Golden Awards

DeletedUser25273

Guest
verblijd jij ons dan eens met jouw kijk

Te weinig zicht op om een eerlijk oordeel te geven. Ik zit nog te kort in [bok] om een goed beeld te hebben van de onderlinge krachtsverhoudingen tussen de noordelijke en oostelijke stammen. In elke stam zitten wel goede en wat mindere spelers. Als ik er wat meer zicht op heb, zal ik hier ook eens een lijstje posten.
 

DeletedUser

Guest
Te weinig zicht op om een eerlijk oordeel te geven. Ik zit nog te kort in [bok] om een goed beeld te hebben van de onderlinge krachtsverhoudingen tussen de noordelijke en oostelijke stammen. In elke stam zitten wel goede en wat mindere spelers. Als ik er wat meer zicht op heb, zal ik hier ook eens een lijstje posten.

ik dacht dat jij eigenlijk zo'n kill bok for all type was...endan ga je ze laf joinen hehe
 

DeletedUser25273

Guest
ik dacht dat jij eigenlijk zo'n kill bok for all type was....

Ik ben ook een realist en pragmatisch en in je eentje begin je weinig tegen een stam met dermate veel safezone. FRIEND was al heel lang dood, speelde nog een halve man en een paardenkop en daar win je zo'n strijd niet mee. Normaliter ben ik idd wel iemand die geen moeite heeft met de underdog positie, maar met 2-3 man vechten tegen een dergelijke overmacht en een enorme defwall, had niet zoveel zin en PT|CM was al heel lang instabiel en dus ook niet een optie.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook een realist en pragmatisch en in je eentje begin je weinig tegen een stam met dermate veel safezone. FRIEND was al heel lang dood, speelde nog een halve man en een paardenkop en daar win je zo'n strijd niet mee. Normaliter ben ik idd wel iemand die geen moeite heeft met de underdog positie, maar met 2-3 man vechten tegen een dergelijke overmacht en een enorme defwall, had niet zoveel zin en PT|CM was al heel lang instabiel en dus ook niet een optie.

Maar toch de dingen die je erover hebt uitgesproken hier op het AF, endan join je ze toch :), dat valt mij zwaar tegen van een speler die als hij wil kan presteren als jij
 

DeletedUser25273

Guest
Maar toch de dingen die je erover hebt uitgesproken hier op het AF, endan join je ze toch :), dat valt mij zwaar tegen van een speler die als hij wil kan presteren als jij

Ik speel 5 werelden met relatief grote accounts, ook ik kan mijn tijd maar 1 keer gebruiken, soms moet je keuzes maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel 5 werelden met relatief grote accounts, ook ik kan mijn tijd maar 1 keer gebruiken, soms moet je keuzes maken.

En soms dan kan je beter gewoon kiezen voor de kandidaat met de meeste productiviteit ;) als het zo bekeken word zijn ook zelfs wij hypocriet geweest door jou in ons midden te nemen, maar ik lig niet wakker van het verleden ik ben blij met de behaalde resultaten, en sterker nog ik denk dat dit voor ons ook de beste oplossing was voor de langere termijn :)
In plaats van the underdog te spelen is het soms ook heerlijk om met de betere partijen te spelen trouwens
 

DeletedUser

Guest
Ik speel 5 werelden met relatief grote accounts, ook ik kan mijn tijd maar 1 keer gebruiken, soms moet je keuzes maken.

en zelfs demo kan niet met 1 misschien 2 andere actieve leden tegen bok op...

dat lukt gewoon niemand simpel
 

DeletedUser45888

Guest
als ik in men sociaal leven niet sociaal zou zijn zou ik nu nog altijd tribal wars spelen en zoals de no-lifers er mijn dag naar schikken want o nee ik moet op die seconde een counter sturen of een defje

NIET dus
medelijden hoef je zeker niet te hebben hoor want deze gaat nu nog eens van het leven profiteren na een dagje te hebben gewerkt



dat kan er inderdaad wel iets mee te maken hebben



:eek:

Als je een echt sociaal leven hebt, en je bent gestopt met TW, zou ik je ook niet meer op het forum horen te zien. Maar neehoor, de enige manier hoe deze zielige persoon een beetje aandacht krijgt, is door een grote bek te geven op het forum, in de hoop aanhang te krijgen, maar alleen meet haat op zich gericht krijgt.

Jij bent het goede voorbeeld van het zielige persoon dat zegt dat hij een leven heeft, maar zich ondertussen elke nacht in slaap huilt.
 

DeletedUser

Guest
Als je een echt sociaal leven hebt, en je bent gestopt met TW, zou ik je ook niet meer op het forum horen te zien. Maar neehoor, de enige manier hoe deze zielige persoon een beetje aandacht krijgt, is door een grote bek te geven op het forum, in de hoop aanhang te krijgen, maar alleen meet haat op zich gericht krijgt.

Jij bent het goede voorbeeld van het zielige persoon dat zegt dat hij een leven heeft, maar zich ondertussen elke nacht in slaap huilt.

Echt in iedere post komt er zo'n rare opmerking bij,
is de volgende opmerking dat hij zijn stoelgang niet kan controleren?
 

DeletedUser45888

Guest
Echt in iedere post komt er zo'n rare opmerking bij,
is de volgende opmerking dat hij zijn stoelgang niet kan controleren?

Een nieuwe, altijd leuk om te bedenken :)
Bedankt, kan ik ook weer gebruiken :D

Ik vind deze persoon gewoon zielig, zo'n grote mond over het internet, maar als je hem tegenkomt en je wil hem klappen dan rent ie krijsend weg.
 

DeletedUser

Guest
Een nieuwe, altijd leuk om te bedenken :)
Bedankt, kan ik ook weer gebruiken :D

Ik vind deze persoon gewoon zielig, zo'n grote mond over het internet, maar als je hem tegenkomt en je wil hem klappen dan rent ie krijsend weg.

En jij bent heel beleefd wou je zeggen?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind deze persoon gewoon zielig, zo'n grote mond over het internet, maar als je hem tegenkomt en je wil hem klappen dan rent ie krijsend weg.

Heb je dat wel vaker? Dat je iemand tegen komt en hem spontaan wil klappen? Apart :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: NoordTer
Slechtste speler: nog niet echt tegen gekomen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: NoordTer/Master-B
Beste stam: Clinic
Slechtste stam: Op dit moment toch ***2 aangezien ook BoK he t goed doet
Meestbelovende stam voor de toekomst: geen mening over
Beste leider: Noordter
Slechtste leider: Nog niet gevonden op 6
Favoriete leider: NoordTer
Favoriete forumposter: -
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: DT
Meest onderschatte stam: -
Mooiste profielplaatje speler: die van Pieter vind ik wel leuk;)
Mooiste profielplaatje stam: Clinic :)
Grootste Blunder: nog niet gehad;)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: NoordTer
Slechtste speler: nog niet echt tegen gekomen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: NoordTer/Master-B
Beste stam: Clinic
Slechtste stam: Op dit moment toch ***2 aangezien ook BoK he t goed doet
Meestbelovende stam voor de toekomst: geen mening over
Beste leider: Noordter
Slechtste leider: Nog niet gevonden op 6
Favoriete leider: NoordTer
Favoriete forumposter: -
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: DT
Meest onderschatte stam: -
Mooiste profielplaatje speler: die van Pieter vind ik wel leuk;)
Mooiste profielplaatje stam: Clinic :)
Grootste Blunder: nog niet gehad;)

Is DT overschat dan ? :p

Iedereen vind het al noobs hoor, of zijn ze nog minder? :D
 
Bovenaan