Golden Awards

Reactiescore
1.893
Het is niet omdat ze stamgenootjes zijn dat ze op elk vlak akkoord moeten zijn.
Ieder zijn mening :rolleyes:
Het zijn co's. In mijn optiek moet zo een verschillende visie omtrent zoiets niet heel relaxt werken. Maar dat kan ik mis hebben.
 

DeletedUser5071

Guest
Het is niet omdat ze stamgenootjes zijn dat ze op elk vlak akkoord moeten zijn.
Ieder zijn mening :rolleyes:

Het zijn co's. In mijn optiek moet zo een verschillende visie omtrent zoiets niet heel relaxt werken. Maar dat kan ik mis hebben.

Helaas werk ik niet let slaafjes op mijn account.
Ik heb er twee spelers bijgenomen die graag hun eigen mening zeggen. Dit zorgt ervoor dat ik scher blijf en ook fouten makkelijker kan inzien. Dit is ook voor hen goed om fouten te maken en in te zien.
Door alles na te apen of te doen wat een ander zegt geraak je misschien wel ergens, maar creatief word je er niet van.

Dus nee, je hoeft niet in alles hetzelfde te denken.
Ons account werkt top! Ik zie mijn co's zeer graag <3
 

DeletedUser61161

Guest
Maak je screenshots voortaan wat hoger, zodat ook zichtbaar is dat jullie je aanvalsvlag vergaten

Dude, die aanvalsvlag is puur kansloos :p
bereken maar is hoeveel troepen die meer zou slopen met een aanvalsvlag aan en hoeveel troepen hij mis zou lopen in 24 uur doordat hij geen recruut vlag aan heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76972

Guest
Dude, die aanvalsvlag is puur kansloos :p
bereken maar is hoeveel troepen die meer zou slopen met een aanvalsvlag aan en hoeveel troepen hij mis zou lopen in 24 uur doordat hij geen recruut vlag aan heeft.

In mijn optiek kijk je dan puur naar het troepen verlies.
Als je op dat moment ergens doorheen wilt breken en het wilt doen met de troepen die je op DAT moment hebt,.. lijkt mij een aanvalsvlag handiger?
 

DeletedUser61161

Guest
In mijn optiek kijk je dan puur naar het troepen verlies.
Als je op dat moment ergens doorheen wilt breken en het wilt doen met de troepen die je op DAT moment hebt,.. lijkt mij een aanvalsvlag handiger?

Ja want die 200 troepen die je er meer mee verslaat zal ook echt helpen :rolleyes:
 

DeletedUser61161

Guest
Maakt soms net het nodige verschil ;)

Neej want normaal gooi je dan een treintje of nog een clear er achter aan en is die 1e clear asnog dood en dan gaat het vooral om hoe snel je die clear weer weg kan sturen waar dus de recruut vlag bij komt kijken.

Dat jij nu probeert een sneer aan guard uit te delen mag maar gebruik dan niet zo'n bullshit argument gezien je hier jezelf enkel en alleen maar mee voor schut zet :p
 
Reactiescore
1.893
Geluksvlaggen are the way to go imo

Neen want geluksvlaggen balanceren enkel het negatieve geluk. Als je het geluk dus mee hebt zal deze vlag geen enkel effect hebben.

Je kunt beter bevolkingsvlaggen gebruiken. Deze zijn vanaf 3% al rendabeler dan de aanvalsvlag.
 

DeletedUser61161

Guest
Neen want geluksvlaggen balanceren enkel het negatieve geluk. Als je het geluk dus mee hebt zal deze vlag geen enkel effect hebben.

Je kunt beter bevolkingsvlaggen gebruiken. Deze zijn vanaf 3% al rendabeler dan de aanvalsvlag.

Maare geluksvlaggen balanceren toch ook het positieve geluk?:p
 
Bovenaan