Golden Awards

DeletedUser

Guest
het bewijst eigenlijk dat hij een klein kindje is , en dan gaat het over bok dit , bok dat? laat hem tegen ons komen liggen , tegen mij hikje jlgend en hurric :)
we knallen hem wel weg ;)

eerst zien dan geloven heette dat klein zinnetje ;)

we zullen zien wie aan het langste eind trekt:D
 

DeletedUser

Guest
het bewijst eigenlijk dat hij een klein kindje is , en dan gaat het over bok dit , bok dat? laat hem tegen ons komen liggen , tegen mij hikje jlgend en hurric :)
we knallen hem wel weg ;)

hihihihihi


3vs1 dan durven ze ^^, ach kom maar met die hele stam vanje, zelfs dan heb ik nog een grote mond tegenover jullie die daargenoeg nergens wat gepresteerd hebben op geen enkele wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je mag geen IRL foto plaatsen van iemand

kom op mod

ban ban ban ban :mad:

lol

suc6 maatje
 

DeletedUser24129

Guest
hihihihihi


3vs1 dan durven ze ^^, ach kom maar met die hele stam vanje, zelfs dan heb ik nog een grote mond tegenover jullie die daargenoeg nergens wat gepresteerd hebben op geen enkele wereld.

Ik wil best 1vs1 hoor :) Geen enkel probleem. Lijkt me leuk ;)

En oordeel niet over o.a. mijn prestaties op andere werelden want die ken je niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil best 1vs1 hoor :) Geen enkel probleem. Lijkt me leuk ;)

En oordeel niet over o.a. mijn prestaties op andere werelden want die ken je niet.

ex Demon of Quality _Q_ (W9) ex Meshell Pi (W9)
ex Harmachis of Horus (W15) wow :D
 

DeletedUser24129

Guest
Dat zijn de accounts waar ik het meeste plezier op heb gehad. Daarbuiten hoeft een account niet in de top meegedraaid hebben om te presteren :) Met prestaties doelde ik meer op het aanvallen en verdedigen.
 

DeletedUser45888

Guest
die niet verdedigd worden? dus blaas niet dat je goed bent erdi, want het enige goede dat van jou acc destijds heb gezien kwam van vv's

HAHAH
je bent best wel geniaal dom
Accepteer nou maar gewoon dat we je hebben ingemaakt, bespaart je een hoop vernederingen.
 

DeletedUser

Guest
ohja lol, dan ga je net zo pro zijn als w14 zeker ^^ ik begin al af te schrikken...

kom maar naast billie
en w14 heb ik nou al zovaak gehoord
als je niet weet hoe of wat hou je mond dan

en als je wil praten kom aub in-game
want apisto ging ook ineens heel anders toen ik daarop ging
meneer de allerbeste van heel tw :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kom maar naast billie
en w14 heb ik nou al zovaak gehoord
als je niet weet hoe of wat hou je mond dan

en als je wil praten kom aub in-game
want apisto ging ook ineens heel anders toen ik daarop ging
meneer de allerbeste van heel tw :rolleyes:

komop zeg, nu doe je net ofje een goede speler ben, maar geloof watje wilt:rolleyes:
en bedankt voor het compliment :D
 

DeletedUser

Guest
komop zeg, nu doe je net ofje een goede speler ben, maar geloof watje wilt:rolleyes:
en bedankt voor het compliment :D

ik zeg niet dat ik goed ben
maar jij doet of je superieur ben
daar wil ik je graag bij uit de droom helpen ;):eek:
 

DeletedUser45888

Guest
Ligt het nou aan mij of zitten er hier een aantal kleuters die toevallig op een groot accie mogen spelen, en die kleuters zijn precies degene met de grootste mond?:p
Ja ga maar lekker internen, geniet er maar van tot je een actieve speler tegenkomt xd
 

DeletedUser14635

Guest
Kom nou op pops dan met die fucking grote mond van je!

1 week geen aanvallen als je erop zit, pakken wij ondertussern batchie, en dan kijken hoe stoer je bent.

Wij spelen pas kort, dus je kan wel heel stoer praten over wat er vroeger is gedaan, maar de enige van PT die ooit een fatsoenlijk treintje heeft getimed tegen mij was de oude pops, en jij dus niet, ook niet toen ik vv's voor erdi draaide.

Dus hou je mond, of kom je woorden na, kom op pops en dan krijg je op je flikker van ons :rolleyes:

zoals ik al 100keer heb gezegd ik heb geen tijd meer voor spelletjes te spelen
mijn leven staat nog altijd boven een game en ik heb nu eenmaal een leven waardoor spelen zelf tussendoor of achteraf moet gebeuren
ik kan er ook niet aan doen dat jij 24/7 actief bent samen met je co'tje en geen sociaal leven hebt

en waarom zou ik in het verleden moeten hebben getimed ??? ik pakte de dorpjes van erdi zonder te timen?? waarom moeilijk doen dan???:confused:

HAHAH
je bent best wel geniaal dom
Accepteer nou maar gewoon dat we je hebben ingemaakt, bespaart je een hoop vernederingen.

niemand heeft me ingemaakt , mijn persoonlijk leven stond het niet meer toe om actief spelletjes te gaan spelen en ik ben dus gestopt
nadien heb je het account idd kunnen inmaken:rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
hihihihihi


3vs1 dan durven ze ^^, ach kom maar met die hele stam vanje, zelfs dan heb ik nog een grote mond tegenover jullie die daargenoeg nergens wat gepresteerd hebben op geen enkele wereld.

Ik durf ook wel 1-op-1 tegen je hoor, geen enkel probleem.:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik durf ook wel 1-op-1 tegen je hoor, geen enkel probleem.:D:D:D

Je bent een redelijke speler waar ik een klein beetje respect voor heb maar ik kan je zo hebben, ik weet je achterbakse technieken etc.
En ga dan eerst maar een cluster zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Je bent een redelijke speler waar ik een klein beetje respect voor heb maar ik kan je zo hebben, ik weet je achterbakse technieken etc.
En ga dan eerst maar een cluster zoeken ;)

Hoe komt het dat je zo 'zelfverzekerd' bent?:)
 

DeletedUser25273

Guest
Je bent een redelijke speler waar ik een klein beetje respect voor heb maar ik kan je zo hebben, ik weet je achterbakse technieken etc.
En ga dan eerst maar een cluster zoeken ;)

Achterbaks? Leg uit...
 
Bovenaan