golden awards

DeletedUser3435

Guest
muah dat hele reeks namen kan je maar beter afkorten naar: iedereen buiten P om haat ik. kost je minder moeite :D
Als ik jou een lijstje vraag van minst favoriete forumposters staat daar bij jou een Break lid in? :rolleyes:
Waar had je ooit de deff vandaan willen halen? Toen ik in select speelde was er al nooit deffence laat staan toen.
Zoals ik al zei, hoe het er toen uitzag op dat moment, ze vielen helemaal niet georganiseerd aan. Als je account georganiseerd was hadden ze geen schijn van kans. Het ligt daarom niet aan de hoeveelheid def, want die was er inderdaad niet.
 

DeletedUser26046

Guest
Zoals ik al zei, hoe het er toen uitzag op dat moment, ze vielen helemaal niet georganiseerd aan. Als je account georganiseerd was hadden ze geen schijn van kans. Het ligt daarom niet aan de hoeveelheid def, want die was er inderdaad niet.

Zucht, je weet blijkbaar niks. Morte was 60% front met Game. Er was geen deff beschikbaar vanuit de stam. Het front stond gestacked, de eerste linie, de tweede linie een beetje. Voor zover mogelijk.

Dan had je Schild knaap die 's nachts aanviel. Een dorp op 4 uur kon hij ofc dan edelen want ik ben er 's nachts bijna nooit. Verder als er geen vv'er is, en jij bent er ook niet is het makkelijk dorpen pakken voor de aanvaller.

Dus nee, jij had het nooit, nooit beter gedaan dan ik. Vraag Morte / een ander ex-Select lid maar.
 

DeletedUser58940

Guest
Zucht, je weet blijkbaar niks. Morte was 60% front met Game. Er was geen deff beschikbaar vanuit de stam. Het front stond gestacked, de eerste linie, de tweede linie een beetje. Voor zover mogelijk.

Dan had je Schild knaap die 's nachts aanviel. Een dorp op 4 uur kon hij ofc dan edelen want ik ben er 's nachts bijna nooit. Verder als er geen vv'er is, en jij bent er ook niet is het makkelijk dorpen pakken voor de aanvaller.

Dus nee, jij had het nooit, nooit beter gedaan dan ik. Vraag Morte / een ander ex-Select lid maar.

nja feit heb ook vv gedaan daar was echt weinig def zowel in stam verband als op acc
 

DeletedUser

Guest
1. Daarnaast leuk om te zien dat je de helft al niet meer quote omdat je weet dat je net toch maar onzin aan het uitkramen was. Daar ben je overigens nog steeds mee bezig, daar kom je wel achter als je m'n post hebt gelezen.

2. Heel fijn dat je er goed mee kan werken, helaas niet erg relevant. Jij zou echter nooit andermans cluster mogen bekritiseren, noch mag je de groeirichtingen van andere (ex-)stammen bekritiseren als lid van EQUI. Dat maakt het ironisch. Wij vielen je niet aan omdat ons enige raakvlak Punisher was, en dat was nou niet echt een goed bezet account. We zochten daar ook niemand voor omdat die smerige rat genaamd wolfy met wie jij samenwerkt ons had toegezegd daar te komen spelen, maar ons in plaats daarvan aanviel. Ter illustratie van EQUI's gevoel voor ethiek.

3. Hoezo risico's? Je moet zo'n klein spelertje als reus toch wel kunnen afmaken, lijkt me? Jullie zijn immers zó goed... Het lijkt mij handiger om mij af te maken waardoor je meteen van al het gezeur af bent dan dat je eerst het gezeur afmaakt om vervolgens het even lastig te hebben tegen ons. Pijnlijk genoeg hadden we toch niet erg veel aan de stam. Het front is daarnaast nauwelijks gegroeid aangezien ik gewoon loodrecht op onze grens groeide. Er zou hooguit boven en onder front kunnen ontstaan maar dat was nauwelijks het geval.

4. Haha, hoe lachwekkend ben je. Je zei dat ik al mijn clears voor mezelf gebruikte(wat een gruwelijke misdaad overigens, hoe kan ik dat nou doen) en dat weerleg ik, onder andere door het resultaat van het gebruik van die clears te illustreren door middel van het totaal aantal veroverde dorpen weer te geven. Vervolgens kom jij met de resultaten op stamniveau. Dat is ten eerste op een hele doorzichtige en trieste manier pogen om om de hete brei heen te draaien en ten tweede niets meer dan een steek onder water. Triest figuur.

5. Dat is niet lastig maar het kost wel tijd. Dat daar nog def stond was misschien wel wat irrationeel. Meer om ThePretender te helpen, ook al hielp het niet echt. Des te makkelijker zou het moeten zijn om dorpen te pakken:rolletjes:

6. Haha, je denkt dat we zijn gestopt omdat we gekatapulteerd zijn? Ten eerste vind ik opbouwen als één van de weinige geen vreselijk karwei, al zou het misschien wel gaan irriteren als jullie door zouden blijven gaan. Het is echter geeneens relevant aangezien de beslissing om naar |P| te gaan allang gemaakt was. Ik was zelfs al actief in P, of zat in de overbruggingsperiode. We hebben alleen gedeft om jullie nog even te vernederen. En het is gelukt:)

7. Proffesioneel, niet echt, een lachwekken resultaat.
Efficiënt al helemáál niet. 2k aanvallen en één dorp efficiënt? Seriously?
Doeltreffend ook niet, zie bovenstaande.

8. Misschien wordt het tijd om toe te geven dat je vandaag alleen maar onzin hebt verkondigd. Het oogt een beetje treurig, hoe jij steeds weer verwoede pogingen onderneemt om een argument te bedenken.

Ik vind het eigenlijk fijn om de gequote tekst te lezen als ik mijn antwoord typ, maar omdat jij het zo graag wil, zal ik wel met nummers werken.

1. Ja, ik heb een stuk niet gequote omdat je daarin uitleg gaf over de situatie. Daar valt niet veel op te reageren.
2. Ik heb niet met wolfy samengewerkt. Ik weet niet veel van wolfy's situatie af, dus ik weerhoud mezelf dan ook daarop te reageren zonder eerst te weten wat daar is gebeurd. Wel zwak dat je nu het afschuift als ''Equi's gevoel voor ethiek'' aangezien dat de periode was dat wolfy niet in EQUI zat.
3. Wij gaan onze tegenstander niet onderschatten (Je ziet bij |P| wat er dan gebeurd :rolleyes:) en hadden daardoor tegenstand verwacht, dat jij niks aan je stamgenoten had zal vast ook komen omdat die al helemaal gedemoraliseerd waren door de grote verliezen en de vele aanvallen.
4. Jij zit steeds te pronken met je 'geweldige' stats tegen ons, waarom zou ik dan niet even de stats van ons tegen jullie mogen laten zien?
5. Wij konden natuurlijk weten dat die OS bij jou vandaan kwam? :rolleyes:
6. Een laatste zetje geven kon geen kwaad en anders was het wel gewoon om alvast de muren omlaag te krijgen en te farmen.
7. -TWSS- is binnen relatief korte tijd helemaal weggewerkt.
8. Ik probeer gewoon op een normale, aardige manier een discussie te voeren zonder steeds een denigerende toon op te zetten naar de opponent.

PS: Ik heb eens gekeken en het waren nog geen 1500 aanvallen, geen 2k
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het eigenlijk fijn om de gequote tekst te lezen als ik mijn antwoord typ, maar omdat jij het zo graag wil, zal ik wel met nummers werken.
Je kan ook stukjes tekst quoten en daar je eigen antwoord(buiten de quote) in zetten. Met onderstaand effect.
1. Ja, ik heb een stuk niet gequote omdat je daarin uitleg gaf over de situatie. Daar valt niet veel op te reageren.
Dat je stelde dat ik rekruteringsfouten had gemaakt ten tijde van Remain en TWSS is in beide gevallen onzin.
2. Ik heb niet met wolfy samengewerkt. Ik weet niet veel van wolfy's situatie af, dus ik weerhoud mezelf dan ook daarop te reageren zonder eerst te weten wat daar is gebeurd. Wel zwak dat je nu het afschuift als ''Equi's gevoel voor ethiek'' aangezien dat de periode was dat wolfy niet in EQUI zat.
Uhm, je werkt nu met hem samen? Hij zit in EQUI? Daarnaast heb ik je precies uiteengelegd hoe het zat met Wolfy, aardig als ik ben. Al eerder ook trouwens. Je weet dus precies hoe de vork in de steel zit. Dat EQUI dit soort uitschot aanneemt zegt meer dan genoeg over EQUI's gevoel voor ethiek.
3. Wij gaan onze tegenstander niet onderschatten (Je ziet bij |P| wat er dan gebeurd :rolleyes:) en hadden daardoor tegenstand verwacht, dat jij niks aan je stamgenoten had zal vast ook komen omdat die al helemaal gedemoraliseerd waren door de grote verliezen en de vele aanvallen.
Fijn, dus je geeft toe dat je denkt(of dacht) dat jullie mij als enorm EQUI niet aankonden? Dat verduidelijkt al weer een hoop.
4. Jij zit steeds te pronken met je 'geweldige' stats tegen ons, waarom zou ik dan niet even de stats van ons tegen jullie mogen laten zien?
Omdat het, zoals ik net heb uitgelegd, zowel onzinnig als laag is.
5. Wij konden natuurlijk weten dat die OS bij jou vandaan kwam? :rolleyes:
Ja want je moet wel weten dat er weinig def is om er gebruik van te kunnen maken:rolleyes: Als jullie gewoon niet zo laf waren geweest om de safezone plat te gooien had je optimaal gebruik kunnen maken van het gebrek aan def. Maar goed, tactisch zijn jullie ook niet bijster sterk merk ik.
6. Een laatste zetje geven kon geen kwaad en anders was het wel gewoon om alvast de muren omlaag te krijgen en te farmen.
Dieptriest dat jullie zo'n kleine speler alleen maar weg kunnen krijgen(of beter gezegd: denken te krijgen) door alles plat te gooien. Het illustreert het schrijnende gebrek aan kwaliteit.
7. -TWSS- is binnen relatief korte tijd helemaal weggewerkt.
Ja en deze massa was daarin cruciaal:rolleyes: Niet dus, het heeft geen enkel effect gehad. 0,0. Sterker nog, het zou zelfs in jullie nadeel kunnen werken. Door die lachwekkende massa is wederom aangetoond dat jullie zuidwestelijke hoek er bijzonder weinig van bakt, en dat biedt hoop voor toekomstige tegenstanders.
8. Ik probeer gewoon op een normale, aardige manier een discussie te voeren zonder steeds een denigerende toon op te zetten naar de opponent.
Zolang jij mij niet zonder enkele reden neerzet als een slechte leider terwijl ik me elke keer meer dan wie dan ook heb ingezet heb je kans op een zelfde houding van mij. Nu dus niet, en dat geldt overigens ook voor de komende tijd. Moet je maar eens nadenken voordat je onzin uitkraamt.

PS: Ik heb eens gekeken en het waren nog geen 1500 aanvallen, geen 2k
Ook goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat je stelde dat ik rekruteringsfouten had gemaakt ten tijde van Remain en TWSS is in beide gevallen onzin.
Het komt er iig op neer dat -TWSS- gewoon amper goede spelers had. Dat valt onder rekrutering

Fijn, dus je geeft toe dat je denkt(of dacht) dat jullie mij als enorm EQUI niet aankonden? Dat verduidelijkt al weer een hoop.
Je legt me woorden in de mond, ik dacht niet dat we jullie niet aankonden, maar dat we wat meer tegenstand zouden krijgen. Dat is iets heel anders. Dat we jullie zouden verslaan was duidelijk, hoe lang dat duurde was alleen de vraag.

Omdat het, zoals ik net heb uitgelegd, zowel onzinnig als laag is.

Ik vind jouw stats tegen ons ook onzinning en het aantal was nogal laag :rolleyes:

Ja want je moet wel weten dat er weinig def is om er gebruik van te kunnen maken:rolleyes: Als jullie gewoon niet zo laf waren geweest om de safezone plat te gooien had je optimaal gebruik kunnen maken van het gebrek aan def. Maar goed, tactisch zijn jullie ook niet bijster sterk merk ik.
Uhm... Door de safezone plat te gooien kregen jullie juist een gebrek aan def

Dieptriest dat jullie zo'n kleine speler alleen maar weg kunnen krijgen(of beter gezegd: denken te krijgen) door alles plat te gooien. Het illustreert het schrijnende gebrek aan kwaliteit.
Volgens mij bestaat het account flos453 toch echt niet meer op deze wereld.

Ja en deze massa was daarin cruciaal:rolleyes: Niet dus, het heeft geen enkel effect gehad. 0,0. Sterker nog, het zou zelfs in jullie nadeel kunnen werken. Door die lachwekkende massa is wederom aangetoond dat jullie zuidwestelijke hoek er bijzonder weinig van bakt, en dat biedt hoop voor toekomstige tegenstanders.

Wij laten niet graag onze clears stilstaan, jij was op dat moment een leuk (farm)target en misschien konden we wat dorpjes/troepen meepakken.

Zolang jij mij niet zonder enkele reden neerzet als een slechte leider terwijl ik me elke keer meer dan wie dan ook heb ingezet heb je kans op een zelfde houding van mij. Nu dus niet, en dat geldt overigens ook voor de komende tijd. Moet je maar eens nadenken voordat je onzin uitkraamt.

Dat je je heel erg inzet voor je stam maakt je nog geen goede leider.
 

DeletedUser

Guest
Een kort bericht naar Zaletio en Krepox. Bedankt voor jullie complimenten aan mijn adres. Mij een overschatte forumposter vinden kan ik enigszins begrijpen. Ook al ben ik het daar niet mee eens. Maar zeggen dat ik enkel op stats van mijn stam leun is natuurlijk klinkklare onzin. We staan de laatste tijd niet echt positief tegenover Equi ofwel? Daardoor stop ik nog niet met posten. Misschien heeft het te maken met selectief lezen.
Natuurlijk baseer ik veel van mijn berichten op harde feiten. Statistieken, dorpsovernames, aanvalsberichten, kaartjes, tabellen en grafieken zijn nou eenmaal niet weerlegbaar en daarom een goede kern om je P&P omheen te bouwen. Iedereen die het daar niet mee eens is post puur op gevoel en frustratie.
 
Reactiescore
255
Leuk dat geflame tussen Krepox & Zaletio, maar nu graag weer lijstjes :)?
 

DeletedUser

Guest
Het komt er iig op neer dat -TWSS- gewoon amper goede spelers had. Dat valt onder rekrutering
:eek::eek::eek:
Ik heb net voor elke speler de gedachtegang uitgelegd. Waar zat ik fout? Of zijn er spelers waarvan je denkt dat we ze binnen hadden moeten halen? Serieus, je kletst zo hard uit je nek. Ik heb alles weerlegd en je blijft het gewoon zeggen.

Je legt me woorden in de mond, ik dacht niet dat we jullie niet aankonden, maar dat we wat meer tegenstand zouden krijgen. Dat is iets heel anders. Dat we jullie zouden verslaan was duidelijk, hoe lang dat duurde was alleen de vraag.
Wat was dan de reden om mij niet aan te vallen? Iedereen had kunnen bedenken dat je dan meteen klaar was, en toch deden jullie het niet. Conclusie: jullie wisten dat jullie geen resultaat konden behalen.


Ik vind jouw stats tegen ons ook onzinning en het aantal was nogal laag :rolleyes:
Dat jij mijn stats onzinnig vind ligt aan jouw gebrek aan tekstbegrip. Maar ik zal het wel herhalen voor je. Ik zei dit enkele posts terug letterlijk:

Haha, hoe lachwekkend ben je. Je zei dat ik al mijn clears voor mezelf gebruikte(wat een gruwelijke misdaad overigens, hoe kan ik dat nou doen) en dat weerleg ik, onder andere door het resultaat van het gebruik van die clears te illustreren door middel van het totaal aantal veroverde dorpen weer te geven. Vervolgens kom jij met de resultaten op stamniveau. Dat is ten eerste op een hele doorzichtige en trieste manier pogen om om de hete brei heen te draaien en ten tweede niets meer dan een steek onder water. Triest figuur.
Vat je 'm nu? Bovendien was het nog altijd 800-200, geen 800-0.

Uhm... Door de safezone plat te gooien kregen jullie juist een gebrek aan def
Ten eerste, het gaat nu over de massa op mijn account. Ten tweede, hoezo dat? Ik dodgde, weet je nog? Geen dode def dus. Sterker nog, het overgrote deel van de def overleefde gewoon. Dat we niet meer konden produceren is dus irrelevant.

Volgens mij bestaat het account flos453 toch echt niet meer op deze wereld.
Jij bent echt te simpel voor woorden:eek:
Jullie dachten ons weg te krijgen door onze safezone plat te gooien. Ik heb net al uitgelegd waarom dat dom is. En dan begin jij over het feit dat Flos453 niet meer bestaat? Dat heeft dus echt helemaal niks met de kwestie te maken.

Wij laten niet graag onze clears stilstaan, jij was op dat moment een leuk (farm)target en misschien konden we wat dorpjes/troepen meepakken.
Gezien jullie ODA laten jullie je clears dolgraag stilstaan. En dan lekker internen of barbarendorpen en spelers van 500 punten edelen. Helden. Aha, dus je valt de enige tegenstand die er nog is aan om te farmen? Sure. Moet ik dit echt geloven? Nee, toch? Je hebt zelf nota bene al toegegeven dat het doel demotiveren was.

Dat je je heel erg inzet voor je stam maakt je nog geen goede leider.
Niet per definitie, nee. Maar ik heb alleen maar positieve reacties gehoord over mijn leiderschap, exclusief één idioot uit EQUI die geen idee heeft waar het over gaat en daarom onzin uit gaat slaan. Als ik vervolgens vraag waarom, dan kom je met allemaal ronduit hersenloze verwijten die werkelijk waar nergens op slaan. Je argumenten zijn als onkruid, je maakt ze allemaal een kopje kleiner(wolfy en groeirichtingen reageer je al niets eens meer op, what's next?) maar er komt wel weer nieuwe onzin. Van King geleerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58940

Guest
:eek::eek::eek:
Ik heb net voor elke speler de gedachtegang uitgelegd. Waar zat ik fout? Of zijn er spelers waarvan je denkt dat we ze binnen hadden moeten halen? Serieus, je kletst zo hard uit je nek. Ik heb alles weerlegd en je blijft het gewoon zeggen.


Wat was dan de reden om mij niet aan te vallen? Iedereen had kunnen bedenken dat je dan meteen klaar was, en toch deden jullie het niet. Conclusie: jullie wisten dat jullie geen resultaat konden behalen.



Dat jij mijn stats onzinnig vind ligt aan jouw gebrek aan tekstbegrip. Maar ik zal het wel herhalen voor je. Ik zei dit enkele posts terug letterlijk:


Vat je 'm nu? Bovendien was het nog altijd 800-200, geen 800-0.


Ten eerste, het gaat nu over de massa op mijn account. Ten tweede, hoezo dat? Ik dodgde, weet je nog? Geen dode def dus. Sterker nog, het overgrote deel van de def overleefde gewoon. Dat we niet meer konden produceren is dus irrelevant.


Jij bent echt te simpel voor woorden:eek:
Jullie dachten ons weg te krijgen door onze safezone plat te gooien. Ik heb net al uitgelegd waarom dat dom is. En dan begin jij over het feit dat Flos453 niet meer bestaat? Dat heeft dus echt helemaal niks met de kwestie te maken.


Gezien jullie ODA laten jullie je clears dolgraag stilstaan. En dan lekker internen of barbarendorpen en spelers van 500 punten edelen. Helden. Aha, dus je valt de enige tegenstand die er nog is aan om te farmen? Sure. Moet ik dit echt geloven? Nee, toch? Je hebt zelf nota bene al toegegeven dat het doel demotiveren was.

Dat je je heel erg inzet voor je stam maakt je nog geen goede leider.
Niet per definitie nee. Maar ik heb alleen maar positieve reacties gehoord over mijn leiderschap, exclusief één idioot uit EQUI die geen idee heeft waar over het gaat en daarom onzin uit gaan slaan. Als ik vervolgens vraag waarom, dan kom je met allemaal ronduit hersenloze verwijten die werkelijk waar nergens op slaan. Je argumenten zijn als onkruid, je maakt ze allemaal een kopje kleiner(wolfy en groeirichtingen reageer je al niets eens meer op, what's next?) maar er komt wel weer nieuwe onzin. Van King geleerd?

diep in en uit ademen ZEN! flame ZEN! ;p
 

DeletedUser3435

Guest
Zucht, je weet blijkbaar niks. Morte was 60% front met Game. Er was geen deff beschikbaar vanuit de stam. Het front stond gestacked, de eerste linie, de tweede linie een beetje. Voor zover mogelijk.

Dan had je Schild knaap die 's nachts aanviel. Een dorp op 4 uur kon hij ofc dan edelen want ik ben er 's nachts bijna nooit. Verder als er geen vv'er is, en jij bent er ook niet is het makkelijk dorpen pakken voor de aanvaller.

Dus nee, jij had het nooit, nooit beter gedaan dan ik. Vraag Morte / een ander ex-Select lid maar.
Ach man ik heb er toch opgezeten toen, ik kan me de situatie nog wel ongeveer schetsen hoor.
Het front stond op sommige plaatsen gestacked. Je was na je verliezen barbaren aan het edelen kan ik me herinneren, toen ik erop kwam werden deze weer allemaal netjes weggeedeld omdat je ze niet ost had de dag ervoor.

'S nachts is iets anders ja, dat is onmacht en dat is helemaal niks ownen aan.

Mwah ik weet wel 100% zeker dat ik het veel beter gedaan had, alleen al omdat mijn account nooit zo'n rotzooi zou zijn.
 
Reactiescore
255
Ach man ik heb er toch opgezeten toen, ik kan me de situatie nog wel ongeveer schetsen hoor.
Het front stond op sommige plaatsen gestacked. Je was na je verliezen barbaren aan het edelen kan ik me herinneren, toen ik erop kwam werden deze weer allemaal netjes weggeedeld omdat je ze niet ost had de dag ervoor.

'S nachts is iets anders ja, dat is onmacht en dat is helemaal niks ownen aan.

Mwah ik weet wel 100% zeker dat ik het veel beter gedaan had, alleen al omdat mijn account nooit zo'n rotzooi zou zijn.


Leuk dat geflame tussen Krepox & Zaletio, maar nu graag weer lijstjes :)?

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Oceanos
Slechtste speler: Robbiecob
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sigvald
Beste stam: Break
Slechtste stam: Eiland
Meestbelovende stam voor de toekomst: EQUI
Beste leider: Sigvald
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Sigvald
Favoriete forumposter: King(veel getallen)
Minst favoriete forumposter: Krepox en vinnie
Meest overschatte stam: Eiland
Meest onderschatte stam: EQUi
Mooiste profielplaatje speler:Kredict
Mooiste profielplaatje stam: Divine
Grootste Blunder: Iemand vertrouwen die later 2x mij backstabt :mad:
 

DeletedUser58043

Guest
Beste speler: Oceanos
Slechtste speler: Robbiecob
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sigvald
Beste stam: Break
Slechtste stam: Eiland
Meestbelovende stam voor de toekomst: EQUI
Beste leider: Sigvald
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Sigvald
Favoriete forumposter: King(veel getallen)
Minst favoriete forumposter: Krepox en vinnie
Meest overschatte stam: Eiland
Meest onderschatte stam: EQUi
Mooiste profielplaatje speler:Kredict
Mooiste profielplaatje stam: Divine
Grootste Blunder: Iemand vertrouwen die later 2x mij backstabt :mad:

ehm
waarom dit eigenlijk?
 

DeletedUser57414

Guest
ehm
waarom dit eigenlijk?

Muah ik kan hier toch wel mee in stemmen, Equi werdt vooral door de goeie propaganda van Phalanx als ''noob'' en een van de slechte stammen in de top 5 genoemd, maar na een ''succesvolle'' massa op Phalanx toch wel veel mensen verrast;)
 
Bovenaan