Golden awards

DeletedUser6916

Guest
Dus dan kunnen we concluderen dat de bewering 'vrijwel elke wereld die ik gezien heb' beperkt is tot zeer weinig werelden?

Nee, maar we kunnen wel concluderen dat de bespelers van Xavier Hernandez Creus op meer dan enkel dat account gespeeld hebben :wink:

En dat het dus prima onderbouwd is door iemand die waarschijnlijk weet heeft van wie er op het account spelen. Toch mag jij wel concluderen dat het zeer beperkt is :redface:
 

DeletedUser71618

Guest
Nee, maar we kunnen wel concluderen dat de bespelers van Xavier Hernandez Creus op meer dan enkel dat account gespeeld hebben :wink:

En dat het dus prima onderbouwd is door iemand die waarschijnlijk weet heeft van wie er op het account spelen. Toch mag jij wel concluderen dat het zeer beperkt is :redface:

Als Eversio al als een voorbeeld aangehaald wordt dan kan ik moeilijk geloven dat zij meerdere werelden goed gespeeld hebben. Dan zouden er toch betere voorbeelden van 'vorige accounts' moeten zijn dan dat. Dus zolang de 'bekendheid' beperkt blijft tot Eversio blijft de conclusie hetzelfde. Of je moet weer het argument/de onderbouwing veranderen.

---

Daarnaast als reactie op de onderbouwing van de lijstjesmaker 'elke wereld top 5': dat zegt natuurlijk ook geen reet hè.
 

DeletedUser64972

Guest
Beste speler: De Bijlstrijder. Wat ik tot nu toe gezien heb van deze speler, en dat is al behoorlijk wat, heeft mij aardig positief verrast. Aanvallend zeer sterke speler, defensief nog niet al te veel moeten opknappen, maar ook defensief helpt hij zijn stam in al z'n mogelijkheden.

Beste stam: Op dit moment vind ik dat geen enkele stam deze titel waardig is. Recentere stammen als Plop en Zooi zijn nog te recent om daarover te oordelen, anders stammen staan op vallen en anderen hebben recentelijk heel wat verandering doorstaan.

De beste stam speler:
Godrekt., deed aardig zijn best binnen cordon om de stam nog te redden, stak daar veel moeite in, tevergeefs jammergenoeg. Ook altijd bereid te helpen met vv/os indien mogelijk.

Het grootste ego:
The-infection, Denkt het altijd beter te weten.

Beste leider: Exorsus, nog niet veel kunnen bewijzen op deze wereld, maar zijn eerdere ervaringen volstaan voor mij om hem deze plek te geven. Deze wereld gaan we zeker nog van hem horen.

Slechtste leider:
De leiding van DB, hun visie "recruit to win" is niet echt om naar huis te schrijven.

Meest overschatte stam:
DB, meest overschatte stam in mijn ogen, aan hen om mij het tegendeel te bewijzen ;)

Meest onderschatte stam:
STAMP, ondanks de vele aanvallen die ze hebben gekregen blijven ze toch aardig overleven. Een stam die uit de schijnwerpers blijft maar toch een stille kracht.

Meest overschatte speler:
iFarm

Meest onderschatte speler:
iFarm, internen, internen en nog eens internen, ohja dan vergeet ik de barbaartjes nog :rolleyes:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: 0verl0rd, Bijlstrijder, Weirdness, Doppler effect...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iFarm, the-infection,

Mooiste spelers naam: Signore della Inferno

Mooiste stam naam: Et Recensuit pulmentum

Dikste wannabe in het spel: The-infection

Mooiste profiel foto van spelers: Alone on a mission

Mooiste profiel foto van stammen:
Zooi

Mooiste actie van de wereld: Dest en DB die fuseren en de overgebleven leden internen

Meest belovende speler voor de toekomst:
Alone on a mission, mooie positie voor de toekomst, als hij kan clusteren dan heeft dit account veel potentieel.

Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle. Goeie stam met enkele goeie leden in de zuidelijke rim. Zoals eerder gezegd staat er een ervaren leider aan het roer, wat in hun voordeel kan spelen.

Heb geprobeerd dit objectief in te vullen, please don't judge me :engel:
 

DeletedUser72638

Guest
Thanks voor de vermelding. Gaat zeker nog eens gebeuren!
 

DeletedUser77718

Guest
Dankje voor de vermelding =] wordt erg op prijs gesteld!
 

DeletedUser78063

Guest
Haha zalig o_O er zijn toch nog mensen die zien wa voor iets db en de leden is :D
 

DeletedUser77710

Guest
Dank u voor de nominatie! ...Rainbow... was ook geen misse speler in Cordon. Prachtige humor! :D
 

DeletedUser77710

Guest
Beste speler: 0v3rlord, hier zit een heel goed team op, waar ze niet bang zijn van eens een handje te helpen. Met hun 91 dorpen (die nog steeds stijgt), staan ze op een verdiende plaats 2.
In OD hebben ze ook al iets getoond. In totaal staan ze op plaats 17, met op de ranglijst staande ODA 6 en ODD 160. Aanvallend zijn ze dus heel goed bezig, wanneer er op verdedigend vlak iets moet gebeuren, zal die ODD wel snel naar boven gaan.
Beste stam: Onlangs zijn er paar stammen ontstaan, waaruit ‘Zooi’ , ‘Plop’ en ‘Civil’. Beide stammen hebben nog niet veel moeten tonen. Ze hebben alle 3 wel nog een goed cluster.
De beste stam speler: Pluk is een speler die graag zijn deff uitgeeft en graag een handje toesteekt waar nodig is.
Het grootste ego: Hier wil ik niemand zetten. Meesten zeggen dat IFarmAllDay een groot ego heeft, maar uit gesprekken met die speler blijkt dat ze geen zo een groot ego hebben…
Beste leider: Thorsten van het account Narcos plaatsen. Hij deed altijd iets om te helpen. Hij had een bepaalde tijd niet veel tijd en werd toen hard aangevallen. Jammer hebben bepaalde co’s hem toen ook achtergelaten..
Slechtste leider: Hier wil ik niemand zetten, omdat ik op deze wereld nog geen slechte leider heb gehad/ gezien.
Meest overschatte stam: overigens wil ik de stam D.O.A nomineren voor dit onderwerp, deze spelers hebben paar keer een massa op ons gedaan. Ze hadden zeker de nodige clears en hadden de goede hoeveelheid kata’s in hun clears om de boerderij een paar levels te laten zakken… Speler voor speler werd weggespeeld door ons =p
Meest onderschatte stam: ~GOD~ + STAMP Hebben toch wel een redelijk stamcluster waar ze toch wat safe uit kunnen hallen.
Meest overschatte speler: Hier kan ik niemand op vinden…
Meest onderschatte speler: Bij dit onderwerp zet ik Shakedown8. Zitten héle goede spelers op. Die heel goed weten hoe je het spelletje moet spelen :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Pluk, ik wil héél graag eens met deze speler in de stam zitten, zie argumentatie bij ‘De beste stam speler’
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hier kan ik niemand op vinden…
Mooiste spelers naam: .TalkToTheHand vind ik persoonlijk wel een mooie naam.
Mooiste stam naam: Dit is naar mening mijn eigen stam^^. Plop, beetje humor kan er ook altijd in ipv altijd serieus doen.
Het tofste topic: Golden Awards, ik hoop dat ik met mijn post meer mensen heb aangezet om een lijstje te maken.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Zaeres, deze speler argumenteert heel goed.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: De foto van Snake666 vind ik wel nice.
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: Er moet nog een goede actie komen…
Meest belovende speler voor de toekomst: Shakedown8, al goed cluster. Zo zijn cluster verderbouwen en dan heeft hij een heel mooie toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Zooi, ook hier gaat het over het cluster, als ze de rim pakken, kunnen ze veel safe opbouwen.
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: /
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's, de spelers van Plop en de sukkels van captain blue
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Beste speler: 0v3rlord, hier zit een heel goed team op, waar ze niet bang zijn van eens een handje te helpen. Met hun 91 dorpen (die nog steeds stijgt), staan ze op een verdiende plaats 2.
In OD hebben ze ook al iets getoond. In totaal staan ze op plaats 17, met op de ranglijst staande ODA 6 en ODD 160. Aanvallend zijn ze dus heel goed bezig, wanneer er op verdedigend vlak iets moet gebeuren, zal die ODD wel snel naar boven gaan.
Beste stam: Onlangs zijn er paar stammen ontstaan, waaruit ‘Zooi’ , ‘Plop’ en ‘Civil’. Beide stammen hebben nog niet veel moeten tonen. Ze hebben alle 3 wel nog een goed cluster.
De beste stam speler: Pluk is een speler die graag zijn deff uitgeeft en graag een handje toesteekt waar nodig is.
Het grootste ego: Hier wil ik niemand zetten. Meesten zeggen dat IFarmAllDay een groot ego heeft, maar uit gesprekken met die speler blijkt dat ze geen zo een groot ego hebben…
Beste leider: Thorsten van het account Narcos plaatsen. Hij deed altijd iets om te helpen. Hij had een bepaalde tijd niet veel tijd en werd toen hard aangevallen. Jammer hebben bepaalde co’s hem toen ook achtergelaten..
Slechtste leider: Hier wil ik niemand zetten, omdat ik op deze wereld nog geen slechte leider heb gehad/ gezien.
Meest overschatte stam: overigens wil ik de stam D.O.A nomineren voor dit onderwerp, deze spelers hebben paar keer een massa op ons gedaan. Ze hadden zeker de nodige clears en hadden de goede hoeveelheid kata’s in hun clears om de boerderij een paar levels te laten zakken… Speler voor speler werd weggespeeld door ons =p
Meest onderschatte stam: ~GOD~ + STAMP Hebben toch wel een redelijk stamcluster waar ze toch wat safe uit kunnen hallen.
Meest overschatte speler: Hier kan ik niemand op vinden…
Meest onderschatte speler: Bij dit onderwerp zet ik Shakedown8. Zitten héle goede spelers op. Die heel goed weten hoe je het spelletje moet spelen :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Pluk, ik wil héél graag eens met deze speler in de stam zitten, zie argumentatie bij ‘De beste stam speler’
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hier kan ik niemand op vinden…
Mooiste spelers naam: .TalkToTheHand vind ik persoonlijk wel een mooie naam.
Mooiste stam naam: Dit is naar mening mijn eigen stam^^. Plop, beetje humor kan er ook altijd in ipv altijd serieus doen.
Het tofste topic: Golden Awards, ik hoop dat ik met mijn post meer mensen heb aangezet om een lijstje te maken.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Zaeres, deze speler argumenteert heel goed.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: De foto van Snake666 vind ik wel nice.
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: Er moet nog een goede actie komen…
Meest belovende speler voor de toekomst: Shakedown8, al goed cluster. Zo zijn cluster verderbouwen en dan heeft hij een heel mooie toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Zooi, ook hier gaat het over het cluster, als ze de rim pakken, kunnen ze veel safe opbouwen.
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: /
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's, de spelers van Plop en de sukkels van captain blue

Je lijstje was nog redelijk om te lezen moet ik zeggen. Totdat je Shakedown ging benoemen bij onderschat en tevens meest belovend. Blijkbaar ken je alle spelers dan niet. Daniel is een prima speler, kan je ook redelijk mee communiceren. Helaas speelt er ook een Dimitri. Een jongen die denkt dat hij heel veel kan, maar ook dat hij alles kan maken. Op Wereld 47 heeft dit account een zeer slechte indruk achtergelaten en is ook niet vies van het gebruik van de kata's.
 

DeletedUser63354

Guest
Kata's zijn een totaal irrelevant onderwerp als het gaat om meest belovende speler en meest onderschatte speler en is niet direct als vies te beschouwen. Leg uit waarom hij een slechte indruk heeft achtergelaten.
 

DeletedUser77710

Guest
Je lijstje was nog redelijk om te lezen moet ik zeggen. Totdat je Shakedown ging benoemen bij onderschat en tevens meest belovend. Blijkbaar ken je alle spelers dan niet. Daniel is een prima speler, kan je ook redelijk mee communiceren. Helaas speelt er ook een Dimitri. Een jongen die denkt dat hij heel veel kan, maar ook dat hij alles kan maken. Op Wereld 47 heeft dit account een zeer slechte indruk achtergelaten en is ook niet vies van het gebruik van de kata's.



Oh jawel, ik ken de spelers van shakedown8 allemaal. Inderdaad Daniel is een toffe gozer, maar Dimitri is ook niet mis. Ik ken het hele verhaal niet van 47, maar er zal wel een reden zijn...
 

DeletedUser71618

Guest
Fun fact: het is wel iemand die je aangeeft bij de support voor woorden als 'flapdrol' in PM.

Oh jawel, ik ken de spelers van shakedown8 allemaal. Inderdaad Daniel is een toffe gozer, maar Dimitri is ook niet mis. Ik ken het hele verhaal niet van 47, maar er zal wel een reden zijn...

Ja, de wereld was toch al verloren dus dan maar massaal kata'en, zoiets.
 

DeletedUser74358

Guest
Kata's zijn een totaal irrelevant onderwerp als het gaat om meest belovende speler en meest onderschatte speler en is niet direct als vies te beschouwen. Leg uit waarom hij een slechte indruk heeft achtergelaten.

Om eerlijk te zijn zegt in mijn ogen het gebruik van kata´s al genoeg over een speler en zijn kijk naar fairplay. Een speler die kwaliteiten bevat, zal zijn tegenstander verslaan zonder het gebruik hiervan (hiermee doel ik niet op muur/vp).

Een slechte indruk achtergelaten heeft ie ja. Dimitri kon er niet tegen dat hij geen toegang kreeg tot Fire!, waarna hij zijn verlies niet kon accepteren en massaal is gaan kata'en. Daarbij in PM (deze zijn al verwijderd helaas) kwam hij vaak agressief over met verscheidene uitspraken, maar op het moment dat ik het woord flapdrol gebruik, worden we gereport.

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik Daniël een prima speler vind, die zal shakedown zeker ten goede doen.
 
Reactiescore
1.893
Om eerlijk te zijn zegt in mijn ogen het gebruik van kata´s al genoeg over een speler en zijn kijk naar fairplay. Een speler die kwaliteiten bevat, zal zijn tegenstander verslaan zonder het gebruik hiervan (hiermee doel ik niet op muur/vp).
Katagebruik hoeft niet altijd gekoppeld te worden aan (gebrek aan) kwaliteiten of iemands visie omtrent fairplay. In dit betreffende geval geef ik je gelijk, maar er zijn ook zeker situaties waarbij er een ander motief geldt. Bijvoorbeeld het vereffenen van een oude rekening. Ik ben persoonlijk tegen katagebruik, maar er is sowieso één speler die ik volledig naar 26 pt. zal kata'en moest ik hem nog eens tegenkomen op een wereld. Dit heeft niks uit te staan met een gebrek aan een ('politiek correcte') visie omtrent fairplay of een gebrek aan kwaliteiten jegens deze speler. Meer met zijn acties/daden uit het verleden.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik ken de speler niet, dus ik schiet ook niet ter verdediging. Het valt op dat je zegt dat hij kata'd (volstrekt irrelevant aan de plek die Sir thrones zijn account geeft) en dat hij 'een zeer slechte indruk' heeft achtergelaten. Voortaan moet je wellicht de boel even ophelderen voor mensen die niet weten wat er gaande is.

:)
 

DeletedUser61134

Guest
Oh Dimitri, zat me verrot te schelden destijds :p
Maar ik daag het ook best wel uit :eek:

Hielden teveel OS thuis, maar lag misschien aan zn stam :p
 
Bovenaan