Golden Awards

DeletedUser77941

Guest
Oke, dus araleth
Araleth stopte en gaf geen vv af waardoor die veel dorpen was verloren, niet echt een prestatie van iemand om een gestopt account waar niemand opzat te edelen. Is ook niet echt een verlies sinds de hoofdspeler al gestopt was enkele weken terug stelde het account niets meer voor.

De volgende keer dat ik faal tegen een andere speler stop ik ook met loggen en geef ik geen vv af, ik bedoel dan is het geen prestatie meer van de tegenstander zeker ook niet dat de tegenstander daar dan eigenhandig voor heeft gezorgd of zo. Dat hij dan geen vv afgeeft is spijtig, maar ook daarvoor, toen hij nog wel logde, heeft hij er niks van gebakken ;).

Laten we gewoon even eerlijk zijn Jannes; Zowel Araleth als Wolf hebben gefaald, voor zo ver ik kan zien doet lion het (redelijk?) oke. Gewoon jammer dat je altijd het eigenwijze type zult blijven op het AF, dat nooit toegeeft.

Anyhow mensen bereid je maar vaste voor op de Jannes discussie's deze wereld, dat zijn discussies waarbij Jannes net zo lang blijft drammen totdat een ander er geen zin meer in heeft. (Ook al heeft hij geen gelijk:#)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Anyhow mensen bereid je maar vaste voor op de Jannes discussie's deze wereld, dat zijn discussies waarbij Jannes net zo lang blijft drammen totdat een ander er geen zin meer in heeft. (Ook al heeft hij geen gelijk:#)

Die hebben we al gezien hoor :p
 

DeletedUser76162

Guest
Het is wel degelijk een prestatie Bart, niets van hem aantrekken.
 
Reactiescore
3.586
Nee Jannes niemand snapt je behalve jijzelf. Je had ook kunnen vv'en toen de eerste incs er kwamen en er nog geen dorpen verloren waren.

Bovendien ben je altijd iemand die pro-argumenten is. Waar zijn je argumenten voor het zwakke aanvallen van Edict? Waar is de onderbouwing die je altijd oh zo belangrijk vindt? Zou een beetje hypocriet zijn als je die nu niet levert hè.

Ik had inderdaad kunnen vv'n, sterker nog er zat in de nacht een goeie vv'r op. Het gaat ook op hoe je account klaar staat om dergelijke aanvallen op te vangen (heb jij misschien nog nooit van gehoord) maar de voorbereiding was zwak en 1 bespeler had al foute dingen gedaan waardoor de vv'r in de nacht niet te goei zijn werk kon doen. Zijn wel verzachtende omstandigheden voor acc wolf zoals het team dat er nog niet zolang opzit.

Ik verklaar niets als een feit namelijk, ik noem de massa van Edict erg zwak. Dat is slechts mijn mening en je doet daarmee wat je wilt.

Ik begin nu zo langzamerhand te begrijpen waarom iedereen in je verleden zo'n hekel aan je heeft meneer Jokersbrain. Ik en anderen zijn van mening dat er een puike massa heeft plaatsgevonden, de resultaten spreken voor zich lijkt me?

Dus als Real madrid 5-0 wint van een zwakke ploeg hebben ze het super gedaan? Die zijn niet eens blij als ze winnen van een niet noemswaardige tegenstander.
En jij mag van mening zijn wat je wilt, ik ben nooit geliefd bij mijn tegenstrevers dat hoeft ook niet je moet ergens je motivatie uit halen. Winnen van spelers die een hekel aan je hebben is een pak leuker dan omgekeerd.

Oke, dus araleth


De volgende keer dat ik faal tegen een andere speler stop ik ook met loggen en geef ik geen vv af, ik bedoel dan is het geen prestatie meer van de tegenstander zeker ook niet dat de tegenstander daar dan eigenhandig voor heeft gezorgd of zo. Dat hij dan geen vv afgeeft is spijtig, maar ook daarvoor, toen hij nog wel logde, heeft hij er niks van gebakken ;).

Laten we gewoon even eerlijk zijn Jannes; Zowel Araleth als Wolf hebben gefaald, voor zo ver ik kan zien doet lion het (redelijk?) oke. Gewoon jammer dat je altijd het eigenwijze type zult blijven op het AF, dat nooit toegeeft.

Anyhow mensen bereid je maar vaste voor op de Jannes discussie's deze wereld, dat zijn discussies waarbij Jannes net zo lang blijft drammen totdat een ander er geen zin meer in heeft. (Ook al heeft hij geen gelijk:#)

Ik zeg niet dat jij gefaald heb, ik zeg niet dat jij geen verdienste hebt dat Araleth niks is geworden. Praat mij aub geen woorden in de mond. Ik zeg dat het niet moeilijk was om een inactief account te edelen, ook waren ze wel actief hadden jullie ze prima aangekund. Neemt niet weg dat als ze gewoon vv gaven alles weer makkelijk defbaar was geweest toen Araleth nog al zijn troepen en grote had.

Araleth en wolf hebben idd gefaald, ik weer toch niets anders. Je volledige post is fout omdat je mij dingen hoort zeggen die ik nergens gezegd heb. Dus wat geef ik niet toe? Je spreekt jezelf daarbij tegen want ik ontken helemaal niets.

Het is wel degelijk een prestatie Bart, niets van hem aantrekken.

Schattig die vriendschap tussen jullie. Ja een flinke prestatie 20,5 miljoen tegen 6 miljoen knap dat je dorpen weet te pakken van een relatief zwak account. Als dit het niveau van aanvallen van Edict is maak ik mij geen zorgen om een 1 v 1 strijd. Septen hun aanvallen waren pakken beter maar zei kregen te kampen met de sterkere accounts, jammer voor hun en gelukkig voor jullie.
 
Reactiescore
3.586
Heel leuk dat je de massa van Edict zwak noemt maar je hebt nog steeds niet onderbouwd waarom.

En leuk dat je aanneemt dat ik niet weet hoe je een account klaarmaakt voor een massa. Klasse. Helaas weet ik het wel.

Lijkt me dat ik jullie niet moet helpen met dingen te verbeteren. Zoals ik zei, dit is mijn mening en je doet daarmee wat je wilt.
 
Reactiescore
270
Wolf en araleth hebben gewoon gefaald idd, maar wel complimenten voor cnorros die heeft zeker goed gedeft tegen (naar mijn mening) goede aanvallen
 

DeletedUser52311

Guest
Stam is pas opgericht, is nog veel werk en we zitten nog vol in de opbouw. Enige wat ik wel kan meegeven is dat er bijzonder weinig accounts echt een gevaarlijke ligging hebben. Er zijn veel gaten, maar daar zitten geen deftige spelers/stammen tussen, deze gaten zijn op termijn dan ook enorm snel dicht ge edeld. Niet dat een speler zoals de meneer hieronder dat überhaupt al bekeken zou hebben.

Komt erop neer dat de stamligging er veel gevaarlijker uitziet dan dit in werkelijkheid is. Heb heus mijn wekenlange screening deftig gedaan. Dus wel komisch dat wederom de meneer hieronder zijn frustraties niet de baas kan.

Is het niet zo dat jij gewoon gefaald hebt? Je hebt wekenlang gescreend en na nog geen 1,5 maand blijken accounts al te falen.
 
Reactiescore
270
Ik ben de laatste die iets met Humble heeft zie ze graag weggespeeld worden, maar dit is niet helemaal terecht. Er zitten zeker sterke accounts die goede def prestaties neergezet hebben
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wil overigens nog steeds waarom i get high i OS levert aan Humble terwijl hij in oorlog is met hen.
 

DeletedUser68954

Guest
Hoezo stelt een massa niks voor als je er een faal acc mee weg speeld. dan kan het allemaal wel makkelijk gaan maar het hoeft toch niet te betekenen dat de massa dan niks voorsteld?

Verder ga ik nu wel weer terug naar de praathoek.
 
Reactiescore
3.586
Jannes: Gaat ragen als mensen GA lijstjes maken waarin ze hun mening niet goed onderbouwen.

Jannes:


Lekker hypocriet weer.

Ik hoop dat je inziet dat er een verschil is tussen een GA lijstje en je tegenstreven tactiek les geven? Niets hypocriet aan. Het is de bedoeling van GA lijstjes dat je deze beargumenteerd het is niet de bedoeling dat ik mijn mening telkens ga onderbouwen als ik dat niet wil.

Maak dus nooit meer zo'n waardeloze vergelijkingen.

Is het niet zo dat jij gewoon gefaald hebt? Je hebt wekenlang gescreend en na nog geen 1,5 maand blijken accounts al te falen.

Het 1 sluit het ander niet uit. Ik heb nergens gezegd dat al mijn eerste keuzes waarmee ik weken heb zitten onderhandelen ook effectief zijn gekomen. Ik doe het met het materiaal ik ter beschikking kon krijgen. Het algemene niveau op TW is sws al heel laag een echte top stam op de NL server zal je niet meer tegenkomen.

Hoezo stelt een massa niks voor als je er een faal acc mee weg speeld. dan kan het allemaal wel makkelijk gaan maar het hoeft toch niet te betekenen dat de massa dan niks voorsteld?

Verder ga ik nu wel weer terug naar de praathoek.

Ik de massa in zijn geheel goed opgevolgd heb en tot de conclusie kwam dat ik deze makkelijk kon deffen? De aanvallen van Septen waren echt pakken beter en deze zijn ook gewoon gelukt. De winsten van Edict zijn enkel en alleen maar het gevolg van de wanprestaties op acc WOWS.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Blijf erbij dat ik het hypocriet van je vindt. Het wanpresteren van Wolf zegt toch meer over hen dan over ons?
 
Bovenaan