Golden Awards

Reactiescore
1.589
Thanks voor de benoemingen Rik! =)
 

DeletedUser73927

Guest
Joa is een schatje, ik snap niet waar de haat op die jongen vandaan komt :(
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hij komt Cala's aandacht tekort, that's all.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Er is flink wat mis in je bovenkamer lol

Heb met Joachim al 2 werelden gewonnen waarvan hij op W60 echt veel aandacht heeft besteedt aan het leiden van onze stam naar de wereldwinst. Hij was er weinig bij aanvallen maar dat is ook mede te wijten aan het feit dat hij er bijna altijd alleen voor stond. Maar zonder Joachim had Red nooit zn sterke organisatie gehad als dat er was.

Zou niet met zulke zure mensen als jou in de stam willen zitten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.283
Persoonlijke lijstje van Rick:

Beste speler:

Deze zijn enigszins biased, ik baseer deze op basis van ervaringen op andere werelden waarin ik het genoegen heb gehad met deze accounts te spelen of tegen te strijden.

Coruscant: Enorm sterk team en als ze de early game doorkomen vrijwel niet te stoppen. Vooral op W65 hebben ze laten zien waar ze voor stonden met het gigantische front. Waar nog steeds keihard van de toren uitdagingen werden geroepen. KOM MAAR. De meeste zouden wat bescheidener zijn in de hoop geen massa’s uit te lokken. Coruscant niet, die nodigt altijd iedereen uit.

Mystery Men: Willen nog steeds gezien worden als underdogs en onder de radar glippen als mysterieuze mannen. Desondanks al meerdere werelden zich behoorlijk bewezen op zowel offensief als defensief gebied.

Schedel: Enorm sterk team, met de basis van het team kennis gemaakt op wereld 46 en er nogmaals via Jack12071983 samen mee mogen spelen. Ondanks werelden waar de fronten groot zijn stijgen ze altijd boven de verwachting uit.

Beste stam:

Is het nog te vroeg voor om hier een goed oordeel over te kunnen geven, One, Walk en Cave staan nu als top 3 maar echt grote uitdagingen of clashes zijn er nog niet geweest.
Walk en One hebben in mijn ogen wel de bekendere accounts maar dat wil natuurlijk niets zeggen.


De beste stam speler:
Rik
van Coruscant, onze lange vriendelijke amerikaan die altijd bereid is vv’tjes hier en daar te nemen om aanvallen te sturen of te deffen.

Team van Aapjeklapklap, zeer fijn dat we hun hebben mogen treffen als buren en vanaf begin van de wereld al aangenaam mee kunnen samenwerken.

Het grootste ego:
Coruscant
, al deels vermeld bij beste speler. Als je ziet dat Coruscant ergens heeft gepost op het AF dan weet je vrij zeker dat het een verhitte discussie gaat worden waarin Coruscant uitdagingen gaat plaatsen. Niet altijd even subtiel maar maakt het in game wel waar.

Beste leider:

Leiding van Walk, een premade met een duidelijk plan en die als ik het goed las al 2 weken van te voren al aan het plannen waren hoe ze het gingen aanpakken om ervoor te zorgen dat het in goede banen ging leiden. Als we kijken naar hoe snel deze gegroeid zijn dan kan wel gesteld worden dat deze het beste plan hebben gehad.

Slechte leider:
Leider van Fear, niet slim om in de kleinere stam te zitten met weinig kwaliteit en zoveel aandacht vestigen aan je stam door op het AF zo erg op te lopen scheppen en te stoken.

Meest overschatte stam:

Cave, niet zozeer omdat ik vind dat ze slecht zijn. Nog te weinig oorlogen geweest hiervoor maar al meerdere twijfelachtige situaties ontstaan in de vorm van recruits, stabs en dergelijke. Ook de ligging maakt het niet veel makkelijker voor hun.

Meest onderschatte stam:
Cave
, verrassend genoeg denk ik dat Cave vanuit het wereldperspectief het meest onderschat is. Er zijn maar weinig mensen van meerdere stammen die ik gesproken heb die Cave meerekenen als deelnemers voor de wereldwinst. Fuifje, Walk en One worden veel genoemd maar Cave wordt eigenlijk weggecijferd. Hier kunnen ze de wereld misschien nog flink in verbazen!

Meest overschatte speler:
SpongeB0b
, heeft nog geprobeerd te deffen maar toch al binnen een dag weg. Zou bijna gedacht hebben dat Laurens er speelde.

Meest onderschatte speler:
Celtic Warrior
, veel interns op zijn naam en op hoogtepunt zelfs rang 3. Hadden wel wat tegenstand verwacht toen we hem gingen aanvallen maar zoveel tegenstand als deze spelers bieden met een uitzichtloze situatie is het vermelden waard.

Calamity. Meest bekend om het welbekende Calamiteitenverlof bij massa’s. Desondanks is Joachim niet de enige speler op dit account, hij heeft ongetwijfeld meerdere toppers in zijn team verzamelt die hun mannetje wel kunnen staan als er incomings komen.

Misbruik2punt0,
wordt door veel mensen afgeschreven als de PP booster maar hebben eigenlijk gewoon heel slim een loophole ontdekt tijdens het eerste event en daarmee hun inventaris dusdanig kunnen vullen dat die eigenlijk de hele wereld wel door kunnen gaan met een enorm kwantitatief voordeel. Benieuwd wat hun kunnen gaan doen deze wereld als ze serieus door zouden gaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Dat is een beste lijst, No Woman No Cry, Schedel, Gentleman, Cracksparrow, Mystery Men, Calamity, FreaQshow en uiteraard gewoon heel One!
Lichte verrassing: Laurens, ik heb je nog niet meegemaakt in dezelfde stam als je actief bent. Ik ben benieuwd in hoeverre het verschil er is tussen AF en in game qua gedrag.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

x

Mooiste speler naam:

Cracksparrow

Mooiste stam naam:

Fuifje, wie is er nou niet altijd te porren voor een fuifje?

Het tofste topic:

Golden Awards, stelletje awardgeilers dat we toch allemaal zijn.

Het domste topic:

Roll-back NL69, nog steeds onze beste aanvalsvlaggen kwijt en niet in staat om stamvaardigheden te gebruiken…

Favoriete forum poster:
Rikkert1234
, maakte speciaal een ander AF account aan zodat hij op dit account salty kan doen.

Minst favoriete forum poster:

x
Dikste wannabe op het forum:
De god die niet genoemd zal worden.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Schedel, Discovered by Accident, Aapjeklapklap, Mystery Men, SaveTheWhaleMarryAnObese

Meest belovende stam voor de toekomst:

Walk en One hebben hier denk toch het betere toekomstperspectief op het moment.

Mooiste profiel foto van spelers:

Nog geen leuke tegengekomen

Mooiste profiel foto van stammen:

Nog geen leuke tegengekomen

Grootste blunder:

- Denken dat PP farmen gaat blijven lukken deze wereld als Wess, Yvo en Rinke beginnen met loggen
- Een niet nader genoemde co speler die de theorie had dat wanneer er een vlaggenverdubbelaar aanstaat op je muntenvlag en je de vlag verandert naar off dat de vlag nog steeds verdubbeld ging zijn.
Mooiste actie van de wereld:
Erachter komen dat onze vriendelijke Amerikaanse semi sluipschutter weer in de stam zit!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Coruscant: Enorm sterk team en als ze de early game doorkomen vrijwel niet te stoppen. Vooral op W65 hebben ze laten zien waar ze voor stonden met het gigantische front. Waar nog steeds keihard van de toren uitdagingen werden geroepen. KOM MAAR. De meeste zouden wat bescheidener zijn in de hoop geen massa’s uit te lokken. Coruscant niet, die nodigt altijd iedereen uit.

De beste stam speler:
Rik
van Coruscant, onze lange vriendelijke amerikaan die altijd bereid is vv’tjes hier en daar te nemen om aanvallen te sturen of te deffen.

Mooiste actie van de wereld:
Erachter komen dat onze vriendelijke Amerikaanse semi sluipschutter weer in de stam zit!

Bedankt voor alle benoemingen Rick <3
 
Bovenaan