Golden Awards

Reactiescore
1.226
Speciaal voor @CostaRica
811d2531baf79eda65c44622f5e4e1f0.png

Netjes dat je vraag of je dit mag posten op het AF. Had je het ook zo netjes gevraagd voordat je dit bericht al rond ging sturen in onze buurt?

Het leuke is dat er nooit contact vanuit exitus is geweest met de speler die dit bericht op het interne forum van hun stam heeft geplaatst, dus of je hebt je bron niet goed gecheckt, of je post maar iets als het je goed uit komt.

Accounts die Exitus willen joinen mogen dat wel. Maar dan dienen ze wel te fuseren en afstand te doen van hun eigen partners waar ze mee samenwerken als DU.

Er zijn accounts uit DR ons gejoined, dat klopt. Ze hebben zelf het 1e contact gemaakt met de vraag of ze mochten joinen. In dat 1e contact gaven ze zelf aan te willen fuseren - niet door exitus opgelegd. Daarnaast zeg jij afstand doen van de partners waar ze mee samenwerken, hier is nooit een woord over gerept. Enige wat we gezegd hebben is dat de huidige MB stam destijds vol zat - niet door exitus opgelegd.



Stammen kapot recruiten zoals DR daar houden ze van ja.

Stammen kapot recruiten, volgens mij valt dat nog wel mee. In 1e instantie hadden we een aanval op ze gedaan waarbij hun zuidelijke gedeelte al gebroken was. Daarna is er goed contact gebleven met het noordelijke gedeelte.

Edit: Ik zal gelijk bovenstaande maar even aantonen.

d8ad2db05ec2869bd82b10ea3fa922dc.png




Maar dan even wat anders Martijn. Jij bent blijkbaar tegen stammen kapot recruiten. Hypothetisch he, want zo'n nette stam als Rots! zou dat natuurlijk nooit doen, maar stel je voor dat Rots! een account binnen Exitus. zou willen recruiten, wat zou je daar dan van vinden?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Gelukkig denken genoeg mensen dat ook van jou maks, maak je maar geen zorgen
 
Reactiescore
766
Wat maakt t uit of ie t kocht man xD. Mag ie toch zelf weten.. (voorbeeld), hoeveel pp had ntd bijv op w65? Of zo'n dude op w58 waar ik de naam niet meer van weet :p.(die gozer kocht en gooide er ook iets van 200k+ doorheen), of ik neem misbruik 2.0 als ander voorbeeld, wat die gozer allemaal niet voor de lol kocht :p. Gebeurd zovaak man noobke, snap t nut niet om er zo over te zeiken tbh. Vindt dat zielige geintern van smashing bijv veel erger hoor :p. (die heeft wss ook n hele bups pp er tegenaan gegooid)
Het maakt niet uit, maar dat was jouw argument, dat farm je easy etc. Daar haak ik op in.
 
Reactiescore
253
Grootste blunder: Dat ik na 1-2 weken nog nooit geroofd had op deze wereld omdat ik er niet vanaf wist. Dat ik niet wist dat er een PP beurs was en dacht dat ik hopeloos achterliep op mijn buurmannen. Last but not least: ik ontdekte vandaag dat je OS kan krijgen als je net in een stam komt. Ik dacht dat dat ook 2-3 dagen niet kon (zoals OS geven).

Lol same, en dan zie je je buurman langs je die na 5 dagen 6000 punten heeft :mad2:
 
Reactiescore
1.367
De manier van reageren van We Like Hot Chicks en Valar Morghulis MortuaMemoria laat wel weer zien dat ze door iedereen als het uitschot van het AF en TW kunnen worden gezien. Wat een simpel niveau zeg.
fixed
 
Reactiescore
1.365
Het maakt niet uit, maar dat was jouw argument, dat farm je easy etc. Daar haak ik op in.
Ooo, tja tis wel zo man.. Zou vast wel weer zo'n newgen iets zijn..
 
Reactiescore
735
Dat event geeft helemaal geen representatief beeld van het totale pp-verbruik. Maar ook al is het waar, dan maakt dat het niet eens ‘relatief weinig’.


Als je het hebt gehad met die noobs op Patatus is er voor jou altijd een plaats in de premade Sammeke!
Nouuuu, als je bovenaan stond met dat event valt er wel degelijk in te schatten hoeveel pp een account spendeert, VEUL.
 
Reactiescore
83
Slechtste leider:

Guided By The Light
kan verre van een goede leider zijn. Zoals ze communiceren richting de buitenwereld is bedroevend, er is geen helder toekomstplan en bovenal hoe kun je als leider nog respectabel overkomen na zo'n domme ban en daar ook zo dom over te zwetsen? Als leider heb je een bepaalde voorbeeldfunctie en Guided heeft al aangetoond daar niet geschikt voor te zijn.

Ieder zo zijn mening Martijn, je staat in je goed recht.

Echter vraag ik me wel af hoe jij er bij komt dat wij geen 'helder toekomstplan' hebben. Volgens mij heeft Exitus het account waar jij op speelt afgewezen als het gaat om 'samenwerken', of in ieder geval niet mee gaan in je slinkse en wat onprofessionele manier van communiceren.

Ik denk namelijk niet dat wij hier heel onprofessioneel reageren of ook maar iets blootstellen over de toekomst van Exitus.

Schermafbeelding 2020-05-06 om 07.04.08.png

Hoe uitgebreid en beknopt je hier altijd reageert, zo slordig zijn je PM's in game.

Gelukkig kon ik na onze ban nog een goed gesprek hebben met de speler Tim, ook speler van RSAM. Waarin er ook nogmaals een excuus vanuit kamp Guided wordt gegeven.


Schermafbeelding 2020-05-06 om 07.20.25.png
Schermafbeelding 2020-05-06 om 07.19.43.png


Een speler die zonder oogkleppen Tribal Wars (een spelletje) speelt, welke prima onze ondoordachte actie kon relativeren en ook een stuk minder gefrustreerd overkomt dan jij Martijn, man waar haal je de energie vandaan.

Volgens mij ben jij de laatste persoon die inhoudelijk over Exitus mag, en kan reageren. Je bent continu aan het vissen, zoals ik hierboven ook aangaf komt het aardig gefrustreerd en vooral misgunnend over. Mensen maken fouten, stom. Daar hebben we voor op de blaren gezeten, maar jij lijkt het niet los te kunnen laten Martijn. Daarom vraag ik me oprecht af of jij hier in het dagelijks leven geen problemen mee ervaart. Wellicht is er ooit een relatiebreuk o.i.d. geweest waardoor er zoveel agressie in jou zit, of wellicht ervaar je juist rust door keyboardwarrior te spelen op het forum en op deze manier spelers af te blijven kraken. De eerste keer, was je goed recht Martijn, maar laat het los kerel, focus op een real life leven, misschien een toekomst.

Buiten dit alles vind ik het tof dat ik tegen je mag spelen in een toekomst op W73, volgens mij kan je een aardig potje TW-en en ben benieuwd wat de toekomst gaan brengen.

Hopelijk is het dan nu ook eens klaar met dit gezeik.

Kusjes
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Ieder zo zijn mening Martijn, je staat in je goed recht.

Echter vraag ik me wel af hoe jij er bij komt dat wij geen 'helder toekomstplan' hebben. Volgens mij heeft Exitus het account waar jij op speelt afgewezen als het gaat om 'samenwerken', of in ieder geval niet mee gaan in je slinkse en wat onprofessionele manier van communiceren.

Ik denk namelijk niet dat wij hier heel onprofessioneel reageren of ook maar iets blootstellen over de toekomst van Exitus.

Bekijk bijlage 20174

Hoe uitgebreid en beknopt je hier altijd reageert, zo slordig zijn je PM's in game.

Gelukkig kon ik na onze ban nog een goed gesprek hebben met de speler Tim, ook speler van RSAM. Waarin er ook nogmaals een excuus vanuit kamp Guided wordt gegeven.


Bekijk bijlage 20176
Bekijk bijlage 20175


Een speler die zonder oogkleppen Tribal Wars (een spelletje) speelt, welke prima onze ondoordachte actie kon relativeren en ook een stuk minder gefrustreerd overkomt dan jij Martijn, man waar haal je de energie vandaan.

Volgens mij ben jij de laatste persoon die inhoudelijk over Exitus mag, en kan reageren. Je bent continu aan het vissen, zoals ik hierboven ook aangaf komt het aardig gefrustreerd en vooral misgunnend over. Mensen maken fouten, stom. Daar hebben we voor op de blaren gezeten, maar jij lijkt het niet los te kunnen laten Martijn. Daarom vraag ik me oprecht af of jij hier in het dagelijks leven geen problemen mee ervaart. Wellicht is er ooit een relatiebreuk o.i.d. geweest waardoor er zoveel agressie in jou zit, of wellicht ervaar je juist rust door keyboardwarrior te spelen op het forum en op deze manier spelers af te blijven kraken. De eerste keer, was je goed recht Martijn, maar laat het los kerel, focus op een real life leven, misschien een toekomst.

Buiten dit alles vind ik het tof dat ik tegen je mag spelen in een toekomst op W73, volgens mij kan je een aardig potje TW-en en ben benieuwd wat de toekomst gaan brengen.

Hopelijk is het dan nu ook eens klaar met dit gezeik.

Kusjes

Met een helder toekomstplan bedoel ik het hebben van een duidelijke koers en plan om door te kunnen ontwikkelen. Nadat jijzelf uit je ban kwam besloot je om de resterende dorpen van The Void die waren overgebleven nog te internen. Wat uiteindelijk een gedeelde uitvoering was van het plan wat er vooraf lag om te fuseren met elkaar. Correct me if I wrong? Dat heeft erin geresulteerd dat de kaart er als volgt uit komt te zien:

nl73

Elk weldenkend mens kan inzien dat het niet slim is om in dit stadium als account zo enorm geisoleerd te staan tegen Amen. Het was beter geweest om dat front in elk geval met elkaar te verdelen. Het hele idee van die fusie was dan ook al onzinnig. Act of Divinity is naar mijn inziens, in potentie, qua kwaliteit een team die bij de top 5 hoort en op zijn minst in de top 10. Het is een overschatting van Exitus als stam zijnde en van jou als speler zijnde om te denken dat het huidig clusteren slim is. Daarom dat ik in mijn beoordeling ook niet zo positief was. Dat heeft niets te maken met het hebben van het gebrek aan vermogen om niet gekleurd te reageren of het hebben van tunnelvisie maar simpelweg met de ervaring die ik heb om in te kunnen zien dat dit geen haalbare kaart is voor jullie als stam op termijn.

Dat is ook een reden dat ik niet meeging in de nominatie van jou als beste leider, omdat een beste leider hierop zou anticiperen.


In de bewuste pm is niet onprofessioneel gecommuniceerd nee, maar wel hier en op andere platformen.

Mwa op de blaren gezeten... Zoals ik meermaals al heb aangegeven hoort er op dat soort zaken gewoon een x% straf op te staan, omdat ik zulke zaken alleen al aanbieden spelbederf pur sang vind. De persoonlijke sneren mag je thuislaten, want dat siert je post allerminst en sterker nog. Ik vind het eerder sneu overkomen, omdat je weet dat je anders alleen maar verder de grond in geboord zult worden. De reden dat dit gezeik weer opgerakeld wordt komt omdat jullie er een punt van maken door te willen bashen op mijn bevindingen. Dat is niet mijn probleem, maar het probleem van jullie dat jullie mijn uitlatingen zo laten binnenkomen binnen Exitus.

Netjes dat je vraag of je dit mag posten op het AF. Had je het ook zo netjes gevraagd voordat je dit bericht al rond ging sturen in onze buurt?

Het leuke is dat er nooit contact vanuit exitus is geweest met de speler die dit bericht op het interne forum van hun stam heeft geplaatst, dus of je hebt je bron niet goed gecheckt, of je post maar iets als het je goed uit komt.


Er zijn accounts uit DR ons gejoined, dat klopt. Ze hebben zelf het 1e contact gemaakt met de vraag of ze mochten joinen. In dat 1e contact gaven ze zelf aan te willen fuseren - niet door exitus opgelegd. Daarnaast zeg jij afstand doen van de partners waar ze mee samenwerken, hier is nooit een woord over gerept. Enige wat we gezegd hebben is dat de huidige MB stam destijds vol zat - niet door exitus opgelegd.

Stammen kapot recruiten, volgens mij valt dat nog wel mee. In 1e instantie hadden we een aanval op ze gedaan waarbij hun zuidelijke gedeelte al gebroken was. Daarna is er goed contact gebleven met het noordelijke gedeelte.

Edit: Ik zal gelijk bovenstaande maar even aantonen.

d8ad2db05ec2869bd82b10ea3fa922dc.png




Maar dan even wat anders Martijn. Jij bent blijkbaar tegen stammen kapot recruiten. Hypothetisch he, want zo'n nette stam als Rots! zou dat natuurlijk nooit doen, maar stel je voor dat Rots! een account binnen Exitus. zou willen recruiten, wat zou je daar dan van vinden?
Allereerst is dat bericht nooit door mij doorgestuurd. Het is natuurlijk gemakkelijk te zeggen dat er nooit contact is geweest vanuit Exitus met deze speler. Waarom begint deze speler dan daarover? Niet omdat die sprookjes verteld natuurlijk.

Wat ik zou vinden van het recruiten uit Rots! hangt af van de context in hoeverre Exitus nog draait en hoe de stam eindigt na die recruits. Is het een enkele recruit die de stabiliteit niet zou schaden van de stam dan is dat anderes dan wanneer je er een stam mee kapot zou trekken. Stel Pit recruit Speedyaction dan zou resterend .Maks elk verder perspectief verliezen.

Uberhaupt vind ik het recruiten om het recruiten dikke onzin. Dus als ik al goedkeuring zou willen geven voor een recruit die uit Exitus afkomstig zou zijn dan moet het wel een meerwaarde betreffen. Niet elk account zie ik als een directe meerwaarde.

Wat wel zo is is dat DR door de recruits die jullie gedaan hebben ontmanteld is. Het verloor elk perspectief en is daarmee in die zin een voor mij verwijtbare recruit.
 
Reactiescore
1.226
Allereerst is dat bericht nooit door mij doorgestuurd.

Weet je dat zeker? Het zou mij een hoop tijd schelen als je de leugens eens achterwege laat. Dan hoef ik ook niet alles te ontkrachten wat je zegt.

m7C1SVVzQs2oqzCMD9UrKQ.png


Het is natuurlijk gemakkelijk te zeggen dat er nooit contact is geweest vanuit Exitus met deze speler. Waarom begint deze speler dan daarover? Niet omdat die sprookjes verteld natuurlijk.

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten zou ik hier willen zeggen. Het is niet "gemakkelijk te zeggen", het is de waarheid. Ik kom namelijk wel mijn woord na. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat er geen contact geweest is, omdat ik daar logischerwijs geen screenshot van kan trekken. Maar aangezien jij zo goed in de materie zit zou ik dan graag bewijs van je zien dat wij wel contact hebben gehad met betreffende speler omtrent de recruit.

Wat ik zou vinden van het recruiten uit Rots! hangt af van de context in hoeverre Exitus nog draait en hoe de stam eindigt na die recruits. Is het een enkele recruit die de stabiliteit niet zou schaden van de stam dan is dat anders dan wanneer je er een stam mee kapot zou trekken.

Mijn hypothese was blijkbaar niet concreet genoeg, dat had ik bewust gedaan omdat ik discreet wilde blijven. Ik zal het wat specifieker maken. Wat zou je er van vinden als Rots! Guided by the Light zou recruiten een maand geleden ongeveer?

Wat wel zo is is dat DR door de recruits die jullie gedaan hebben ontmanteld is. Het verloor elk perspectief en is daarmee in die zin een voor mij verwijtbare recruit.

De spelers melden zich bij ons, zij leggen het 1e contact. Dan kun je dus wel stellen dat ze niet happy zijn in DR. Nogmaals hebben wij ze dus niet gerecruit en zijn ze zelf weggegaan. Niks verwijtbaars aan. Het siert je sowieso niet om anderen de maat te nemen als je zelf niet integer te werk gaat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Weet je dat zeker? Het zou mij een hoop tijd schelen als je de leugens eens achterwege laat. Dan hoef ik ook niet alles te ontkrachten wat je zegt.

m7C1SVVzQs2oqzCMD9UrKQ.png




Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten zou ik hier willen zeggen. Het is niet "gemakkelijk te zeggen", het is de waarheid. Ik kom namelijk wel mijn woord na. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat er geen contact geweest is, omdat ik daar logischerwijs geen screenshot van kan trekken. Maar aangezien jij zo goed in de materie zit zou ik dan graag bewijs van je zien dat wij wel contact hebben gehad met betreffende speler omtrent de recruit.



Mijn hypothese was blijkbaar niet concreet genoeg, dat had ik bewust gedaan omdat ik discreet wilde blijven. Ik zal het wat specifieker maken. Wat zou je er van vinden als Rots! Guided by the Light zou recruiten een maand geleden ongeveer?



De spelers melden zich bij ons, zij leggen het 1e contact. Dan kun je dus wel stellen dat ze niet happy zijn in DR. Nogmaals hebben wij ze dus niet gerecruit en zijn ze zelf weggegaan. Niks verwijtbaars aan. Het siert je sowieso niet om anderen de maat te nemen als je zelf niet integer te werk gaat.
1 enkele screen zegt niets over hetgeen je durft te beweren. Maar meer ga je ook niet kunnen vinden en dat bevestigt mijn these.

Betreffende DR. Hoe je het ook wilt draaien of keren is het Exitu die besloten heeft om hen te recruiten. Jullie zijn ingegaan op die verzoeken en hebben daarmede willens en wetens voor gezorgd dat die stam kapot is gemaakt. Dan kun je wel de boel proberen te draaien door de schuld neer te leggen bij de overlopers. Alleen jullie hadden ervoor kunnen kiezen om het ofwel niet te doen ofwel om voor een schappelijke oplossing te zorgen. Dit allebei hebben jullie niet gedaan en daarmee zijn jullie evenzeer schuldig aan het zorgen voor spelbederf bij resterend DR.

Je hypothese klopt niet, omdat het nooit concreet is geworden wat betref Guided en ook niet vanuit Rots!. Het betrof een oriëntatie en meer dan een hersenspinsel is het nooit geweest en erover gestemd ook niet. Je kunt er van mij op aan dat ik in dat geval tegen had gestemd. Omdat ik niet overtuigd ben/was van dat account. Na de laatste ontwikkelingen zou ik al helemaal tegen stemmen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Beste speler:

Laten maar met de obvious pick beginnen: Savior of the north
Ik ga het niet onder stoelen of banken schuiven, ik ben enorm jaloers op die geile rover awards. Fuck oda, fuck punten fuck skills, farmrecordjes is what is about <3 en in die andere punten doen ze het overigens ook gewoon goed.

Cabbage Guy

De spelers die er op zit een beetje leren kennen sinds het begin van deze wereld (en deels door wvw hehe) en lijkt me echt een topteam om in te spelen. Doen het ook gewoon erg goed deze wereld en ben benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen

Beste stam:

Ik ben ervan overtuigd dat er zich nog stammen gaan vormen in de loop van de wereld. Tot die tijd is het denk ik wel duidelijk wat de beste stam is die nu al is gevormd en dat is Amen. Zowel van buitenaf is dat te zien aan ligging, groei en welke spelers er op diverse accounts zitten, maar ook intern moet ik zeggen dat de sfeer meer dan prima is en de vroege aanvallen op ons ook heeft gezorgd dat amen al een geoliede machine kan zijn als het nodig is, waarvoor dank.

De beste stam speler:

In het begin van de wereld weet ik dat Rob echt heel veel gedaan heeft in de nacht voor andere accounts in de stam. Nu moet ik ook credits geven aan Mats die echt veel doet voor andere spelers. Zijn er zeker nog meer, maar deze 2 schieten mij het eerst te binnen.

Het grootste ego:

Moet dan wel naar de spelers van NIETTEDOEN gaan, met een dergelijke cringy profieltekst en hem voorlopig nog alles behalve waar maken. Benieuwd of ze dit nog lukt.

Beste leider:

Ik vind het lastig te beoordelen in dit stadium hoe de leiders van andere stammen het doen en ik ben gewoon zeer zeer content met de leiding van Roald op dit moment. Dus Roald.

Slechtste leider:

Zou ik nog niet kunnen zeggen.

Meest overschatte stam:

Amen wordt door iedereen wel overschat, sommige natuurlijk bewust, hoe hoger zij de verwachtingen bij ons leggen hoe harder we enkel kunnen vallen en dat weten ze best. Ook door menigeen binnen de stam is wel op het AF geprofileerd dat we te kloppen stam zijn geloof ik ^^

Meest onderschatte stam:

PiT

Ja, ik geef gelijk toe dat hun ligging zwaar ruk is. Maar dat maakt een stam niet overschat, als je alleen daar naar zou kijken zou je ze onderschatten. Want de kwaliteit op veel van de accounts is gewoon meer dan prima en de stam lijkt heel goed samen te werken. Gaan stammen zich nog op stukbijten als ze die teveel onderschatten.

Meest overschatte speler:

Patatus Snipus

Fucking zoveel dorpen en zo hoog staan en niet meer dan 1.7m kunnen farmen als record. Ga eens TW spelen man?

Meest onderschatte speler:

Interdictum

Vanaf begin al zoveel aanvallen gekregen, wat natuurlijk niet alleen je hindert in je troepenverhouding, aantal etc maar zorgt er ook voor dat je minder kan farmen, roven etc etc. En dan toch nog als het even kan gelijk weer mooie sprongen maken vooruit en straks gewoon meegaan voor de top. Mentale weerstand zit wel goed op het account, skills ook en activiteit ook.

Wow Who

Ik kan het wel waarderen eigenlijk, het is iets wat ik ook deed toen ik nog een enorme noob was, gewoon een massastam maken, alliantie aangaan met een andere stam en dan maar de grote spelers irriteren. Echter was ik toen noob, maar heeft Wow Who getoond dat hij daarnaast TW ook aardig onder de knie. Afgewezen voor de stam en dan nu maar alles weer terug doen om Amen dwars te zitten, prima instelling en geen opgever.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Frank van PoR is een enorme topgozer, die vaak meer voor de stam overheeft dan voor zijn eigen account haha. Nee gewoon leuke gast en ik ken eigenlijk niemand die het met me oneens is, dat zegt veel over iemand.

Tim van mijn eigen account die ik pas sinds het begin vd wereld ken is ook iemand waar ik het zeer goed mee kan vinden.

Ben onlangs weer begonnen met TW dus altijd goed om wat nieuwe contacten op te doen, classic gestart met wat PiT gasten en zijn ook toffe gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ach, ik vind Martijn wel leuk om op het forum te hebben, love the drama. Zou er alleen niet in een stam mee willen zitten>
Chemistry en pigzor, ik word liever niet gestabbed??


Mooiste spelers naam:

Noire, mooi qua uitspraak, kort en vooral eens niet een naam in dat vermoeiende latijn of engels. (zegt degene met een forumnaam in een latijn en engels ingame)

Mooiste stam naam:

Swift, fuck amen.

Het tofste topic:

Spotprenten

Het domste topic:

Dat topic over de acties van TaD ging wel net ff te lang door he

Favoriete forum poster:

Absurd vind ik vaak mooie eerlijke objectieve posts maken. Prima poster. Moeten lachen over spotprenten van je eigen stam, calamity laat het me doen.

Minst favoriete forum poster:

Addict, zodra zijn naam in beeld komt weet ik al wat de post gaat zijn en het is gewoon vermoeiend en saai.

Dikste wannabe op het forum:

Zijn er dan wel be's?

Dikste wannabe in het spel:

Nouja, lets be honest, ik noemde je onderschat anderzijds de stam willen joinen die waar je op het AF en ingame daarvoor nog oorlog tegenvoerde maakt je feitelijk gezien wel een beetje een wannabe he wow who

Mooiste profiel foto van spelers:

Ik was al op weg naar het profiel van feestjebouwen01 vanwege zijn profiel met Levi er op (AoT) maar die is weg. Even zoeken brb

Goed, ik zie deze nominatie vooral voor de plaatjesmaker en niet voor de speler zelf (mits die zijn eigen plaatje maakte) enfin dan ga ik voor het plaatje van MOAM dus eh ja geen idee wie hem maakte maar ik nomineer jou

140533_large


Mooiste profiel foto van stammen:

Ja godver, ga ik toch weer voor Amen maar even serieus dit plaatje is fucking geil toch?

1588810629894.png

Mooiste actie van de wereld:

NIETTEDOEN die even op zijn plek werd gezet

Meest belovende speler voor de toekomst:

Schedel heeft de early game daar weten te overleven en nu is het te laat om hem weg te spelen, ze zijn on fire.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Exitus heeft wel een leuke ligging

Grootste blunder:

In eenaanval op wolves de timing van beide treintjes verneuken, waardoor die nep leken en niet serieus werden genomen en mijn beter getimede fakes wel. Wel een blunder die daardoor goed uitpakte maar toch.

Voor wie heb je nu echt respect:

Roald, kom nie aan me leider? mvg

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik kom er helaas gewoon niet in de buurt, maar ik had echt graag meer willen strijden om die awards met de boys van TaD en Savior haha
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Oh nog even teruggelezen, het is idd niet terecht om jullie overschat te noemen want dat valt in dit topic best wel mee.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Om nog even die te verduidelijken

Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van de spelers op het acc, ik ben overtuigd dat die meer dan goed zijn.

Ik twijfel wel aan de manier waarop het acc op deze wereld tot rang 1 is gekomen ;)
 
Reactiescore
180
Meest onderschatte speler:

Wow Who

Ik kan het wel waarderen eigenlijk, het is iets wat ik ook deed toen ik nog een enorme noob was, gewoon een massastam maken, alliantie aangaan met een andere stam en dan maar de grote spelers irriteren. Echter was ik toen noob, maar heeft Wow Who getoond dat hij daarnaast TW ook aardig onder de knie. Afgewezen voor de stam en dan nu maar alles weer terug doen om Amen dwars te zitten, prima instelling en geen opgever.

Dikste wannabe in het spel:

Nouja, lets be honest, ik noemde je onderschat anderzijds de stam willen joinen die waar je op het AF en ingame daarvoor nog oorlog tegenvoerde maakt je feitelijk gezien wel een beetje een wannabe he wow who

Thanks alvast voor nominatie, motivatie van solli is denk ik al paar keer besproken geweest. Op een bepaald punt moet je natuurlijk ook wat met de gegeven situatie. Was misschien een vrij kansloze sollicitatie die ons nog effe zal achtervolgen. Maar in the end houd ik vooral erg van een potje goed spelen, liefst tegen wat kwaliteit en in beide situaties kon dat ook.

Heb ook totaal geen hard feelings, behalve beetje tegen Warre dan, inzake de premade (meer respect voor enthousiasme die ze in 73 gepompt hebben).
Men vingers begonnen gewoon te jeuken bij het lezen van de ambities van het premade verhaal die we ondertussen, logisch en terecht, toch al beetje hebben kunnen laten bijstellen ^^
 
Bovenaan