Golden Awards

Reactiescore
1.893
Is 24 veel dan?
Echter telt Error geen 24 leden maar meer dan het dubbele daarvan. Namelijk 49. Dus ja, dat is (te)veel.

24 vind ik ook veel ja, zeker op zo een kleine wereld. Maar goed, dat ben ik.
 

DeletedUser5071

Guest
Echter telt Error geen 24 leden maar meer dan het dubbele daarvan. Namelijk 49. Dus ja, dat is (te)veel.

24 vind ik ook veel ja, zeker op zo een kleine wereld. Maar goed, dat ben ik.

Toen ik weg ging bij Error (zo'n dik jaar geleden zoals ik al eerder vermelde) waren we ook met zo'n 24 denk ik...
Wie daarna iedereen rekruteerde weet ik niet. Daar heeft je co eerder iets mee te maken.
Ik heb er geen problemen mee dat het er 50 zijn geworden. Als het een goede groep is...
 
Reactiescore
1.893
Dat je d'r geen problemen mee hebt zegt mij al voldoende
 

DeletedUser61161

Guest
Toen ik weg ging bij Error (zo'n dik jaar geleden zoals ik al eerder vermelde) waren we ook met zo'n 24 denk ik...
Wie daarna iedereen rekruteerde weet ik niet. Daar heeft je co eerder iets mee te maken.
Ik heb er geen problemen mee dat het er 50 zijn geworden. Als het een goede groep is...

Het probleem was dat het geen goede groep was en error met elke stam in fusie ging om maar sneller de wereld te kunnen winnen.
Gelukkig was ik zelf gelijk met Ed gestopt want man o man...., wat was W40 verneukt zeg :p
 

DeletedUser76166

Guest
Toen ik weg ging bij Error (zo'n dik jaar geleden zoals ik al eerder vermelde) waren we ook met zo'n 24 denk ik...
Wie daarna iedereen rekruteerde weet ik niet. Daar heeft je co eerder iets mee te maken.
Ik heb er geen problemen mee dat het er 50 zijn geworden. Als het een goede groep is...

Jij hebt een hakenkruis in je profielplaatje? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat je d'r geen problemen mee hebt zegt mij al voldoende

Jij zit ook echt continu alleen maar te stoken en reacties uit te lokken hè? Al snap ik wel dat je weinig IG te doen hebt als je met zoveel op één account speelt.
 

DeletedUser61161

Guest
Jij zit ook echt continu alleen maar te stoken en reacties uit te lokken hè? Al snap ik wel dat je weinig IG te doen hebt als je met zoveel op één account speelt.

Hoezo is dat stoken? ik zou ook niet in een stam willen zitten met 24/50 man hoor :rolleyes:
Jona zegt gewoon waar het op staat, niks mis mee denk ik zo (chuckle)
 

DeletedUser76316

Guest
Hoezo is dat stoken? ik zou ook niet in een stam willen zitten met 24/50 man hoor :rolleyes:
Jona zegt gewoon waar het op staat, niks mis mee denk ik zo (chuckle)

Ey SjoerT, bij het zien van je handtekening voel ik mijn voorspelpowers sterker worden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo is dat stoken? ik zou ook niet in een stam willen zitten met 24/50 man hoor :rolleyes:
Jona zegt gewoon waar het op staat, niks mis mee denk ik zo (chuckle)

Hoezo dat stoken is? Omdat hij continu bij weerlegging van zijn waardeloze posts, weer met iets nieuws komt wat zogenaamd niet in orde is aan Guard. Het is eigenlijk best treurig dat hij zo geobsedeerd is door Guard.

En niks mis met een stam met 25-30 accounts hoor. Een stam met 50 daarentegen lijkt mij ook ietwat teveel van het goede.
 

DeletedUser5071

Guest
Het probleem was dat het geen goede groep was en error met elke stam in fusie ging om maar sneller de wereld te kunnen winnen.
Gelukkig was ik zelf gelijk met Ed gestopt want man o man...., wat was W40 verneukt zeg :p

Ik ben met geen enkele stam in fusie gegaan op w40
Dus allemaal problemen van na mij
 
Bovenaan