Golden Awards

Reactiescore
47
Lastig deffen zonder wachtwoord :$
En zoals jvd zegt een beetje laat nu haha

@psy, wat wil je nu zeggen?
Volgens mij had het Unk acc alles netjes opgelost nadat we het er intern over hadden, dit zeiden de benadeelden zelf nog op het AF, dus benieuwd waar je verder op aan het doelen bent dan? ;D

Daarnaast was dat juist waarom dat hele voorbeeld van vroeger in de eerste instantie benoemd was, om aan te geven dat het vroeger vele malen erger was en er toen niet eens over een oplossing/veroordeling gesproken werd ;)
 
Reactiescore
1.094
Want omdat ik het op 4 Juli nog eens zei, wil zeggen dat ik het er niet eerder al eens over gehad kan hebben? Dutchgangster was amper actief meer op het forum en het was gericht op dat je vroeger echte stabs had.
Niet als een persoonlijke aanval in het nu.

Als je gewoon dat topic op de 14e terugkijkt kan je dit ook gewoon zien, dus wat loop je nou weer onzin uit te kramen?

Het punt is dat jij beweerd een duidelijke toelichting te hebben gegeven terwijl je iemand beschuldigd van een stab. Maar die toelichting blijkt nergens uit, en is 1 vaag groot samenraapsel

Je zegt bijv. letterlijk 'was je dat voorval vergeten' alsof hij 14 juni aan die discussie heeft meegevoerd. Antwoord is nee. Om in deze post te zeggen dat Dutch niet actief is/was op het forum. Dat is behoorlijk tegenstrijdig.

In die post van 14 juni verwijs je overigens o.a. naar Howlin en Robbeke, maar ben vrij zeker dat die eerste niet CL4 laat staan in Dgr heeft gespeeld.
En volgens mij heeft Robbeke dat ook niet, maar daar ben ik minder zeker van.

En je 2e deel? Ik zeg toch duidelijk dat Dutch daar op Thalantalas zat, ik was The brothers Grimm (wat in die eerdere post staat) en was de oprichter van Monkey die destijds n0.1 was, de stam van dutch was n0.2 tot die stab.

Alleen aangezien de NLC nummers op tw stats mee veranderen weet ik niet welk specifiek nummer dit was, maar daar is dus je hele argument op gebaseerd, dat ik niet meer weet welk nummer Classic het was? Grapjas

Duidelijk?

Die wereld was jij Thala dacht ik , of het exact Nlc 4 was weet ik niet zeker, miss een wereldje later.

Noem je dit duidelijk?

Nog even de naam van het Stabacc teruggekeken (want die zal je wel willen weten, ondanks dat het je maatjes zijn en je ze toch niet gaat afvallen) en dat was Sir Todis

Nee jij beschuldigd iemand van een stab van 5 jaar geleden, en komt met 0 toelichting en alles wat erover te lezen valt zit vol met twijfel
 
Reactiescore
26
@psy, wat wil je nu zeggen?
Volgens mij had het Unk acc alles netjes opgelost nadat we het er intern over hadden, dit zeiden de benadeelden zelf nog op het AF, dus benieuwd waar je verder op aan het doelen bent dan? ;D
Nou, ik heb nog iemand gesproken van de desbetreffende personen en die zei zeker iets anders dan 'netjes opgelost'. En verder doelde ik meer op het feit dat jij zegt: "want je gaat ze toch niet afvallen", terwijl je dat zelf ook niet deed
 
Reactiescore
47
Het punt is dat jij beweerd een duidelijke toelichting te hebben gegeven terwijl je iemand beschuldigd van een stab. Maar die toelichting blijkt nergens uit, en is 1 vaag groot samenraapsel

Je zegt bijv. letterlijk 'was je dat voorval vergeten' alsof hij 14 juni aan die discussie heeft meegevoerd. Antwoord is nee. Om in deze post te zeggen dat Dutch niet actief is/was op het forum. Dat is behoorlijk tegenstrijdig.

In die post van 14 juni verwijs je overigens o.a. naar Howlin en Robbeke, maar ben vrij zeker dat die eerste niet CL4 laat staan in Dgr heeft gespeeld.
En volgens mij heeft Robbeke dat ook niet, maar daar ben ik minder zeker van.



Duidelijk?



Noem je dit duidelijk?



Nee jij beschuldigd iemand van een stab van 5 jaar geleden, en komt met 0 toelichting en alles wat erover te lezen valt zit vol met twijfel

"Was je dat voorval vergeten" is niet gedoeld op de discussie van de 14e (waar hij idd niet aan meedeed, gezien het gewoon een referentie naar stabs van vroeger was) maar op de stab zelf.
Had nog wel verwacht dat je dat zelf had kunnen uitvogelen, had juist nog het woord "voorval" erbij gezet omdat ik dacht dat je het anders al niet zou begrijpen..

Enige waar ik niet zeker over ben is het wereldnummer, dat Dutch in diezelfde stam zat 100% zeker en wat er gebeurd is leg ik hierboven ook toch vrij duidelijk uit, zie niet hoe je dat niet snapt.

Zit 0 twijfel in, die discussie is 5j geleden ookal 3 weken lang gevoerd, als je de moeite wilt nemen om het terug te zoeken ;)
Het is daarbij ook gewoon te zien op TW stats dat Todis van onze stam naar die van hen ging en direct ging aanvallen, hoe duidelijk wil je het hebben dan?

En "noem je dit duidelijk", ik had gewoon het acc juist die daar genoemd was, dusja


@goth,
Nee nee niet gestabt haha, maar in de eerste instantie zou ik sws niet meer doorgaan omdat de motivatie al weg was (dus gewoon acc naar Unk), zou later alsnog een beetje doorspelen omdat er meer activiteit moest komen op het Unk acc zelf, maar vervolgens nooit meer wat van gehoord.
Al moet ik zeggen dat ik er verder ook niet echt meer achteraan gegaan ben, zeker geen stab alleszins hoor haha

@Psy, benieuwd wie dan?
Het werd zelfs hier op het AF gezegd door die bespelers dat het goed opgelost was.
Jvds weet dit sws want die kwam toen nog met de sneer dat het in een paar honderd interns was omgezet
 
Reactiescore
26
@Psy, benieuwd wie dan?
Het werd zelfs hier op het AF gezegd door die bespelers dat het goed opgelost was.
Jvds weet dit sws want die kwam toen nog met de sneer dat het in een paar honderd interns was omgezet
Het benoemen van een spelersnaam lijkt me niet van meerwaarde hier dus dat laat ik dan ook achterwege.
Vind het nogal opmerkelijk dat je graag zelf wil uithalen naar anderen door te zeggen "want je gaat ze toch niet afvallen", terwijl je dat zelf precies deed deze Classic. Beetje vreemd niet?
 
Reactiescore
47
Het benoemen van een spelersnaam lijkt me niet van meerwaarde hier dus dat laat ik dan ook achterwege.
Vind het nogal opmerkelijk dat je graag zelf wil uithalen naar anderen door te zeggen "want je gaat ze toch niet afvallen", terwijl je dat zelf precies deed deze Classic. Beetje vreemd niet?

Ik heb letterlijk meer dan 5x hier gezet dat ik en Ry het veroordeelden, dat er een meerdaags overleg intern is geweest en er uiteindelijk een oplossing op is gekomen waar iedereen (ten minste tot wat jij nu zegt) mee tevreden was.
(Namelijk dat ze op unk. Gingen)

Ik kan me niet herinneren dat jij al op het AF sprak toen, of iig niet op deze naam.
Dus als je dat niet hebt gelezen kan dat gebeuren ofc, zoals gezegd heeft jvds dit wel gelezen.

Ik heb minstens 1 maar volgens mij zelfs 2 AF acc's van de originele benadeelde spelers gezien die zeiden dat ze blij waren met de oplossing.
Als jij een 3e bespeler kent die het die hier niet mee eens was, dan had hij dit toch hier op het AF of intern bij mij/Ry moeten melden?

Ik kan natuurlijk weinig doen als de persoon waar jij over spreekt dit niet bij mij aangeeft, ik had immers van beide benadeelde accounts (zal dan geen bespelers zeggen, want blijkbaar waren er meer) gehoord dat zij tevreden waren met de deal die Unk uiteindelijk met ze besproken had.

Je kan mij als persoon of als poster misschien uit eigen bevindingen veel kwalijk nemen, maar dit verwijt kan ik toch weinig aan doen volgens mij haha :p
 
Reactiescore
1.094
Maar allemaal leuk en aardig dat je sommige dingen semi goed nog kon herrineren/hebt gegokt, maar het is nog steeds 1 onsamenhangend verhaal.

'Volgens mij cl4, maar het kon ook een wereld later zijn'
'jij was thala dacht ik'
'Het classic groepje heeft me gestabt' en dan ook noemend robbeke en howlin die cl4 niet speelden zijn nou niet echt duidelijke toelichtingen.
 
Reactiescore
1.094
maar op de stab zelf.

Dit is het topic waar die 'stab' besproken wordt. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopstammen.157619/page-83

Wat ik zo lees is dat de stam waar de 'gestabde' speler in zat (Monkey waar die Wall-E in zat) een dag (of wat) eerder via VV een ander account had leeggezet. Een heuse stab heeft uitgevoerd dus.
Die Wall-E komt later kort terug over die overstap, en geeft toch een heel ander beeld dan dat jij insinueert. Vind het niet erg of ja begrijpelijk en zei dat het blijkbaar al langer speelde

Er werd de dagen daarop volgend ook amper over die overstap gesproken, ook niet in andere topics van die tijd. Dus dat er 3 weken op het AF over werd gelult zoals jij beweerde is ook dikke onzin.
 
Reactiescore
47
Dit is het topic waar die 'stab' besproken wordt. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopstammen.157619/page-83

Wat ik zo lees is dat de stam waar de 'gestabde' speler in zat (Monkey waar die Wall-E in zat) een dag (of wat) eerder via VV een ander account had leeggezet. Een heuse stab heeft uitgevoerd dus.
Die Wall-E komt later kort terug over die overstap, en geeft toch een heel ander beeld dan dat jij insinueert. Vind het niet erg of ja begrijpelijk en zei dat het blijkbaar al langer speelde

Er werd de dagen daarop volgend ook amper over die overstap gesproken, ook niet in andere topics van die tijd. Dus dat er 3 weken op het AF over werd gelult zoals jij beweerde is ook dikke onzin.

Ah, dus omdat 1 persoon een vv in handen had gekregen en daarmee een lage actie uitvoerde is het oké om een complete stam erbij te naaien?
Daarbij bleek naderhand dat Sir todis al weken lang alle targets en interne info zat door te spelen, ver voor dat hele voorval.
Er was inderdaad ook nog iets met een foto die ze gefabriceerd hadden waar je topic link mee begint, dat was ook een goede actie.

En hoelang er nu over gesproken is zal me een worst wezen, ik doelde er gewoon op dat die discussie toen ookal gevoerd is. Zie een aantal paginas verder het er ook nog over gaan en er is IG ook zat over gesproken, doet verder niks af van de wekenlange stab. ;)
 
Reactiescore
26
Ik heb letterlijk meer dan 5x hier gezet dat ik en Ry het veroordeelden, dat er een meerdaags overleg intern is geweest en er uiteindelijk een oplossing op is gekomen waar iedereen (ten minste tot wat jij nu zegt) mee tevreden was.
(Namelijk dat ze op unk. Gingen)
Ik heb zeker meegelezen, naar je het veroordelen ervan weerspiegelt zich niet echt door het afgeven van vrijwel al je dorpen
 
Reactiescore
47
Ik heb zeker meegelezen, naar je het veroordelen ervan weerspiegelt zich niet echt door het afgeven van vrijwel al je dorpen

Haha waar heb jij het nu weer over?
Dat ik mn dorpen aan unk gaf was in eerste instantie gewoon als fusie, dit was ook weken nadat het dus al opgelost was.
In principe was het zelfs beter voor de eerder benadeelde spelers (gezien ze nu op unk zaten, en dus ook mijn dorpen kregen? ;))
 
Reactiescore
47
Maar allemaal leuk en aardig dat je sommige dingen semi goed nog kon herrineren/hebt gegokt, maar het is nog steeds 1 onsamenhangend verhaal.

'Volgens mij cl4, maar het kon ook een wereld later zijn'
'jij was thala dacht ik'
'Het classic groepje heeft me gestabt' en dan ook noemend robbeke en howlin die cl4 niet speelden zijn nou niet echt duidelijke toelichtingen.

Wereldnummering kan je niet meer zien, vandaar dat ik dit niet zeker wist, al uitgelegd en zie de relevantie niet of het nu 4 of 5 was, punt blijft hetzelfde?
Thala klopte gewoon, stab klopt ook.
Dus wat wil je zeggen?

Verder even die post teruggelezen, ik noemde howlin/robbeke/dutch als antwoord op iemand die vroeg of er nog oude bekende aanwezig waren.
Ik zeg letterlijk nergens dat howlin daadwerkelijk op die wereld aanwezig was?
De bespelers van dat classic groepje veranderde elke wereld met 1 of 2.

En trouwens, robbeke speelde niet zei je?
. Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] 2013-04-16 18:10:23
214 harig of niet (574|516) K55 9,815 Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] 2013-04-16 11:05:46
231 | Medicated. (467|549) K54 9,815 Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] 2013-04-16 11:01:08
Barbarendorp (561|467) K45 9,100 Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] 2013-04-16 08:23:49
Los Pollos Hermanos (496|557) K54 9,201 Anarquia Vulgo [Devas.] robbeke [Ela.] 2013-04-16 03:56:35


Verder nu niks meer tegen die groep hoor, gedaan is gedaan en het is 7j geleden, dat jullie die hele discussie weer willen voeren enkel omdat ik een referentie gaf naar dat de stabs vroeger vele malen erger waren zeg (wat ook zo was) haha
 
Reactiescore
1.094
Verder nu niks meer tegen die groep hoor, gedaan is gedaan en het is 7j geleden, dat jullie die hele discussie weer willen voeren enkel omdat ik een referentie gaf naar dat de stabs vroeger vele malen erger waren zeg (wat ook zo was) haha

Nee je zegt letterlijk dat de classic groep stabbers zijn in die originele post van je 4 juli.

Als er dan om toelichting wordt gevraagd verwijs je Elko door naar '14 juni' wat blijkt helemaal 0,0 toelichting te bevatten. En als ik dan ga lopen spitten door de topics van vroeger wat ik maar op eigen houtje moet doen omdat jij 0 toelichting geeft, blijkt het ook allemaal wel mee te vallen.

Ah, dus omdat 1 persoon een vv in handen had gekregen en daarmee een lage actie uitvoerde is het oké om een complete stam erbij te naaien

Dat heb je mij niet horen zeggen. Maar jij beweerde dat het classic groepje heeft gestabt. Terwijl wat er is gebeurd is gedaan door sir Todis die nooit onderdeel was van het classic groepje. En dan zit er nog een gigantische context achter. Dus in hoeverre zijn jou beschuldigingen dan gerechtigd?

Verder zegt die Wall-E notabene (op o.a. pagina 87) zelf nog dat die 'stab' van Todis wel mee valt. Dus ik snap echt niet waarom jij het nu nog komt oprakelen

Daarbij bleek naderhand dat Sir todis al weken lang alle targets en interne info zat door te spelen, ver voor dat hele voorval.
Er was inderdaad ook nog iets met een foto die ze gefabriceerd hadden waar je topic link mee begint, dat was ook een goede actie.

Ik heb een kleine 40 pagina's doorgelezen van toen, maar kan dit niet vinden. Wil je dat even quoten dan?

En hoelang er nu over gesproken is zal me een worst wezen, ik doelde er gewoon op dat die discussie toen ookal gevoerd is. Zie een aantal paginas verder het er ook nog over gaan en er is IG ook zat over gesproken, doet verder niks af van de wekenlange stab.

Jij beweerde dat het 3 weken lang op het forum toen stond, terwijl ik bijna 40 pagina s heb gelezen, en het amper wordt vermeld. Ik weet dus echt niet in hoeverre ik dit serieus moet nemen.
Het zal me verder een worst wezen of jij 7 jaar geleden wel of niet bent gestabt, maar iig niet door het classic groepje. Dus beweer dat dan ook niet, en als je het wel doet, kom dan ten minste met toelichting. Vrij simpel lijkt me.

Dat groepje onstond geloof ik pas na cl4 en heeft niks te maken gehad met deze sir Todis. En die zgn stab heeft pas plaatsgevonden nadat je eigen stam heeft gestabt, notabene iemand die later wel in dat classic groepje zat (Broken Time.)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Verder even die post teruggelezen, ik noemde howlin/robbeke/dutch als antwoord op iemand die vroeg of er nog oude bekende aanwezig waren.

Die gast heeft het specifiek over het classic groepje, jij noemt specifiek dat je heel hard gestabt bent door 'ditzelfde classic groepje'

En vervolgens noem je Robbeke en Howlin en Dutchgangster als voorbeelden voor 'het classic groepje'. Waarvan die eerste blijkbaar wel heeft gespeeld CL4, maar toen niet in die stam zat, dus al helemaal 0 aansprakelijkheid verdiend. En howlin niet eens CL4 speelde.
En Dutchgangster 2,5 week na de vermeende stab van Sir Todis pas de overstap heeft gemaakt naar de stam van sir Todis.
 
Reactiescore
47
Want ik kan natuurlijk na 7 jaar nog bewijzen tevoorschijn toveren waaruit blijkt dat dit daarvoor al weken zo was, niet dus.
Dat jij het niet wilt geloven is dan maar zo.

Die Wall-E zegt blijkbaar volgens jou dat het wel meevalt, echter kan je zelf ook wel zien dat personen als Serious het ook gewoon een vieze stab vonden.

En "sir todis is geen lid van de classic groep, dus ze hebben niet gestabt"
Wat een drogreden, ze namen dus wekenlang (voor dat hele VV gebeuren) al info aan, als je dat niet wilt geloven dan alsnog zie je op TW stats dat er binnen 1 dag aangevallen werd en hij doodleuk in de stam gerekruteerd werd.

Dat robbeke er niet bij hoorde destijds zit je uit je dikke duim te zuigen, die samenwerking was er de hele tijd al, later in diezelfde wereld zaten ze ook daadwerkelijk in dezelfde stam.

(Zie: https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=331)

Al lag Robbeke aan de andere kant van de wereld dus die heeft qua aanvallen zelf weinig gedaan inderdaad

Om nog even terug te komen over dat ik howlin en robbeke in die post benoemde, ik zette dat niet voor niets in een aparte alinea, bovenste gedeelte ging over de stab van de classic groep die op dat moment actief op die wereld waren.
Die ene persoon die om het classic groepje vroeg, vroeg of deze nog actief waren.
Daar ging de 2e alinea over waarin ik howlin en robbeke benoemde.
Zoals hierboven al gezegd (negeer je blijkbaar) waren er elke classic 1 of 2 accounts die erbij of eraf gingen, dus die classic groep op die wereld bestond niet 5 classics lang uit exact dezelfde personen, waaronder dus idd howlin die er dan dus later bij is gekomen (of iig die wereld niet speelde)
Laten we dat op een misverstand vanaf jouw kant houden dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Want ik kan natuurlijk na 7 jaar nog bewijzen tevoorschijn toveren waaruit blijkt dat dit daarvoor al weken zo was, niet dus.
Dat jij het niet wilt geloven is dan maar zo

Dat had je dan toen moeten doen ja, dat is amper gebeurd. Je kan dan nu niet een hele groep beschuldigen omdat een enkeling in een stam zat met een zekere sir Tonis 7 jaar geleden die jou gestabt heeft met ontbrekende context.

Ik bedoel je zegt toch zelf ook dat de stab op Broken Time gedaan was door een 'enkeling' hoezo is daar andersom geen sprake van dan, en beschuldig je een hele classic groep van een stab van iemand die er nooit in heeft gezeten, maar waarschijnlijk slechts een stamgenoot was van een enkeling?

En "sir todis is geen lid van de classic groep, dus ze hebben niet gestabt"
Wat een drogreden, ze namen dus wekenlang (voor dat hele VV gebeuren) al info aan, als je dat niet wilt geloven dan alsnog zie je op TW stats dat er binnen 1 dag aangevallen werd en hij doodleuk in de stam gerekruteerd werd

Dat robbeke er niet bij hoorde destijds zit je uit je dikke duim te zuigen, die samenwerking was er de hele tijd al, later in diezelfde wereld zaten ze ook daadwerkelijk in dezelfde stam.

(Zie: https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=331)

Al lag Robbeke aan de andere kant van de wereld dus die heeft qua aanvallen zelf weinig gedaan inderdaad

Pfoe ja Elko en Robbeke zijn zo verantwoordelijk voor die stab van sir Todis, ze zijn ieder respectievelijk 2,5 week en 1 maand later de stam waar sir Todis in zat gejoined! Wat een onzin.

En die stam was per definitie de classic groep? Zowel Robbeke als Elko als Broken time (die door jou stam was gestabt) zaten daar toen niet in toen die Sir Todis daarin werd geinvite. Zoals je kan zien op twstats heeft het acc van Elko pas 2,5 week later die stam gejoined.

Het is zo subjectief nu namelijk. 'De classic groep' terwijl de helft niet eens in de stam van sir Todis zat of niet eens cl4 speelde.
Om maar te zwijgen over hoe het gestabde account het zelf vond, namelijk dat hij het wel mee vond vallen.

Zoals hierboven al gezegd (negeer je blijkbaar) waren er elke classic 1 of 2 accounts die erbij of eraf gingen, dus die classic groep op die wereld bestond niet 5 classics lang uit exact dezelfde personen, waaronder dus idd howlin die er dan dus later bij is gekomen

Ik negeer het niet. Jij doet het zelf. Je beschuldigd een groep spelers van een stab van 7 jaar geleden en noemt er vervolgens 3 die bij die groep behoren die er op het eerste oogopslag er geen doen van hebben. Het slaat gewoon nergens op.
 
Reactiescore
1.094
Amen!

Kunnen echt wel concluderen dat dit niemand geen hol scheelt, move on

Ik ben anders nog steeds benieuwd naar de toelichting. Ik bedoel je hebt gelijk er wordt druk getypt, maar de initiele doch simpele vraag van Elko, namelijk waar is de toelichting, is nog steeds niet beantwoord door deze muts

Moet er hele boeken voor typen voor 1 extra zin toelichting terug te krijgen en dan nog rammelt het aan alle kanten
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan