Golden Awards

DeletedUser79415

Guest
bedankt voor de benoemingen Chris <3 , alles voor mijn stammies eh en al helemaal voor jou en frank zijn achterwerk :eek: <3

Was ook niks persoonlijk jullie bleven maar zeggen: "team discovered by accident". Dus ga er vanuit dat Discovered by accident gaat zijn. Maar we zien wel of we elkaar ooit in een stam tegen komen.

we gaan het mee maken, speel w66 niet extreem veel maar mochten er inc zijn ben ik er buurman ;) xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Kan er niet van slapen, zie je toch
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Het grootste ego:

Het hele Calamity account, grote bek en Joachim gaat toch op vakantie als die incommings krijgt. Dus hoop voor hemzelf dat ie zichzelf voor de eerste keer kan onderbouwen met z'n grote waffel.

Meest overschatte spelers:

Calamity.

Als Joachim erop speelt dan ben je sws al een overschatte speler/account en ze boosten zich toch de mallemoere.
Vallen puur aan op overmacht. (heeft het account in iedere wereld die ze ''gewonnen'' hebben tot nu toe gedaan) Wil hun wel eens zien presteren als zij qua dorpen etc in het nadeel zijn.

Joachim, hoef geen noobs in mijn stam dus nty :).

Minst favoriete forum posters:

Kaka lui, Calamity.
Heb ik al aangeduid :p.

Dikste wannabe in het spel:

Calamity.

Kuch kuch boost kuch kuch. Rest van het commentaar heb ik erboven al getypt.

Thanks voor de nominaties. Veel liefde hoor :D
 
Reactiescore
1.363
Lekker op delete gaan als je met ons front. Ga je dat in de toekomst weer doen? Ons noob noemen maar zelf lekker runnen.

Nah, ga eerst maar eens de details bij langs Steven of hoe the fk je ook heet.
Tuurlijk noem ik jullie noob, want jullie boosten en spelen oneerlijk als de pest.
+ willen wat voor stellen met jullie ''kaka stijl'' rot toch op man. Salty much?
 
Reactiescore
508
Ben niet echt een AF mannetje maar tijdens het studeren door kan zo'n lijstje maken wel eens :cool:

Beste speler: schedel. Dit acc vlamt naar de top. Uit vorige werelden gezien dat je niet moet fokken met hun, zit vgm een ijzersterk team achter.
Beste stam: One. Alleen puur afgaand op wat er al gebeurd is tussen stammen deze wereld. Lekker bezig met fear.
De beste stam speler: Kazuya Mishima. Nog wat vroeg om echt te weten wie nu die ekte ekte stamspeler is maar tot nu toe vind ik deze chappie wel een groot pluspunt binnen de stam
Het grootste ego: /
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Fear! . Ik denk niet dat ze direct overschat waren, maar hun praatjes op t AF vielen tegen met wat ze IG te bieden hebben...Maar bon, tis nog niet voorbij, wie weet komen ze met een zieke comeback
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler: WeedIsTotalTrash. kent het spelletje van binnen en van buiten, zal wel tonen wat ze waard zijn deze wereld
Met wie zou ik graag eens in een stam zitten: The American Sniper. Lijkt me een gezellig accie
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sons of Durin. vreemde manier van communiceren naar de stam toe, no chills bro
Mooiste speler naam: Vespa Velutina. Na 6 jaar latijn te studeren heb ik wel een voorliefde voor deze namen
Mooiste stam naam: Alcoholisten (C2H5OH). Als student in het Gentse kan ik me heel goed vinden in deze stamnaam
Het tofste topic: spotprenten. altijd lachen
Het domste topic: grote farmtopic. sterft gelijk uit en heeft echt niets van bijdrage lol
Favoriete forum poster: cala, Rob, cacturne. Cala post inhoudelijk goed en is fanatiek dus ja leuk. Rob, je moeder. En cacturne heeft een mooi evenwicht tussen serieus zijn en humor.
Minst favoriete forum poster: corus & astaroth. Ik hou van het AF te lezen maar jullie discussie was op den duur wel echt langdradig :(
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Gentleman. Dit zijn koelbloedige killers, die gaan t ver schoppen
Meest belovende stam voor de toekomst: Walk. Ja heb al veel walk mannetjes opgenoemd hier dus logischer wijs heb ik van hun het meest verwacht.
Mooiste profiel foto van spelers: Mystery Men.
0bccfbd1c2452721e09e9c6755cf0b67.png
Mooiste profiel foto van stammen: Alcoholisten (C2H5OH). Goeie quote, goeie drenk. 10/10
1c68f02e1363ad3ce08619e14fcf75ee.png
Grootste blunder: per ongeluk verkeerde vlag aanzetten en tantoe lang moeten wachten

Mooiste actie van de wereld: misbruik zn road to n1, legendary
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nah, ga eerst maar eens de details bij langs Steven of hoe the fk je ook heet.
Tuurlijk noem ik jullie noob, want jullie boosten en spelen oneerlijk als de pest.
+ willen wat voor stellen met jullie ''kaka stijl'' rot toch op man. Salty much?
Er lijkt toch wel echt maar 1 iemand salty hier. Mensen noob noemen nadat je je eigen account op delete hebt gezet, ai? Mensen boosters noemen als je zelf startte met 200k pp en er veel doorjaagde? Mensen oneerlijke spelers noemen omdat ze kata's gebruiken terwijl er geen afspraken zijn, maar zelf een waardeloze stam leiden die oneerlijk spel goedpraat?

Misschien moet je eerst wat aan zelfreflectie doen want alles wat je richting ons gooit, geldt dubbel of meer voor jezelf op die wereld. Als je hier dan op wordt aangesproken en het enige wat je eruit kan brengen is "salty much?", laat je jezelf wel kennen. Niet dat we jou al niet kende natuurlijk, maar kan me best voorstellen dat spelers die niets met w67 te maken hebben wel al een bepaald beeld over je hebben gevormd.
 
Reactiescore
7.918
Nah, ga eerst maar eens de details bij langs Steven of hoe the fk je ook heet.
Tuurlijk noem ik jullie noob, want jullie boosten en spelen oneerlijk als de pest.
+ willen wat voor stellen met jullie ''kaka stijl'' rot toch op man. Salty much?

Wij boosten maar jij speelde op anonymous forever? hahahaha. Nee ik ben niet salty, you just made my day, je bent nog steeds even achterlijk als toen. En daarnaast alleen kata's, lekker janken kiddo.
 
Reactiescore
1.363
Er lijkt toch wel echt maar 1 iemand salty hier. Mensen noob noemen nadat je je eigen account op delete hebt gezet, ai? Mensen boosters noemen als je zelf startte met 200k pp en er veel doorjaagde? Mensen oneerlijke spelers noemen omdat ze kata's gebruiken terwijl er geen afspraken zijn, maar zelf een waardeloze stam leiden die oneerlijk spel goedpraat?

Misschien moet je eerst wat aan zelfreflectie doen want alles wat je richting ons gooit, geldt dubbel of meer voor jezelf op die wereld. Als je hier dan op wordt aangesproken en het enige wat je eruit kan brengen is "salty much?", laat je jezelf wel kennen. Niet dat we jou al niet kende natuurlijk, maar kan me best voorstellen dat spelers die niets met w67 te maken hebben wel al een bepaald beeld over je hebben gevormd.
Wij boosten maar jij speelde op anonymous forever? hahahaha. Nee ik ben niet salty, you just made my day, je bent nog steeds even achterlijk als toen. En daarnaast alleen kata's, lekker janken kiddo.

Jullie vinden mij nog steeds leuk. Het feit dat jullie meteen happen dat ik jullie wannabe memes benoem zegt al voldoende.
Mijn account op delete gezet, dit heb ik met Jer overlegd nadat ik zo'n 2 maanden alles zelf heb gedaan. Dus vraag Jer maar, als hij niet iedere keer je vriendin/ex loopt te naaien/stelen. Had gewoon geen zin meer om alles alleen te doen. + de stam liep klote, ga ook geen leiding meer zijn in het vervolg :p. Naaiacties van stamgenoten etcetc.. Heb dit al 10x uitgelegd dus ga daar niet over janken. Dus dan wordt het dweilen met de kraan open, niet? Liever dan van te voren op del gaan, dan m'n nachten en dagen nog te verneukn met deffen, terwijl niemand me toch helpt :p.

Ach, lui haatten mij ook, omdat ik op w65 ook een terechte grote bek gaf, later komen ze erachter dat ik gewoon chill ben. Dus idc :p.

''kata's gebruiken'' in jullie context gaan jullie 2 zeggen dat er geen afspraken over zijn. Das een nieuwe.
Eerst gingen jullie constant nep excuses opzoeken om te kataën: ''hij stabt'' ''hij stackte tegen ons'' blablablabla.

En het was niet alleen maar kata's voor de 2de keer. Jullie hadden overal lui die jullie van info voorzien, geen zin in een lek mandje :).

Dus knullen, rot aub op naar het w67 af met jullie kansloze meme gejank, wij op w69 hebben hier geen trek in. Kom hier spelen of zout op.
Genoeg over w67 geluld.. Het is afgesloten, klaar.

Back on topic voor de golden awards voor w69! Danku, heb genoeg saaie dingen getypt die niet on topic zijn.
 
Reactiescore
470
Jullie vinden mij nog steeds leuk. Het feit dat jullie meteen happen dat ik jullie wannabe memes benoem zegt al voldoende.
Mijn account op delete gezet, dit heb ik met Jer overlegd nadat ik zo'n 2 maanden alles zelf heb gedaan. Dus vraag Jer maar, als hij niet iedere keer je vriendin/ex loopt te naaien/stelen. Had gewoon geen zin meer om alles alleen te doen. + de stam liep klote, ga ook geen leiding meer zijn in het vervolg :p. Naaiacties van stamgenoten etcetc.. Heb dit al 10x uitgelegd dus ga daar niet over janken. Dus dan wordt het dweilen met de kraan open, niet? Liever dan van te voren op del gaan, dan m'n nachten en dagen nog te verneukn met deffen, terwijl niemand me toch helpt :p.

Ach, lui haatten mij ook, omdat ik op w65 ook een terechte grote bek gaf, later komen ze erachter dat ik gewoon chill ben. Dus idc :p.

''kata's gebruiken'' in jullie context gaan jullie 2 zeggen dat er geen afspraken over zijn. Das een nieuwe.
Eerst gingen jullie constant nep excuses opzoeken om te kataën: ''hij stabt'' ''hij stackte tegen ons'' blablablabla.

En het was niet alleen maar kata's voor de 2de keer. Jullie hadden overal lui die jullie van info voorzien, geen zin in een lek mandje :).

Dus knullen, rot aub op naar het w67 af met jullie kansloze meme gejank, wij op w69 hebben hier geen trek in. Kom hier spelen of zout op.
Genoeg over w67 geluld.. Het is afgesloten, klaar.

Back on topic voor de golden awards voor w69! Danku, heb genoeg saaie dingen getypt die niet on topic zijn.

Worden er hier door je stamgenoten niet al 2 keer kata´s op boer gegooid? en dan nep excuses op zoeken? ''het is farmshapen'' ''had het perongelijk op boer staan'' blablablabla
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632


Worden er hier door je stamgenoten niet al 2 keer kata´s op boer gegooid? en dan nep excuses op zoeken? ''het is farmshapen'' ''had het perongelijk op boer staan'' blablablabla

Nja volgens mij kan het best per ongeluk gebeurd zijn. Overkwam ons ook op begin twee keer op een speler die we gingen edelen. Katas staan early game sowieso op boer, want daar bouw je ze voor, om BW te bestrijden.
 
Reactiescore
760
Er lijkt toch wel echt maar 1 iemand salty hier. Mensen noob noemen nadat je je eigen account op delete hebt gezet, ai? Mensen boosters noemen als je zelf startte met 200k pp en er veel doorjaagde? Mensen oneerlijke spelers noemen omdat ze kata's gebruiken terwijl er geen afspraken zijn, maar zelf een waardeloze stam leiden die oneerlijk spel goedpraat?

Misschien moet je eerst wat aan zelfreflectie doen want alles wat je richting ons gooit, geldt dubbel of meer voor jezelf op die wereld. Als je hier dan op wordt aangesproken en het enige wat je eruit kan brengen is "salty much?", laat je jezelf wel kennen. Niet dat we jou al niet kende natuurlijk, maar kan me best voorstellen dat spelers die niets met w67 te maken hebben wel al een bepaald beeld over je hebben gevormd.

ik ga het heel simpel houden

hou je gejank van w69 ergens elders want je komt nu over als een kleuter die zijn lolly niet krijgt , dat als iemand op bb gaat doet die dat met een reden hoeft niet persee noob te zijn kan ook met iemand zijn irl te maken hebben die jullie blijkbaar niet hebben enigste wat ik jullie zie doen hier is @We Like Hot Chicks beetje afzeiken met 4 op 1

alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan