Golden Awards

DeletedUser78434

Guest
Gvd je hebt me, reken aub de andere 23 ook uit en zeg me dat ik 2e ben. Punt blijft dat als ik niet genoeg voor me dorpen heb gevochten de hele wereld vol bedriegers zit ;)

Iets wat sws voor een vrij groot percentage accuraat is

Het zou zo maar kunnen.
Esca heeft veel ODA en ook veel dorpen. Ligt procentueel wss lager dan jullie. Enkel is het niet heel fair om het daarop te baseren. Zoals vandaag bijvoorbeeld hebben wij 3 dorpen overgenomen die op ons waren doodgelopen + 2 dorpen die geveegd zijn door een ander. Oftewel 5 dorpen zonder ODA terwijl we ze niet helemaal voor niets hebben gekregen.

Als je nou 200 dorpen hebt en 1m ODA dan is het een ander verhaal. Ook wij moeten hard werken voor onze dorpen en komen ook weleens zieke stacks tegen waardoor er 3 clears naar de vaantjes zijn en muur 1 level is gezakt...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het zou zo maar kunnen.
Esca heeft veel ODA en ook veel dorpen. Ligt procentueel wss lager dan jullie. Enkel is het niet heel fair om het daarop te baseren. Zoals vandaag bijvoorbeeld hebben wij 3 dorpen overgenomen die op ons waren doodgelopen + 2 dorpen die geveegd zijn door een ander. Oftewel 5 dorpen zonder ODA terwijl we ze niet helemaal voor niets hebben gekregen.

Als je nou 200 dorpen hebt en 1m ODA dan is het een ander verhaal. Ook wij moeten hard werken voor onze dorpen en komen ook weleens zieke stacks tegen waardoor er 3 clears naar de vaantjes zijn en muur 1 level is gezakt...

Snap ik ja, was enkel maar de bedoeling aan te tonen dat mijn oda zeker per dorp alles behalve makkelijke dorpen laat uitschijnen ;) Was niet de bedoeling al mijn collega's te verwijten voor hun al dan niet lage oda.
 

DeletedUser78434

Guest
Snap ik ja, was enkel maar de bedoeling aan te tonen dat mijn oda zeker per dorp alles behalve makkelijke dorpen laat uitschijnen ;) Was niet de bedoeling al mijn collega's te verwijten voor hun al dan niet lage oda.

Begrijp ik:)
Op den duur zie je de profiteurs en de harde werkers, nu is het nog effe wat te vroeg!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mwa niet mee eens, in een late fase zie je dan vaak de rang 1 zoveel tientallen dorpen voorstaan met dubbele oda score maar niemand die nog weet dat ie zijn eerste 200 dorpen door fusie en intern heeft gehaald. In de start wijzen stats de effectieve gang van zaken aan, interners etc kan je er zo uitpikken.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb nog niet zoveel kennis van deze wereld dus vergeef mij indien ik de plank missla. Dit lijstje is gebaseerd op hetgeen ik nu weet of in ieder geval denk te weten.

Beste speler:
Escalation Maar waarom? Vroeger had ik nooit en te nimmer een speler om deze redenen als beste speler geplaatst. Er is echter een enorme verloedering gaande op tribalwars en ik ken amper spelers op deze wereld. Er zijn teveel spelers die ik gewoon niet ken en niet over kan oordelen. Waarom dan toch escalation? Op het eerste gezicht is dit een account dat zich niet schuldig heeft gemaakt aan keiharde pp-abuse. Ze hebben er weliswaar PP in gestoken maar ik heb het idee dat de hoeveelheden meevallen. Wat voor mij echter de doorslag gaf is dat dit account zo volhardend farmt. De darmhoeveelheden op deze wereld zijn in en in droevig. Dit team is een van de weinigen die farmt naar zijn kunnen. Het is zover gekomen dat ik dat wel kan waarderen. Verder hebben ze geen interns en een redelijk normale od. Ze beuken er als aanvallende partij flink op los en zijn er niet vies van om hun stamleden van wat deff te voorzien. Ze hebben nog weinig incommings te verduren gehad maar gezien het front dat ze aan het vormen zijn met AMB kan dit zomaar veranderen. Al met al is dit een van de accounts waarvan ik benieuwd ben wie erop spelen en of ze mijn nominatie waar gaan maken. Hopelijk stellen ze mij niet teleur!

Beste stam: AMB bij gebrek aan beter. Geen enkele stam heeft al een zware periode moeten doorstaan. Geen enkele stam heeft al een deftige oorlog gevoerd. De reden dat ik op deze plek voor AMB kies is omdat hier mijns inziens de spelers met de hoogste kwaliteiten zitten.

De beste stam speler: Hier kan ik werkelijk waar niks zinnigs over zeggen.

Het grootste ego: Tim010 Of wat zijn naam precies is. Wat heeft die gast een verschrikkelijk grote ego zeg. Aan de ene kant erger ik mij groen, geel en paars aan hem. Aan de andere kant mag ik hem wel. Ik laat het aan hem over om deze nominatie als iets positiefs of negatiefs te zien.

Beste leider: Underground Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het nooit zo met hem gehad. Geen idee waar dat vandaan komt eigenlijk. Het is niet dat ik hem niet mag maar er is niks wat mij trekt. Ik lever eigenlijk ook liever kritiek op hem. Toch moet ik toegeven dat, nu ik hem een paar werelden heb gezien, het geen verkeerde leider is. Anders verwoord, ik ben van mening dat hij vaak niet de waardering krijgt die hij wel verdiend. Ik ben niet bekend met alle leiders op deze wereld maar ik kan mij maar lastig voorstellen dat er hier een betere leiding rondloopt.

Meest overschatte stam: -DR- Ik ken een aantal spelers binnen deze stam. Ik weet niet hoe men op deze stam neerkijkt maar gezien de voorgaande GA lijstjes en hun rang heb ik het idee dat deze stam er nog wel redelijk opstaat. Ik denk daarom dat ze enorm overschat worden. Naar mijn mening zijn het een bende Noobs met hier en daar een uitschieter. Een enkeling hier kan zeggen dat hij een redelijke speler is. De rest bakt er niet veel van. ik verwacht dan ook letterlijk helemaal niks van deze stam en vermoed dat dit de eerste top 5 stam zal zijn die het onderdelf zal spitten.

Meest onderschatte stam: Par Wat een hoop onterechte kritiek heeft deze stam al over zich uitgesmeten gekregen. Bijna iedereen voelt minachting voor deze stam door goed gebruik van P&P vanuit AMB. Volledig onterecht. Deze stam is niet half zo rot als menig af-poster ons doet geloven. Ik durf te beweren dat deze stam mee zal draaien om wereldwinst en de verrassing van deze wereld zal worden. Al die kortzichtige idioten die deze stam al afschrijven hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Meest overschatte speler: Nozemoil deze naam zal menig van jullie niks zeggen. Misschien gaat er een lampje branden als ik 'koning intern' zeg. Intern, intern, intern, gecombineerd met vermoedelijk een bak pp gebruik. Absoluut rang onwaardig. Zijn farmrecord is ook om te janken. Ik hoop oprecht dat deze speler zo spoedig mogelijk de top 20 verlaat. Een rang 25 notering gun ik dit account. En dat slechts omdat ik in een super goede bui ben en geen zin heb om mensen tegen hun schenen te schoppen. Onder andere omstandigheden zou ik hier hebben geplaatst dat dit account niet eens top 50 waardig is. Het probleem is echter dat er vrij veel van dit soort accounts op deze wereld zitten. Het niveau is zo droevig dat je voor dit account, wat op een andere wereld buiten de top 100 zou vinden, op deze wereld maar lastig 25 betere spelers vindt. Vandaar dus een top 25 notering.

Meest onderschatte speler: thequickbear Volgens mij zitten hier geen bijzondere spelers op. Echter, hun groei en farm is lovenswaardig. Lijken zich volledig in te zetten en gaan als een sneltrein. Ik hoop met heel mijn hart dat er enige kwaliteit op dit account zit. In dat geval kan dit account zich wel eens ontpoppen tot de verrassing van deze wereld. Hopelijk kunnen ze ergens een leuk frontje pakken waar ze lekker door kunnen knallen. Al vrees ik dat dat er niet in zal zitten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niemand Deprimerend is het zeker. Er is hier geen enkele speler waar ik voor nu echt naar uit kijk en mee in een stam zou willen zitten. Als ik dan toch iemand zou moeten noemen zou het Martijn zijn. Maar dat is voornamelijk gebaseerd op zijn leidinggevende rol en leiderschap dan om wie hij als speler is.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Haha, dat zijn er zoveel. Hiermee zal ik jullie niet vermoeien.

Mooiste spelers naam: Patiance is a virtue en tragedy under grace Deze namen zijn beide uitzonderlijk en hou ik van.

Favoriete forum poster: leaving behind Zijn er hier fatsoenlijke posters? Ik nomineer David hier maar in de hoop dat hij wat actiever gaat posten. In het verleden kon ik wel van hem genieten. Al moet ik eerlijk toegeven dat Hidde mij ook wel verbaasde. Mijn excuses, ik ben even zijn af-naam vergeten. Hij had laatst echter wel een redelijk objectieve post over de stammen hier die ik goed weg vond lezen.

Minst favoriete forum poster: Rebecca en jokersbrain Rebecca, wat een aandachtsheks is dat. Ik zou hier sterkere woorden willen gebruiken maar weet dat de modpolitie mijn post dan aanpast. In ieder geval. Beeld je een verschrikkelijke schoonmoeder in, neem er daar een dozijn van en kwadrateer dat. Kneed dit tot een persoon en je hebt Rebecca. Dan Jannes. Ik vind hem zo verschrikkelijk simplistisch en kinderlijk overkomen. Soms (lees: vaak) heb ik het idee dat hij de leeftijd van 12 jaar nog niet eens heeft bereikt. Hij komt zo mentaal incapabel op mij over. Dit vind ik wel spijtig want het lijkt mij wel een prima vent. Jammer dat hij zovaak in zijn troll stand zit.

Meest belovende speler voor de toekomst: quickbear, zie eerdere argumentatie.
Meest belovende stam voor de toekomst: sextra Je weet wat ze zeggen. Sextra is extra. Nee oké, dat slaat nergens op. Ik plaats sextra hier voor nu meer omdat ik het hoop dan dat ik het echt geloof. Het zou voor de wereld echt super zijn als die stam zich ontpopt. Ik vrees echter dat hun achterstand te groot is.

Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: /
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: er zitten wel een paar idioten in AMB die, mits ze wat actiever worden, ervoor kunnen zorgen dat ik meer motivatie krijg om die stam kapot te bashen.
 

DeletedUser75778

Guest
Favoriete forum poster: leaving behind Zijn er hier fatsoenlijke posters? Ik nomineer David hier maar in de hoop dat hij wat actiever gaat posten. In het verleden kon ik wel van hem genieten.

Dan moet ik mij daar wel toe uitgenodigd voelen. Hopelijk gaan stammen als Par., -DR-, SPAM en AMB veel van zich laten horen. Heerlijke potentiële slachtoffers voor een potje P&P.

Maar ook op een inactief wereldforum heb ik mezelf aangewend mensen uit te dagen door middel van prikkelende posts. Momenteel neig ik ernaar wat meer op de achtergrond te blijven, gezien mijn geringe kennis over deze wereld.

Jij een stam kapotbashen? Hoe lang is dat al wel niet geleden :D

Ly

Meestal basht Nikki enkel zijn one night stands.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78545

Guest
Meest onderschatte speler: thequickbear Volgens mij zitten hier geen bijzondere spelers op. Echter, hun groei en farm is lovenswaardig. Lijken zich volledig in te zetten en gaan als een sneltrein. Ik hoop met heel mijn hart dat er enige kwaliteit op dit account zit. In dat geval kan dit account zich wel eens ontpoppen tot de verrassing van deze wereld. Hopelijk kunnen ze ergens een leuk frontje pakken waar ze lekker door kunnen knallen. Al vrees ik dat dat er niet in zal zitten.

Bedankt voor deze benoeming :) En enige kwaliteit zit wel goed hier ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78217

Guest
Meest onderschatte stam: Par Wat een hoop onterechte kritiek heeft deze stam al over zich uitgesmeten gekregen. Bijna iedereen voelt minachting voor deze stam door goed gebruik van P&P vanuit AMB. Volledig onterecht. Deze stam is niet half zo rot als menig af-poster ons doet geloven. Ik durf te beweren dat deze stam mee zal draaien om wereldwinst en de verrassing van deze wereld zal worden. Al die kortzichtige idioten die deze stam al afschrijven hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Ik had toch niet verwacht dit ooit nog op het af te lezen :p Bedankt voor de benoeming!
 

DeletedUser77656

Guest
Meest belovende stam voor de toekomst: sextra Je weet wat ze zeggen. Sextra is extra. Nee oké, dat slaat nergens op. Ik plaats sextra hier voor nu meer omdat ik het hoop dan dat ik het echt geloof. Het zou voor de wereld echt super zijn als die stam zich ontpopt. Ik vrees echter dat hun achterstand te groot is.

Zal niet lukken aangezien SPAM ons kapot rekruteert! :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het grootste ego: Tim010 Of wat zijn naam precies is. Wat heeft die gast een verschrikkelijk grote ego zeg. Aan de ene kant erger ik mij groen, geel en paars aan hem. Aan de andere kant mag ik hem wel. Ik laat het aan hem over om deze nominatie als iets positiefs of negatiefs te zien.

Ach ik ga er niet van wakker liggen. Ik zal het opvatten zoals mijn vriend in de spoiler ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Touche. Heel toevallig heb ik vorige week alles daarvan nogmaals bekeken haha.
 

DeletedUser64972

Guest
Meest onderschatte speler: thequickbear Volgens mij zitten hier geen bijzondere spelers op. Echter, hun groei en farm is lovenswaardig. Lijken zich volledig in te zetten en gaan als een sneltrein. Ik hoop met heel mijn hart dat er enige kwaliteit op dit account zit. In dat geval kan dit account zich wel eens ontpoppen tot de verrassing van deze wereld. Hopelijk kunnen ze ergens een leuk frontje pakken waar ze lekker door kunnen knallen. Al vrees ik dat dat er niet in zal zitten.

Meest belovende speler voor de toekomst: quickbear, zie eerdere argumentatie.

Bedankt <3
 

DeletedUser59552

Guest
Beste speler: Escalation Maar waarom? Vroeger had ik nooit en te nimmer een speler om deze redenen als beste speler geplaatst. Er is echter een enorme verloedering gaande op tribalwars en ik ken amper spelers op deze wereld. Er zijn teveel spelers die ik gewoon niet ken en niet over kan oordelen. Waarom dan toch escalation? Op het eerste gezicht is dit een account dat zich niet schuldig heeft gemaakt aan keiharde pp-abuse. Ze hebben er weliswaar PP in gestoken maar ik heb het idee dat de hoeveelheden meevallen. Wat voor mij echter de doorslag gaf is dat dit account zo volhardend farmt. De darmhoeveelheden op deze wereld zijn in en in droevig. Dit team is een van de weinigen die farmt naar zijn kunnen. Het is zover gekomen dat ik dat wel kan waarderen. Verder hebben ze geen interns en een redelijk normale od. Ze beuken er als aanvallende partij flink op los en zijn er niet vies van om hun stamleden van wat deff te voorzien. Ze hebben nog weinig incommings te verduren gehad maar gezien het front dat ze aan het vormen zijn met AMB kan dit zomaar veranderen. Al met al is dit een van de accounts waarvan ik benieuwd ben wie erop spelen en of ze mijn nominatie waar gaan maken. Hopelijk stellen ze mij niet teleur!

Meest onderschatte stam: Par Wat een hoop onterechte kritiek heeft deze stam al over zich uitgesmeten gekregen. Bijna iedereen voelt minachting voor deze stam door goed gebruik van P&P vanuit AMB. Volledig onterecht. Deze stam is niet half zo rot als menig af-poster ons doet geloven. Ik durf te beweren dat deze stam mee zal draaien om wereldwinst en de verrassing van deze wereld zal worden. Al die kortzichtige idioten die deze stam al afschrijven hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Meest onderschatte speler: thequickbear Volgens mij zitten hier geen bijzondere spelers op. Echter, hun groei en farm is lovenswaardig. Lijken zich volledig in te zetten en gaan als een sneltrein. Ik hoop met heel mijn hart dat er enige kwaliteit op dit account zit. In dat geval kan dit account zich wel eens ontpoppen tot de verrassing van deze wereld. Hopelijk kunnen ze ergens een leuk frontje pakken waar ze lekker door kunnen knallen. Al vrees ik dat dat er niet in zal zitten.
Geen top lijstje en geen slecht lijstje. Bij de bovenstaande 3 dingen heb ik wel wat te zeggen.

Dat er op escalation prima spelers zetten, ben ik met je eens, maar beste speler? Vind ik echt nog veel te vroeg. Zolang je in het begin flink boost, kan je daarna mbv farmen gewoon de rest eruit groeien, dat heeft dit team gedaan, maar een account dat goed farmt, is niet per de een goed account, enkel een actief account.

Over Par ben ik het echt volledig mee oneens. Niemand onderschat de kwaliteiten in Par, maar Par heeft gewoon zwaar de reputatie tegen door 1 speler. En tuurlijk komt er kritiek op een stam als ze een stabber aannemen, die daar nog trots over is ook. Dat komt niet door de P&P van AMB, maar gewoon door het eigen gedrag van de leiding. Dat er fatsoenlijke spelers in Par daar de dupe van kunnen worden, is buitengewoon jammer. We zullen zien, een stam met 7 (na de interns) accounts gaat het gewoon zwaar krijgen, zelfs met zoveel dorpen.

Dat the quickbear potentie heeft, ben ik met je eens, maar als ik naar je argumenten kijk, had je een ander account beter kunnen noemen. I burried my soul, stonden paar dagen terug gewoon in de top 5 met farmen, maar staan niet eens in de top 50. Maar ze zijn geen lid van de grote 4 stammen, dus ze worden vaak over het hoofd gezien en dus kan niemand ook wat zeggen over hun inzet voor de stam.
 
Bovenaan