Golden awards

Reactiescore
903
Reactiescore
7
Ik sluit eens gezellig aan achter het lijstje van @Path of Righteousness . Lastig is het wel, gezien ik op sommige onderdelen nog niet veel info heb. Misschien dat ik het lijstje op een later moment verder aanvul.

Beste speler: Team @Anonymous Threat. , hun handywork op een paar werelden gezien. Respect voor hun speelstijl en commitment.
Beste stam: Ik wil een duit in het zakje doen voor 'Danger Boyz', team is zeker goed op weg.
De beste stam speler: Kan niet veel zeggen over andere stammen, hier nomineer ik 'xEDELMANx' vanwege zijn betrokkenheid bij het team en zijn inzet.
Het grootste ego: Nooit een leuke om weg te geven, maar voor mij persoonlijk is dit 'psykideilix'. Onbeschoft in zijn berichtgeving en stelde zich als dictator op naar zijn vorige stam toe.
Beste leider: nvt.
Slechtste leider: nvt.
Meest onderschatte stam: nvt.
Meest overschatte stam: 'Stop the Count', vanuit buitenaf gezien is dit hoofdzakelijk team 'Level Up' met mb's en os aanhangsel.
Meest overschatte speler: SC Beast, had meer van hun verwacht in het begin. Met 8 dorpen in handen zich nu door een deal laten op edelen door Level Up
Meest onderschatte speler: nvt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Leden binnen team Sense. is all I need. Maar je bent welkom TasmanianDevil
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die A zeggen en B doen, spreekt voor zichzelf. Verder sluit ik niemand uit.
Mooiste spelers naam: Red Sky At Morning
Mooiste stam naam: Inner Balance
Het tofste topic: nvt.
Het domste topic: top/flop stammen
Favoriete forum poster: Jokersbrain
Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: nvt.

<3
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.365
Hoeveel waarschuwingen heeft ie al gehad meneer bappos?
 
Reactiescore
73
Niemand zeikt hier, als SL commentaar op een stam wilt geven waar SL zelf geen slechte aanvaringen mee heeft gehad moet SL zorgen dat SL zelf niets op SL’s kerfstok heeft hangen.

Jij bent degene die de discussie opent? In de voorgaande post wordt enkel een feit, waar genoeg pagina’s over heen zijn gegaan, benoemd. Geen commentaar, niks. Draai het dus eerder om.
Als jij commentaar wilt geven, zorg dan zelf dat je niks op je kerfstok hebt hangen in plaats van je titel wannabe hier nog verder waar te maken.
 
Reactiescore
29
Beste speler: Unidentified black male.: Ik heb veel gehoord over het team en dit was alleen maar positief. Ik ben overtuigd dat dit team een van de beste is in de wereld.

Beste stam: Maai: Er zitten zeker goede spelers in deze stam. Buiten goede spelers, heeft de stam ook nog eens een perfecte ligging. Deze stam zal in mijn ogen de late game wel halen.

De beste stam speler: Aangezien ik maar in 1 stam gezeten heb kan ik weinig oordelen. Kijkend naar mijn stam vindt ik toch wel dat Glint en Tasmaniandevil hele goede stamspelers zijn.

Meest overschatte stam: Orde: Deze stam staat misschien wel 2e, maar er zijn overduidelijk veel problemen. De stam zelf zit vast en is genoodzaakt om bb dorpen te edelen. Hiernaast zijn ze natuurlijk ook een corestam. Ze beschikken over geen safe en kunnen snel weggespeeld worden.

Meest overschatte speler: Loco Loco Motief: Loco is al weken bezig met aanvallen op de stam MEV. Destijds had hij meer dan 2x zoveel punten als de hele stam MEV. Maar toch heeft hij tot op heden niets postiefs kunnen waarmaken. Check de odd van Vecimi maar, dat komt allemaal van LLM.

Mooiste spelers naam: Henk Veerman: Als je niet kan voetballen kan je altijd tribalwars spelen haha.

Mooiste stam naam: De Belastingdienst.: Zeer originele en grappig naam!

Het tofste topic: Stammen analyse Deel 1.: Ik vond het zeer interessant om te lezen, hopelijk komt er een tweede deel binnenkort!

Mooiste profiel foto van spelers: Materlotti: Mooi kan je het niet noemen, wel interessant haha.

Mooiste profiel foto van stammen: Ik heb nog niets indrukwekkend gezien, maar die van S L is wel mooi.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tasmaniandevil: Zeer leuk en motiverend team. Ik zou alles opgeven voor deze mannen!


Ik wil graag nog meedelen dat: ik iedereen een fijne dag wens ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tasmaniandevil: Zeer leuk en motiverend team. Ik zou alles opgeven voor deze mannen!

Zet die dorpen maar leeg dan!
 

Deleted User - 487979885

Guest
Beste speler: mystery men, ken ik nog van voorgaande werelden, ben benieuwd wat ze nog gaan laten zien.
Beste stam: Zal de tijd uitwijzen.
De beste stam speler: Top 3 van de ondersteuningsranglijst zou ik zeggen
Het grootste ego: Too Hot For This Planet, zelfs na alle kritiek blijft deze jongen gewoon doorgaan, strijder
Beste leider:
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: Orde. & Mad, gezien hun (halve) core ligging doen ze het goed.
Meest overschatte stam: Maai, behalve interns en hun premade maatjes telkens in de stam laten als ze een massa krijgen stellen ze niks voor.
Meest overschatte speler: Hier pen ik Oelewapper & Generaal Iroh neer. Na de minste actie op hun account gaan ze snel van stam hoppen, naar Maai omdat ze het alleen niet aankunnen.
Meest onderschatte speler: TokTikTok, #1 met oda, kan de rest van zijn stam wel wat van leren. Tenminste iemand die het spel echt speelt en het niet door anderen laat spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen binnen Maai, intern en premade is gewoon geen TW spelen
Mooiste spelers naam: Incompetent Coplayers
Mooiste stam naam: Clowns, deze stamnaam was toepasselijker geweest voor Maai
Het tofste topic: Alle stabtopics om te zien hoe hard tw achteruit is gegaan.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Kitana
Dikste wannabe op het forum: Too Hot For This Planet, toch houden we van hem <3
 
Bovenaan