Golden Awards

DeletedUser45033

Guest
Spelbreker :(



Helaas al een lange tijd over, net als onze samenwerking op ourway:(

tja, had voor ourway niet voldoende tijd meer. Jij was ook weg en W16 en W21 run ik alleen dus moest ik een account laten vallen. Had voor vervanging gezorgd maar heeft blijkbaar niet voor de boost gezorgd daar (nog steeds maar rond nr40 dacht ik terwijl ik het toch de top 20 in had gebracht). Ook is de wereld daar precies serieus veranderd na mijn vertrek.
 
Reactiescore
1.089
Tijd om mijn lijstje overal van w16 te maken. Die is nu wel goed gevormd, na al die jaren ;)

Beste speler(s) Defensief: Rugby-Rob, Darkruler09 (C.) Abdelya (L& L) & f.i.d.o. &0WNZ U P3K3R (J.) & lancelot-nl
Beste speler(s) Offensief: Gig Graham II & Philips de goede (P.) & Abdelya (P.) & Elowyo (R.) & Keunan (die ene die erg kata'de , die was goed) & Palikir & Zonnnn (M. & A.) & Besuikerd (die alles timde in 1 sec)
Beste speler(s) Overall: Overhung (D.) & Rugby-Rob & Krovikan (Y.) & Gig Graham II & Beguiling (P.) & Keunan & Auseinandersetzung & J. Muchas Maracas
Slechtste speler: Green Turtle, de moraalbreker die rebelleerde. Goed dat ik hem ff wegtikte. Gusten, een vervelend mannetje. Had bijna geen deffence, en gooide daarom alles gewoon plat. Zo sneu.
Beste stam: GoH XL & Mental de kwaliteit die uiteindelijk in deze stammen verscholen zat. Erg goed. Een goede mix van de defensieve krachten van 40 + leden en offensieve krachten van ex Astra* leden vormde GoH XL goed. Mental was altijd al een compacte kwaliteitsvolle stam.
Slechtste stam: FFDH, meer dan 1500 dorpen achter staan, en dan nog zo brutaal zijn om allerlei dorpen met de grond gelijk te maken, voordat men een poging deed ze te edelen. Of met (ex) moraalbrekers van ex Astra* leden die overgestapt zijn naar GoH Xl, via de vv diezelfde ex Astra* spelers aan te vallen, terwijl die slechts liepen te wachten op het einde van de wereld.
Diplomatisch een genie: .Totally spies (R.) wat misschien net ontbrak aan skills om een echte topper te zijn, maakte R. goed via zijn diplomatische aanleg, diplomatische skills, die een grote rol hebben gespeeld. Lil-john (R.) leider van een stam die zich liever diplomatisch naar de overwinning liet brengen, dan daadwerkelijk oorlog te voeren. Wellicht heeft dat ook de kop gekost van Curam.
Beste leider: R. van .Totally spies. En C. van darkruler09. R. was groots met zijn Astra*. En C. heeft ontzettend veel gedaan voor GoH XL. Zonder hem was GoH XL misschien niet tot de overwinning gekomen.
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Palikir. Had naar mijn mening iets meer gevoel voor het plannen van een aanval, of het deffen van een aanval. Wat vele wel nodig hadden in de tijd van Astra* Hij was daarom ook een goede aanvulling op R. En Palikir leidde ook het offensief op Veduki.
Favoriete forumposter: Amagonsan. Hij was altijd op zoek naar ruzie met Nilva. En verbaal won hij dat ook nog. Groot Khan, zijn propaganda liet de vijanden volledig over de rooie gaan. Hij was een drive voor vele om oorlog te blijven voeren. Zowel voor zijn eigen stam, als voor vijanden. Inseh gaf altijd vanuit FUL een antwoord waar vele verbaal de weg kwijt raakte. Erg goede poster.
Minst favoriete forumposter: .natural born killer
Meest overschatte stam: Curam, grote woorden weinig daden.
Meest onderschatte stam: Het kleine ~goh~ waar vele spelers naar 40 + gingen, en uiteindelijk vele aanvallen afsloegen van meerdere stammen
Mooiste profielplaatje speler: Overhung
Mooiste profielplaatje stam: GoH XL
Grootste Blunder (s):
3 kwart jaar wachten in GoH XL met een giga barbarenzee naast ons. Om vervolgens Mental aan te vallen. Waarbij de helft van onze spelers geen zin/fut/moraal meer hadden om oorlog te voeren. En intussen die parasieten van een FFDH te zien groeien, die onze overwinning nog flink dwars zaten.

En meegaan met de woorden van het Tw-team, i.p.v. zelf actie ondernemen. Want ohoh oh, wat zijn er blunders gemaakt door ze. En dat hadden we kunnen weten..


Beste VV : Rugby Rob
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Ausein.
Grootste respect voor : M. (Zonnn) & D. (Krovikan) & Y. (Krovikan) & L. (lady Greenway) & E. (Aragorn)
Minste respect voor : Gusten
Wie zou je graag in een nieuwe stam:
- M. (Zonnn)
- P. (Beguiling)
- Y. (Krovikan)
- P. (Abdelya)
- L (Abdelya)
- R (rugby-rob)
- Lady (Lady greenway)
- C. (darkruler09)
- J. (sydsney1)
- H. (Hanras)
- K & D (f.i.d.o.)
- R. (elowyo)
- S. (gig graham II)
- E. (Aragorn)
- L. (Djonni boy)
en vast nog een paar
Leukste stamnaam : Tja..
Leukste Spelersnaam: FrozenFear
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Is het omdat ik mijn stukje nog steeds niet geschreven heb dat ik nergens insta? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
Het heeft een andere reden eigenlijk. Met sommige van Mental had ik in de stam gezeten, of mee samen gespeeld. Zoals S. (gig) en R. (ama)
En dat ik inseh bevoorbeeld noem is omdat ik hem een leukere poster vond. Heeft niets met jou als persoon te maken hoor. En zeker van ful/mental is altijd een kwaliteitsvolle stamgeweest en dat heb ik wel al meerdere malen genoemd.

Ik vond het gewoon moeilijk je ergens in te delen, want je bent eigenlijk overal wel meer dan goed in. Maar ik heb je daarin denk ik gewoon te weinig meegemaakt. Heb je daarom bij overal neergezet ;)
 
Reactiescore
1.089
Ja precies, ik houd het slechts bij 1 wereld, en dat vind ik al meer dan genoeg :p
 

DeletedUser

Guest
Same.

En dan nog kan ik die wereld amper nog aan. Best dat er amper wat gebeurt :p
 

DeletedUser

Guest
Zo, maar eens een definitief lijstje maken. Eens kijken of ik alle snog weet ;)

Beste speler(s) Defensief: Rugby-Rob, beide van Abdelya, 0WNZ U P3K3R, sjeff (waar was ik geweest zonder ons sjeffje :p ) en Zonnnn nog als laatste
Beste speler(s) Offensief: JurjenNxs, helaas inactief geworden toch prachtige prestaties tegen sandam voor elkaar gekregen. Zonnnn en krovikan. Ik vond nog steeds onze jump geweldig, en de hulp die ik vervolgens kreeg van iedereen uit de buurt heeft naar mijn mening, de doorslag gegeven dat ik daar permanent kon blijven.
Beste speler(s) Overall: Palikir de oude (ja een beetje zelfverheerlijking voor het account), zonder hem was palikir er uberhaupt niet geweest. Heeft mij veel dingen bij gebracht. Oh, en de oude garde van GOH die GOH XL (toen het nog niet gefuseerd was met Astra*) op de been hielden. Verder nog speciale aandacht naar Yeronimo en .Totally spies. Beide spelers misschien niet 'technisch' de beste. Maar speelden het spel zoals het is bedoelt. Bondgenootschappen sluiten, NAP's, vijanden maken. En als het nodig is, switchen tussen partijen. Voornamelijk dankzij jullie vind ik w16 een succes geworden.
Slechtste speler: Djonni boy. Vroeg ten tijde van Veduki offensief vegen van een MB´er in de buurt van veduki, om een MB´er te clearen. En nog wat andere twijfelachtige acties.
Beste stam: S*day. Mooi kleine strakke stam, spelers met potentie. Helaas 75% van de stam gestopt waardoor de stam 'dood ging', en spelers zoals JurjenNxs, palikir en sjeff naar Astra* vertrokken. Verder Astra* een goede 2e. Heeft het zeer lang als nummer 2 uit gehouden tegen een samenwerking van de overige top 6 stammen. Geen enkele stam van w16 kan dat op zijn naam schrijven, en hoewel het na verloop van tijd (dan spreken we over jaren) minder ging, is het alsnog voor mij de beste prestatie van w16.
Slechtste stam: 40+, diplomatie lukte niet, de stam teerde op de legacy van sydsney1 en roswell. Interne problemen, stamleider die zich belangrijker voelde dan hij zou moeten. Kon informatie niet gebruiken, gaf zelf informatie weg. Bij een lek werd er niet koel gereageerd, maar uit paniek in de wilde weg om zich heen geslagen, wat verschillende spelers heeft gekost.
Beste leider: .Totally spies & Yeronimo. Beide hadden een duidelijk doel voor ogen, hadden er een weg heen, en stelden realistische doelen.
Slechtste leider: Abdelya en darkruler09. Abdelya omdat ze soms scherp uit de hoek kwam en discussies op zo'n moment lastig waren. Heeft ook voor wat motivatie problemen in de stam gezorgd. Darkruler09 omdat hij informatie maar erg magertjes gebruikte. Door zijn leden op de hoogte moest worden gepraat, en vervolgens de informatie die hij kreeg niet gebruikte, maar in bijna alle gevallen confronteerde, en geloofde de tegenpartij op hun mooie blauwe ogen. Was erg makkelijk om te praten (wat voor mij wel goed uitkwam :x). Maar niet een leiden die ik graag had gehad.
Favoriete leider:.Totally spies, heeft voor een paar leuke acties op w16 gezorgd, waar ik met plezier op terug kijk.
Favoriete forumposter: /
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: 40+, stelde voordat ze gingen fuseren met ~GOH~ niks voor.
Meest onderschatte stam: ~GOH~, kleine stam. Heeft toch veel voor elkaar gekregen met beperkte middelen.
Mooiste profielplaatje speler: Palikir (helaasch, het is gewoon zo).
Mooiste profielplaatje stam: GOH XL
Grootste Blunder (s): Te weinig druk gezet op het westen. Waardoor sjeff (toen jeffrey weg was) geëdelt werd. En later te weinig geëdelt van 40+/GOH.

Beste VV : 0wnz u p3k3r
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Palikir de oude
Grootste respect voor : M. (Zonnn), R. (.totally spies), P. (Palikir), J. (0wnz u p3k3r), D. (Overhung), L. (Abdelya).
Minste respect voor : Hokuzpokuz.
 
Reactiescore
1.089
Ja die jump :p die had echt niet beter kunnen verlopen en daar mogen onze grote buurmannen (aragorn, .ts en zonnn) zeker een vaantje voor hebben. Emiel (aragorn) ging zelfs edels snipen vanaf zijn acc terwijl ze op mijn acc aankwamen. Wat heb ik veel aan die gasten te danken gehad, en oh oh wat was het mooi toen we hou vast kregen.
Een van de succesvolste acties, chapeau Tre!
 

DeletedUser20611

Guest
Hier volgt van mij ook het uiteindelijk lijstje:

Beste speler(s) Defensief: Rugby-Rob, F.i.d.o. en Muchas Maracas.: Deze spelers schepten zelden op over hun defensieve acties en daardoor worden ze vaak vergeten. Maar deze spelers hebben er tijdens W16 een hele tijd gestaan en presteerden constant ipv een week eens heel actief en heel goed te zijn en dan weer weg te zijn. Spijtig dat f.i.d.o. vroegtijdig het toneel verliet.
Beste speler(s) Offensief: Gig Graham II , Philips de goede, Zonnn en Palikir. Gig en Philips heb ik altijd van dichtbij mogen meemaken als stamgenoot. Zonnn krijgt een plaatsje vanwege wat hij allemaal gepresteerd heeft. Palikir vanwege zijn jump.
Beste speler(s) Overall: Opnieuw: Rugby-Rob.
Slechtste speler: Totally Spies. ; paar op basis van skills ;)
Beste stam: Dice., een echte elitestam welke enkele positieve resultaten heeft geboekt!
Slechtste stam: Ik zou hier net als Palikir 40+ kunnen neerzetten maar uiteindelijk kies ik toch voor Curam/High 5 welke voor zover ik mij kan herrineren niks hebben gepresteerd op niveau van een topstam.
Beste leider: Gig Graham II, Yero Fosgate en Rosswell
Slechtste leider: Lil-john en beguiling
Favoriete leider: Gig Graham II
Favoriete forumposter: HokuzPokuz
Minst favoriete forumposter: Pukkelpop
Meest overschatte stam: 40+, stelde voordat ze gingen fuseren met ~GOH~ niks voor. (laat ik staan :) )
Meest onderschatte stam: ~GOH~, kleine stam. Heeft toch veel voor elkaar gekregen met beperkte middelen. (laat ik ook staan :) )
Mooiste profielplaatje speler: Gig Graham II
Mooiste profielplaatje stam: Mental
Grootste Blunder (s): Gig Graham II verlaten voor Muchas Maracas.

Beste VV : Philips de goede
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Yero Fosgate, Totally Spies, Gig Graham II.
Grootste respect voor : Heel Mental.
Minste respect voor : Nilva en Curam
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je iets van de slechtste speler van w16 hebt geleerd, zal het toch hebben meegevallen :p
Wil hier trouwens toch nog even kort op reageren omdat ik het vaker zie terugkomen. Ik ben geen speler die niet kan timen, de regeltjes niet kent et cetera. Ik ben vooral een zeer luie speler en heb het technische aspect nooit als uitdagend gezien op heel tribal wars :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je iets van de slechtste speler van w16 hebt geleerd, zal het toch hebben meegevallen :p
Wil hier trouwens toch nog even kort op reageren omdat ik het vaker zie terugkomen. Ik ben geen speler die niet kan timen, de regeltjes niet kent et cetera. Ik ben vooral een zeer luie speler en heb het technische aspect nooit als uitdagend gezien op heel tribal wars :eek:

De ban je vijand-tactiek is idd niet zo technisch. :rolleyes:

Als er iets is wat ik hier geleerd heb dan is het wel, vertrouw nooit iemand :p
 

DeletedUser20611

Guest
Fijn dat je iets van de slechtste speler van w16 hebt geleerd, zal het toch hebben meegevallen :p
Wil hier trouwens toch nog even kort op reageren omdat ik het vaker zie terugkomen. Ik ben geen speler die niet kan timen, de regeltjes niet kent et cetera. Ik ben vooral een zeer luie speler en heb het technische aspect nooit als uitdagend gezien op heel tribal wars :eek:
Tuurlijk kan iedereen het klikspelletje min of meer, en het inzicht komt via ervaring.
Maar het spel zelf heb ik jou op W16 gewoon niet echt zien spelen. Kon net zo goed een random noob uit Nilva of Curam genomen hebben hé. Of Jaimy :p

Het was leuk met je te spelen Robbie! ;)
 

DeletedUser

Guest
Je zou je nog verbazen over hoeveel mensen dat klik spelletje niet kunnen :p
 
Reactiescore
1.089
Gestopt? Zozo, dat had ik niet verwacht R. ^^ Hoe gaat t ermee?
 
Bovenaan