Golden awards

Reactiescore
21
@Anonymous Threat. , op jouw profiel zie ik dat @Scratchmen Apoo jouw dorpenuitbouwer is. Maar hij neemt wel de dorpen van jouw stamgenoten en bijhorende mb's in het noord-westen aan de lopende band over, hoe verklaar je dit?


ik heb een vermoeden dat hij hier niet veel zinnigs op zou gaan antwoorden. aangezien het een stel kleine kleuters zijn die maar een beetje in de zandbak aan het spelen zijn,
 
Reactiescore
80
Het gaat hier over groot GEWORDEN. Als je als speler je eerste 5-10-20-??? dorpen gratis kan bemachtigen door een slavenleger die alles voor je leegzet en daardoor geen verliezen lijdt heb je een grandioze voorsprong op de rest. Dit in combinatie met overmatig pp gebruik/premade maatjes over de gehele kleine wereld en nog eens een kerst enveloppe van de oma om nog eens extra pp en boosters te kunnen aankopen, dan kom je uit in zo’n groei als 90% binnen MAAI.


Begrijp je punt wat je probeert te maken, echter door het edelen van kleine spelers op moraal ga je niet in zo'n groei terecht komen zoals @Anonymous Threat.. Hiervoor moet je toch al "grotere" spelers neer halen zoals OTB en Karibu zoals zij gedaan hebben.
En om even terug te komen over TokKipTok, dit klopt niet. Eerste 2 dorpen waren BB's dus die zijn zonder mb's geedeld ;)
Daarnaast, is het meeste toch echt zonder onze mb's gedaan. Natuurlijk worden mb's gebruikt omdat op moraal 40% je clear niet veel teweeg breng... Ook kun je aan de ODA ranglijst zien, dat TKT sinds begin van de wereld al top 5 staat...

@quickbear hier een snelle schets voor je gemaakt hoe premade te werk gaan. als je dus met 50 + premades begint is het uiteindelijk 50 vs 1 en is het dan natuurlijk makkelijk om in de top te komen ;P

anonymous threat.png
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
349
Too noob haalt allemaal China vriendjes erbij die nu snel een account aanmaken en achter hun oh zo grote noob staan!
Ik denk dat we maar eens moeten gaan runnen!
henri zou volgende keer trouwens even moeten dodgen ;)
 
Reactiescore
195
Too noob haalt allemaal China vriendjes erbij die nu snel een account aanmaken en achter hun oh zo grote noob staan!
Ik denk dat we maar eens moeten gaan runnen!
henri zou volgende keer trouwens even moeten dodgen ;)
Is een keer wat anders he dan je schaapjes die je blindelings volgen, niet iedereen zwemt met de stroom mee.

Henri heeft een leven, jullie niet dat is het verschil, zou spender tidal eens vragen om mooier te timen 1 minuut tussen een clear en 4 edels?????

Zat er geen timeBooster in zijn 19,99€ pakket?
C494223D-5A01-46C0-AE9A-ABE35CAC28F1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
een hot Chickie , so you like me ;)
Mweh, zonder die plamuur wss wel ja. Maar fictieve personages schiet je niet zoveel mee op. Ben je t nieuwe China holmaatje van de hopelijk al gebanned too hot? Die zou eens moeten weten wat voor domme onzin die allemaal typt xD.
 
Reactiescore
26
Is een keer wat anders he dan je schaapjes die je blindelings volgen, niet iedereen zwemt met de stroom mee.

Henri heeft een leven, jullie niet dat is het verschil, zou spender tidal eens vragen om mooier te timen 1 minuut tussen een clear en 4 edels?????

Zat er geen timeBooster in zijn 19,99€ pakket?
Bekijk bijlage 26020

Wow, jullie zijn echt vet goed. Jullie mogen echt heel trots zijn op die snipes.
 
Reactiescore
363
Is een keer wat anders he dan je schaapjes die je blindelings volgen, niet iedereen zwemt met de stroom mee.

Henri heeft een leven, jullie niet dat is het verschil, zou spender tidal eens vragen om mooier te timen 1 minuut tussen een clear en 4 edels?????

Zat er geen timeBooster in zijn 19,99€ pakket?
Bekijk bijlage 26020

Ja, jij hebt nog nooit een foutje gemaakt zeker. Wat een pauper aanname
 
Reactiescore
21
Too noob haalt allemaal China vriendjes erbij die nu snel een account aanmaken en achter hun oh zo grote noob staan!
Ik denk dat we maar eens moeten gaan runnen!
henri zou volgende keer trouwens even moeten dodgen ;)
wie zegt dat ik in china speel ?

Mweh, zonder die plamuur wss wel ja. Maar fictieve personages schiet je niet zoveel mee op. Ben je t nieuwe China holmaatje van de hopelijk al gebanned too hot? Die zou eens moeten weten wat voor domme onzin die allemaal typt xD.
nou veel meer onzin dan dat jij post kan het haast niet zijn
 
Reactiescore
195
Heb jij ooit wel eens iemand gezien die op t af kwam ooschopen met t-time snipes? Nog allemaal 50ms van edel ook.
Waar ben ik ´ aan het opscheppen met snipes’?

Ik laat de 1 second spatie tussen de clear & trein zien zoals je uit de context kan afleiden, als reactie op anonymous zijn dodge verhaaltje, dus wat zit je allemaal te bazelen.
 
Bovenaan