Golden Awards

Reactiescore
1.226
Sinds wanneer is Exitus intern geweest? What the fuck? Het was jullie BG, hoe kan het dan ooit onze intern zijn?

Misschien niet Exitus direct voor jullie, maar wel een MB van Exitus richting Vanquisher wat dus uiteindelijk richting Semper gaat. Dit is overigens allemaal prima verlopen begreep ik van Johan, maar het is wel een intern.

33d7bba914ea29b121b1e6bb4d80c872.png



Exitus is geen intern te noemen, je kan wel spreken van weinig tegenstand terwijl dit ook mee viel.

Of je bent niet goed geïnformeerd, of je probeert iets te verbloemen maar er zijn wel wat dorpjes van Exitus intern geweest. Namelijk 20 dorpen van PalliePatatje die richting Anarchist zijn gegaan.

7c8da160c163725a789ea10ee3f9ecc8.png

c1d7b5bb03163c110c34413839243e0b.png


Netjes via VV van savior laten internen.
 
Reactiescore
1.893
Ik ga nog een poging wagen. Zal proberen in zoveel mogelijk Jip en Janneke taal het te omschrijven zodat jij het ook zal snappen. Ik refereerde naar het eerste stuk van de post. Daar heeft hij toch ongelijk in? Dat is dan toch foutief posten? Want Colla heeft niet alleen POV als intern gehad. Daarom wijdde ik er eerder ook een post aan.

Ik had gehoopt dat het eerder duidelijk zou zijn voor je, jammer dat ik het zovaak moest vertellen.

Ja maar dat telt wel als een intern. Colla heeft er zelf geen moeite voor hoeven doen behalve target doorgeven. Voor de rest niet dat het niet mag ofzo maar wel weer een intern erbij.
Mijn god zeg, maak direct maar een afspraak. Z’n eerste zin is: “Wat heeft Collationem allemaal geinternd dan behalve POV?”. Ik kan m’n vorige post gewoon letterlijk herhalen; Hij stelt een vraag waarmee hij de bal bij 'jullie' neerlegt, waarom zou je je tegenstander argumenten in de schoot werpen? Dat jij daar een verkeerde conclusie uit trekt maakt de inhoud van z’n post niet ineens foutief.

Hij stelt dus helemaal niks en zegt ook nergens dat Colla alleen POV heeft geinternd, dat maak jij ervan. Zo duidelijk genoeg of moet ik het voor je uittekenen?
 

DeletedUser81766

Guest
Misschien niet Exitus direct voor jullie, maar wel een MB van Exitus richting Vanquisher wat dus uiteindelijk richting Semper gaat. Dit is overigens allemaal prima verlopen begreep ik van Johan, maar het is wel een intern.

33d7bba914ea29b121b1e6bb4d80c872.png





Of je bent niet goed geïnformeerd, of je probeert iets te verbloemen maar er zijn wel wat dorpjes van Exitus intern geweest. Namelijk 20 dorpen van PalliePatatje die richting Anarchist zijn gegaan.

7c8da160c163725a789ea10ee3f9ecc8.png

c1d7b5bb03163c110c34413839243e0b.png


Netjes via VV van savior laten internen.

Ik ben prima geinformeerd, de kleine verhouding waarbij Spread wat van Exitus heeft geinternd/rekruteert is weinig te noemen als je het tegenover Imago legt. Imago heeft alleen al aan de Guided rekruut meer van Exitus gepakt als onze rekruut kip en interns bij elkaar. En dan waren er nog 2/3 grote accounts geinternd.


Over POV natuurlijk nog niet begonnen :)
 
Reactiescore
1.585
Dacht dat dit golden awards was? kan dat janken over intern niet in een ander topic? bvd.
 

DeletedUser81766

Guest
Zie je het verschil? Daar ging het me om. Deze wereld is 1 groot intern festijn dus pietje die tegen jantje zegt dat hij meer internt terwijl pietje er zelf ook wat van kan is ook niet heel relevant denk ik zelf.

Je quote zelf specifiek een zin die gerelateerd is tot Semper. Pallie is door Anarchist geinternt.
 
Reactiescore
382
Ik vind het wel frappant dat er bij benoeming beste spelers 2 spelers vermeld worden, waarvan vervolgens gezegd wordt dat ze nog niets/niet veel hebben laten zien. Zijn genoeg anderen uit stammen die dat wel hebben laten zien en laten we het bij deze benoemingen toch houden bij prestaties op deze wereld, ipv de geschiedenis van sommige spelers.
 
Reactiescore
1.226
Ik vind het wel frappant dat er bij benoeming beste spelers 2 spelers vermeld worden, waarvan vervolgens gezegd wordt dat ze nog niets/niet veel hebben laten zien. Zijn genoeg anderen uit stammen die dat wel hebben laten zien en laten we het bij deze benoemingen toch houden bij prestaties op deze wereld, ipv de geschiedenis van sommige spelers.

Klinkt goed! Volgende lijstje van jou?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Om de zoveel tijd vind ik het leuk om een GA lijstje te maken en vandaag voelt als zo'n dag. De vorige was begin/midden mei, tijd voor een nieuwe? Er lijkt eindelijk iets te komen wat lijkt op een driestrijd, al zat dit hoogstwaarschijnlijk gewoon de eindstrijd worden. Leuk moment om zo'n lijstje te maken, dus vooruit ^^.

Beste speler: Deze award wil je uit delen op basis van geleverde prestaties binnen oorlogen, maar dat is tot op heden nog niet heel groots. Logisch ook, we gaan eigenlijk nu pas écht beginnen. Op basis van hun bijdrage aan de stam, groei, prestaties in het verleden en de hoeveelheid zaken die ze tot een goed einde leiden zal deze award wederom naar Collationem of Savior of the North gaan, waarbij de tweede het qua groei aanzienlijk beter doet. Gewoon twee dikke carry's waar je eigenlijk een stam omheen kan bouwen.

Als ik ga kijken naar prestaties op deze wereld zoals het constant succesvol afslaan van massa's, de manier van deffen en de bijbehorende ligging van het account is er voor mij toch één account wat boven de rest uitsteekt: Barnie. Luc laat hier een prima potje (voordelig) deffen zien en is tot op heden gewoon praktisch foutloos bezig.

Slechtste speler: Pfoe, in elk kamp heb je wel spelers die ik het niet heel best zie doen. Guided by the Light valt aan als een natte krant, De drie muskebiers vind ik defensief ontzettend matig en bij de defprestaties van Oelewapper zijn ook genoeg minder positieve opmerkingen te plaatsen.

Meestbelovende speler voor de toekomst: Too Long Didn't Read. Dit account kan de westrim voor imago gaan winnen en hiermee een hele belangrijke rol van betekenis spelen voor de stam. Ik hoorde dat Marc, Mienmaaiers en Jeffrey hier sowieso op speelde. Leuke spelers die zeker over kwaliteiten beschikken. Ligging technisch gezien hebben ze een heel interessant account met veel potentie, ik ben benieuwd of en hoe ze dit gaan waarmaken :).

Grootste ego: Jonathan komt de laatste tijd een beetje over of hij binnenkort zijn eigen TW & AF school gaat openen. Roald komt vanaf het begin van de wereld al over of hij onderhand drie vestigingen van een dergelijke school in zijn bezit heeft.

Beste stam: Vorige keer gaf ik deze award aan Imago, maar ik heb eigenlijk in de tijd tussen het maken van dit en het vorige lijstje precies niets gezien wat Imago voor mij beter maakt dan Spread. Wellicht is het een motivatieprobleem of een gevolg van beperkte bezetting. Toch verwacht ik dat we de aankomende weken Imago van een andere kant gaan zien dan voorheen. In die stam zit nou eenmaal gewoon veel kwaliteit, maar het komt er nog niet echt uit. Voor nu geef ik de award echter aan Spread, want die hebben veel beter massa resultaat behaald en twee massa's meer dan prima afgeslagen.

Slechtste stam: Pit. Deze stam heeft niets gedaan met de toch interessante ligging die ze hadden. Ik vrees dat het ook te laat is om als derde stam nu nog kans te maken op deze wereld, gemiste kans.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Imago. Er zit veel kwaliteit in, maar de motivatie lijkt nog wat te moeten komen. Lukt het de leiding deze motivatie op te wekken, zie ik hen als de grote favoriet.

Meest onderschatte stam: Imago, puur omdat men ze te veel op hun mindere groei beoordeeld.

Meest overschatte stam: Pit, ik vind dit nou echt een stam die geen enkele kans aangepakt heeft.

Beste leider: Fabian en Ezra doen het goed, maar hetzelfde kan je zeggen voor Roald en zijn 12-delige raadsledenlegioen. Ze proberen elkaar constant af te troeven en de morele grenzen worden steeds een stukje opgeschoven. Je kan erover zeuren en het vervelend vinden, maar ik vind het toch wel een ontzettend interessant tactisch spel om te blijven volgen.

Slechtste leider: De leiders van Pit, volgensmij Kyle en Michiel(?). Ik vraag me oprecht af waarom deze gasten in sommige lijstjes bij de award 'beste leider' benoemt worden. Als #3 stam die ver in de minderheid is dien je je geheel anders op te stellen dan deze gasten doen. Je hebt immers het voordeel dat je altijd nog een kant kan kiezen om één van beide partijen (deels) uit te schakelen. Daarna kan je je kwantitatieve ondermacht compenseren met enkele tactische recruits. Voorwaarde hiervoor is wel dat je zelf stand kan houden en ook daadwerkelijk een meerwaarde kan zijn voor één van de andere stammen, hoe doe je dit? Bezet je accounts optimaal, plan massa's die net een niveautje hoger zijn dan die van de vijand en pak de andere stammen al aan VOORDAT ze hun rim hebben. Eerlijk gezegd zie ik hier niets van gebeuren, behalve twee gevaarlijke acties van Kratje op Oelewapper.

Momenteel is de achterstand van Pit al te groot om nog zelfstandig kans te maken op de overwinning. In mijn ogen een fout die grotendeels bij de leiding ligt. Zij zijn er onvoldoende in geslaagd om van Pit een gevaarlijk collectief te maken wat voor de wereldwinst had kunnen gaan, een gemiste kans zoals ik al zei. De potentie was er zeker.

Favoriete leider: Ezra, want de ochtend vv tussen 6 en 8 is geweldig. Fabian ken ik al langer als leider en doet dit altijd prima, maar Ezra vind ik wel leuker om te zien als leider omdat hij dit eigenlijk totaal niet is. Het is gewoon een chille kerel in de stamchat die als je het hem vraagt precies niets regelt en zegt dat je het beter aan Fabian kan vragen. Ik moet er regelmatig flink om lachen :).

Meest overschatte speler: Semper Paratus. Topspelers puur sang, met Laurens een van de beste (zo niet de beste) deffers van .nl op het account en groeimogelijkheden waar je u tegen zegt. Zoveel potentie als er is, zo weinig wordt daarmee gedaan. Dit account zie ik regelmatig als beste van de wereld staan en die potentie is er zeker, maar deze groep talentvolle spelers heeft echt een flinke trap onder de reet nodig om hun potentie waar te gaan maken en zijn eigenlijk verplicht aanzienlijk meer te laten zien dan ze nu doen.

Meest onderschatte speler: Er is niet echt één account, maar wel enkele individuele spelers die ik nooit voorbij zien komen terwijl ze ontzettend goed zijn:
- Kyle (Savior): onderschat zichzelf vooral, meer dan prima deffer die veel meer op de voorgrond mag treden dan hij nu doet.
- Ian (Honing): op deze wereld easy een top 5 deffer.
- Matthi (Kratje): sicke times zowel aanvallend als verdedigend, prima op beide vlakken.
- Elija (Senor): jammer dat hij geïnternd is. Momenteel nog een matige speler, maar die kerel heeft echt potentie.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noo-Noo zijn echt ontzettend chille gasten om in je stam te hebben. Draaien veel vv's, tonen veel initiatief en zijn totaal niet gierig om andere middelen te schenken indien nodig of gewenst. Stamspelers puur sang en een aanwinst voor elke stam. Beetje aparte karakters, maar Anton en Chris hebben onderhand wel door dat zij nog veel van mij kunnen leren en zich beter wat nederiger op kunnen stellen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Al die VANS kerels, man man man wat een niveau van communiceren en ethisch spelen..

Favoriete forumposter: Ik zie nou echt letterlijk niemand op de juiste momenten zijn mond houden en wanneer hij post dit consistent inhoudelijk sterk doen.

Minst favoriete forumposter: Global Knowledge, WeLikeHotChicks, Valar Morghulis en de gast met de Johan Cruyff afbeelding die eindelijk weg is.

Mooiste actie van de wereld: Massa op POV. Heerlijk resultaat, een halve stam geëdeld en direct een statement gemaakt richting de rest van de wereld. Goed uitgevoerd en alles liep letterlijk precies hoe het vooraf geplanned was. Dat zijn de resultaten waarvoor je de planningen wilt maken.

Voor wie heb je nu echt respect:
1. Dat Fabian en Daniël keer op keer de drive behouden om er voor de volle 100% voor te gaan;
2. Dat Ezra elke ochtend om 6 uur dit spelletje wilt spelen;
3. Dat Wouter het voor elkaar krijgt hier met het k-woord op het AF te schelden, terwijl hij daar dagelijks een flinke bon voor uitschrijft wanneer men dit tegen hem zegt;
4. Dat Chris altijd onzin post en nogsteeds niet inziet dat het onzin is;
5. Dat Mick nogsteeds nooit een massa gedeft heeft terwijl hij al 2 jaar op lastige frontaccounts zit;
6. Dat Ricardo nogsteeds dagelijks getriggered wordt met Oele=Probleemaccount grapjes;
7. Dat Joachim nogsteeds niet achter de dames aanzit;
8. Dat Kevin een bewezen duimhoofd heeft;
9. Dat iemand het de halve community wijs gemaakt heeft dat ik 120+ kg weeg;
10. Dat TAD bij 50 1-command incommings mij direct om vv vraagt, omdat Dick zat te klootviolen met een leuke chick;
11. Dat Fartbomber ff die heerlijke cf pakt, prima gedaan Jeroen.
12. Dat Robbe wel kosten wat het kost wilt bewijzen dat hij een speler met potentie is en hem dit best goed lukt.

De mensen die de boel verneuken creëren wel de mooiste verhalen, ik kan er achteraf altijd wel om lachen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Momenteel Wesleyyyyyyy. Heerlijk geirriteerd altijd, ontzettende drive en een heerlijke boost voor het account. Top kerel en top speler, daar kan ik motivatie uithalen.

Grootste Blunder: Fabian die alles op roven knalt dag voor de massa. SaviorTheWhaleMarryAnObese is de nieuwe naam.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Geachte lezer,

Hierbij presenteer ik U mijn gouden prijzen lijstje.
Ik wens U erggg veel lees plezier en hoop erop dat jullie hierdoor een wat amusantere kijk op deze voortreffelijke speelwereld krijgen!



Beste speler:


1595458411805.png

Je zou maar zulke prestaties hebben in deze wereld..
Ja geachte lezer, dit zijn de prestaties oa van Savior of the North!!
Hele wereld zijn ze lekker aant farmen/roven en slopen ze alles wat ze tegenkomen!
Zie geen andere spelers die eigenlijk zo actief zijn en zoveel gepresteerd hebben als dit accie op deze wereld!
Daarnaast zijn t natuurlijk ook super aardige en goeie lui. :)
Staan bijna de hele wereld op rang 1 ook..
Alleen hebben ze nog niet echt super veel tegenstand gehad, hopelijk komt dat snel!



Slechtste speler:

Jeroen
. No comment.


Meestbelovende speler voor de toekomst:



The Night Pharmacy,

Het is een aardig stil account deze wereld, maar volgens mij moeten hier wel goeie lui op zitten, ze farmen ook lekker en heb er wel vertrouwen in dat dat accie nog veel leuke dingen gaat zorgen als ze een goed front krijgen!


Grootste ego:


Hierbij moet ik toch overduidelijk mededelen dat die dikke Melvin in onderbroeksmaat gestegen is van 4x xl naar 6x xl ivm het aantal veren in zijn derrière.



Beste stam:



Spread natuurlijk!
Maar waarom???
Spread heeft qua massa's/groei gewoon het meeste gepresteerd in deze wereld, ze gaan wel lekker en tis natuurlijk ook een leuke awesome stam om in te zitten!
Heb van PIT/IMAGO geen echt doorbrekende massa's en def acties gezien die echt super veel nut hadden..



Meestbelovende stam voor de toekomst:


Spead weer, hebben de hoogste ogen in de eindstrijd denk ik.



Meest onderschatte stam:


-AIE-, die lui hebben tot nu toe érg sterk defwerk geleverd tegen de érg slechte massa's van Imago, die wel even dachten dat ze dat zo konden opruimen..
Chappeau voor die stam!



Meest overschatte stam:


Imago,

Heb je zoooooveel top spelers in jouw stam zitten en de grote super goeie beste leider evah Roald en dan nog Warre erbij als leiding.
En dan zulke slechte start fouten maken, amper farmen, slechte massa's aan het opzetten bent, alles alleen maar internt, met zowat iedereen behalve spread en pit samenwerkingen/intern afspraken aangaat... Sorry hoor, maar dan zijn jullie echt ZWAAR overschat naar mijn idee. Had wel meer van jullie verwacht, hopelijk presteren jullie beter tijdens de eindstrijd, anders ga ik jullie erg uitlachen :).



Beste leiders:


All Hail, king ezzie/fabje!
Hebben gewoon alles super top geregeld in vergelijking met de andere stammen.. Zorgen voor leuke dingen in de stam en een lekkere sfeer! (weet niet hoe het in de andere stammen is hoor)



Slechtste leiders:


De combinatie van de lachertjes Roald/Steven/Jona/Warre.
Het o zo mooie spectrum wat opgezet is door Dhr Roald en z'n buttbuddyvriendjes hebben opgezet om de ''perfecte'' stam te maken..
Nou sorry, maar daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Daarnaast gedragen ze zich gewoon als debielen op het algemeen forum en representeren ze zich niet echt als goeie leiders zo. Respect hebben ze naar mijn idee ook nooit van gehoord, want owee als iemand ze tegenspreekt.. Dan komen de zakdoekjes en traantjes en ellendig lange zwijmel teksten tevoorschijn, die gewoon nergens op slaan.. Vindt dat jullie tot nu toe erg gefaald hebben jongens..



Meest overschatte speler:


Smashingone,

Zijn dorpen bestaan voor 90% uit Bbs/intern van POV/Gregory en andere swift leden..
En dan nog 14de staan en eigenlijk offensief en defensief 0 gepresteerd hebben, oda komt volgens mij alleen maar van clears doneren en Wow Who met de hele stam wegspelen.. Dit is voor mij al voldoende om dat accountje daarvoor de nomineren! Werk aan de winkel binnenkort dus!

Oftewel Smashingone de hele wereld al:





Meest onderschatte speler:


Barnie, het accountje blijft maar deffen met 0 verlies tegen zowat heel imago.
Lucje en co hebben daarbij echt goed werk verricht, had imago waarschijnlijk ook niet verwacht.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


Mis mn Thomasje/Kyly/Stevey/Tientien wel erg op deze wereld :(.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Jona/Steven/Roald/Mats/Maks/Stan Etc..
Zijn gewoon allemaal een stelletje huilebalken die eigenlijk niks nuttigs te brengen hebben, als ze zo ook in de stam doen(hoop het niet voor ze), zou ik er echt niet bij willen..



Mooiste spelers naam:


Noo-Noo De Stofzuiger, beste memenaam ooit!



Mooiste stam naam:


HornPub, dat deze naam gewoon wordt toegestaan blijf ik wel geniaal vinden :p.



Het tofste topic:


Golden Awards


Het domste topic:



Huisdieren Topic


Favoriete forumposters:



@Underground Tacticz. Das gewoon een fokking legend hoe die gozer post man, echt mooi :p.
@Erebos. Altijd goeie posts ook :)
@Ezra the King goeie duidelijke posts en ook leuk om te lezen.



Minst favoriete forumposters:


@Dream Team.
@Roald97
@Global Knowledge
@.MortuaMemoria


Wat ze alle 4 eigenlijk hebben is het huilsyndroom. Komt niks nuttigs uit en het enige wat ze kunnen is gewoon domweg janken.
Waarschijnlijk zitten ze in 70% van de gevallen zo thuis bij hun dinnies. (als ze die hebben)

giphy.gif



Wat ik er ook nog bij wil toevoegen is het feit dat ze een te erge arrogante toon aanslaan, wat mij ook niet dunkt.


Mooiste profielplaatje speler:


DzWgj9N.gif


Mooiste profielplaatje stam:


1595462646808.png


Mooiste actie van de wereld:


Het spontaan wegspelen van POV.



Voor wie heb je nu echt respect:


Ezzie/Antipanti/Ziddy/Rikkie/Wessie/Daantje/Murkie/Renetje, mijn allerliefste schatten die mijn co's zijn <3.
Echt het leukste/gezelligste team waar ik ooit mee mag spelen.



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Mijn co's ook weer, motiveren me super!
En daarnaast eigenlijk ook de tegenstanders met hun trashtalk, dit motiveert mij erg veel om erg actief te spelen. :)



Ik wil graag nog meedelen dat:


Ik een man van weinig woorden ben, maar heb erg m'n best gedaan! En bedankt voor t lezen!
En Mook is een legend.
 

Bijlagen

  • 1595458375189.png
    1595458375189.png
    323,6 KB · Weergaven: 4
Reactiescore
447
Moet ik nu boos zijn of blij zijn? Thx melvin voor de kut/leuke lijst.
 
Reactiescore
1.893
Grootste ego: Jonathan komt de laatste tijd een beetje over of hij binnenkort zijn eigen TW & AF school gaat openen. Roald komt vanaf het begin van de wereld al over of hij onderhand drie vestigingen van een dergelijke school in zijn bezit heeft.
Mijn scholenportfolio is uitgebreider dan jij hier vermeldt hoor. Voor meer info kun je me gewoon privé aanspreken. Wellicht zit er ook iets voor jou tussen!

Verder weer een mooi lijstje. :)
 
Reactiescore
2.444
Slechtste leider: De leiders van Pit, volgensmij Kyle en Michiel(?). Ik vraag me oprecht af waarom deze gasten in sommige lijstjes bij de award 'beste leider' benoemt worden. Als #3 stam die ver in de minderheid is dien je je geheel anders op te stellen dan deze gasten doen. Je hebt immers het voordeel dat je altijd nog een kant kan kiezen om één van beide partijen (deels) uit te schakelen. Daarna kan je je kwantitatieve ondermacht compenseren met enkele tactische recruits. Voorwaarde hiervoor is wel dat je zelf stand kan houden en ook daadwerkelijk een meerwaarde kan zijn voor één van de andere stammen, hoe doe je dit? Bezet je accounts optimaal, plan massa's die net een niveautje hoger zijn dan die van de vijand en pak de andere stammen al aan VOORDAT ze hun rim hebben. Eerlijk gezegd zie ik hier niets van gebeuren, behalve twee gevaarlijke acties van Kratje op Oelewapper.

Momenteel is de achterstand van Pit al te groot om nog zelfstandig kans te maken op de overwinning. In mijn ogen een fout die grotendeels bij de leiding ligt. Zij zijn er onvoldoende in geslaagd om van Pit een gevaarlijk collectief te maken wat voor de wereldwinst had kunnen gaan, een gemiste kans zoals ik al zei. De potentie was er zeker.

Zal beginnen met twee kleine correcties, Michiel is geen leider binnen Pit en de twee acties van Kratje. Hiervan was de eerste een stammassa van Pit en POV op Spread en de tweede actie volgde hier kort na, hoewel een prachtige blitz was dit natuurlijk een gevolg van de stammassa.

Dan nu maar inhoudelijk, ik kan me zeker vinden in delen van je kritiek. Leiding geven op Tribalwars is niet een van mijn favoriete onderdelen van het spel, zeker doordat je op veel momenten zoveel tijd kwijt bent aan discussiëren over het spelletje dat je het spelletje zelf soms niet meer goed kunt spelen. Persoonlijk had ik dan ook niet meer inzet kunnen geven voor Pit dan ik gedaan heb de afgelopen maanden, mijn account zelf heeft er onder geleden en hoewel ik me verschillende gebeurtenissen kan bedenken die ik achteraf anders had aangepakt als leider heeft het aan de inzet niet gelegen.

Ik ben deze wereld gestart met twee andere account's (Do Not Eat Yellow Snow en Triador) en vanaf het prille begin kwamen we eigenlijk onder vuur te liggen door een coalitie in C55, die later de stam -SF- werd. Hieruit hebben we besloten een stam op te richten om ons en de spelers die niet aangesloten waren bij de coalitie een kans te geven te overleven. Toen is Pit, toen nog LEVEL ontstaan en vanaf dat moment hebben we eigenlijk constant onder vuur gelegen tot vlak na de gezamenlijke massa van POV en Spread (ik ben verboden hier geplanned te zeggen). Dat we ons gedurende die start fase staande hebben weten te houden vind ik een prestatie op zich, zonder mee gestarten slaven, boosts en hulpstammen.

Na de leave van TFB zijn we eigenlijk heel proactief opzoek geweest naar versterkingen voor Pit, zowel in de vorm van account's als in de vorm van co's. Hoewel dit deels leek te lukken met het aantrekken van Kratje Grolsch en Wow Who, bleek dat Spread op dat moment bij elke andere stam en elk ander account al een vinger in de pap had (achteraf bleek dit bij Kratje ook zo te zijn). Account's, stammen en co's werden voor onze neus weggekaapt, tactisch erg slim van Spread maar enigszins jammer gezien de overmacht die er op dat moment al heerste. Vooral het niet kunnen vinden van extra co spelers is cruciaal geweest in het zuiden van Pit.

Maar goed dit wordt een ontzettend lang bericht, want er is nog veel meer gebeurd deze wereld en dat kan ik prima benoemen maar dan zijn we pagina's verder. Al met al denk ik dat er door de spelwijze van de top 2 stammen er weinig ruimte op W73 is gebleken voor een echte 1v1v1. Alle mogelijke co's worden opgeveegd, alle mogelijke account's gerekruteerd en met alle mogelijke stammen wordt er een samenwerking aangegaan. Voor een stam als Pit die wellicht niet de aantrekkingskracht heeft van Spread en imago is dat erg lastig gebleken. Zeker voor een stam die niet als pre-made is gestart, doelbewust zonder boost en slaven is gestart en die het hoofdzakelijk op eigen kracht heeft geprobeerd te doen. En dat is wellicht wat naïef gebleken op deze wereld maar het is nog steeds een spelwijze waar ik achter sta en ik persoonlijk leuk vind. Maar goed we gaan een nieuwe fase in de komende periode, een fase waar ik met erg veel plezier naar uitkijk. Wij hebben er bij Pit nog erg veel zin in en kijken erg uit naar de komende periode.

@We Like Hot Chicks Chris die kleuren man...
 
Reactiescore
1.167
Beste speler: Deze award wil je uit delen op basis van geleverde prestaties binnen oorlogen, maar dat is tot op heden nog niet heel groots. Logisch ook, we gaan eigenlijk nu pas écht beginnen. Op basis van hun bijdrage aan de stam, groei, prestaties in het verleden en de hoeveelheid zaken die ze tot een goed einde leiden zal deze award wederom naar Collationem of Savior of the North gaan, waarbij de tweede het qua groei aanzienlijk beter doet. Gewoon twee dikke carry's waar je eigenlijk een stam omheen kan bouwen.

Dank:) We doen ons best.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Imago. Er zit veel kwaliteit in, maar de motivatie lijkt nog wat te moeten komen. Lukt het de leiding deze motivatie op te wekken, zie ik hen als de grote favoriet.

Je ben nu een beetje je eigen stam de underdog rol aan het aanpraten, terwijl dat helemaal niet zo is. Spread staat er 10 keer beter voor dan Imago. In principe bezitten jullie al 50% van deze wereld en daar komt straks nog een beetje bij. Kijk voor het gemak maar even het kaartje hieronder met een legenda. Wellicht ben ik een losse speler of een stam vergeten. Maar hier kun je toch echt duidelijk zien dat Spread de meest belovende stam voor de toekomst is. Imago de grote favoriet noemen vind ik dus echt onterecht.

Kaartje:
6bcca0b948c81f406f65244b11ea1171.png
Legenda:
93dca75a2773ccae16ee2b28c5d5eb78.png


Meest onderschatte stam:
Imago, puur omdat men ze te veel op hun mindere groei beoordeeld.

Maar dat is aan de ene kant natuurlijk ook logisch. Waar Imago soms best wat strijd heeft moeten leveren, kon Spread rustig aan iedereen bij elkaar recruiten, internen en zo goede phalanxen regelen. Eigenlijk redelijk in stilte, wat ook allemaal prima is al zet ik bij sommigen wel mijn vraagtekens. Maar goed, ook geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.

Meest onderschatte speler:
Er is niet echt één account, maar wel enkele individuele spelers die ik nooit voorbij zien komen terwijl ze ontzettend goed zijn:

- Matthi (Kratje): sicke times zowel aanvallend als verdedigend, prima op beide vlakken.

:biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
10
@Absurd. ik denk ook niet dat Pit. veel aantrekkingskracht heeft gehad op spelers in de regio. Alles wat er met wat er met jeroen9710 en feestjebouwen01 is gebeurd heeft mij naar Spread geleid. Heb zelf vaak met deze jongens contact gehad en die kwamen toch wel wat incapabel over. Ook het in mijn ogen schenken van The Fart Bomber aan Spread heeft daar aan bijgedragen.

Hierdoor heeft Pit. in die regio weinig punten gescoord. Dit is natuurlijk erg jammer want een mooie 1vs1vs1 zou het natuurlijk aantrekkelijker maken.
 
Reactiescore
735
Je ben nu een beetje je eigen stam de underdog rol aan het aanpraten, terwijl dat helemaal niet zo is. Spread staat er 10 keer beter voor dan Imago. In principe bezitten jullie al 50% van deze wereld en daar komt straks nog een beetje bij. Kijk voor het gemak maar even het kaartje hieronder met een legenda. Wellicht ben ik een losse speler of een stam vergeten. Maar hier kun je toch echt duidelijk zien dat Spread de meest belovende stam voor de toekomst is. Imago de grote favoriet noemen vind ik dus echt onterecht.
Maak Mechanic en Pit even donkerblauw chef, net als Imago ;)

Maar dat is aan de ene kant natuurlijk ook logisch. Waar Imago soms best wat strijd heeft moeten leveren, kon Spread rustig aan iedereen bij elkaar recruiten, internen en zo goede phalanxen regelen. Eigenlijk redelijk in stilte, wat ook allemaal prima is al zet ik bij sommigen wel mijn vraagtekens. Maar goed, ook geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.
Ik snap niet dat jullie niet even een spiegeltje voor kunnen houden om te concluderen dat je gewoon dom bent geweest door allemaal in 1 continent te starten en er vervolgens verre van optimaal gegroeid is, ja je hebt early game wat meer tegenstand gehad, maar inmiddels is dat ruim gecompenseerd door Spread, waarbij er op POV sneller geëdeld wordt aan onze kant dan geïnternd aan jullie kant. Heb gewoon de ballen om te onderkennen dat je vele malen harder had kunnen groeien als Imago zijnde dan je nu hebt gedaan ipv met die drogredenen te komen, als er een partij niet onderdoet voor wat er aan Spreads kant geinternd of gerekruteerd wordt, is het Imago ;)
 

DeletedUser81766

Guest
Maar dat is aan de ene kant natuurlijk ook logisch. Waar Imago soms best wat strijd heeft moeten leveren, kon Spread rustig aan iedereen bij elkaar recruiten, internen en zo goede phalanxen regelen. Eigenlijk redelijk in stilte, wat ook allemaal prima is al zet ik bij sommigen wel mijn vraagtekens. Maar goed, ook geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.

Je formuleert het fout. Spread ‘rustig’ internen en rekruteren..

Vanaf het begin van de vorming Spread is juist Spread continue onder vuur genomen op het AF voor elke actie. Er is geen enkele intern niet gepaard gegaan met een berg zure pruimen. Als je het AF terug kijkt op het onderwerp intern/rekrutering is het voornamelijk Imago die dit rustig kon doen zonder er zwaar op benadeeld te worden vanaf mid-game. Zo is er nauwelijks tot niet een discussie gevormd over de rekruut Guided uit Exitus, meerdere interns van Exitus & POV. Heeft natuurlijk ook wel een reden waarschijnlijk, namelijk dat er al genoeg gezegd was zelfs voor deze acties in nagedachte van het spectrum.
 
Bovenaan