Calamity.
Beste offer 20/21
- Reactiescore
- 10.773
een paar mogelijke dingen die hierin mee kunnen spelen:
Aantal pogingen. Hoewel je niet over en over kan blijven spammen zoals je met canceltreinen kunt doen heb je stiekem toch meer pogingen dan je denkt. Doordat de opbouw van front def bij de meeste overwegend speer/boog/zc is heb je al minstens 3 pogingen per defdorpje (ram - zwaard - speer) en evt nog een 4e op ZC-snelheid.
Ervaring en gewenning. Spelers die het gewend zijn te snipen en continu te timen, doen dit ook met meer precisie op lange termijn. Tevens zijn frontdefjes vaak de laatste dingen die je timed. Je bent dus al even bezig met een time-sessie en je zit al in een soort zone waar je tijdsbesef compleet anders is dan in normale situaties. De tijd lijkt veel trager te gaan en je kan met veel grotere precisie taken uitvoeren. Dit zie je ook terug bij high-APM type games.
Favoriete MS. Elke speler heeft ook een bepaalde zone van ms waarin zei veel makkelijker kunnen raken dan op andere plekken. de 1 vind het super easy om alles rond de 750ms te raken, een ander rond de 300ms, en dan hebben ze bijvoorbeeld en hekel aan rond de 900ms. Dit betekend over het algemeen dat timings rond hun favoriete ms veel nauwkeuriger zullen zijn dan op andere plekken.
Daarbijkomend dat je vaak een deffdorp op meerdere dorpen kansen laat geven, dus het aantal pogingen kan behoorlijk stijgen.