Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
een paar mogelijke dingen die hierin mee kunnen spelen:
Aantal pogingen. Hoewel je niet over en over kan blijven spammen zoals je met canceltreinen kunt doen heb je stiekem toch meer pogingen dan je denkt. Doordat de opbouw van front def bij de meeste overwegend speer/boog/zc is heb je al minstens 3 pogingen per defdorpje (ram - zwaard - speer) en evt nog een 4e op ZC-snelheid.
Ervaring en gewenning. Spelers die het gewend zijn te snipen en continu te timen, doen dit ook met meer precisie op lange termijn. Tevens zijn frontdefjes vaak de laatste dingen die je timed. Je bent dus al even bezig met een time-sessie en je zit al in een soort zone waar je tijdsbesef compleet anders is dan in normale situaties. De tijd lijkt veel trager te gaan en je kan met veel grotere precisie taken uitvoeren. Dit zie je ook terug bij high-APM type games.
Favoriete MS. Elke speler heeft ook een bepaalde zone van ms waarin zei veel makkelijker kunnen raken dan op andere plekken. de 1 vind het super easy om alles rond de 750ms te raken, een ander rond de 300ms, en dan hebben ze bijvoorbeeld en hekel aan rond de 900ms. Dit betekend over het algemeen dat timings rond hun favoriete ms veel nauwkeuriger zullen zijn dan op andere plekken.

Daarbijkomend dat je vaak een deffdorp op meerdere dorpen kansen laat geven, dus het aantal pogingen kan behoorlijk stijgen.
 
Reactiescore
581
Als jij nergens speelt kun je ook moeilijk spreken over hoe het offensief/defensief er aan toe ging he.. ;)
Ik weet wel dat je op W53, met een dikke twee miljoen punten en op de eerste plaats, nog niet eens mijn account kon wegspelen van 250k. Pas nadat je, je verontschuldigingen aanbood voor het arrogante gedrag van een co-speler, heb ik het laten gaan en de account op delete gezet. Toen kon je pas dorpen veroveren en vasthouden.

En dan zie ik je nu aanvallen, met je vriendjes... op een wel heel bijzondere wijze. Of je bent heel, heel, héél erg vooruit gegaan in de tussentijd of je speelt zo vals als wat... en laat ik het nu op het laatste houden. Op MM kreeg ik te maken met jullie aanvallen en op Celtic idem... geen wereld van verschil maar een universum van verschil, van waar je stond op W53.
 
Reactiescore
742
Ik weet wel dat je op W53, met een dikke twee miljoen punten en op de eerste plaats, nog niet eens mijn account kon wegspelen van 250k. Pas nadat je, je verontschuldigingen aanbood voor het arrogante gedrag van een co-speler, heb ik het laten gaan en de account op delete gezet. Toen kon je pas dorpen veroveren en vasthouden.

En dan zie ik je nu aanvallen, met je vriendjes... op een wel heel bijzondere wijze. Of je bent heel, heel, héél erg vooruit gegaan in de tussentijd of je speelt zo vals als wat... en laat ik het nu op het laatste houden. Op MM kreeg ik te maken met jullie aanvallen en op Celtic idem... geen wereld van verschil maar een universum van verschil, van waar je stond op W53.

je zuigt gewoon get over it nerd...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Ik weet wel dat je op W53, met een dikke twee miljoen punten en op de eerste plaats, nog niet eens mijn account kon wegspelen van 250k. Pas nadat je, je verontschuldigingen aanbood voor het arrogante gedrag van een co-speler, heb ik het laten gaan en de account op delete gezet. Toen kon je pas dorpen veroveren en vasthouden.

En dan zie ik je nu aanvallen, met je vriendjes... op een wel heel bijzondere wijze. Of je bent heel, heel, héél erg vooruit gegaan in de tussentijd of je speelt zo vals als wat... en laat ik het nu op het laatste houden. Op MM kreeg ik te maken met jullie aanvallen en op Celtic idem... geen wereld van verschil maar een universum van verschil, van waar je stond op W53.
je vergeet de optie dat ze hem nu ook letterlijk kunnen voorkauwen wat die moet doen. een goeie aanvalsplanner kan veel schelen
 

DeletedUser74404

Guest
Ik weet wel dat je op W53, met een dikke twee miljoen punten en op de eerste plaats, nog niet eens mijn account kon wegspelen van 250k. Pas nadat je, je verontschuldigingen aanbood voor het arrogante gedrag van een co-speler, heb ik het laten gaan en de account op delete gezet. Toen kon je pas dorpen veroveren en vasthouden.

En dan zie ik je nu aanvallen, met je vriendjes... op een wel heel bijzondere wijze. Of je bent heel, heel, héél erg vooruit gegaan in de tussentijd of je speelt zo vals als wat... en laat ik het nu op het laatste houden. Op MM kreeg ik te maken met jullie aanvallen en op Celtic idem... geen wereld van verschil maar een universum van verschil, van waar je stond op W53.

Character Development, goed bezig dus joa 10/10
 

Deleted User - 487710895

Guest
Had niet anders verwacht van een figuur met rapper steen die knetter stoned is als pf.
Weet niet hoe jij kijkt als je stoned bent, maar ik kan je verzekeren, de meeste niet zo.
Of als je mij bedoelde met de persoon die knetter stoned is moet ik je nageven dat je vaak raak zou zitten, maar nu niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Stoer, oprotten nu bye
 
Reactiescore
581
je vergeet de optie dat ze hem nu ook letterlijk kunnen voorkauwen wat die moet doen. een goeie aanvalsplanner kan veel schelen

Je moet nog steeds zelf sturen... tenminste normaliter, maar juist daar heb ik mijn zware bedenkingen bij. En dan schiet men hier gelijk verdediging, maar ik kan als enige hem vergelijken... tussen 53 en hier. En dat verschil is buitengewoon opvallend.
 

DeletedUser74404

Guest
Je moet nog steeds zelf sturen... tenminste normaliter, maar juist daar heb ik mijn zware bedenkingen bij. En dan schiet men hier gelijk verdediging, maar ik kan als enige hem vergelijken... tussen 53 en hier. En dat verschil is buitengewoon opvallend.

Ja echt onmogelijk, zou toch niet dat iemand in 2 jaar strakker heeft leren timen, je hebt hem, Joa is een timebotter confirmed
 

Deleted User - 1942737

Guest
Je moet nog steeds zelf sturen... tenminste normaliter, maar juist daar heb ik mijn zware bedenkingen bij. En dan schiet men hier gelijk verdediging, maar ik kan als enige hem vergelijken... tussen 53 en hier. En dat verschil is buitengewoon opvallend.
Ik ken mensen die 2 jaar geleden nog nooit van tw gehoord hadden en die vandaag goed kunnen timen, dus deze vergelijking is nutteloos
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik weet wel dat je op W53, met een dikke twee miljoen punten en op de eerste plaats, nog niet eens mijn account kon wegspelen van 250k. Pas nadat je, je verontschuldigingen aanbood voor het arrogante gedrag van een co-speler, heb ik het laten gaan en de account op delete gezet. Toen kon je pas dorpen veroveren en vasthouden.

En dan zie ik je nu aanvallen, met je vriendjes... op een wel heel bijzondere wijze. Of je bent heel, heel, héél erg vooruit gegaan in de tussentijd of je speelt zo vals als wat... en laat ik het nu op het laatste houden. Op MM kreeg ik te maken met jullie aanvallen en op Celtic idem... geen wereld van verschil maar een universum van verschil, van waar je stond op W53.

Goh ja er zit wel een immens verschil van hoe ik er W53 en nu voor sta. Ik was toen ook 14 jaar :biggrin:

Was bovendien wel een fase dat er niet meer toe deed he, het was meer een fase van zo zuinig mogelijk doen met je offence zodat je kunt doorfarmen en meppen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Er zit een verschil in goed timen, en gedurende 24u lang alles perfect timen he.. en die heb ik persoonlijk meegemaakt.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Er zit een verschil in goed timen, en gedurende 24u lang alles perfect timen he.. en die heb ik persoonlijk meegemaakt.
Walk stelt dat hoe langer ze aan het timen zijn hoe beter het gaat. Dus na 24uur timen gaat alles precies op de ms, daarom zijn ze zo perfect.
 

DeletedUser77041

Guest
Dit doe ik zelf niet, dit wordt me verteld door een speler die op w64 in Nova speelde en momenteel op w69 in One.

Wordt dan ook gedaan door een new gen noobje die niet in stamchats verschijnt. Maar tw speelt binnen zijn activiteits grenzen. En gedwongen word door vertrek van spelers wanhopig op zoek moet naar spelers. Maar wel met plezier blijft door spelen gewoon omdat het tw is.

Daarbij is dat gelijk ontkracht binnen 2-3 minuten dat ik dat fout had.
 
Reactiescore
581
Ik ken mensen die 2 jaar geleden nog nooit van tw gehoord hadden en die vandaag goed kunnen timen, dus deze vergelijking is nutteloos
Goed kunnen timen is één ding. Een paar spelers uit een stam, die qua timing er boven uit steken, dat is ook normaal. Wat niet normaal is voor een ervaren verdediger, is dat iedereen het kan. Dat gewoon alle aanvallers zo goed kunnen timen. Dat er regelmatig OS op zit op 1 ms. Dus een recap kan je niet zetten, want die zit er... omdat die later verstuurd wordt altijd achter.

Omdat de hele stam het kan (iedereen die mee aanvalt doet dit), zijn er twee opties: Jullie zijn de absolute top van TW, allemaal... zouden ook elke wereld winnen op welke server dan ook, of men wordt ergens een handje mee geholpen. Ik hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak, zie ik gaten van 300 ms... de enige account die dan nog strak kan blijven timen is schedel. En die uitzondering heb je altijd. Maar voor de rest... onwaarschijnlijke timingen van alle spelers.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bedankt. Lees je uberhaupt het gehele topic?
 

DeletedUser74404

Guest
Ik hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak

Stel dat we timebotten, waarom zouden we hem dan uitzetten op zulke momenten?? Dat is toch niet logisch, denk dat dit juist wijst op het niet gebruiken van een bot aangezien je dan niet een paar uur timen met vele pogingen ervoor hebt gehad en je dan een eerste poging alleen ziet, omdat op zulke momenten er vaak maar 1 poging is zo close range
 
Bovenaan