Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Ben meer een kattenmens, blij dat die rothond uit Humble is :p
 

DeletedUser75973

Guest
Beste speler: Ik was zeer aan het twijfelen of ik hier wel een speler zou nomineren. Weinig tot geen spelers uit de top 25 komen ook maar in de buurt van *Suicide Consultant. Normaal nomineer ik hier niet graag spelers uit mijn stam, maar volgens mij is deze wel degelijk verdiend. Op haast ieder vlak heeft hij zich bewezen. Ik ken cederic al even nu en hij is actiever dan ooit. Ik denk dat we nog mooie dingen mogen verwachten van hem, zeker als je kijkt tegen wie hij speelt.

Beste stam: Ik zou Septen en Humble naast elkaar zetten op dit moment heeft septen de beste ligging. De core geeft hen nu al een safe zone, wat het humble zeer moeilijk maakt. Dat humble een cluster heeft dat zich nog moet ontwikkelen is duidelijk, toch is dit op lange termijn het meest levensvatbaar. Het verleden heeft meermaals uitgewezen dat (semi-)rimstammen meestal de bovenhand nemen na een tijdje. Kwalitatief schat ik Humble toch wel een stukje beter in dan Septen, al zal het vast niet veel schelen.

De beste stam speler: Jannes, altijd bereikbaar voor zijn leden, ook snachts. Zet zich als leider in voor de stam en is niet vies van vv’s aan te nemen. Aangezien ik moeilijk binnen kan kijken in andere stammen doe ik hier waarschijnlijk mensen te kort mee.

Het grootste ego: /

Beste leider: Moeilijke… zou opnieuw voor de leiding uit de twee voornaamste kampen gaan. Zowel de leiding van Septen als Humble doen het vrij goed.

Slechtste leider: /

Meest overschatte stam: Denk niet dat er nu nog overschatte stammen zijn.

Meest onderschatte stam: Humble. Keer op keer hoor ik dat ze het niet gaan halen maar tot nu toe houden ze goed stand.

Meest overschatte speler: Misschien IGHI een beetje. Dat ze hoog staan maakt hen nog niet de beste spelers. Wat overigens niet betekent dat het slechte spelers zijn.

Meest onderschatte speler: terroristman misschien? Zijn naam ziet er wat noob uit maar denk dat het prima spelers zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die zich inzetten voor zowel hun account als de stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sandokan, vanwege het kata gebruik.

Mooiste spelers naam: /

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: Golden Awards, als er lijstjes komen.

Het domste topic: Inactieve topics (heel wat dus)

Favoriete forum poster: Jannes vooral omdat hij telkens de moeite doet om zijn punt te maken.

Minst favoriete forum poster: Die spammers die echt iedere dag topics vergallen met hun waardeloos gezever. Mochten ze hun tijd eens steken in een leuke post, zou het hier veel aantrekkelijker zijn om te posten.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Dorpen pakken terwijl je een massa op je krijgt. Iedereen weet wel waarover dit gaat.



Meest belovende speler voor de toekomst: Ik doe het niet erg graag maar wil hier even onszelf - Pikhaak - nomineren. Hebben een sterk team en ook de activiteit is aanwezig.

Meest belovende stam voor de toekomst: Edict. Heel benieuwd hoe de wereld voor hen uitdraait.

Grootste blunder: Humble die WOWS terug aanneemt.

Voor wie heb je nu echt respect: Jannes, Cederic, mijn medespelers, en alle doorzetters die gaan voor hun doel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jannes
 

Deleted User - 487871837

Guest
Minst favoriete forum poster: Die spammers die echt iedere dag topics vergallen met hun waardeloos gezever. Mochten ze hun tijd eens steken in een leuke post, zou het hier veel aantrekkelijker zijn om te posten.

Nouja.
 

DeletedUser75973

Guest
Eerlijk is eerlijk, ik vond het ook een kutlijst. Zou me willen verschuilen achter het 'wegens gebrek aan beter' argument maar dat zal niet pakken zeker?
 

DeletedUser61134

Guest
Maar goed dat ik alleen leuk post.
Jannes word wel goed opgehemeld zeg :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eerlijk is eerlijk, ik vond het ook een kutlijst. Zou me willen verschuilen achter het 'wegens gebrek aan beter' argument maar dat zal niet pakken zeker?

Je had ook gewoon mij neer kunnen zetten om te voorkomen dat Jannes je meest gebruikte woord was in dat lijstje :eek:
 

DeletedUser75973

Guest
Je had ook gewoon mij neer kunnen zetten om te voorkomen dat Jannes je meest gebruikte woord was in dat lijstje :eek:
Jij staat er al in, weliswaar niet bij naam genoemd. Eigenlijk vond ik dit lijstje helemaal niet interessant om te maken. Misschien vandaar dat hij zo slecht geworden is. Gaat overigens niet enkel over het aantal keren dat jananas genoemd is. Zijn genoeg andere dingen die ik beter kon doen.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Misschien maak ik na ik al die verandering in de wereld heb gezien ( zijn er niet 1000den maar jullie snappen me ) een lijstje creëren voor de 3x :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jij staat er al in, weliswaar niet bij naam genoemd.

Ik voelde me aangesproken bij je stukje over spammers.

Misschien maak ik na ik al die verandering in de wereld heb gezien ( zijn er niet 1000den maar jullie snappen me ) een lijstje creëren voor de 3x :p

Ik wil eigenlijk ook wel.
Denk ik.

Maar wil geen kutlijst neerzetten puur omdat het moet.
 

DeletedUser77324

Guest
Ik zal vanavond een lijstje maken.
Zal niet helemaal meevallen aangezien ik lang niet alle accounts en spelers ken maar zal een poging wagen.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: *Suicice Consulant. Er is nog niet bijster veel gebeurd op deze wereld, en vindt de acties van het account toch echt wel fantastich. Hebben 360 graden front en staan tegen alle verwachtingen in nog steeds klaar, zelfs met winsten op Septen. Een massa van Septen draait uit op dorpverlies van de aanvallende partij.
De beste stam speler: Omdat ik niet in de andere stammen kan kijken, en ik dus alleen in Humble kijk, noem ik hier Jannes. Heeft veel over voor de stam en steekt er veel tijd in. Ook een vv pakken is geen probleem voor hem, neemt hem met veel plezier aan en doet wat je gevraagd hebt of wat er nodig is.
Het grootste ego: Ingame heb ik nog niet zoveel ego's meegemaakt, maar via het forum oordelend noem ik hier toch Sandokan the Pirate. Denkt dat ie alles en iedereen aankan maar ondertussen loopt hij als een klein kind met kata's te smijten op de boerderij.
Beste leider: Vind de leiding in Humble prima, maar volgens mij is de leiding dat in Septen en At All ook. Deze top stammen hebben in mijn ogen een prima leiding en denk niet dat er hier al een beste leider genoemd kan worden.
Slechtste leider: Leiding van N-S. Gaan met iedereen samenwerken om hun uiterst kansloze positie te verbeten, alsmede de leiding die kata's stimuleert vind ik dat N-S de slechtste leiding van W51 heeft.
Meest overschatte stam: Hier ben ik geneigd om niemand te noemen, maar heb toch besloten om Dawn hier te noemen. Activiteit is er niet hoog en er wordt makkelijk binnengelopen (actie SnDD en Roi Danton vandaag). Voor een rim stam kan je wel meer verwachten, ook al is het cluster niet het ideaalste.
Meest onderschatte stam: Humble wordt ondertussen al aardig op waarde geschat, daarom denk ik dat At All hier wel een nominatie verdient. Fronten ook al aardig met Septen en staan stabiel op de vierde plek met goede spelers in de stam. Samen met Edict kunnen deze twee stammen nog voor aardig wat spektakel zorgen, terwijl veel mensen zich focussen op Humble en Septen.
Meest overschatte speler: Je kan hier heel mainstream IGHI neerzetten, maar denk dat ze zichzelf steeds meer bewijzen (toch rank 1 ODA). Daarom zet ik hier Sophia Palaiologina neer. Hebben zeer weinig gepresteerd tegen *Suicide Consulant, samen met hun teamgenoot ShitHappens.. Als je iemand klem zet met een 360 graden front verwacht ik toch wel wat meer.
Meest onderschatte speler: Sick of It. Is redelijk onopvallend de top 3 binnengeklommen door de val van WOWS, en heeft hier ook goed aan mee geedeld en gecleard. Met het cluster dat zij hebben kunnen ze nog voor genoeg stress zorgen in deze wereld en ben er wel van overtuigd dat zij dit gaan doen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Silent Wolf. Spelers die altijd openstaan voor een gesprek, en wij ook regelmatig mee praten.
Als er aangevallen moet worden wordt dit ook zeker gedaan jammer genoeg :(
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sandokan the Pirate. Excuses voor de herhaling, zal hier ook geen uitleg bij plaatsen aangezien deze eerder in het lijste al staat.
Mooiste spelers naam: Auf Der Jagd
Mooiste stam naam: Septen
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd
Favoriete forum poster: Jannes, geeft zijn mening weer en onderbouwt deze ook altijd.
Minst favoriete forum poster: Ook Jannes, soms draait hij iets te veel door in zijn mening en blijft de discussie te lang voortzetten waardoor je hele hoofdstukken aan tekst krijgt die niemand leest behalve diegene waar de discussie mee is, en die stopt er ook na een tijd mee.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Lion Cub of Cintra
Mooiste profiel foto van stammen: Edict.
Mooiste actie van de wereld: WOWS die na 1 massa zijn gaan runnen :')
Meest belovende speler voor de toekomst: tijsbetuwehero3 en The Chosen One. doen het beiden meer dan prima en verwacht dat ze in een later stadium van deze wereld van groot belang zijn.
Meest belovende stam voor de toekomst: Moet hier dan toch Humble neerzetten, het cluster is voor veel mensen nog steeds onbegrijpelijk maar dit gaat de komende tijd zijn vruchten afwerpen. Na een paar 'tegenslagen' gaan we er vol tegen aan.
Grootste blunder: WOWS aannemen in Humble? Nog niet echt wat gebeurd imo.
Voor wie heb je nu echt respect: TurnUpTheMusic, al vanaf het begin van de wereld mee samengewerkt :)


xx Roi Danton
 
Bovenaan