Golden Awards

Reactiescore
2.508
Allereerst wil ik benadrukken dat ik inhoudelijk weinig van de individuele spelers (skills) afweet, aangezien ikzelf (uiteraard) niet actief ben op w58. Ook wil ik benadrukken dat dit een lijstje is gebaseerd is op de volgende drie punten:
- Observaties van het AF gedrag (hoe kom je over)
- IG ranging (farm/OD/punten/vijandelijke overnamen)
- Eigen ervaring (op andere werelden)
Ik wil niemand persoonlijk aanvallen! Iedereen doet zich op het AF anders voor dan IG. Verder wens ik jullie plezier met het lezen van mijn lijstje, ik hoop dat het in de smaak valt en dichtbij de waarheid zal komen.

Beste account: Ik ga hier voor Tragedy under Grace, niet alleen ken ik deze spelers en heb ik redelijke verwachtingen van dit team en hun Mascotte. Ze staan ook 2e ODD en hebben zich van de top het meeste kunnen bewijzen. Ik ben benieuwd wat ze deze wereld nog gaan brengen.

Beste stam: Voor beste stam nomineer ik Novus. Het heeft een paar bekende accounts en het staat overtuigend eerste met zowel punten als OD. Waardoor Novus zich redelijk heeft moeten bewijzen. Ook vind ik het fijn te zien dat Novus een lid die het moeilijk heeft, zwolle, bij blijft staan. Wat voor mij pluspunten zijn. Tevens maakt de leiding een goede indruk die veel waarde hecht aan waarde en normen en stabs niet toestaat binnen de stam.

De beste stam speler: Zit zal ik nomineren op basis van de ODS stand; aangezien ik niet weet hoe het bij elke stam intern gaat. Deze nominatie gaat dus naar Wieboy, die bijna 200k los staat op de nummer twee ODS.

Het grootste ego: Tim van Arachnophobia, doet wel erg uit de hoogte op het AF, terecht of onterecht laat ik in het midden.

Beste leider: Deze gaat ook naar Tim van Arachnophobia, met de reden die ik bij ‘beste stam’ heb gegeven. Geeft een duidelijke grens aan voor zowel zijn leden als externe spelers over die Novus naar het spel kijkt.

Slechtste leider: Leiding .DS, waar is die stam?

Meest overschatte speler: Puur naar reputatie kijkend zeg ik MeisterShizzle, de huidige nummer 2 van de wereld.

Meest onderschatte speler: chili585, Heeft veel gefarmd, stabiele groei en goede OD een core speler. Compacte cluster.

Mooiste spelers naam: The lord of the toilet, held!

Mooiste stam naam: K~A, simpel maar dekt de lading. Kijken of ze het waar kunnen maken.

Mooiste profiel foto van spelers: Hero of the Soviet Union, 5 reten voor feminisme…?\

Mooiste profiel foto van stammen: Loyal, mooi plaatje

Meest belovende speler voor de toekomst: Gebaseerd op de groeiranglijst zeg ik Itsofficial. Rang/groei verhouding is bij hem het best.

Meest belovende stam voor de toekomst: Insane, relatief nieuwe stam, nog in de groei. Verwacht hier nog wel het een en ander van.

Grootste blunder: Iedereen die een C-snipe mist is een flop en maakt(e) een blunder.

Edit: Ik heb een dagen over dit lijstje gedaan, info omtrent ranging kan out-datet zijn
 

DeletedUser78806

Guest
Ik sta weer nergens vermeld :(
Ach, bij jou denken ze tenminste niet dat er meerdere spelers op zitten iedere keer :D

is redelijk irritant dat ze vragen of ze bij tim zijn en niet iemand anders terwijl ik solo speel:D
 

DeletedUser78151

Guest
Nee Martijn geen lijstje plz :(
Dan ga je weer op mij bashen :p
 
Bovenaan