Golden Awards

Reactiescore
1.089
Je bent al de zoveelste F. Gister kwam Aus met de 4e poging :p Maar ik blijf maar 1 wereld spelen, omdat ik dat druk zat vind en in dit geval is dat w22 dus helaas :(
 
Reactiescore
2.062
noobs
 
Reactiescore
1.089
Heb je een nieuw AF acc R.?
 
Reactiescore
2.062
Jaa ik sta 2e met speed ladder ik ben baas he

op warrant officer1 dan :p
 
Reactiescore
2.062

DeletedUser58625

Guest
Gestopt? Zozo, dat had ik niet verwacht R. ^^ Hoe gaat t ermee?

Ja, ik ben al maandenlang gestopt :p
Ik was me gisteren even ah vervelen dus kwam nog eens kijken op dit forum.
Voor de rest gaat alles prima. :D
 

DeletedUser

Guest
Beste leider:
Muchas Maracas. & The Red Horseman, beide speler hebben een ongelofelijk goed inzicht in wat er gebeuren moet. Soms veracht ik de speelwijze van TRH, maar dat doet niet af aan dat hij een goede leider is/was.

Favoriete forumposter:
The Red Horseman, Nonkel Jos, Amagonson, Hokuzpokuz, Yeronimo & Muchas Maracas. (met zijn kutforum naam welke ik steeds vergeet :p). Veel van hun posts vind ik vaak wel leuk om te lezen.

Beste speler:
Beste leider: Yero FosGate (FULguration), Muchas Maracas. (Mental), Gig Graham (Mental)
Mooiste profielplaatje speler: Muchas Maracas.

Beste speler: Muchas Maracas
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Mijn tegenstanders; het oude 40+, daarna Astra en tenslotte Muchas en Gig van Mental.

Wie zou je graag in de stam willen : lol.. Muchas, gig, philips

Beste speler Muchas Maracas.
Beste leider: .Totally Spies, Yero FosGate, Muchas Maracas.
Favoriete leider: Muchas Maracas.
Grootste Blunder: Joël van mijn account laten gaan :p

Beste speler: Muchas Maracas
Wie zou je graag in de stam willen : Gig Graham II , Muchas Maracas

Beste speler(s) Overall: J. Muchas Maracas

Grootste respect voor : Muchas Maracas. (Joël), ik speel al geruime tijd samen met deze man op W16 en hij heeft een geweldig karakter en ik kan heel goed met hem overeen, bovendien is hij ook nog is een uitstekende speler.
Beste Leider : .Totally spies (Robbie), diplomatiek erg sterk. Muchas Maracas. (Joël), een heel goed inzicht en kan goed bepalen wat we wel of juist niet moeten doen.

Favoriete leider: Muchas Maracas.
Favoriete forumposter: Hokuz, Groot khan, Yero, Muchas maracas.

Meestbelovende speler voor de toekomst Alround: Muchas Maracas. (S+J) wanneer ze willen
Meestbelovende speler voor de toekomst Offensief: Muchas Maracas. (S+J) wanneer ze willen + Hanras
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Niet bepaald een echte speler, ik heb geleerd van het teamwork en o.a. met de spelers rond me. S. en J en Philips hebben me altijd goed opgevangen.
Beste Leider : Groot Kahn, Yero Fosgate, S+J (Muchas). 3 van de 4 heb ik eigen ervaringen mee.

Kon er niet meer citeren dan deze! Bedankt boys (en Sverre) !:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Je bent al de zoveelste F. Gister kwam Aus met de 4e poging :p Maar ik blijf maar 1 wereld spelen, omdat ik dat druk zat vind en in dit geval is dat w22 dus helaas :(

Wat je hier zei, klopte niet hoor. Je ging uiteindelijk w34 spelen. Zwakkeling! ^^
 
Reactiescore
1.089
Ik bedoelde het anders he :p
Ik bedoelde het als dat ik maar 1 wereld per keer zou spelen. Op w22 was het alleen maar 1x per 5 dagen inloggen. Noem ik niet echt spelen.

Heb pas na w34 gezegd dat ik geen normale werelden meer ging spelen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik bedoelde het anders he :p
Ik bedoelde het als dat ik maar 1 wereld per keer zou spelen. Op w22 was het alleen maar 1x per 5 dagen inloggen. Noem ik niet echt spelen.

Heb pas na w34 gezegd dat ik geen normale werelden meer ging spelen.

Jajaja, geloof er geen snars van.
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser74005

Guest
[18-7-2015 17:49:58] Gijs vd Kooij: Liegt Martijn?
[18-7-2015 17:50:08] Laurens: Ja, altijd!

Bewijs.
 
Bovenaan