Golden awards

Reactiescore
363
Waar ben ik ´ aan het opscheppen met snipes’?

Ik laat de 1 second spatie tussen de clear & trein zien zoals je uit de context kan afleiden, als reactie op anonymous zijn dodge verhaaltje, dus wat zit je allemaal te bazelen.

Ja, als er volle clears blijven staan. Een keer een seconde miszitten poepoe. Het is maar waar je je druk om kunt maken zeg.
 
Reactiescore
1.365
nou veel meer onzin dan dat jij post kan het haast niet zijn

Wat post ik voor onzin dan? En onderbouw eens waarom ik ''onzin'' zou praten? En je ziet aan die likes toch genoeg man :p.
 
Reactiescore
363
;)Grappig hoe onze rara en anonymous alle feiten negeren

Welke ‘feiten’ ik reageer toch inhoudelijk op je initiële bericht dat die time niet klopte? Waarop ik zeg dat ik full off dorpen niet dodgen nog slechter vind. Maar ik ben niet zo’n gekkie die dat op het af direct wilt delen om mijn ego omhoog te krikken.

Vind het eerder een zielig tentoonstuk.
 
Reactiescore
195
Welke ‘feiten’ ik reageer toch inhoudelijk op je initiële bericht dat die time niet klopte? Waarop ik zeg dat ik full off dorpen niet dodgen nog slechter vind. Maar ik ben niet zo’n gekkie die dat op het af direct wilt delen om mijn ego omhoog te krikken.

Vind het eerder een zielig tentoonstuk.
Fijn om van iemand anders nog te horen dat @Anonymous Threat. zielig is
 
Reactiescore
2.064
Beste speler

Rene
 

Deleted User - 487899997

Guest
Grootste bende kleuters op AF

too hot for this planet
we like hot chicks
scratchman apoo
anonymous threat
 
Reactiescore
438
En dan nog aan 1 van onze spelers advies vragen whahahahaha
Bekijk bijlage 26021

Dat was ik. Advies was het echter niet.

Raar ventje ben je.
Moet zeggen dat ik je posts al vrij irritant begon te vinden maar wat timings laten zien op het AF omdat er een seconde tussen zit (en dan je snipes er ook bij laat zien) is gewoon vrij kinderachtig.

Doe dat lekker in je stamchat, niemand boeit het iets en je zet jezelf er enkel mee voor schut.
 
Reactiescore
195
Dat was ik. Advies was het echter niet.

Raar ventje ben je.
Moet zeggen dat ik je posts al vrij irritant begon te vinden maar wat timings laten zien op het AF omdat er een seconde tussen zit (en dan je snipes er ook bij laat zien) is gewoon vrij kinderachtig.

Doe dat lekker in je stamchat, niemand boeit het iets en je zet jezelf er enkel mee voor schut.
Als jullie ons belachelijk willen maken met een vergeten dodge, mag ik toch laten zien hoe slecht de super goede stam Maai die op ons neerkijkt kan timen. ;) Was alles behalve de bedoeling om te pronken met snipes alleen kon ik de foto niet kleiner snijden op men telefoon. Dus voor je iets zegt, denk na. Moest mij iets schelen wat jullie over me denken was ik 200 posts geleden al gestopt.
 
Bovenaan