Golden Awards

Reactiescore
5.686
Maak eens lijstje iemand
 
Reactiescore
903
Tom moet nog steeds z’n eigen topic update met z’n verwachtingen
 
Reactiescore
5.686
Ik heb het erg druk
 
Reactiescore
127
Gegroet mede tribalwars genoten, hierbij het lijstje vanuit de slagerij om sommige van jullie een golden award uit te reiken



Beste speler:

Lastige vraag, maar ik denk dat er al vele bekende namen zijn genoemd die zelf wel weten dat ze goeie ervaren speler zijn.



Beste stam:

Hierbij moet ik denk toch helaas cult noemen, puur het feit dat die (dat we vanuit de buitenkant denken) een beter organiseerde club heeft die elkaar meer kan motiveren & altijd elkaar mannetje staan, ook bewijzen ze keer op keer dat ze niet vies zijn van een goeie massa plannen + uitvoeren.



De beste stam speler:

Hierbij kan ik verruit zeggen dat Okke (ODV1) de beste stamspeler is van tac, staat altijd zn mannetje, is er bij iedere massa bij om te deffen of om te edelspammen en laat zien dat hij niet vies is op andere te helpen en VV te draaien (floaten) indien nodig. Ook aan skills heeft deze jongen geen gebrek (helaas wel af en toe tijd)



Het grootste ego:

Niet nodig dit hier te vermelden.



Beste leider:

Helaas moet ik hier wel Cult zeggen, hebben beter hun stam onder controle (zoals ik al eerder zei) waardoor naar mijn idee daar alles net wat strakker en soepeler verloopt. Ik noem hier ook geen namen omdat ik er vanuit ga dat er nooit 1 speler een hele stam leiding geeft maar je dit samen doet, dus Cult leiding kan zich persoonlijk zien als beste leider(s).



Wel wil ik hieraan toevoegen dat ik wel trots ben op de andere leiding van de alliantie voor hun enorme inzet die ze tonen. Er zijn er zo nu en dan een paar gesneuvelt vanwege prive redenen. Maar ik kan wel zeggen dat Tim (Dontw8run) & Tim (AAO) enorme strijders zijn en laten zien dat ze er alles aan doen om een stam goed georganiseerd te laten verlopen.



Slechtste leider:
De Leiding van Talend die begon met de gesprekken met cult. Verder geen toe gevoegde waarde om hier mijn hele verhaal te doen.



Meest onderschatte stam:

Hierbij kan ik wel zeggen dat mijn stam (TAC) zeker onderschat waren, met een compleet nieuw team & verschillende spelers moesten wij als stam ons flink gaan bewijzen om voor de Wereldwinst te willen gaan.

En toch met vrijwel allemaal iets minder bekende spelers, ben ik ook trots op deze stam dat wij het voor mekaar krijgen om z’n sterk cluster neer te zetten wat voor de tegenpartij minder aantrekkelijk is om een massa te gooien. Of onze lijnen en clusters ideaal zijn voor een wereldwinst? Dat kan denk iedereen wel invullen, misschien hadden we het achteraf gezien anders moeten doen. Maar zo zie je maar dat je iedere wereld weer leert van de manier van spelen.



Meest overschatte stam:

Blaze (voornamelijk woesterpony).



Meest overschatte speler:

Team Pony. Geen uitleg nodig.

Meest onderschatte speler:

Okke (ODV1)


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Buiten Tac om zou ik graag nog met de volgende spelers in een stam willen zitten:

  • United Master
  • Arithmetic

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik heb 2 redenen waarom ik niet bij iemand in een stam wil zitten en dat zijn de volgende:

  • Geen spelers die alles geven voor de wereldwinst, ondanks hun grote verliezen. De spelers: (Woesterpony)
  • De spelers waar ik meer uit mezelf kan halen & vaak al Wereldwinst waardig account hebben (Team RIS/ Team Kyuka / Team CBC)

Het tofste topic:

Golden award/ Memes


Mooiste profiel foto van spelers:

Die van kyuka vind ik wel tof

Mooiste profiel foto van stammen:

Blaze



Mooiste actie van de wereld:

Zijn er mooie acties geweest?


Meest belovende speler voor de toekomst:

Mn maat en Co ; okke (OVD1)

Meest belovende stam voor de toekomst:

Hierbij denk ik wel dat de stam TAC aardige groei heeft gemaakt betreft skills en spel tactieken. En ja, het had altijd anders en beter gekund maar moet toch zeggen dat we lekker potje spelen.



Grootste blunder:


Wij doen niet aan blunders/fouten. :p



Voor wie heb je nu echt respect:

De Leiding van de Alliantie (Tim & Tim)


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Zeker de stam Tac, gedreven en motiveren je altijd tot de max, ondanks als alles niet altijd lekker loopt.


Ik wil graag nog meedelen dat

De slagerij 24/7 geopend is, kyuka wel eens wilde inbreken en erachter kwam dat er gewoon mensen rond liepen.


Hierbij mijn lijstje.



Groet,

Robert
The Bloody Butcher

De slager van TW.NL



*Voor de opleiding tot Slager hoef je geen hoog niveau NL te kunnen, zie je taalfouten? Dan zal je het maar moeten accepteren.
 
Reactiescore
127
Wie doet t volgende lijstje?
 
Reactiescore
736
Zal na de volgende massa eens een lijske maken.

Mvgkes
 
Reactiescore
1.962
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik heb 2 redenen waarom ik niet bij iemand in een stam wil zitten en dat zijn de volgende:

  • Geen spelers die alles geven voor de wereldwinst, ondanks hun grote verliezen. De spelers: (Woesterpony)
  • De spelers waar ik meer uit mezelf kan halen & vaak al Wereldwinst waardig account hebben (Team RIS/ Team Kyuka / Team CBC)

Ben ik de enige die niet snapt wat hier staat?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
127
Ik zie meer uitdaging om tegen iemand te gaan (je word pas beter als je tegen hoger niveau speelt). Gezien die spelers meerdere wereldwinsten hebben gepakt. Speel ik liever tegen ze als met ze.

Ging er vanuit dat op RIS damien speelde en CBC ook een team met veel wereldwinsten.
 
Reactiescore
2.477
en kyuka het allerbeste acc van tw.nl
 
Reactiescore
280
Ik zie meer uitdaging om tegen iemand te gaan (je word pas beter als je tegen hoger niveau speelt). Gezien die spelers meerdere wereldwinsten hebben gepakt. Speel ik liever tegen ze als met ze.

Ging er vanuit dat op RIS damien speelde en CBC ook een team met veel wereldwinsten.

Ik snap je redenering wel, maar ik vraag me af of je niet sneller leert als je wel bij zulke spelers in de stam zit. Dan zie je van dichtbij welke keuzes er gemaakt worden en hoe er aangevallen / verdedigd wordt. Zolang je durft te vragen lijkt mij dat een beter leerproces dan tegen zulke gasten te spelen en maar beperkt info mee te krijgen over hoe er gespeeld wordt.
 
Reactiescore
127
Klopt, ook mee eens. Daarom een mix is altijd goed. Fronten tegen goeie spelers en bij goeie spelers in een stam zitten ;)
 
Reactiescore
903
Bovenaan