Golden Awards

DeletedUser75339

Guest
Als je niet farmt, groei je niet zo hard qua edels, mja, ik heb de tijd die jij hebt niet om te farmen XD
Dat je tranquil al meeneemt, zegt al genoeg over je vooringenomenheid om alles wat humble doet als belachelijk af te doen.

Dus Cee die om 4 uur snachts na/tijdens (geen idee eigenlijk) aanvallen stuurt, is ook niet meer laf? Alsjeblieft Hans, bespaar me je hypocrisie...

Zelfs zonder te farmen zou ik na 2 maanden een ongelooflijke berg edels hebben.
Ik heb hier laatst zijn twstats laten zien voor zijn ban , dat was 80% barbaren dat hij edelde.
Dat hij zijn eigen dorpen nu recapt heb ik geen probleem mee , maar ga niet zeggen dat hij geen barbedelaar is.

Cederic stuurt 24/7 dus daar kan je weinig tegen hebben :p
 

DeletedUser59552

Guest
Zelfs zonder te farmen zou ik na 2 maanden een ongelooflijke berg edels hebben.
Ik heb hier laatst zijn twstats laten zien voor zijn ban , dat was 80% barbaren dat hij edelde.
Dat hij zijn eigen dorpen nu recapt heb ik geen probleem mee , maar ga niet zeggen dat hij geen barbedelaar is.

Cederic stuurt 24/7 dus daar kan je weinig tegen hebben :p
Tjah, je weet dat dat een speler was die hij met zijn mbs aanviel en van plan was te edelen? Wat moet hij dan, ineens niet meer edelen omdat ze bbs zijn geworden?

Wees dan niet zo hypocriet door te janken om het nachtsturen van humble...

Even terugkomend op een opmerking dat jij de kwaliteit in edict hoger vindt. Blijkbaar krijg jij niet genoeg een update over hoe er aangevallen/verdedigd wordt door je stamgenoten. Ik weet dat niet iedereen in humble zo pro en perfect is als ik, maar de manier van spelen in edict is nou ook niet bijster hoog...

Wel een compliment naar humble toe.
- humble speelt lionhart & silvarian weg, edict recruit at all en zet zo de rest van at all buiten spel
- humble speelt terroristman weg, edict recruit sophia
- humble slaat een slag op TB en TNP, edict recruit Did not finish
- humble overleeft een flinke massa op Cee en countert terug nu op TNP, edict heeft een bg met NS (en vermoedelijk zal sando binnekort naar edict gaan :p, iets met hypocrisie sando? Je was toch zo tegen edict?)

Hoe bedoel je edict is kwalitatief beter. Elke keer moeten jullie de kwantitatieve overmacht vergroten door te recruiten.
En ja, humble werkte samen met at all, maar dat was ook tegen septen toendertijd en je weet zelf dat at all op t eind geen hechte samenwerkende stam meer was.
 

DeletedUser75339

Guest
Tjah, je weet dat dat een speler was die hij met zijn mbs aanviel en van plan was te edelen? Wat moet hij dan, ineens niet meer edelen omdat ze bbs zijn geworden?

Wees dan niet zo hypocriet door te janken om het nachtsturen van humble...

Even terugkomend op een opmerking dat jij de kwaliteit in edict hoger vindt. Blijkbaar krijg jij niet genoeg een update over hoe er aangevallen/verdedigd wordt door je stamgenoten. Ik weet dat niet iedereen in humble zo pro en perfect is als ik, maar de manier van spelen in edict is nou ook niet bijster hoog...

Wel een compliment naar humble toe.
- humble speelt lionhart & silvarian weg, edict recruit at all en zet zo de rest van at all buiten spel
- humble speelt terroristman weg, edict recruit sophia
- humble slaat een slag op TB en TNP, edict recruit Did not finish
- humble overleeft een flinke massa op Cee en countert terug nu op TNP, edict heeft een bg met NS (en vermoedelijk zal sando binnekort naar edict gaan :p, iets met hypocrisie sando? Je was toch zo tegen edict?)

Hoe bedoel je edict is kwalitatief beter. Elke keer moeten jullie de kwantitatieve overmacht vergroten door te recruiten.
En ja, humble werkte samen met at all, maar dat was ook tegen septen toendertijd en je weet zelf dat at all op t eind geen hechte samenwerkende stam meer was.

euhm nee http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=village&id=10894
bijvoorbeeld 3K dorpen als deze die er al maanden lagen.

Ik zit er ook niet over te janken doe wat je niet laten kunt , ik vind het persoonlijk gewoon iets voor de mindere spelers dat is alles.
Of mag ik al geen mening meer hebben :p

Ik krijg genoeg updates en zie ook op vv's genoeg hoe het er overal aan toe gaat.
Daarop is mijn oordeel gebaseerd.

Die rekruuts zijn gewoon mensen waar we heel goed mee overeenkwamen en die omwille van Janus toch nooit
zouden samenwerken met Humble. Zelfde verhaal met NS die ook al zo'n hekel hebben aan Janus en zijn meelopers en dan
liever ons wat helpen.

Wij moeten de kwantiteit niet vergrootten maar die spelers horen toch al bij ons , dan is het leuker om gewoon open kaart te spelen he.

Tegen Septen ? Septen was niks , daarvan hebben jullie 3/4 geinternd en gerekruteerd.
 
Reactiescore
3.457
Meelopers,lol.

Kijk maar uit met je uitspraken op het af,heb de eerste schaam reacties alweer binnen door je postgedrag op het af van je stamgenoten :biggrin:
 

DeletedUser59552

Guest
euhm nee http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=village&id=10894
bijvoorbeeld 3K dorpen als deze die er al maanden lagen.

Ik zit er ook niet over te janken doe wat je niet laten kunt , ik vind het persoonlijk gewoon iets voor de mindere spelers dat is alles.
Of mag ik al geen mening meer hebben :p

Ik krijg genoeg updates en zie ook op vv's genoeg hoe het er overal aan toe gaat.
Daarop is mijn oordeel gebaseerd.

Die rekruuts zijn gewoon mensen waar we heel goed mee overeenkwamen en die omwille van Janus toch nooit
zouden samenwerken met Humble. Zelfde verhaal met NS die ook al zo'n hekel hebben aan Janus en zijn meelopers en dan
liever ons wat helpen.

Wij moeten de kwantiteit niet vergrootten maar die spelers horen toch al bij ons , dan is het leuker om gewoon open kaart te spelen he.

Tegen Septen ? Septen was niks , daarvan hebben jullie 3/4 geinternd en gerekruteerd.
Kom dan zelf ook niet met at all, waar edict precies hetzelfde had... Overigens kwamen uit septen enkel het account argwahn en de spelers van DID over, als ik het niet fout heb.
 

DeletedUser75339

Guest
Je ging toch niet meer op me reageren Inge ?
Ga in de humble maar wat dom spammen , hier kunnen we je echt wel missen :)

Kom dan zelf ook niet met at all, waar edict precies hetzelfde had... Overigens kwamen uit septen enkel het account argwahn en de spelers van DID over, als ik het niet fout heb.

Ook van king bob en dacht ook van altruism en van sophia maar van die laatste ben ik niet 100% zeker.
 

DeletedUser58227

Guest
Mods, wordt het het ondertussen niet tijd om berispingen uit te delen?
Als ik [hier] naar kijk wordt er door sommige en helaas met name door Hans regelmatig niet aan bepaalde opgestelde regels voldaan. Misschien verstandig om hier wat aan te gaan doen om de sfeer hier niet nog verder te laten vergallen door voorname een persoon.
 
Reactiescore
3.586
Vergeet niet dat er nog Edict account's bb's pakte zoals een terroristman. Trouwens Septen stelde wel wat voor maar werden tactisch en kwalitatief gewoon overklast.

Wij hebben trouwens nog nooit 1 vijandelijke Septen speler in de stam gehaald. Wij hebben netjes Septen gebroken en toen ze op gaven/uit elkaar vielen hebben we enkele een kans geboden er nog wat van te maken. Wat in de verste verte niet te vergelijken is met het At all/Edict verhaal. Waar HHP gewoon achterbaks is overgelopen met enkele andere noobs.

Sinds de oorlog heeft Edict wel geteld 0 accounts van Humble gebroken dus waarom Hansie zo'n grote mond heeft terwijl zijn stam 100'den dorpen achterstaat in de oorlog is ook een raadsel.
 

Deleted User - 1942737

Guest
eehm et all was gebroken, niet door het grote humble of de noobs van edict maar door onenigheid in de stam. Er kon niet meer samengewerkt worden dus viel de stam uit elkaar -> zijn mensen gaan zoeken naar een nieuw thuis.
 

DeletedUser75339

Guest
Vergeet niet dat er nog Edict account's bb's pakte zoals een terroristman. Trouwens Septen stelde wel wat voor maar werden tactisch en kwalitatief gewoon overklast.

Wij hebben trouwens nog nooit 1 vijandelijke Septen speler in de stam gehaald. Wij hebben netjes Septen gebroken en toen ze op gaven/uit elkaar vielen hebben we enkele een kans geboden er nog wat van te maken. Wat in de verste verte niet te vergelijken is met het At all/Edict verhaal. Waar HHP gewoon achterbaks is overgelopen met enkele andere noobs.

Sinds de oorlog heeft Edict wel geteld 0 accounts van Humble gebroken dus waarom Hansie zo'n grote mond heeft terwijl zijn stam 100'den dorpen achterstaat in de oorlog is ook een raadsel.

Nee ze stelden niet veel voor , Ben Crabbé had er nog van kunnen winnen om het met jouw woorden te zeggen.
Dat jullie noobs als silent wolf en co konden overklassen chapeau :p

Komop Janus doe niet zo belachelijk spelers als altruism werden net zo goed door humble/at all geinternd terwijl ze nog in septen zaten.
Die def ging rechtstreeks naar het edict front.
 
Reactiescore
3.457
Nee ze stelden niet veel voor , Ben Crabbé had er nog van kunnen winnen om het met jouw woorden te zeggen.
Dat jullie noobs als silent wolf en co konden overklassen chapeau :p

Komop Janus doe niet zo belachelijk spelers als altruism werden net zo goed door humble/at all geinternd terwijl ze nog in septen zaten.
Die def ging rechtstreeks naar het edict front.
De deff van jullie/NS gaat rechtstreeks naar onze bb dorpen,wat een helden weer:)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mods, wordt het het ondertussen niet tijd om berispingen uit te delen?
Als ik [hier] naar kijk wordt er door sommige en helaas met name door Hans regelmatig niet aan bepaalde opgestelde regels voldaan. Misschien verstandig om hier wat aan te gaan doen om de sfeer hier niet nog verder te laten vergallen door voorname een persoon.

Mods hier zijn ver te zoeken, behalve @Jo Han die het leuk vindt al m'n topics dicht te gooien :mad:
 
Reactiescore
1.468
Post die niet aan de regels voldoen kan je melden met de meldknop. Ik weet niet wie hans is, maar ik ben iig nog niks buitenproportioneels tegengekomen :D

Overigens word het misschien wel weer tijd voor een nieuw GA lijstje van iemand :p
 

DeletedUser76365

Guest
Sophia heeft nooit Humble gejoint. De spelers Dennis van Altruism en Stijn van King Bob kwamen pas een tijd later erbij, net zoals oud spelers van Septen een tijd later ook Edict joinde.
Welgeteld 5 hele spelers, zitten er niet meer in Edict nu?
 

DeletedUser75339

Guest
De deff van jullie/NS gaat rechtstreeks naar onze bb dorpen,wat een helden weer:)

Euhm Suicide croissant deed toch juist hetzelfde 2-3 dagen geleden bij get high ?
Was alleen wel vermakelijk hoeveel def hij er aan verloor ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Post die niet aan de regels voldoen kan je melden met de meldknop. Ik weet niet wie hans is, maar ik ben iig nog niks buitenproportioneels tegengekomen :D

Overigens word het misschien wel weer tijd voor een nieuw GA lijstje van iemand :p

Mag ik een rondje posts melden waar je eventueel iets mee zou kunnen :eek: Offtopic posts weggelaten.

Niet dat ik straks berispt wordt vanwege massaal melden oid :(
 
Reactiescore
1.468
Euhm Suicide croissant deed toch juist hetzelfde 2-3 dagen geleden bij get high ?
Was alleen wel vermakelijk hoeveel def hij er aan verloor ^^
Zouden jullie deze discussies verder willen voeren in een bijpassend topic? (ik denk top/flop stammen als ik het zo lees). Dan kan dit topic gefocust blijven op GA!
 
Reactiescore
3.586
Nee ze stelden niet veel voor , Ben Crabbé had er nog van kunnen winnen om het met jouw woorden te zeggen.
Dat jullie noobs als silent wolf en co konden overklassen chapeau :p

Komop Janus doe niet zo belachelijk spelers als altruism werden net zo goed door humble/at all geinternd terwijl ze nog in septen zaten.
Die def ging rechtstreeks naar het edict front.

Septen had kwaliteit in hun stam en ze waren een pak groter als Humble met een veel beter cluster als Humble. Was gewoon een wereld prestatie dat wij in die situatie gewonnen zijn.

Maar zo kan je alles relativeren natuurlijk.
 
Reactiescore
3.586
eehm et all was gebroken, niet door het grote humble of de noobs van edict maar door onenigheid in de stam. Er kon niet meer samengewerkt worden dus viel de stam uit elkaar -> zijn mensen gaan zoeken naar een nieuw thuis.

Stam stond er nog volledig, werden ge edeld aan hun front door Edict en dus ging Hans en co praten of ze mochten joinen. Dat is gewoon naaien op erg hoog niveau. Wellicht het enige wat Hans op hoog niveau kan en gedaan heeft deze wereld.
 
Bovenaan