- Reactiescore
- 5.733
Ik denk dat je wel van uitdaging mag spreken in een zekere zin. Tuurlijk, het niveau van massa’s die we gekregen hebben (op 1 of 2 na) was niet bijster hoog. Echter blijf je spelen tegen een meerderheid en kijkend naar CBC, fronten met 7 spelers. Alleszins krijg je hoe dan ook te maken met een hoeveelheid edels die losstaand van de kwaliteit van een massa, al snel voor een moeilijke uitdagende situatie kunnen zorgen (en gezorgd hebben).Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door hoe slecht ze gegooid werden. En van het kleine beetje dat ik via Mien en W80 discord meegekregen heb geef ik hem daar helemaal gelijk in haha.
Dat jullie hard gewerkt hebben, je best gedaan hebben en bepaalde uitdagingen tegenkomen zijn zal ongetwijfeld waar zijn. Maar dit is toch een bijzonder eenzijdige wereld geweest?
Is het de moeilijkste tegenstander waartegen ik heb gespeeld, nee zeker niet, maar zou het persoonlijk niet af doen als een ez WW zonder uitdaging. Ik zal er ook niet mee pronken, maar ik heb al met al een leuke wereld (gehad). Daar draait het dan ook om en ben het wel eens met Noah, dat we Cult ook niet per se te kort moeten doen Maar de hemel in prijzen hoeft ook zeker niet.
Bedankt voor de nominatie overigens John, mn blauwe ballen zijn je dankbaar.