Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Twee weken whoehoe. Wat goed. Maak er twee maanden van en dan kan het account er credits voor krijgen. Wat is verhouding? Kom eens met cijfers en niet alleen met argumenten zonder bewijs.

Het punt is dat er op SU een nieuw team speelt en ze hard richting de top 3 trekken volgens Sniper. Ik meld hier dat ze zeker twee weken niet geïnternd hebben en zolang staat dat nieuwe team er zo'n beetje ook ;).
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weer veel blabla van je. Blaaskaak pur sang. Zodra het inhoudelijk wordt dan ga je nergens meer op in.

Wat jij allemaal raaskalkt maakt je als stam niet een beste stam. Dat zijn namelijk gewoon normale vereisten.

Je hoort als stam de titel pas te krijgen als je iets noemenswaardigs presteert en dat kan ik vooralsnog amper zien bij een stam op deze wereld.

Als er dan een stam die titel zou verdienen is dat Adios voor het wegspelen van meerdere accounts. Ook een account van 'jouw beste stam' Red.

Zo wat heb ik tegen jou gedaan man:eek: Ik zeg niet dat Red de beste stam is, tijdje geleden ook GA lijstje gemaakt met Adios als beste stam dus schuif me alsjeblieft geen woorden in de mond die ik niet zeg. Ik leg alleen een reden uit waarom iemand voor Red als beste stam kan kiezen. Je had post laatst had wel een paar goede dingen maar ik ben wel gestopt met lezen vanaf dat je Koets zo hard afkraakte dat ze nooit kans zou hebben en Adten kanshebber noemde voor wereldwinst, was wel lachwekkend namelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn laat weken lang niks horen en ineens bam :O Schaamde je je zo voor Koets dan?

Deels. Maar nee ik had mij eerst nog niet echt met de wereld bemoeit en keek het eerst een beetje aan.

Jeetje waar komt dit allemaal opeens vandaan, slechte dag gehad?:(

Nee. Alleen het abonimabele gehalte van dit forum op het gebied van argumentatie wekt irritatie bij mij op. Of beter gezegd het ontbreken van inhoudelijke en feitelijke argumentatie.

Zo wat heb ik tegen jou gedaan man:eek: Ik zeg niet dat Red de beste stam is, tijdje geleden ook GA lijstje gemaakt met Adios als beste stam dus schuif me alsjeblieft geen woorden in de mond die ik niet zeg. Ik leg alleen een reden uit waarom iemand voor Red als beste stam kan kiezen. Je had post laatst had wel een paar goede dingen maar ik ben wel gestopt met lezen vanaf dat je Koets zo hard afkraakte dat ze nooit kans zou hebben en Adten kanshebber noemde voor wereldwinst, was wel lachwekkend namelijk.

Nja ik verklaar alleen waarom het onrechtvaardig is om een stam op 60 als de beste te vermelden en al helemaal Red.

Ik heb niet gezegd dat Koets nooit kans heeft gehad. Alleen dat er 0 kans was na het rennen en/of vallen van Unique. Geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb. Jij verklaarde dat je Adten weinig kans gaf tot geen. Dus niet de boel hier gaan verdraaien.



@Calamity Oke. Maar dan nog is twee weken weinig veelzeggend en verandert dat weinig aan het verleden van het account.
 

DeletedUser78491

Guest
Nee. Alleen het abonimabele gehalte van dit forum op het gebied van argumentatie wekt irritatie bij mij op. Of beter gezegd het ontbreken van inhoudelijke en feitelijke argumentatie.
Aha alles is super slecht beargumenteerd, maar je reageert bijna nooit zelf fatsoenlijk buiten 1 post. Kritiek geven is prima hoor, zelfs als het behoorlijk vijandig gezegd wordt, maar moet je wel zelf het voorbeeld geven.;)

Ik heb niet gezegd dat Koets nooit kans heeft gehad. Alleen dat er 0 kans was na het rennen en/of vallen van Unique. Geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb. Jij verklaarde dat je Adten weinig kans gaf tot geen. Dus niet de boel hier gaan verdraaien,
Als je goed leest zegt Rik dat hij het belachelijk vond dat je Adten kans geeft op wereldwinst.
 
Reactiescore
1.283

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nja ik verklaar alleen waarom het onrechtvaardig is om een stam op 60 als de beste te vermelden en al helemaal Red.

Ik heb niet gezegd dat Koets nooit kans heeft gehad. Alleen dat er 0 kans was na het rennen en/of vallen van Unique. Geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb. Jij verklaarde dat je Adten weinig kans gaf tot geen. Dus niet de boel hier gaan verdraaien.

Als dat zo was dan moet je niet alleen mij gaan quoten en zeggen dat ik onzin spreek als dat je enige bedoeling was.

Je hele post was daar om Koets af te kraken en als kers op de taart nog Adten op te hemelen terwijl je maar een paar accounts kent. En zoals je al eerder aangaf was je wereld maar vanaf zijkant aan het bekijken dus hoe kun je dan een goed oordeel vellen? In die post insinueer je gewoon dat Koets minder is dan Adten, ik leg geen woorden in je mond maar zo kwam het op mij over. Maar klopt dat heb ik gezegd en toen zei jij dat ze wel potentie hadden met weinig uitleg.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
@Calamity Oke. Maar dan nog is twee weken weinig veelzeggend en verandert dat weinig aan het verleden van het account.

Gaat dan ook niet om het verleden.
Hoeft ook niet veelzeggend te zijn, het account onderschat noemen is de mening van onze stamgenoot, of dit ook zo zal zijn zullen we nog wel meemaken ;). Tot nu toe zijn ze gewoon heel goed op weg.

Red heeft op W60 overigens wel wat laten zien, maar niet op het vlak dat je zou willen. Red heeft inderdaad nog geen grote accounts gebroken, maar ligt er net aan waar je focus nu op ligt. Red is wel de beste stam als het gaat om clusters vormen en ruimte verdelen; in tegenstelling tot Adios heeft Red bvb geen accounts die vastliggen aan het front maar dat simpel tijdelijk verhelpen met jumps.

Ik zeg hiermee niet dat Red beter is dan Adios, maar respecteer aub de meningen van spelers, en je moet verder kijken dan accounts wegspelen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Beste speler:
The American Sniper
Het team dat hierop speelt vind ik van heel goed niveau. Ik zie het als een all-in-one pack.
Zijn namelijk uitstekende stamspelers. Helpen regelmatig met VV's & stamclears.
Er is een hoge motivatie aanwezig; een van de weinig accounts van W60 die actief farmen.
Daarnaast hebben ze hun groei in tegenstelling tot veel andere accounts niet voor het grootste deel te danken aan interns. Ze hebben op eigen kracht rimstammen weten weg te spelen.

Beste stam:
Adios
De enige stam die daadwerkelijk wat heeft bewezen op dit moment.
Denk maar aan accounts Initium Novum, .Da Vinci en Unique. Die werden allemaal gewoon netjes weggespeeld. Adios heeft netjes kunnen uitbreiden op die manier.
Wat ik minder vond waren de laatste recruits, maar ieder zijn eigen stijl.
Adios zal in mijn ogen wel wat moeten werken aan hun clusters, want Red staat er heel wat beter voor op dat vlak.

De beste stam speler:
The Rainbowchicks

Volgens mij is dit ook wel de mening van velen.
Dit is het account dat Adios lange tijd heeft gedragen, ze zijn lange tijd leider geweest en hebben de stam erdoorheen geholpen.
Stamclears en VV's genoeg, daar ontbrak het echt niet aan volgens mij. Dik verdiend deze award!

Het grootste ego:
Jeremy

Staat hier denk ik wel op zijn plaats :p.
Beste leider:
Kenneth

Kenneth was helaas een tijdje geleden gestopt met deze functie. Maar daarvoor draaide Adios buitengewoon zeer goed en daar zal hij ongetwijfeld een rol in gespeeld hebben.
Ik vond The Rainbowchicks waardeloos naar buiten komen op gebied van contact, maar Kenneth vond ik een uitzondering in dat team.
Adios deed het op offensief en defensief vlak goed, de stam was goed georganiseerd. Ik merk nu ook dat Adios iets minder fris oogt met alle nieuwe recruits die ze erbij hebben gehaald en dat kan wellicht een gevolg zijn van zijn afscheid als leider.

Slechtste leider:
Koets leiding

Spreekt denk ik wel voor zich. Koets heeft gefaald keer op keer, de organisatie was een bende en in mijn ogen heeft een slechte leiding daar een aandeel in gehad.
De leiding verwijt een aantal leden in de stam, dat vind ik sowieso geen goede instelling. De leiding moet ook met moeilijkere accounts kunnen omgaan en de stam toch erbovenop kunnen brengen, maar het stamgevoel is er volgens mij lange tijd niet geweest in Koets.

Meest overschatte stam:
Koets
Leg een verband met deze nominatie en mijn verhaal hierboven en je snapt het denk ik wel. Waardeloze leiding, en waardeloze instelling van een aantal accounts binnen de stam.
Ik hoop dat ze de eer nog kunnen redden daar door nog met een klein groepje nog wat te kunnen laten zien op deze wereld en anders in ieder geval tot de dood door blijven vechten.

Meest onderschatte stam:
Red

Dit is vast een merkwaardige vermelding. Let me explain.
Ik vind sowieso dat er weinig sprake is van onderschatting op deze wereld.
Koets is overschat, de rimstammen hebben nog niks bewezen en gaan denk ik ook geen grote betekenis hebben deze wereld.
Dan houd je nog Adios en Red over. Aangezien Adios zichzelf al heeft bewezen lijkt het mij heel sterk dat deze onderschat zou worden, dan ben je gewoon niet zo goed snik :p.
Red daarentegen heeft nog niet erg veel laten zien, en wordt het behoorlijk snel in negatief daglicht gesteld.
Komt grootendeels door de focus die ergens ander ligt/lag, maar ik heb er vertrouwen in dat deze stam laat zien dat het wat waard is.
Deze nominatie is dus grootendeels op gevoel neergezet hier.

Meest overschatte speler:
Unique.

Deze speler hield de incs ook niet lang vol; er vielen in de eerste wave al gaatjes en de speler zelf gaf ook toe dat het hun eigen fout was geweest.
Voor mij reden genoeg om ze hier neer te zetten. Als ik nog iets moet toevoegen; ik zag ze op offensief vlak amper wat ondernemen. Voor groei edelden ze barbaren, afgelopen maand dikke 50. Ze gingen weinig over tot offensieven en op de ODA ranglijst staan ze op dit moment niet eens in de top 30. Al met al, het wekt bij mij gewoon een erg matige indruk op.

Meest onderschatte speler:
Rise Against

Ik denk dat eigenlijk heel Koets overschat wordt. Maar bij deze speler moet je zeker gaan uitkijken, als ze ervoor gaan dan weten ze ook echt wat ze doen.
De spelers ken ik van W57, het zijn toffe gozers met genoeg deff capaciteiten. Dus neem van mij maar aan dat ze zich goed zullen verweren, al kan ik niet gaan raden of ze de activiteit ervoor zullen opbrengen. Het kan ook de andere kant opgaan bij deze speler, maar vlak ze absoluut niet uit.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Rise Against

Poos met ze gespeeld op W57, de spelers bevallen me heel erg, ik speel graag aan hun zijde.
Growing Strong
Niets anders dan respect voor deze spelers. In een behoorlijk lastige situatie standgehouden en een overstap naar Adios is hun beloning geweest. Ik hoorde ze nooit hard klagen over Koets, speelden gewoon hun eigen spel en keken wel waar het schip zou stranden, maar voorlopig is dat nog niet aan de orde.
Red
De spelers uit Red motiveren mij altijd enorm, ik ben erg blij met ieder account van onze stam en zou met iedereen absoluut weer opnieuw in een stam willen zitten.
Love You Red <3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Rainbowchicks

Hun toon spreekt mij gewoon niet aan. Komen heel arrogant over in hun PM's, zijn heel direct in hun oordeel en ook op het AF vind ik ze erg slecht posten.
Kenneth daarentegen vind ik een toffe gozer, in mijn Skype gesprekken met hem waren discussies altijd zo uitgepraat. In de PM ging het nooit vooruit en postte RBC weinig inhoudelijks.

Jeremy
Denk dat ik en Jeremy samen in een stam gewoon niet gaat :p. We verschillen best vaak van visie, en met een Jeremy type (erg direct zijn) kan ik gewoon niet erg goed omgaan. Ik ben een voorstander van een goede sfeer, maar denk dat Jeremy hier ook af en toe negatief in kan zijn. Ook aangezien hij vindt dat democratie binnen een stam niet werkt, wat ik deels begrijp maar deels ook niet. Dat is denk ik ook een beetje het gevolg van het feit dat Koets en Inge met jou botsten Jeremy, dat je een bepaalde visie hebt en die ook door wil drukken.
Mooiste speler naam:
Eternal Void
Waarom niet! Klinkt prachtig in de oren :D
Mooiste stam naam:
Red Sky at Morning

Mijn liefde voor Red zal nooit veranderen, en namen die ik verzin zijn altijd mooi natuurlijk :cool:
Het tofste topic:
Golden Awards

Ik geniet hier altijd met volle teugen van. Jammer dat lijstjes erg zeldzaam zijn nu, c'mon guys, neem je tijd en vermaak je mede-AF'ers !
Stelling van de Dag
Is helaas wel een beetje stilgevallen, maar ik vond de discussies daar altijd interessant en ik kwam er vaak genoeg inhoudelijke posts tegen waar ik ook van kon genieten.
Spotprentjes
Altijd cool, hier kan je spotten met vijandige stammen of je kritiek op een leuke manier uiten zonder een shitload aan discussies te verwachten. En natuurlijk leuk voor je likes :D
Het domste topic:
Reet de speler

Altijd spelers die wat beloven en dan moeten wij toezien hoe het er over een maand nog niet staat omdat mensen "geen tijd hebben" en niet kunnen toegeven gewoon lui te zijn en het een klotewerk vinden om zoiets op te stellen, in tegenstelling tot GA-lijstjes uiteraard !! :rolleyes:
Favoriete forum poster:
Felicitys
Hoe opmerkelijk deze nominatie ook misschien is, maar ik vind Jeremy inhoudelijk simpelweg wel goed posten. Ik ben het weliswaar niet vaak met hem eens, maar hij weet wel in de meeste gevallen een goede beargumentering te geven. Je zult altijd verschillende visies gaan hebben bij verschillende stammen, het gaat erom hoe je dingen verwoordt en of je de tijd neemt om argumentatie neer te zetten. Je hebt veel moddergooiers hier, Jeremy vind ik hier niet onder vallen. Hoewel hij soms zaken te serieus neemt en er te diep op ingaat.
Ook de posts van @Cryptic kan ik waarderen :).

Minst favoriete forum poster:
Underground Tacticz.

Dit speelt zich af in mijn hoofd wanneer Martijn komt posten:
images

Zijn posts zijn inhoudelijk gewoon bagger, komt regelmatig af met slechte argumenten hier en dat is niet de eerste wereld waar ik dat meemaak.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Tragedy Under Grace
Dit account gaat langzaam van een rim account naar een front account. Ik weet dat dit account veel in zijn mars heeft en geloof in ze dat het er ook spontaan uitkomt ;). Ze hebben een prachtige ligging waar ze een hele mooie buffer kunnen worden voor Red en op een interessant gebied veel voor Red kunnen betekenen.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Red Sky at Morning

Adios vond ik met afstand het beste presteren. Maar ik heb het gevoel dat het daar iets minder loopt nu. Er zijn behoorlijk wat nieuwe accounts gekomen en de stamsfeer moet dan weer op gang komen. Daarnaast merk ik dat er iets minder acties zijn vanuit Adios, of de activiteit achteruit gaat weet ik niet; dat is een vermoeden.
Red heeft op dit moment de betere clusters gecreëerd, heeft de beste groei als we kijken naar accounts. Geen enkel account ligt stil, als accounts vastliggen op het front wordt daar slim omheen gespeeld door te jumpen en tot nu toe is dat een succes. Van Adios kan ik dat niet zeggen, die hebben een aantal accounts die wat minder groeien, die (proberen te) jumpen, zoals ZheQ en BountyR, maar ik zie ze tot nu toe niet echt progressie maken daar.
Ik denk dat Red nog lang niet alles uit de kast heeft gehaald en zich gaat bewijzen, en Adios gaat nog een hele kluif hebben met de clusters van nu, sommige lijnen zijn lastig te herstellen.

Mooiste profiel foto van spelers:
112529_large

Mooiste profiel foto van stammen:
112532_large

Grootste blunder:

Ik en blunders? Dat gaat toch niet samen :eek:.
Mijn grootste blunder als stamleider is denk ik geweest om lange tijd op Adios te knallen zonder dat we een optimaal front hadden en de rim lieten groeien. Ik denk dat Red daar nu al veel beter klaar voor is !

Mooiste actie van de wereld:
Voor mijzelf was dat toch Red maken tot wat het nu is. Ik kan op die periode terugkijken met trots. Ik was natuurlijk niet foutloos, maar ik denk dat ik Red wel heel goed heb weten neer te zetten.

Voor de rest valt er niet veel noemenswaardigs te vertellen denk ik. De val van Koets vond ik juist het tegenovergestelde.

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Dat is denk ik ook een beetje het gevolg van het feit dat Koets en Inge met jou botsten Jeremy, dat je een bepaalde visie hebt en die ook door wil drukken.
Ik en Inge botsen helemaal niet? Of ik zie dit verkeerd :p. Ik en Koets aan de andere kant wel zeker, in ieder geval een deel van Koets.

Hoe opmerkelijk deze nominatie ook misschien is, maar ik vind Jeremy inhoudelijk simpelweg wel goed posten. Ik ben het weliswaar niet vaak met hem eens, maar hij weet wel in de meeste gevallen een goede beargumentering te geven. Je zult altijd verschillende visies gaan hebben bij verschillende stammen, het gaat erom hoe je dingen verwoordt en of je de tijd neemt om argumentatie neer te zetten. Je hebt veel moddergooiers hier, Jeremy vind ik hier niet onder vallen. Hoewel hij soms zaken te serieus neemt en er te diep op ingaat.
Thanks :D

Verder leuk lijstje, is een stuk beter beargumenteerd dan je voorganger. Enkel denk ik dat je verkeerd inschat in hoeverre ik een negatieve invloed heb op de stamsfeer. Ik denk namelijk dat de meeste mensen, mits ik omringt ben door de juiste spelersgroep, mij een zeer prettig persoon vinden. Dat ik een negatieve invloed had op Koets, tja achteraf heb ik overal mijn gelijk gekregen dus vind de negatieve houding richting Koets ook niet meer dan terecht. Heb destijds een gesprek gevoerd met een bespeler die me probeerde te verkopen dat ik niet zo bezig moest zijn met de wereldwinst en dat Koets daar niet perse voor speelde. Ik kan enkel niet overweg met mensen die met deze instelling spelen en mensen die gewoon te dom zijn om in te schatten hoe het zal gaan lopen.
 

DeletedUser79498

Guest
Beste speler:
The American Sniper
Het team dat hierop speelt vind ik van heel goed niveau. Ik zie het als een all-in-one pack.
Zijn namelijk uitstekende stamspelers. Helpen regelmatig met VV's & stamclears.
Er is een hoge motivatie aanwezig; een van de weinig accounts van W60 die actief farmen.
Daarnaast hebben ze hun groei in tegenstelling tot veel andere accounts niet voor het grootste deel te danken aan interns. Ze hebben op eigen kracht rimstammen weten weg te spelen.

Pff.. Nou normaal reageer ik nooit op het AF hoor, vroeger werd er veel beter gepost. Maar wat ik nu allemaal lees gaat echt mijn pet te boven.

Hoe kan je nou weer een account als TAS nomineren als de beste speler op deze wereld? heb je überhaupt wel enige research gedaan naar de andere accounts, of heb je gewoon een grote dikke pompoen voor je ogen dat je betere accounts niet wilt benomen om alleen maar Red een streepje voor te geven. Pff. Wat heeft TAS nou weer gedaan op deze wereld, op een hoop internen en rim spelertjes weg-bashen die na de eerste beste aanval gaan runnen (zoals te zien is via de akte) en dat dan ook nog is met een MB van 1mil punten. En dan niet te vergeten die intern die ze laatst hebben gedaan. Was van Macnate (geloof ik?). Ook weer een dikke 1.7miljoen intern, goh. Nou met die middelen kan elke speler wel bestempeld worden als beste speler op de wereld, maar of ze iets hebben laten zien, nou denk het niet.

Wat me dan ook wel opvalt is, dat er net nog een paar extra regels bij je uitleg stonden, die zijn ook ineens weg?

Door zulke argumentatie merk je dat spelers steeds vaker van het AF wegblijven, omdat er gewoon niks nuttigs meer gezet wordt.
 
Reactiescore
1.367
Door zulke argumentatie merk je dat spelers steeds vaker van het AF wegblijven, omdat er gewoon niks nuttigs meer gezet wordt.

Vooral door dit soort arrogante aso posten blijven mensen weg...
 
Reactiescore
3.457
Ik en Inge botsen helemaal niet? Of ik zie dit verkeerd
Jeremy stelde zich juist uiterst neutraal op:p
Geen problemen gehad met hem.

Vooral door dit soort arrogante aso posten blijven mensen weg...
Waarom Is dat arrogant?:p
Ze hebben een makkelijke ligging,veel interns ( net als op w49)
Ze farmen veel en is ook noodzaak met zoveel interns?
Waarom mag iemand dat niet belichten dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
614
Meest onderschatte speler:
Rise Against

Ik denk dat eigenlijk heel Koets overschat wordt. Maar bij deze speler moet je zeker gaan uitkijken, als ze ervoor gaan dan weten ze ook echt wat ze doen.
De spelers ken ik van W57, het zijn toffe gozers met genoeg deff capaciteiten. Dus neem van mij maar aan dat ze zich goed zullen verweren, al kan ik niet gaan raden of ze de activiteit ervoor zullen opbrengen. Het kan ook de andere kant opgaan bij deze speler, maar vlak ze absoluut niet uit.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Rise Against

Poos met ze gespeeld op W57, de spelers bevallen me heel erg, ik speel graag aan hun zijde.
Reacties als deze zijn natuurlijk altijd fijn om te lezen, bedankt daarvoor Joachim!
Je sidenote m.b.t. activiteit vind ik ook een goed puntje, zeker in mijn geval, maar gelukkig zijn er nog andere (be)spelers.
We gaan zien wat de toekomst brengt.
 
Bovenaan