuk verhaal maar het komt er dus op neer dat Wouter geen fakes heeft verstuurd terwijl hij zei dat wel te doen ?
Imo vind ik het een beetje huilerig overkomen. Het is niet alsof repel vol stacks ging bashen voor je. Hoe heeft het niet versturen van fakes je dan belemmert in je groei vraag ik me af ?
Daarnaast moet je je afvragen hoe naief je bent door blindelings op zulke informele afspraken af te gaan. Als er geen officiele PM in game is gestuurd waarin afspraken worden bevestigd, zijn er in mijn ogen helemaal geen afspraken gemaakt. Slechts een uitgesproken voornemen. ;).
 
Bovenaan