golden awards

DeletedUser26046

Guest
Ach man ik heb er toch opgezeten toen, ik kan me de situatie nog wel ongeveer schetsen hoor.
Het front stond op sommige plaatsen gestacked. Je was na je verliezen barbaren aan het edelen kan ik me herinneren, toen ik erop kwam werden deze weer allemaal netjes weggeedeld omdat je ze niet ost had de dag ervoor.

'S nachts is iets anders ja, dat is onmacht en dat is helemaal niks ownen aan.

Mwah ik weet wel 100% zeker dat ik het veel beter gedaan had, alleen al omdat mijn account nooit zo'n rotzooi zou zijn.

Waar zie jij die barbaren dan?
Inderdaad, nergens. Inderdaad, de data dat ik dorpen verloor was practisch altijd in het weekend. Inderdaad, je praat dus complete onzin. De feiten zijn (zoals altijd eigenlijk in een discussie met jou) aan mijn kant.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: -Naamloos-, lekkere groei, stevige eerste plek. Verdiend gewoon
Slechtste speler: Brigitte, gewoonweg teleurstellend. 1 massa en 150 dorpen weg. Enige lichtpuntjes waren de VV'ers op het account, dan werd er nog goed gedeft.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Fools Gold, heel mooi account, mooi onderhouden, Mooie DEF-skills, en veel inzicht. En samenwerking met de stamleden gebeurt ook top.
Beste stam: Break en |P|, uitleg lijkt me niet nodig. |P| zit even in een dipje, maar daar kunnen ze alleen maar sterker uitkomen.
Slechtste stam: Eiland. Tegen Divine behoorlijk, maar tegen Break zijn ze te licht.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Break en |P|
Beste leider: -Naamloos-
Slechtste leider: /
Favoriete leider: -Naamloos-
Favoriete forumposter: Koos Dorploos, Stultus, Nl84Power. Ze posten zelden, maar als ze posten, dan is het er echt vlak op!
En dan daaronder kan ik nog altijd wel genieten van de posts van Zaletio, Yunma, Jimi. En natuurlijk zijn er ook diegenen die voor wat animo zorgen hier. Krepox en king123456789 en THP verdienen dus ook wel vermelding. Altijd leuke discussies
Minst favoriete forumposter: wolfy, Arsenic
Meest overschatte stam: Eiland, altijd al geweest voor mij.
Meest onderschatte stam: EQUI is duidelijk onderschat geweest, de vraag is of dit een momentopname is, of dat ze dit kunnen doortrekken...
Mooiste profielplaatje speler: Kredict, echt een prachtig plaatje
Mooiste profielplaatje stam: LEF
Grootste Blunder: Snipen, en dan die snipe terugtrekken :eek:
 

DeletedUser

Guest
@ arbeitman; Een leuk lijstje op het eerste zicht lijkt die ook eerlijk :) dus bravo! (enkel minst favoriete forumposters ga ik niet akkoord, maar dat is subjectief natuurlijk)
 

DeletedUser

Guest
Hoe lang volg je het AF al, want ik zie dat je net bent geregistreerd, of een nieuw account hebt

Ik volg al even (3 maand) het AF, en ik wou steeds ook iets zeggen, maar was te lui om het account aan te maken :) heb het nu toch gedaan en ik ben er blij om.

hij volgt het al zeer lang

Hoe weet jij dat? :p (en 3 maand is niet zeer lang, maar wel lang genoeg om een mening over forumposters te hebben)
 
Reactiescore
255
Maar heb je dan ook Arsenics' artikel gezien in het weekblad?

Tww weekblad staat toch echt los van 'minst favoriete forumposter'. Natuurlijk zegt het wat over de schrijfkwaliteiten. Maar mocht je hem als minst favoriete forum poster hebben, moet je verwijzen naar het AF niet naar het weekblad.
 

DeletedUser

Guest
Tww weekblad staat toch echt los van 'minst favoriete forumposter'. Natuurlijk zegt het wat over de schrijfkwaliteiten. Maar mocht je hem als minst favoriete forum poster hebben, moet je verwijzen naar het AF niet naar het weekblad.
Op het AF komt dezelfde onzin en foutieve info eruit.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind niet dat je iemand over de hele lijn als 'slecht' kan beoordelen, maargoed, dat is jouw mening :)
Ik zeg ook nergens dat hij een 'slecht' iemand is. Hij is gewoon mijn minst favoriete poster hier. Dat is niet persoonlijk.
 

DeletedUser3435

Guest
Waar zie jij die barbaren dan?
Inderdaad, nergens. Inderdaad, de data dat ik dorpen verloor was practisch altijd in het weekend. Inderdaad, je praat dus complete onzin. De feiten zijn (zoals altijd eigenlijk in een discussie met jou) aan mijn kant.
Haha geweldig dit, zie jij geen barbaren? :D Dan ben je stekeblind.
Het waren er mischien niet veel maar het waren er wel.

Bovendien, de feiten aan jou kant?? In wat voor wereldje leef jij Zaletio? Morte heeft nog welgeteld 9.993 puntjes, dat is wat overblijft van een topaccount nadat jij eropgezeten hebt, en dan durf je nog te zeggen dat de fouten aan jou kant zijn? Ga toch lekker even wandelen. :D
 
Bovenaan