Zekers je hebt 100% gelijk wat een kennis wat jij hebt niet normaal.
Als er een geen ego heeft ben ik het wel maar goed leer me eerst kennen voor je zoiets zegt. Denk de spelers in Cult die mij kennen dit wel beamen. Ik ben maar een matige speler enige verschil is dat ik inzet heb en vaak tactiek wel doorheb en pp kan gebruiken. Qua deffen en timen ben ik matig dus weet niet waar je dat ego vandaan haalt maar goed. Posts op het forum zijn gewoon goed en waar het om gaat. Dat mensen moeite hebben met de waarheid is iets van alle tijden.
Dat wij geen front hebben heeft hele andere redenen. Ten eerste omdat een bepaalde buurman alleen maar om dorpen zat te zeiken ipv eens met de stam mee te gaan. Omdat wij met minder man zijn en toch een massa kunnen koppen voor jullie zijn wij zeer defensief en staat alles bij een bepaalde speler dan kan je moeilijk zelf front pakken als alle def bij andere staan daarbij heb ik lang genoeg gezeurd toen het team weer compleet was dat we front wouden hebben.
Weet je wat het hele probleem is van dit spel? En je leest het ook al dat er geen wereld meer leuk of goed is. Dat komt doordat de meeste mensen samen spelen zoals jullie nu doen. Dat er accounts zijn met 10 man zodat het spammen enz. en het 24/7 online moeten zijn geen probleem is voor de harde kern, maar wel voor de rest die er moeite mee hebben om 3 man te krijgen op een account. Die hebben geen zin om 24/7 online te zijn en het echte leven op te geven. Daar gaat het spel aan kapot en aan spelers zoals jij en zo kan ik er nog een hoop opnoemen die alleen maar spelers afzeiken op het forum ipv het accepteren of eens goed te lezen wat ze zeggen. Meeste van jullie klappen met zijn 10en op iemand die gewoon de waarheid zegt hoe het gegaan is en trappen hem de grond in. Teamgenoten en stamspelers bevestigen gewoon wat ik gezegd heb en zo is het ook. Als wij gewoon de activiteit hadden gehad hadden we jullie gewoon kunnen verslaan. Of het ook gebeurd zou zijn is een 2e.
Enige wat ik jullie mee kan geven en dat zullen jullie toch niet doen is dat jullie moeten stoppen met stoer doen en elkaar in de kont kruipen en duimpjes geven en iedereen gewoon in zijn waarde laten en niet de grond in trappen en ook eens niet altijd bij elkaar komen en werelden spelen.
TW gaat kapot door spelers zoals jullie en ik ben er ook door gestopt puur door jullie gezeik wat nergens op slaat.
Succes verder en ik hoop voor toekomstige werelden dat jullie eens met respect op het forum schrijven anders zijn jullie dadelijk de enige nog wie dit spel spelen. Ik geniet nu al van de vrije tijd en Innogames zal wel balen nu er geen geld meer komt van mij

. Aan iedereen die wel netjes en fair is bedankt voor het samenspelen en zeker aan mijn laatste stam genoten Bloody butcher, Tim van Dont8run, leonarmy, Arithemic en Greedy. Helaas hebben wij geen alliantie gevormd in het begin dan had het misschien nog leuk kunnen zijn met genoeg activiteit. Anyway bedankt voor mijn laatste wereld was fun.