- Reactiescore
- 7
Heb ff gezegd dat ze geen kata's meer moeten gooien op de kazerne
Heb ff gezegd dat ze geen kata's meer moeten gooien op de kazerne
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht
Das gewoon een boost stam, flex heeft er ook al een van z'n eigen accounts uit geedelt met il leone - vault
Feit 1: Snotneusje bood mij een vriendschap en samenwerking aan.
Feit 2: 3 dagen later leavet snotneusje de stam en begint zijn oude stam aan te val.
Feit 3: Ik geef dat aan bij Goets, de stamleiding van deze stam. Die zegt het niet te boeien en joint snel Lie.
Als topstam vind ik dat je niet TW waardig bent als mensen zo met stabbers om gaan. Verder vind ik dat Snotneusje nergens meer welkom meot zijn na een stab.
sorry vergeten aantepassen ;(
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht
Feit 1: Snotneusje bood mij een vriendschap en samenwerking aan.
Feit 2: 3 dagen later leavet snotneusje de stam en begint zijn oude stam aan te val.
Feit 3: Ik geef dat aan bij Goets, de stamleiding van deze stam. Die zegt het niet te boeien en joint snel Lie.
Als topstam vind ik dat je niet TW waardig bent als mensen zo met stabbers om gaan. Verder vind ik dat Snotneusje nergens meer welkom meot zijn na een stab.
@TheQuickBear help plz ze noemen mark een goeie speler
De zoveelste hypocriet binnen de stam S-L zal eens zijn zegje komen doen.Ik ga proberen dit topic serieus leven in te blazen.
De beste stam speler: Dennisthies87, doet gewoon enorm veel voor de stam.
Slechtste leider: De leiding van CHINA, stabbers!!
@TheQuickBear help plz ze noemen mark een goeie speler