Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Beste speler:

The American Sniper is afgelopen werelden altijd een sterk team gebleken. Ook deze wereld verwacht ik veel van ze. Ze hadden vertraging opgelopen omdat ze in eerste instantie PP gingen farmen, maar alsnog overschakelden naar een serieuze start. En nu staan ze alweer op een mooie ruime 50K punten. Keurige roof / farmstats. Ik zie dit account snel de top 25 in duiken en een grotere waarde zijn voor One.

Leden van team schedel heb ik ondertussen ook in actie mogen zien op verschillende werelden. Een account dat niet zomaar weggespeeld wordt en Warre @Warre Ruben @baspost Mathieu @Sevii zijn gewoon echt topspelers met volle inzet op hun eigen account, maar ook voor de stam <3

Gentleman. zie ik deze wereld ook nog wel shinen. Toffe spelers die ook alles in hun account stoppen en niet schromen om de stam een handje toe te steken. Zijn ook deze wereld hard op weg naar een goede positie en heb er alle vertrouwen in dat ze zich hier andermaal bewijzen.

Beste stam:

One. mag op dit moment denk ik wel de beste stam genoemd worden. Het is een premade stam, en met premade stammen moet je altijd de gaten nog gaan dichten. Ze kwamen in een pittig continent terecht met stammen als Fear. Desondanks zijn ze aan de winnende hand tegen de veel compacter liggende stam Fear en hebben ze nog geen account verloren, wat in mijn ogen zeker een compliment waard is.


De beste stam speler:

dormpie heeft op dit moment een hoge ODS ranking. Daarbijkomend zie ik dat ze een vol dorpje afgestaan hebben aan Corus. Dat zijn toch weer twee dingen die extra opvallen in een stadium waar je nog moeilijk de rol van iedereen binnen de stam kunt inschatten.

Schedel staat er bij mij sowieso al om bekend dat ze alles inzetten voor de stam. Ik zag ze onlangs weer 3 VV's tegelijk in de nacht hebben, dit toont aan dat ze hierin ook niet bepaald terughoudend zijn. Dat kan ik absoluut waarderen en ik zie een grote rol voor ze in het verschiet op dit vlak.


Het grootste ego:

Steff @Astaroth. krijgt van mij de eer. De leider van Fear die op dit moment met zijn stam ten onder lijkt gaan. Als het even niet lekker gaat legt hij de schuld constant bij One. Eigenlijk alles zodat de schuld niet bij hemzelf ligt. Ook opmerkingen als "ik heb me al bewezen" of beetje pochen met zijn boosted rover op zijn manier vind ik wel passen bij het ego van hem. Als die wat normaler postte met meer respect en wat meer naar zichzelf en zijn eigen stam keek zou er al snel wat meer waardering zijn voor hem.

Beste/Slechtste leider:

Kan hier in dit stadium nog weinig over zeggen. Ik weet sowieso maar enkele leiders, en hun rol binnen de stam valt gewoon nog moeilijk in te schatten om een goed oordeel te kunnen geven.

Meest overschatte stam:

Fear! verdient deze nominatie. Ik vind hun optreden niet erg sterk, afgezien van het AF kabaal dat daarbij gemaakt wordt. Ze hebben One aangevallen met niet al te beste clears en hard stukgelopen. Daarnaast nog het feit dat meerdere leden bij One hebben gesolliciteerd en ze elkaar internen bewijst alles behalve dat er een goede samenhang is.

Meest onderschatte stam:

Fuifje is een opvallend stil kamp. Je hoort er weinig over, maar ik denk dat er meerdere kwalitatieve spelers in zitten. Ze zijn Sons of Durin kwijt, maar gaan gewoon door. Ze hebben weliswaar een lastige ligging, en ik verwacht ook niet dat de stam met die samenstelling zal blijven spelen, maar ik vlak de stam als in de spelers die erin zitten absoluut niet uit.

Meest overschatte speler:

Voor mijn gevoel is sp0ngeb0b voor zijn ranking zwaar overrated. Zijn top 5 positie heeft hij alleen maar te danken aan zijn intern binnen de stam. Wat in mijn ogen gelijk staat aan je eigen graf graven, als je voor zo'n optie gaat terwijl je omsingeld bent door een groter gevaar. Daarbij komt dat hij zijn farm alleen maar uit boosts verkrijgt en niet zelf de moeite doet om flink te plunderen. Rooftochten neemt hij blijkbaar al helemaal niet de tijd voor. Dat is toch weer makkelijke en belangrijke GS die je misloopt.

Meest onderschatte speler:

Ik denk dat Coruscant door een deel toch wel onderschat wordt. Ik heb het gevoel dat er toch een aantal zijn die aan de hand van Mark's gedrag een snelle oordeel hebben over het account. Echter is Mark qua skills echt niet zo slecht en heeft Corus een aantal medespelers waar ik altijd prima mee overweg kon (@rikkert1234 @stef 14 @Theo Walcott. ) en gewoon absolute toppers zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Van de andere accounts zou ik denk ik met best veel in een stam willen zitten. De accounts waar ik in het verleden (meerdere) werelden mee samen heb gespeeld zoals de co-spelers van Mark op Corus / DBA / TAS zou ik ten alle tijden mee in een stam willen zitten.

Verder zou ik best eens kennis willen maken met Fuifje / Cave leden. Eigenlijk gewoon de halve top :p


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik kan met bijna iedereen wel overweg, maar er zijn een paar uitzonderingen.
Had vernomen dat Hans weer op mystery men speelde, en Hans is zo iemand waar ik niet mee door één deur kan. Dus die ben ik liever kwijt dan rijk in een stam. Is een type dat zich overal aan stoort en niet ff chill kan zijn.

Christiaan @We Like Hot Chicks , weet niet zeker waar binnen One hij speelt, maar ik dacht De Pretbedervers (correct me if I'm wrong). Nu is het niet zo dat ik echt niet met hem in een stam zou willen spelen, maar zijn houding hekelt mij. Het kan mijn reet roesten wat iedereen denkt over mij, maar ik vind het overdreven om op het AF constant die haat te uiten, zoals 5 negatieve nomi's geven in een GA lijstje met onderbouwing als vakanties vind ik gewoon onzin. Die houding is in mijn ogen ook nergens voor nodig, moet hij zelf weten. Maar dat hoeft niet telkens openbaar gemaakt te worden, het AF is niet bedoeld voor haatzaaien (nuja, dit is misschien een overdreven term hiervoor).


Mooiste speler naam:

Misbruik2punt0. Toch prachtig dat je als account een naam hebt en het ook compleet waarmaakt met dat event :D

Mooiste stam naam:

Geen enkele naam verdient deze nominatie. Top 75 bekeken en wat een oerlelijke namen zeg manman :(
Ik was ook inspiratieloos voor het verzinnen van onze stamnaam.


Het tofste topic:

Spotprenten en GA lijstjes ! De twee delen van het AF die bij iedereen zowat wel geliefd zijn.

Het domste topic:

Rate de speler. Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik vind het geen heel interessant topic. Ten eerste rated bijna niemand, en in deze fase is het ook lastig raten. Veel accounts ken je nog niet en de stats zeggen nog veel minder. Gaandeweg kan het wel een interessant topic worden, maar voor nu echt te vroeg.

Favoriete forum poster:

Ik vind @Unidentified Black Male. goed en respectvol posten hier. Altijd fijn om zijn posts te lezen, want er staat niet zomaar een hoop onzin in. Ook @Timtim589 mag er wezen voor met name zijn prachtig geschreven oorlogstopic!

Meme squad kan ik ook altijd wel van genieten!


Minst favoriete forum poster:


@Astaroth. , mag toch geen geheim zijn. Posts vol te snelle conclusies en zo'n toxic houding tov mensen die hij niet zo mag.
@Coruscant ben ik ook niet zo'n fan van, zijn stijl van discussiëren waar telkens beetje hetzelfde wordt aangehaald en met name Corus als acc bij betrokken wordt.
@We Like Hot Chicks voor zijn negatieve affectiviteit die hij op bepaalde personen heeft en te graag wil laten blijken.


Meest belovende speler voor de toekomst:

The Guru verwacht ik veel van, een latere start maar waren op W64 echt een actief top team, ik hoop dat ze dit deze wereld weten te herhalen.

mystery men heeft op dit moment nog geen opvallende ranking, maar ik verwacht dat die nog wel potten gaat breken. Is simpelweg een sterk account waar goede motoren achter zitten.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Walk. denk dat deze stam echt veruit de beste ligging heeft tot nu toe. Dit komt ook door de grote premade en het uitgebreid verdelen van accounts, maar als alle accounts uit de risky beginfase (laten we zeggen 50/100k) komen dan denk ik dat de stam heel hard kan gaan. Heeft op het oog de verdeling om de rim snel te domineren en alle andere stammen te bedreigen die straks met meerdere zaken tegelijk bezig moeten houden.

Mooiste profiel foto van spelers:

131933_large


Mooiste profiel foto van stammen:

132941_large


Grootste blunder:

Als acc zijnde LC gebruiken als antisnipe om vervolgens de hele trein geblockt zien te worden met die dure LC'tjes zonder aanvalskracht :(

Mooiste actie van de wereld:

Misbruik2punt0 ff vrolijk de rang 1 pakken met paar weken latere start. Wat een fanatiekelingen die Jelle en Iain :p
 

DeletedUser74418

Guest
Dit boeeeiitttt me niet, saaie wereld want ik speel er niet. nu lijstjes maken anders haal ik Sem erbij
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ga het heel simpel houden

hou je gejank van w69 ergens elders want je komt nu over als een kleuter die zijn lolly niet krijgt , dat als iemand op bb gaat doet die dat met een reden hoeft niet persee noob te zijn kan ook met iemand zijn irl te maken hebben die jullie blijkbaar niet hebben enigste wat ik jullie zie doen hier is @We Like Hot Chicks beetje afzeiken met 4 op 1

alvast bedankt.
Hij noemt ons noob. Als wij hierop ingaan moeten we weg? Leg even uit graag
 
Reactiescore
767
Hij noemt ons noob. Als wij hierop ingaan moeten we weg? Leg even uit graag

lijkt net of ik tege een kleuter begin te praten jullie happen echt overal op ? of nie ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja. Wil je wel even on topic blijven, was net een leuke discussie bezig over een paar nominaties in zijn lijstje die jij nu abrupt ten einde roept. Ben jij ook zo een One. noobje?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meest onderschatte speler:

Ik denk dat Coruscant door een deel toch wel onderschat wordt. Ik heb het gevoel dat er toch een aantal zijn die aan de hand van Mark's gedrag een snelle oordeel hebben over het account. Echter is Mark qua skills echt niet zo slecht en heeft Corus een aantal medespelers waar ik altijd prima mee overweg kon (@rikkert1234 @stef 14 @Theo Walcott. ) en gewoon absolute toppers zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Van de andere accounts zou ik denk ik met best veel in een stam willen zitten. De accounts waar ik in het verleden (meerdere) werelden mee samen heb gespeeld zoals de co-spelers van Mark op Corus / DBA / TAS zou ik ten alle tijden mee in een stam willen zitten.

Thanks voor benoemingen <3 Veel succes toegewenst op deze wereld Joa
 
Reactiescore
983
Leden van team schedel heb ik ondertussen ook in actie mogen zien op verschillende werelden. Een account dat niet zomaar weggespeeld wordt en Warre @Warre Ruben @baspost Mathieu @Sevii zijn gewoon echt topspelers met volle inzet op hun eigen account, maar ook voor de stam 3

Schedel staat er bij mij sowieso al om bekend dat ze alles inzetten voor de stam. Ik zag ze onlangs weer 3 VV's tegelijk in de nacht hebben, dit toont aan dat ze hierin ook niet bepaald terughoudend zijn. Dat kan ik absoluut waarderen en ik zie een grote rol voor ze in het verschiet op dit vlak.

Bedankt lieverd <3
Dat we mogen knallen deze wereld...
Met schedel binnekort op 1 :rolleyes::oops:
 
Reactiescore
767
Ja. Wil je wel even on topic blijven, was net een leuke discussie bezig over een paar nominaties in zijn lijstje die jij nu abrupt ten einde roept. Ben jij ook zo een One. noobje?

jou w67 gejank met je hele groep das lekker ontopic
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
jou w67 gejank met je hele groep das lekker ontopic
Het haakt in op zijn GA lijstje waar hij mij meermaals in zet, dus ja. Maar ik snap het al, jij kan geen 2 zinnige woorden na elkaar plaatsen en verwacht dat mensen jou serieus nemen, maar je bent lowkey wel trots dat je zo stoer durft overkomen. Dan is bij deze ook het laatste woord gezegd, dan kun je nu terug verder spelen en noobs opedelen om vervolgens in de stamchat te zeggen hoe goed jullie allemaal wel niet zijn dat jullie al 7 dorpen hebben behaald!
 
Reactiescore
767
Het haakt in op zijn GA lijstje waar hij mij meermaals in zet, dus ja. Maar ik snap het al, jij kan geen 2 zinnige woorden na elkaar plaatsen en verwacht dat mensen jou serieus nemen, maar je bent lowkey wel trots dat je zo stoer durft overkomen. Dan is bij deze ook het laatste woord gezegd, dan kun je nu terug verder spelen en noobs opedelen om vervolgens in de stamchat te zeggen hoe goed jullie allemaal wel niet zijn dat jullie al 7 dorpen hebben behaald!

wel grappig dat je zelf begint over hoe stoer ik doe terwijl je zelf inmiddels 5 man nodig heb om 1 iemand aftekraken? zover ik lees hap jij steeds met je groepje op chriss dat maakt het nog komischer,
en dan niet te beginnen over hoe hypocriet je zelf bent? gaan janken omdat mensen je noob noemt ? terwijl je zelf ook andere noob noemt plz grow up.

Maar ik snap het al, jij kan geen 2 zinnige woorden na elkaar plaatsen en verwacht dat mensen jou serieus nemen, maar je bent lowkey wel trots dat je zo stoer durft overkomen.
ik denk idd dat meer mensen mij serieus nemen dan jou kata gedrag op w66 :) ik heb je nog nooit op andere werelden gezien zou me ook niks verbazen dat je net nieuw bent en nu al zoon grote bek heb :)

alvast een fijne dag verder.
 
Bovenaan