Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Verklaar je nader.

Abuser, staat hele boekwerken van op het af van 43. Weliswaar was de eigenaar, die hier speelt, daar niet zo actief, maar heeft dat wel allemaal toegstaan en niet ingegrepen toen het moest. Ja toen het te laat was. Co speler die bij Finity ging solliciteren en doormiddel van VPN's daar ging spelen. Die bewuste accounts daar info van doorgeven aan zijn stam, massa's daarop plannen en zeggen ik deff wel, maar dan die accounts leeg zetten en bans aansmeren.

Zo'n speler niet van je acc af donderen dan hoef ik niet met je in een stam te zitten.

ANB bijv. die Justin en waar ik van het weekend al over gepost heb doormiddel van screens dat het een onbetrouwbare vlerk is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Dat is niet helemaal waar. Je co maakt Calamity belachelijk. Niet Jannick. Als je co zich niet zo belachelijk gedraagt kan jannick dat soort screentjes ook niet op t AF gooien right?

Beide partijen.
Jelle had niet zover moeten gaan maar snap zijn reactie wel maar toont hij op de verkeerde manier.
Maar uiteindelijk is het weer Schoppen/Jannick die hem weer belachelijk maken door dit te posten op het AF.

Bovendien had dit niet het antwoord moeten zijn op de vraag die hij erbij zette leek me.. Maar bon.
 

DeletedUser75778

Guest
Er is voor mij niet een leider waarvan ik zeg wow wat is die goed. Zeker met leiders als Jordi, Jan, Sven, Timo of Michiel die ik in het verleden heb gehad dan staat bijvoorbeeld een Jim vooralsnog in het niet.

Doet me pijn dat ik daar dan weer niet in het rijtje mag!

Er zitten nog een paar Mohikanen binnen deze community en waarvan een enkeling nog hier speelt en post, maar die zich niet meer geprikkeld voelen om dat nog te doen. Omdat je een fatsoenlijk antwoord niet meer kunt verwachten meestal. Zeker met posters zoals hier voorbij komen. Zowel bij ANB, Finity als bij .S.

Dit omschrijft exact de reden dat ik mijn woorden tegenwoordig vaak liever inslik, dan dat ik de confrontatie aanga. Op de nieuwe werelden speelt vaak enkel uitschot zonder passie voor het AF.

1. David. Topkerel en met een duidelijke, rechtlijnige visie over fairplay. I like. Je ziet hem vrijwel nooit, maar als die er moet staan dan staat die er. Das Phantom. Roy Makaay was er nog niets bij.

Die visie zou een wereld als deze goed doen, let's be honest. Misschien toch maar tijd om me weer op het AF te vertonen en iets te betekenen binnen Finity.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Beide partijen.
Jelle had niet zover moeten gaan maar snap zijn reactie wel maar toont hij op de verkeerde manier.
Maar uiteindelijk is het weer Schoppen/Jannick die hem weer belachelijk maken door dit te posten op het AF.

Bovendien had dit niet het antwoord moeten zijn op de vraag die hij erbij zette leek me.. Maar bon.

Vind het triest dat iemand op Calamity zulke dingen gaat sturen.
Hij maakt zichzelf + het account belachelijk, niet ik.
 

DeletedUser69389

Guest
Doet me pijn dat ik daar dan weer niet in het rijtje mag!



Dit omschrijft exact de reden dat ik mijn woorden tegenwoordig vaak liever inslik, dan dat ik de confrontatie aanga. Op de nieuwe werelden speelt vaak enkel uitschot zonder passie voor het AF.



Die visie zou een wereld als deze goed doen, let's be honest. Misschien toch maar tijd om me weer op het AF te vertonen en iets te betekenen binnen Finity.

Jij bent ook een groots leider. Maar met Das Phantom heb ik het probleem met jou als leider ook direct te pakken.:p

Jep inderdaad. Afgelopen weekend probeer ik ook een discussie te ontketenen en dan krijg je alleen maar bullshit. Laten we ook heel eerlijk zijn. Als ik in lijstjes word verkozen als beste poster dan zegt dat ook wel genoeg. Want vroeger zou ik gewoon pure middelmaat zijn geweest.

Jep helemaal met je eens. Je weet dat je altijd welkom bent in Finity en ook altijd om op je eigen acc terug te keren in actieve staat. Je zit niet voor niets in de nieuwe acc chat.:cool:
 

DeletedUser78443

Guest
Vind het triest dat iemand op Calamity zulke dingen gaat sturen.
Hij maakt zichzelf + het account belachelijk, niet ik.

Hier ben ik het mee eens, hij zet zichzelf + calamity. voor schut, maar er kunnen gekke dingen gebeuren in mensen hun hoofd als ze in het heetst van de strijd zitten. Wel jammer dat je hem zo voor schut moet zetten op het AF.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Hier ben ik het mee eens, hij zet zichzelf + calamity. voor schut, maar er kunnen gekke dingen gebeuren in mensen hun hoofd als ze in het heetst van de strijd zitten. Wel jammer dat je hem zo voor schut moet zetten op het AF.

Dit is 1 maand nadat Schoppen uit bingo is of misschien nog wel langer.
Welke hitte van de strijd?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Vind het triest dat iemand op Calamity zulke dingen gaat sturen.
Hij maakt zichzelf + het account belachelijk, niet ik.

Dat doe je wel door zoiets te sturen als antwoord op een vraag of Cala de beste speler is. Dat zal ongetwijfeld ook wel niet zo zijn, maar dan een goede beargumentering aub. Een screen waarin een co-speler van mij wat belachelijk overkomt is geen antwoord, dat snap je zelf ook wel neem ik aan ;)
 

DeletedUser78126

Guest
Beide partijen.
Jelle had niet zover moeten gaan maar snap zijn reactie wel maar toont hij op de verkeerde manier.
Maar uiteindelijk is het weer Schoppen/Jannick die hem weer belachelijk maken door dit te posten op het AF.

Bovendien had dit niet het antwoord moeten zijn op de vraag die hij erbij zette leek me.. Maar bon.

Vraag was niet aan mij gericht. Ik haak enkel in op een klein stukje van je tekst.

Hier ben ik het mee eens, hij zet zichzelf + calamity. voor schut, maar er kunnen gekke dingen gebeuren in mensen hun hoofd als ze in het heetst van de strijd zitten. Wel jammer dat je hem zo voor schut moet zetten op het AF.

Wat wil je dan wat we doen? gewoon accepteren hoe die vent tegen me tekeer gaat?o_O
 

DeletedUser78443

Guest
Vraag was niet aan mij gericht. Ik haak enkel in op een klein stukje van je tekst.

Als de vraag niet aan jou is gericht, waarom bemoei je je er dan mee? en waarom zet je dan iemand zo voor schut op het AF is ik vragen mag?
 

DeletedUser61134

Guest
Jelle is nog mild.
Stel aanstellers, zoek eens ruzie met mij!
 

Deleted User - 487848581

Guest
Jelle is nog mild.
Stel aanstellers, zoek eens ruzie met mij!

Been there, done that #HebJeGekickedVanMeAccount

Misschien geldt dit voor Jelle wat anders? we zijn jammer genoeg niet allemaal zo goed als jij Jannick

Dit is letterlijk onzin, want ik snap als het spannend is en gehitte strijd dat het dan lastig is om je emoties in bedwang te houden. Dit staat daar compleet los van.
Het gaat hier om respect + volwassenheid wat klaarblijkelijk te wensen over laat.
Daarnaast is de laatste zin: we zijn jammer genoeg niet allemaal zo goed als jij Jannick. Compleet irrelevant en meer emotionele daad.


Dat doe je wel door zoiets te sturen als antwoord op een vraag of Cala de beste speler is. Dat zal ongetwijfeld ook wel niet zo zijn, maar dan een goede beargumentering aub. Een screen waarin een co-speler van mij wat belachelijk overkomt is geen antwoord, dat snap je zelf ook wel neem ik aan ;)

Ik vind het grappig dat het account als beste wordt bestempelt als er iemand opzit met zo weinig respect en volwassenheid. Als nummer 1 account mag je best wel wat respect hebben tegenover andere accounts en zorgen dat er toch nog iets van het oude TW overblijft.
Daar ging het mij om ;).

Hopelijk heb ik voor jullie beide nu uitgelegd waarom ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan