Golden Awards

Reactiescore
227
Ik ben anders nog steeds benieuwd naar de toelichting. Ik bedoel je hebt gelijk er wordt druk getypt, maar de initiele doch simpele vraag van Elko, namelijk waar is de toelichting, is nog steeds niet beantwoord door deze muts

Moet er hele boeken voor typen voor 1 extra zin toelichting terug te krijgen en dan nog rammelt het aan alle kanten
Kan zeker zijn al is dit van een zeer lange tijd terug waarop veel mensen geen interactie meer hebben.
Ik denk dat je hier heel veel energie in steekt maar weinig terug krijgt wat je effectief wil weten waardoor dit de moeite niet meer is.
 
Reactiescore
47
Ik ben anders nog steeds benieuwd naar de toelichting. Ik bedoel je hebt gelijk er wordt druk getypt, maar de initiele doch simpele vraag van Elko, namelijk waar is de toelichting, is nog steeds niet beantwoord door deze muts

Moet er hele boeken voor typen voor 1 extra zin toelichting terug te krijgen en dan nog rammelt het aan alle kanten

Sultans, An educated guess, Heyayaa en ongetwijfeld meer van die stam waren de wereld ervoor ook al in een groep met Dutch, wat ze meerdere classics achter elkaar deden was in de beginfase in aparte stammen en later met zijn allen in 1 stam. Ik weet alleen niet welke AF accounts dat waren.
Ik weet ook nog goed dat thala voor 3/4 ingekapseld was door sultans en een andere speler van die stam, zelfde met Robbeke.
Dit zal ongetwijfeld ergens op het forum staan, maar dutch weet zelf ook dat dit zo was.

Wel makkelijk roeptoeteren dat ik het verzin terwijl er niemand meer uit die periode van mijn stam actief is ;)

Verder zou ik niet weten wat ik je verder nog zou kunnen vertellen, heb nu al meerdere dingen moeten herhalen.
Jij was er die wereld niet bij en je weet niks van alles wat er IG gedaan/gezegd en besproken is op die wereld.
Al is het destijds op het AF "summier" besproken, dat het Überhaupt besproken is geeft toch al aan dat het gebeurd is?

En @jvds, ga jij nou eerst nog maar wat hulpstammetjes inclusteren zoals TAG voordat je denkt te kunnen gaan praten over werelden waar je nog niet eens speelde ;)
 
Reactiescore
139
Nu ik dit zo toevallig lees voel ik mij toch geroepen om even te reageren als enig echt ~DGR lid. Heerlijk om te zien dat remcoiii nog steeds zon debiel is als 6/7 jaar geleden, je loopt nog steeds dezelfde onzin te spuwen.

Grappig dat je zegt dat dutchgangster voor cl4 al bij ons zat op de klessik, wat voor geen reet klopt. De enige van cl3 die bij elkaar zaten in de cl4 premade ~DGR waren ikzelf, sultans, educated guess en revolution. Daarnaast kwam Robekke pas vanaf cl6 bij de klessik groep, en was hij op cl4 waar je het nu over hebt gewoon een tegenstander.

Daarnaast de foto situatie, sir todis, die-sel en alle andere bullshit waarmee je nu komt spuwen is destijds keihard onderuitgehaald en waar monkey gigantisch gezichtverlies mee heeft geleden. Je was zelf het lachertje van cl4 en cl6, en blijkbaar ben je na al die jaren niet veel veranderd.
 
Reactiescore
47
Ik ben anders nog steeds benieuwd naar de toelichting. Ik bedoel je hebt gelijk er wordt druk getypt, maar de initiele doch simpele vraag van Elko, namelijk waar is de toelichting, is nog steeds niet beantwoord door deze muts

Moet er hele boeken voor typen voor 1 extra zin toelichting terug te krijgen en dan nog rammelt het aan alle kanten
Kan zeker zijn al is dit van een zeer lange tijd terug waarop veel mensen geen interactie meer hebben.
Ik denk dat je hier heel veel energie in steekt maar weinig terug krijgt wat je effectief wil weten waardoor dit de moeite niet meer is.

Verder heb ik ook totaal geen zin om hier na 7j nog zoveel over te moeten typen.
Maar ik antwoord gewoon op de vragen omdat als ik ze negeer het ook weer niet goed is.
Dat segg de antwoorden niet bevallen is dan maar jammer, zie bovenstaande post.
Veel meer kan ik niet uitleggen als je het nog weigert te geloven.

Heel gezeik om een simpele opmerking dat de stabs vroeger pas erg waren.
 
Reactiescore
47
Nu ik dit zo toevallig lees voel ik mij toch geroepen om even te reageren als enig echt ~DGR lid. Heerlijk om te zien dat remcoiii nog steeds zon debiel is als 6/7 jaar geleden, je loopt nog steeds dezelfde onzin te spuwen.

Grappig dat je zegt dat dutchgangster voor cl4 al bij ons zat op de klessik, wat voor geen reet klopt. De enige van cl3 die bij elkaar zaten in de cl4 premade ~DGR waren ikzelf, sultans, educated guess en revolution. Daarnaast kwam Robekke pas vanaf cl6 bij de klessik groep, en was hij op cl4 waar je het nu over hebt gewoon een tegenstander.

Daarnaast de foto situatie, sir todis, die-sel en alle andere bullshit waarmee je nu komt spuwen is destijds keihard onderuitgehaald en waar monkey gigantisch gezichtverlies mee heeft geleden. Je was zelf het lachertje van cl4 en cl6, en blijkbaar ben je na al die jaren niet veel veranderd.

Hou toch op man, gecoördineerde aanvallen, 3/4 ingekapseld en later samen gevoegd tot 1 stam en jullie zouden elkaar niet kennen?

Wat is er onderuitgehaald aan de fotosituatie?
Sultan postte op het AF een pm van mij die via paint bewerkt was en mij daarin in een slecht daglicht gezet.
Later zie je dat ik een foto van de echte PM postte, waarop andere forumposters ook zeggen dat het duidelijk is dat die foto bewerkt was (gezien de fotos er niet meer opstaan)

Sir todis had ons niet gestabt en binnen 1 dag aangevallen wilde je beweren?
Terwijl dat dus letterlijk nog op tw stats te zien is?
En jullie hem maar gretig gerekuteerd hadden ;)

Verder vanuit jullie kant ook uitstekend deftige manier van discussie voeren ;)
En dan gaan zeuren op mij als ik eens een aanvallend woordje plaats, hou toch op haha

* oh en die-sel, heb ik het daarover gehad?
* Overigens nogmaals, Robbeke benoemde ik in mijn initiële post enkel (samen met Howlin) op de vraag of er nog leden van de classic groep actief waren, zoals gezegd lag robbeke aan de andere kant en had hij (nogmaals, zoals gezegd) weinig met de aanvallen te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Achja, liever newgen dan na 13 jaar tw nog steeds iedere klessik gerekt worden

Aan wie ben ik hier dorpen verloren dan?
Voornamelijk op eigen kracht dwars door FTML en de oude stam van Brucken (naam vergeten) gegaan, erna gestopt.
Weken voor jullie uberhaupt bij Unk kwamen, dus wel benieuwd?

Wel makkelijk praten met zo'n veilige Rimpositie terwijl ik zowat zo dicht bij de core lag als het maar kon ook ;)
 
Reactiescore
298
Aan wie ben ik hier dorpen verloren dan?
Voornamelijk op eigen kracht dwars door FTML en de oude stam van Brucken (naam vergeten) gegaan, erna gestopt.
Weken voor jullie uberhaupt bij Unk kwamen, dus wel benieuwd?
Je oude stam is gerekt, je huidige stam wordt gerekt. Je bent enkel op het 'juiste' moment gestopt. Hou je grote waffel dan dicht en stel je iets normaler op. bvd

Wel makkelijk praten met zo'n veilige Rimpositie terwijl ik zowat zo dicht bij de core lag als het maar kon ook ;)
Een core wat een massief blok aan naps en bg's was, ja zeer uitdagend. Daarentegen lagen wij in die 'veilige' rim op een gegeven moment met ODA, ODD en ODS op rang 1.
 
Reactiescore
47
Je oude stam is gerekt, je huidige stam wordt gerekt.


Een core wat een massief blok aan naps en bg's was, ja zeer uitdagend. Daarentegen lagen wij in die 'veilige' rim op een gegeven moment met ODA, ODD en ODS op rang 1.

Ik heb maar in 1 stam gezeten? (Of doel je hier op de pre-made stam nog?)
Verder was in de beginfase enkel het zuiden veilig, stond ik bijna constant in top ODD en op een gegeven moment top 3 ODA?

En ja, als je de complete rimrand als veilige zone hebt, kan je zat troepen aan front OS en clears toewijden ja ;)

*Verder eens dat de discussies over al dit oude gezeur nergens naartoe leiden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Zoals ik je hoor praten lijkt het wel alsof je het over een andere wereld hebt. @jvds11 geeft hier simpelweg een aantal feiten aan die niet te ontkennen zijn, dus die door jou benoemde 'veilige rimrand' raakt geen kant nog wal wanneer zowel ODA, ODD en ODS veel hoger zijn ten opzichte van andere stammen, zoals het juist benoemde 'blok van NAP's en BG's'.
 
Reactiescore
47
Volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat de Rim ten alle tijden makkelijker is dan de core, vooral in de startfase.
Daarbij reageerde ik op "dat alles om mij heen veilig zou zijn" terwijl dit voordat WAR en FTML / STAL wegwaren geenzins het geval was.

Ben iig beniewd of Retro het in de naderende eindfase ook kan tegen actieve accounts met teams erop, zo ja dan zal ik jullie ook gewoon feliciteren ;)
 
Reactiescore
417
Wat ben jij een nare vent om toch nog even Jan of enig ander die nog wel speelt door het slijk proberen te halen. Houd de eer of wat daar van rest aan jezelf en stop aub met reageren..
 
Reactiescore
1.094
Jij was er die wereld niet bij en je weet niks van alles wat er IG gedaan/gezegd en besproken is op die wereld.
Al is het destijds op het AF "summier" besproken, dat het Überhaupt besproken is geeft toch al aan dat het gebeurd is?

Ik hoef er ook niet bij te zijn geweest. Aangezien ik prima twstats kan uitlezen, de topics op het AF en weet wie er in de classic groep zaten.

Sir Todis was daar geen van. En als dan blijkt dat er een boel context achterliggend is achter zijn actie om binnen 1 dag stam te verlaten en aan te vallen, en de gestabde speler het allemaal mee vond vallen, zie ik niet in hoe de classic groep jou gestabt zou moeten hebben.

Al is het destijds op het AF "summier" besproken, dat het Überhaupt besproken is geeft toch al aan dat het gebeurd is?

Jij claimde dat er 3 weken lang over is gediscussieerd, terwijl dat klinklare onzin is. Het ging vnl. over een stab uitgevoerd door die-sel en (een lid van) jou stam, op notabene classic groep lid broken time.

wat ze meerdere classics achter elkaar deden was in de beginfase in aparte stammen en later met zijn allen in 1 stam. Ik weet alleen niet welke AF accounts dat waren.

Welke 'meerdere classics' precies? Want je zit weer onzin te spouwen. Cl5, 6 7 en 8 (voor zover de cl groep daar samenspeelde) niet gebeurd. Cl9 zaten 4 van de 8 accs al heel lang bij elkaar, nog eens 1 acc had al ruim 3 weken geen stam, en zijn er 2 recruits gedaan die niet tot de groep behoorde. Dus 1 misschien 2 accs hebben dat gedaan.
En na cl9 (bijv cl11) was de groep totaal niet meer vergelijkbaar met de classics van 5-9

Veel meer kan ik niet uitleggen als je het nog weigert te geloven

Je hebt helemaal niks uitgelegd dat is het probleem. 'De classic groep heeft me gestabt 7 jaar geleden, kijk naar sir todis zijn twstats' heeft 0,0000 context

God mag weten wie die hele sir todis is.
 
Reactiescore
1.094
* oh en die-sel, heb ik het daarover gehad?

Zou nochtans goeie context zijn waarom niemand heeft gecared om het recruiten van sir Todis. Want de stab van die-sel en jou stamlid staan wel uitgebreid beschreven.

Maar aangezien er 0,0 over de zgn. stab van Sir Todis staat op het AF van toen, en wat er staat is de zgn. gestabde speler die het mee vind vallen. Zullen we de context nooit meer kunnen achterhalen, en lijken me claims dat de classic groep jou gestabt zou moeten hebben vrij kansloos.
 
Reactiescore
47
Wat ben jij een nare vent om toch nog even Jan of enig ander die nog wel speelt door het slijk proberen te halen. Houd de eer of wat daar van rest aan jezelf en stop aub met reageren..

Hou toch op man, Jvds kom met een persoonlijke sneer en 45min later nog eens met een onware sneer terwijl ik in een discussie zit met sseg en hem niet eens benoemde daarvoor.
En dan zou ik daar niet op mogen reageren?
Wel een grapjas jij ;)

En segg, om verder niet iedereen hiermee op te zadelen zal ik het kort houden en dat is dat.
Sir todis is geen lid van de classic groep, maar is juist de stabber, waar destijds DGR gretig de info van opzoog en dus binnen 1 dag op een inactief moment de stam leavde, Dgr joinde en ons ging aanvallen.
Over Dutch/thala kan je idd zeggen dat ik het niet kan bewijzen omdat hij niet in die stam zat, maar als je die wereld had gespeeld en de liggingen/samenwerkingen vanaf de start had gekend wist je dat die gewoon bij elkaar hoorde.
Onze vriend Ownage die hier kwam posten is wel een voorbeeld waar je sws niet omheen kan, geeft zelf al aan in Dgr gezeten te hebben en hebben dus doodleuk Todis gerekruteerd met de stab in volle gang.

Verder dus klaar met de rest lastig vallen, als je wilt discusseren doe je dat maar via privé.
 
Reactiescore
1.094
Onze vriend Ownage die hier kwam posten is wel een voorbeeld waar je sws niet omheen kan, geeft zelf al aan in Dgr gezeten te hebben en hebben dus doodleuk Todis gerekruteerd met de stab in volle gang

Dus even kijken, Ownageforyou is verantwoordelijk voor de 'stab' van sir todis die volgens de gestabde toen geen stab was, puur omdat Ownage in DGR zat.

In dat geval ben jij dus verantwoordelijk voor de stab op Broken Time omdat jou stamgenoot dat heeft gedaan. Dus blij dat dat dan opgehelderd is!
 
Reactiescore
1.094
Yeah whatever. Jij beschuldigd zonder enkele fatsoenlijke context. Een discussie die je toen maar had moeten voeren. Als het jou mogelijk blaam treft, is het maar een enkeling, maar als je zelf mensen beschuldigd is het een hele groep verantwoordelijk.
 
Reactiescore
2.039
Ik had vrij weinig te maken met DGR voordat ik hen joinde, al hadden wij wel als NOOB een BG met hen gezien het de rest van de wereld tegen ons was. Dat ik zo'n groot front met sultan had was omdat we samen je hele account opgepeuzeld hebben.

Over de hele todis kwestie kan ik vrij kort zijn, die is geleaved omdat wall-e via vv een account heeft leeggezet, en daar gingen zij niet mee akkoord. Omdat wall-e de vv niet terug wou geven zijn zij idd gaan aanvallen ja.

Dat wij info doorgespeeld zouden hebben gekregen van todis is puur speculeren en totale onzin, waarom zouden we dat nodig hebben voor een stammetje wat keer op keer massa's dorpen verloor en in de rim bij moest pakken?
 
Bovenaan