Golden Awards

DeletedUser79481

Guest
Iemand zin nog een lijstje te maken?
Oh hey ja, ik ben eindelijk thuis, laat ik dit eens doen!
Ik edit m'n post zo

Beste speler: Ik ga denk ik voor mijn stamgenootje @Kurt Unchained, en dan specifiek Kurt zelf. Ik heb nog niet het genoegen gehad om zelf de echte beste spelers in de wereld te ervaren, sure, ik zie savior en ABOR als bezetenen farmen, sure ik zie veel mensen met meer dorpen en punten dan Kurt. Maar hoe moet ik daar nou 1 speler uit kiezen? Daarom kies ik voor de speler van wie ik weet dat die altijd goed nadenkt, netjes kan timen, flink sneller groeit dan ik, en beter farmt dan ik.
Beste stam: WH, deal with it, we gaan winnen. :)
Nah but seriously, ik denk dat momenteel Dejavu er het sterkst voor staat, gezien naar puntenaantallen. Ik weet niet wat er nog gaat gebeuren, en ik ken te weinig spelers om een oordeel te vellen over zo'n groot iets.
De beste stam speler: njm-88 Ja, nou moet ik weer iemand uit mijn eigen stam gaan noemen, want ik ben nog geen chillere teamgenoten in andere stammen tegen gekomen.
Het grootste ego: Kevin van KingDonkeyKong, die mij om een NAP kwam vragen, denkend dat ik, zonder enige aanleiding hier op in zou gaan. ??? Waarom zou ik een NAP willen? Denk je dat ik bang ben? lel
Beste leider: Mutske61, zonder twijfel, zet een enorm sterke stam op, geloof dat ik dit niet eens meer hoef te onderbouwen :p
Slechtste leider: Illumicorp, hey kijk eens aan, iemand die niet in mijn stam zit. Deze persoon heeft oprecht een hele goede poging gedaan, maar is veel te impulsief in het leiden, heeft hele vette ideeen, maar kan ze totaal niet doorcommuniceren naar de rest. De meeste mensen weten niet waar ze aan toe zijn, dit leidt tot onrust, en als je die onrust niet aanvoelt als leider, dan doe je het fout.
Meest overschatte stam: Fralo. En dan niet overschat door het AF, want kom op, jullie vinden alles kut, overschatten kan niet lol. Maar overschat door mijn buurtgenoten en stamgenoten, ik denk dat zodra de oorlog uitbarst, Fralo niet zoveel gaat uithalen als dat er verwacht wordt.
Meest onderschatte stam: TRF, ik hoor hier niets over op het AF, misschien eens een berichtje ofzo. Maar na in gesprek te zijn gegaan met hun leider, denk ik dat ze toch nog wel een flinke tijd hun mannetje kunnen staan tegenover de andere stammen. Ik weet niet of ze end-game potential hebben, maar ze kunnen zeker wel de zomer overleven.
Meest overschatte speler: Ikzelf, Tedtski. Mensen denken soms dat ik hier goed in ben, maar dat valt vies tegen :p
Meest onderschatte speler: A Paroxysm of Guilt. Ik denk vooral onderschatting omdat er zo zwaar naar het AF aspect gekeken wordt van de spelers. Er is natuurlijk een veel sterkere mening over dit account, dan elk ander willekeurig account uit de top 25-100 spelers. Maar ik heb in het verleden met Jannes samen gespeeld, (1 van de enige spelers die ik me nog kan herinneren van w34 en eerder). En ik denk dat hij meer kan dan het AF wil toegeven.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jannes, zelfde reden als hierboven, Kurt (Kurt unchained), zelfde reden als verder naar boven), Daan van SeibaRaion en Geoffrey, heerlijk actieve personen, doetn niet moeilijk om even een VV te draaien, altijd in voor een praatje, vet gezellig. Zit momenteel erg blij met de meesten hiervan in de stam :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Practisch iedereen die niet duidelijk kan communiceren. Gebruik geen vage afkortingen die alleen in jouw dialect van het nederlands werken. Gebruik geen vage termen als groot, klein, veel, weinig, maar noem aantallen of ordes van grootte.. /endrant
Mooiste spelers naam: Mr. Finch, ik ben blijkbaar niet de enige persoon die van Person of Interest houdt? Jammer hoor, want die naam had ik ook wel gewild :p
Mooiste stam naam: Stamloos. Dat was een hele mooie naam, jammer dat hij weg is.
Het tofste topic: Rate de speler, rates zijn vet leuk om te lezen :D
Het domste topic: Wie is de mol. Waar gaat dat over? Idk
Favoriete forum poster: @Hopeful, wanneer ik 's nachts aan het farmen ben, en het AF bevuil, dan krijg ik soms gewoon antwoord van die man zo diep in de nacht, dat is prachtig :D
Minst favoriete forum poster: Dragonshield3, ik cringe bij elke post
Dikste wannabe op het forum: Intern Ior, die gaat de wereld helemaal niet overnemen. Misschien wordt dat wel onze Stagaire (Intern).. :p
Dikste wannabe in het spel: Pfft dit is te moeilijk, wanna be? Want to be what? A winner, wie is de grootste winnaar? Degene met de meeste punten. Dat is Savior of the North.
IDK hoe ik dit moet beoordelen tbh
Mooiste profiel foto van spelers: Kurtroos, Rammstein is best wel facking vet :D
Mooiste profiel foto van stammen: CARA! Obama met bier die zijn duim op steekt, what's not to like?
Mooiste actie van de wereld: Het verdedigen en het stabben en het terug stabben en al die meuk met het KDK vs APOG gedoe. Prachtig

Meest belovende speler voor de toekomst: SeibaRaion, gaat volgens mij nog echt heel ver komen met z'n account, hopelijk nog steeds bij mij in de stam :D
Meest belovende stam voor de toekomst: CARA! omdat er nog ruimte is voor goede spelers
Grootste blunder: Toen ik even vergat met hoeveel troepen je microfarmt op de eerste nacht van de wereld en daarbij de helft kwijtraakte aan geluk, ja idk, blijf er salty over
Voor wie heb je nu echt respect: Always Bet on Red, alle spelers die ik gesproken heb althans. Super groot account, gaat lekker, maar doet niet neerbuigend, en gaat nog steeds respectvol om met oprechte beginnersvragen/opmerkingen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Geoffrey omdat hij me steeds aanspoort tot inhalen met spelers clearen, heb daardoor toch een extra paar spelerfarms gepakt.
Kurt Unchained, want dit is zo'n fantastisch persoon waar je mee in gesprek kan gaan over het beste plan van aanpak, en dan krijg je een waardige discussiepartner.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74418

Guest
Intern Ior, die gaat de wereld helemaal niet overnemen. Misschien wordt dat wel onze Stagaire (Intern).. :p

Ey het AF account intern ior heeft 0 posts, we hebben gewoon ous (empiror) die stoer dat maar dat zegt niks over derest van het account :eek2:

Cacturne speelt btw ook niet op Ior dus dat zegt ook niks
 

DeletedUser79481

Guest
Ey het AF account intern ior heeft 0 posts, we hebben gewoon ous (empiror) die stoer dat maar dat zegt niks over derest van het account :eek2:

Cacturne speelt btw ook niet op Ior dus dat zegt ook niks
well that's a big fuck up there

Niks tegen Intern Ior dan :)
 

DeletedUser75339

Guest
Oh hey ja, ik ben eindelijk thuis, laat ik dit eens doen!
Ik edit m'n post zo


Meest onderschatte speler: A Paroxysm of Guilt. Ik denk vooral onderschatting omdat er zo zwaar naar het AF aspect gekeken wordt van de spelers. Er is natuurlijk een veel sterkere mening over dit account, dan elk ander willekeurig account uit de top 25-100 spelers. Maar ik heb in het verleden met Jannes samen gespeeld, (1 van de enige spelers die ik me nog kan herinneren van w34 en eerder). En ik denk dat hij meer kan dan het AF wil toegeven.

Juist overschatting door het AF aspect...
Dat terzijde heb ik zowel jannes als stan nog op een recente wereld(51) bezig gezien en dat was nu niet bepaald het van het.
Als Fralo eens de tijd neemt om een fatsoenlijke aanval uit te voeren , verwacht ik dat ze snel weg zijn.
 
Bovenaan