Golden Awards

Reactiescore
372
Beste account: GameBreak valt eigenlijk niet over te discussieren. Rang 1 op zowel ODA als punten toont aan dat het een sterke groeier is die werk verricht voor zijn dorpen. Verliezen lijden voor het veroveren van dorpen en dan alsnog meer dorpen kunnen veroveren, terwijl je alle interners voor blijft verdient wel een compliment.
Beste stam: Insane, heeft een capabele leiding en komt stabiel over, in tegendeel tot bijvoorbeeld Novus.
Het grootste ego: Arachnophobia maar niet op een storend niveau, en hij is goed bezig dus dan mag dat ook wel.
Beste leider: Tragedy under Grace, prima stam opgericht met een mooi cluster.
Slechtste leider: Leiding van Mp. en Loyal, sorry jongens als jullie goede leiders waren hadden die stammen het wel wat langer volgehouden.
Meest overschatte stam: K~A, ze liggen mooi en moeten het in principe wel kunnen maken, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld het noordwest front met Insane, dan zie je ook wel dat dat geen kans heeft.

Meest onderschatte stam: Hi Ho
Meest overschatte speler: MeisterShizzle, ik weet dat hij al belachelijk gemaakt wordt maar het niveau waarop dat gebeurt is bij lange na nog niet voldoende. Er moeten nieuwe woorden uitgevonden worden om te kunnen benadrukken hoe slecht hij is.
Meest onderschatte speler: Arachnophobia werd op het algemeen forum bekritiseerd, terecht overigens, maar vergis je er niet in, hij kan echt wel spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: David, Jeremy, Martijn, Nicky, Dennis, Tim en Laurens
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers, botters en andere valsspelers
Favoriete forum poster: Iedereen die zo nu en dan moeite doet om een leuke post in elkaar te zetten, en spelers die propaganda voeren!
Minst favoriete forum poster: Ik ben hier nog niemand tegen gekomen waar ik me zo erg aan stoor dat ik die hier moet vermelden. Op dragonshield3 na dan. Klaphark
Dikste wannabe in het spel: Heer Yoshiii, erg onprettig persoon

Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen: Insane
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst: Mijn account. Its true
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane en Hi Ho, eigenlijk om de simpele reden dat ik Novus het echt niet zie redden en twijfels heb bij K~A
Voor wie heb je nu echt respect: Inge!!! Altijd online zijn en altijd farmen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Willem, Alex en Pepijn
 

DeletedUser78806

Guest
Het grootste ego: Arachnophobia maar niet op een storend niveau, en hij is goed bezig dus dan mag dat ook wel.
.
Meest onderschatte speler: Arachnophobia werd op het algemeen forum bekritiseerd, terecht overigens, maar vergis je er niet in, hij kan echt wel spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: David, Jeremy, Martijn, Nicky, Dennis, Tim en Laurens


Nou Maick dat laatste moet zeker eens gebeuren hé:eek: Wij zouden al paar werelden fuseren maar nooit van gekomen:( Hadden het zo mooi uitgestippeld!

En ego heb ik inderdaad , no shame in that, maar ben niet de enige, die Dennis kan er ook wat van met zijn ego soms:p
 
Reactiescore
3.452
Perfect Hatrut mistte Jannes zo erg..
 
Reactiescore
3.541
Zelfs ik mis een Jannes in mijn leven :( Elk aardig persoon zou er eentje moeten hebben eigenlijk maarja,... Niet iedereen heeft zoveel geluk als Inge om er eentje te hebben moest ze willen :oops:
 
Bovenaan