Zo, maar eens een definitief lijstje maken. Eens kijken of ik alle snog weet
Beste speler(s) Defensief: Rugby-Rob, beide van Abdelya, 0WNZ U P3K3R, sjeff (waar was ik geweest zonder ons sjeffje
) en Zonnnn nog als laatste
Beste speler(s) Offensief: JurjenNxs, helaas inactief geworden toch prachtige prestaties tegen sandam voor elkaar gekregen. Zonnnn en krovikan. Ik vond nog steeds onze jump geweldig, en de hulp die ik vervolgens kreeg van iedereen uit de buurt heeft naar mijn mening, de doorslag gegeven dat ik daar permanent kon blijven.
Beste speler(s) Overall: Palikir de oude (ja een beetje zelfverheerlijking voor het account), zonder hem was palikir er uberhaupt niet geweest. Heeft mij veel dingen bij gebracht. Oh, en de oude garde van GOH die GOH XL (toen het nog niet gefuseerd was met Astra*) op de been hielden. Verder nog speciale aandacht naar Yeronimo en .Totally spies. Beide spelers misschien niet 'technisch' de beste. Maar speelden het spel zoals het is bedoelt. Bondgenootschappen sluiten, NAP's, vijanden maken. En als het nodig is, switchen tussen partijen. Voornamelijk dankzij jullie vind ik w16 een succes geworden.
Slechtste speler: Djonni boy. Vroeg ten tijde van Veduki offensief vegen van een MB´er in de buurt van veduki, om een MB´er te clearen. En nog wat andere twijfelachtige acties.
Beste stam: S*day. Mooi kleine strakke stam, spelers met potentie. Helaas 75% van de stam gestopt waardoor de stam 'dood ging', en spelers zoals JurjenNxs, palikir en sjeff naar Astra* vertrokken. Verder Astra* een goede 2e. Heeft het zeer lang als nummer 2 uit gehouden tegen een samenwerking van de overige top 6 stammen. Geen enkele stam van w16 kan dat op zijn naam schrijven, en hoewel het na verloop van tijd (dan spreken we over jaren) minder ging, is het alsnog voor mij de beste prestatie van w16.
Slechtste stam: 40+, diplomatie lukte niet, de stam teerde op de legacy van sydsney1 en roswell. Interne problemen, stamleider die zich belangrijker voelde dan hij zou moeten. Kon informatie niet gebruiken, gaf zelf informatie weg. Bij een lek werd er niet koel gereageerd, maar uit paniek in de wilde weg om zich heen geslagen, wat verschillende spelers heeft gekost.
Beste leider: .Totally spies & Yeronimo. Beide hadden een duidelijk doel voor ogen, hadden er een weg heen, en stelden realistische doelen.
Slechtste leider: Abdelya en darkruler09. Abdelya omdat ze soms scherp uit de hoek kwam en discussies op zo'n moment lastig waren. Heeft ook voor wat motivatie problemen in de stam gezorgd. Darkruler09 omdat hij informatie maar erg magertjes gebruikte. Door zijn leden op de hoogte moest worden gepraat, en vervolgens de informatie die hij kreeg niet gebruikte, maar in bijna alle gevallen confronteerde, en geloofde de tegenpartij op hun mooie blauwe ogen. Was erg makkelijk om te praten (wat voor mij wel goed uitkwam :x). Maar niet een leiden die ik graag had gehad.
Favoriete leider:.Totally spies, heeft voor een paar leuke acties op w16 gezorgd, waar ik met plezier op terug kijk.
Favoriete forumposter: /
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: 40+, stelde voordat ze gingen fuseren met ~GOH~ niks voor.
Meest onderschatte stam: ~GOH~, kleine stam. Heeft toch veel voor elkaar gekregen met beperkte middelen.
Mooiste profielplaatje speler: Palikir (helaasch, het is gewoon zo).
Mooiste profielplaatje stam: GOH XL
Grootste Blunder (s): Te weinig druk gezet op het westen. Waardoor sjeff (toen jeffrey weg was) geëdelt werd. En later te weinig geëdelt van 40+/GOH.
Beste VV : 0wnz u p3k3r
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Palikir de oude
Grootste respect voor : M. (Zonnn), R. (.totally spies), P. (Palikir), J. (0wnz u p3k3r), D. (Overhung), L. (Abdelya).
Minste respect voor : Hokuzpokuz.