Golden Awards

DeletedUser76206

Guest
Meest overschatte speler:
Ach, zoveel spelers worden niet positief besproken op deze wereld. Je hoort vooral veel haat en geneuk, dus overschat ben je niet zo snel. Erg jammer trouwens.;) Geluk bij een ongeluk dat bepaalde mensen zichzelf wel erg hoog inschatten, zeker indien dat volledig tegendraads is t.ov. mijn eigen opvatting. De reeds eerder benoemde Marstyle krijgt daarom nog een nominatie van mij, dit wegens zijn zelfoverschatting. Ik wil niet zeggen dat het een complete noob is, maar hij kraait veel te hoog van zijn eenzame toren.

Als het de Marstyle is dat ik denk, dan volg ik deze mening. Een speler met een ego om u tegen te zeggen en denken dat hij alles zelf kan en alleen doet. Beetje tegenslag en hij stopt. Beslissingen maken zonder na te denken. Impulsief type.



Dingen die ik nog weet van w46:rolleyes:

He is aliveeee:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Als het de Marstyle is dat ik denk, dan volg ik deze mening. Een speler met een ego om u tegen te zeggen en denken dat hij alles zelf kan en alleen doet. Beetje tegenslag en hij stopt. Beslissingen maken zonder na te denken. Impulsief type.

Dat klinkt als deze marstyle :p
 
Reactiescore
1.893
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
.... Jonathan Dream Team.
:boer:

Mja, dat kun jij natuurlijk terecht zeggen, want jij zat binnen SiQ en hebt natuurlijk goed kunnen volgen wat er intern gebeurde :rolleyes:
Graag hoor ik dan ook van jou op welke manier ik de negatieve spiraal heb gestimuleerd en/of daar als kopman mij voor heb ingezet.
Je hoeft echt niet binnen SiQ te hebben gezeten om te zien dat ze in een negatieve spiraal zat hoor. Verder hoef je het niet gestimuleerd te hebben maar als leider zijnde ben je er wel verantwoordelijk voor.
 

DeletedUser73497

Guest
Nu ja is ook een tijdje geleden dat wij nog een GA lijst gemaakt hebben, dus hierbij mijn laatste lijst voor wereld 46!

Beste speler: Deze is zeer eenvoudig, laat stellen dat dit naar twee spelers gaat.. Rang 1 van deze wereld dus Ftype deze speler staat al zeer lang op deze plaats en verdient dus een plaats als beste speler van deze wereld, niet alleen de grote maar ook de ODA en ODD is opmerkelijk hoog. Tweede speler die ik hier wil plaatsen is Schedel, deze speler heeft nog nooit de moed laten vallen bij het verdedigen van zijn dorpen, hierdoor staat hij rang 1 van ODD rang en heb veel respect voor hen!

Beste stam: Dit was Mythe. een knus gezellig groepje waarvan ik nog zeer veel spijt heb dat ik deze opgezegd heb, ook heb ik een mooie tijd beleefd in SiQ maar dit veranderde zeer snel waardoor ik geen goed gevoel meer had over SiQ... bekvechten moddergooien naar Deca, zeer volwassen :)

De beste stam speler: Mijn voorkeur gaat naar Templar Knight, frank37, drie muskebiers, abuser, catch 22 en nog veel meer oud mythe spelers! Het laatste drie-tal van SiQ was en deed veel inspanning voor de stam en dankje voor de spelers die ons gesteund hebben en ons werk apprecieerde..

Templar knight1983: Was bereid altijd te helpen op defensief en op offensief vlak!
Frank37: Was leuk team en werkte goed samen met deze gozers :p
drie muskebiers: Bij het intreden van SiQ draaide deze persoon gigantisch veel VV's bood altijd hulp aan, een top team speler!
abuser: veel te veel spelers onderschatten hem, maar is echt een topper!
catch 22: deed altijd mooi mee aan een massa :)


Het grootste ego: Daan van EoL, alles naar zich toetrekken en fouten ontkennen!

Beste leider: Hier mag ik wel spreken van grutte(Art), Ftype(jurgen), Templar(freek), Chef roadkill(Joren) en Dream Team (Jonathan)

Art: Creëerde perfecte sfeer binnen SiQ, ga eens bijscholen bij hen want hier heb ik in gefaald als leider, of waren de spelers te koppig hmmm :rolleyes:
Ftype: Deed er alles aan de fout recht te zetten die andere spelers hadden gemaakt naar andere stammen toe, voorbeeld ban -> aanraden de sukke te edelen. Ook ben ik er 90% van overtuigd dat deze persoon een leuke sfeer behoud in een stam.
Templar knight1983: Zetten zich de volle 100 procent in voor een stam, spelers die bij hen in de stam gezeten hebben weten dit ook wel, soms zijn er moeilijk personen die dit weer in het belachelijke trekken. Maar ik en denk oud mythe leden weten hoe templar is als leider.
Chef Roadkill: Toen ik er alleen voor stond als leider had ik lekker contact met deze persoon, hij deed er ook alles aan om SiQ tot een goed eind te brengen gaf terechte commentaar en had een eigen inbreng qua uitbreiden van de stam.
Dream Team.: Had vroeger leuke gesprekken met hen en wist wel van aanpakken, dus denk nog steeds dat hij lekker kan leiden.


Slechtste leider: Daan van EoL, tijdens ban periode andere stam inlichten, templar zodanig edelen waardoor hij niets meer terug kon doen. En voor dat de ban van start ging zeggen dat hij deze kans zou krijgen omdat er toch edels vrij komen vind ik beetje laf dit straal te negeren. Je moet dit ook niet ontkennen want oud Deca leden vertellen ook dat je toch niet zou luisteren naar hen en je eigen kopje bleef doordrijven...

Meest overschatte stam: Geen
Meest onderschatte stam: Geen
Meest overschatte speler: Geen
Meest onderschatte speler: Geen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oud mythe spelers en spelers waarvan ik weet dat ik respect terug krijg..ook zou ik graag met stan de burritoman,spiderbiggxs en mijn dorp is sterk in de stam willen zitten, puur omdat ik er nu nog goed mee overeen kom.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers met een te groot ego, spelers die vol haat zitten... hier kies ik dan voor Daan van evoker.

Mooiste spelers naam: Spiderbigxxs blijft me steeds bij :D

Mooiste stam naam: Geen

Het tofste topic: Golden awards

Het domste topic: Insomnia...

Favoriete forum poster: Templar knight1983, altijd wel inhoudelijk en geeft oprechte commentaar...

Minst favoriete forum poster: Daan van evoker

Dikste wannabe op het forum: geen
Dikste wannabe in het spel: geen

Mooiste profiel foto van spelers: Ftype

Mooiste profiel foto van stammen: Mythe in der tijd!

Mooiste actie van de wereld: De massa op een noob, een speler dat niet onder ban stond toch zo veel dorpen kwijt geraakt... Waren zeer mooie tijd voor ons en hebben dit op een eerlijk wijze uitgevochten!

Meest belovende speler voor de toekomst: Ftype en natuurlijk wijzelf, wij krijgen binnenkort een nieuwe co zoals freek...iedereen heeft zijn taak en ben er zeker van dat we nog ver kunnen komen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Wie zal dit weten :confused:

Grootste blunder: Falen in het leiden van SiQ

Voor wie heb je nu echt respect: Templar knight, De sukke, Drie muskebiers, stan de burritman, spiderbigxxs...

Templar knight: puur omdat ik hen al zo lang ken en leuke gozers vind
De sukke: omdat ik er goed mee kan zeveren :)
Stan de burritoman: Ook al zat stan in Deca, denk dat deze spelers eerlijk zal vechten tegen ons, over het laatst gezegd dat hij katas stuurde op onze smederijen. Hierbij bood hij zijn excuses aan zo moeten er meer zijn :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Freek en Jurgen van Templar knight!!!
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Dit was Mythe. een knus gezellig groepje waarvan ik nog zeer veel spijt heb dat ik deze opgezegd heb, ook heb ik een mooie tijd beleefd in SiQ maar dit veranderde zeer snel waardoor ik geen goed gevoel meer had over SiQ... bekvechten moddergooien naar Deca, zeer volwassen :)

Dus een stam die je verlaat voor een andere stam was de 'beste stam van w46' :eek:
 

DeletedUser73497

Guest
Dus een stam die je verlaat voor een andere stam was de 'beste stam van w46' :eek:

Ik moest deze opdoeken omdat het cluster niet meer te redden viel. Dit kwam doordat spelers de stam verlieten en naar siq gingen of deca.

Dus ja mythe was de beste stam in mijn ogen :)
 

DeletedUser

Guest
Dus een stam met stamverlaters, slecht cluster en leiding die besloot zelf maar te leaven was de beste stam in jouw ogen?
 
Reactiescore
1.893
Beste leider: Hier mag ik wel spreken van grutte(Art), Ftype(jurgen), Templar(freek), Chef roadkill(Joren) en Dream Team (Jonathan)

Dream Team.: Had vroeger leuke gesprekken met hen en wist wel van aanpakken, dus denk nog steeds dat hij lekker kan leiden.
Nu wil het toeval dat ik ongeveer een weekje geleden Grail heb opgericht en met mijn Chevaliers de Sangreal zal strijden voor wereldwinst!
 

DeletedUser76293

Guest
De beste stam speler: Mijn voorkeur gaat naar Templar Knight, frank37, drie muskebiers, abuser, catch 22 en nog veel meer oud mythe spelers! Het laatste drie-tal van SiQ was en deed veel inspanning voor de stam en dankje voor de spelers die ons gesteund hebben en ons werk apprecieerde..

Templar knight1983: Was bereid altijd te helpen op defensief en op offensief vlak!
Frank37: Was leuk team en werkte goed samen met deze gozers :p
drie muskebiers: Bij het intreden van SiQ draaide deze persoon gigantisch veel VV's bood altijd hulp aan, een top team speler!
abuser: veel te veel spelers onderschatten hem, maar is echt een topper!
catch 22: deed altijd mooi mee aan een massa :)

Nu zijn we met 3 personen op ons mooie account, maar toch bedankt :D
 

DeletedUser

Guest
Hoezo, mythe had in beginsel een geweldig cluster, pas na de rekrutatiegolf van deca was het peanuts.

Een geweldige cluster, beste stam van 46 en toch joint SDBM liever deca. dan in Mythe te blijven. Mag je mij toch uitleggen op basis van wat Jadeon Mythe dan beste stam van w46 behalve redenen als wij van wc eend
 

DeletedUser76166

Guest
Deca was wel groter, dus daarom zullen ze wel zijn overgestapt, maar mocht je dat willen weten doe je toch een keer iets van research? Vraag het aan Charlie zou ik zeggen.

& ik denk dat robin dat doet op basis van de prestaties geleverd door mythe tijdens haar finest moments, het in een keer oprollen van Rewind bijvoorbeeld, of de gebundelde acties van mij en DoR tegen spelers als PVJO, of misschien is het gebaseerd op de snelle groei van spelers die tot dan toe relatief onbekend waren op tw/w46, zoals skurler. Maar ook hiervoorngeld, vraag hem het zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Deca was wel groter, dus daarom zullen ze wel zijn overgestapt, maar mocht je dat willen weten doe je toch een keer iets van research? Vraag het aan Charlie zou ik zeggen.

& ik denk dat robin dat doet op basis van de prestaties geleverd door mythe tijdens haar finest moments, het in een keer oprollen van Rewind bijvoorbeeld, of de gebundelde acties van mij en DoR tegen spelers als PVJO, of misschien is het gebaseerd op de snelle groei van spelers die tot dan toe relatief onbekend waren op tw/w46, zoals skurler. Maar ook hiervoorngeld, vraag hem het zelf.

No offence maar skurler was werkelijk een noob team, Jesse was de enige die een beetje wist hoe tw in elkaar stak. Één van mijn huidige co's starte op skurler maar had het daar snel bekeken. Verder vielen ze mij dood leuk met volle def dorpen aan xD
 

DeletedUser

Guest
Deca was wel groter, dus daarom zullen ze wel zijn overgestapt, maar mocht je dat willen weten doe je toch een keer iets van research? Vraag het aan Charlie zou ik zeggen.

& ik denk dat robin dat doet op basis van de prestaties geleverd door mythe tijdens haar finest moments, het in een keer oprollen van Rewind bijvoorbeeld, of de gebundelde acties van mij en DoR tegen spelers als PVJO, of misschien is het gebaseerd op de snelle groei van spelers die tot dan toe relatief onbekend waren op tw/w46, zoals skurler. Maar ook hiervoorngeld, vraag hem het zelf.

Rewind verslaan terwijl jullie tig meer safe hebben is een hele prestatie opzich idd :p daarnaast kan ik niet echt 'prestaties' van jullie herinneren. Mythe was gewoon een stammetje die mooi meedraaide met de top maar de titel beste stam van w46 heeft tbh nooit echt ingezeten voor jullie

ff eigen lijstje posten :s

Beste speler: LOUIS LOUIS LOUIS
Beste stam: Stam waar Eelco, Gijs of Louis in zit
De beste stam speler: Eelco, Gilles en Louis
Het grootste ego: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Beste leider: Eelco, Gijs en Louis
Slechtste leider: niet Eelco, Gijs en Louis
Meest overschatte stam: elke stam behalve die van Eelco, Gijs of Louis
Meest onderschatte stam: stam van Eelco, Gijs of Louis
Meest overschatte speler: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Meest onderschatte speler: Eelco, Gijs en Louis
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eelco, Gijs en Louis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Mooiste spelers naam: Eelco, Gijs en Louis
Mooiste stam naam: stam van Eelco, Gijs en Louis
Het tofste topic: topics waar Eelco, Gijs en Louis posten
Het domste topic:topics waar Eelco, Gijs en Louis niet posten
Favoriete forum poster: Eelco, Gijs en Louis
Minst favoriete forum poster: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Dikste wannabe op het forum: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Dikste wannabe in het spel:iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Mooiste profiel foto van spelers: Eelco, Gijs en Louis
Mooiste profiel foto van stammen: stammen van Eelco, Gijs en Louis
Mooiste actie van de wereld: Eelco, Gijs en Louis zijn
Meest belovende speler voor de toekomst: Eelco, Gijs en Louis
Meest belovende stam voor de toekomst: stammen van Eelco, Gijs en Louis
Grootste blunder:/
Voor wie heb je nu echt respect: Eelco, Gijs en Louis
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eelco, Gijs en Louis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: Dit was Mythe. een knus gezellig groepje waarvan ik nog zeer veel spijt heb dat ik deze opgezegd heb, ook heb ik een mooie tijd beleefd in SiQ maar dit veranderde zeer snel waardoor ik geen goed gevoel meer had over SiQ... bekvechten moddergooien naar Deca, zeer volwassen :)
^@Jona
 
Reactiescore
241
Rewind verslaan terwijl jullie tig meer safe hebben is een hele prestatie opzich idd :p daarnaast kan ik niet echt 'prestaties' van jullie herinneren. Mythe was gewoon een stammetje die mooi meedraaide met de top maar de titel beste stam van w46 heeft tbh nooit echt ingezeten voor jullie

ff eigen lijstje posten :s

Beste speler: EELCO EELCO EELCO EELCO EEELCO
Beste stam: Stam waar Eelco, Gijs of Louis in zit
De beste stam speler: Eelco, Gilles en Louis
Het grootste ego: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Beste leider: Eelco, Gijs en Louis
Slechtste leider: niet Eelco, Gijs en Louis
Meest overschatte stam: elke stam behalve die van Eelco, Gijs of Louis
Meest onderschatte stam: stam van Eelco, Gijs of Louis
Meest overschatte speler: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Meest onderschatte speler: Eelco, Gijs en Louis
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eelco, Gijs en Louis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Mooiste spelers naam: Eelco, Gijs en Louis
Mooiste stam naam: stam van Eelco, Gijs en Louis
Het tofste topic: topics waar Eelco, Gijs en Louis posten
Het domste topic:topics waar Eelco, Gijs en Louis niet posten
Favoriete forum poster: Eelco, Gijs en Louis
Minst favoriete forum poster: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Dikste wannabe op het forum: iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Dikste wannabe in het spel:iedereen behalve Eelco, Gijs en Louis
Mooiste profiel foto van spelers: Eelco, Gijs en Louis
Mooiste profiel foto van stammen: stammen van Eelco, Gijs en Louis
Mooiste actie van de wereld: Eelco, Gijs en Louis zijn
Meest belovende speler voor de toekomst: Eelco, Gijs en Louis
Meest belovende stam voor de toekomst: stammen van Eelco, Gijs en Louis
Grootste blunder:/
Voor wie heb je nu echt respect: Eelco, Gijs en Louis
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eelco, Gijs en Louis

Dit lijstje bevalt me wel :D
 
Reactiescore
1.893
Beste stam: Dit was Mythe. een knus gezellig groepje waarvan ik nog zeer veel spijt heb dat ik deze opgezegd heb, ook heb ik een mooie tijd beleefd in SiQ maar dit veranderde zeer snel waardoor ik geen goed gevoel meer had over SiQ... bekvechten moddergooien naar Deca, zeer volwassen :)


Jadeonfounder; Zou je voor mij eens puntje voor puntje kunnen opsommen wat Mythe tot de beste stam maakte en hoezo dit zo zou zijn? Ben er erg benieuwd naar.

Momenteel vertel je namelijk gewoon dat je Mythe de beste stam vond maar een onderbouwing is ver te zoeken. Vooral bij een dergelijke benoeming is juist de onderbouwing van dusdanig belang gezien dit voor veel mensen waarschijnlijk een discutabele nominatie is.
 

DeletedUser75910

Guest
Nu ja is ook een tijdje geleden dat wij nog een GA lijst gemaakt hebben, dus hierbij mijn laatste lijst voor wereld 46!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oud mythe spelers en spelers waarvan ik weet dat ik respect terug krijg..ook zou ik graag met stan de burritoman,spiderbiggxs en mijn dorp is sterk in de stam willen zitten, puur omdat ik er nu nog goed mee overeen kom.

Mooiste spelers naam: Spiderbigxxs blijft me steeds bij :D

Voor wie heb je nu echt respect: Templar knight, De sukke, Drie muskebiers, stan de burritman, spiderbigxxs...

Templar knight: puur omdat ik hen al zo lang ken en leuke gozers vind
De sukke: omdat ik er goed mee kan zeveren :)
Stan de burritoman: Ook al zat stan in Deca, denk dat deze spelers eerlijk zal vechten tegen ons, over het laatst gezegd dat hij katas stuurde op onze smederijen. Hierbij bood hij zijn excuses aan zo moeten er meer zijn :)

Thnx boi! Mooi lijstje :)
 

DeletedUser73497

Guest
Jadeonfounder; Zou je voor mij eens puntje voor puntje kunnen opsommen wat Mythe tot de beste stam maakte en hoezo dit zo zou zijn? Ben er erg benieuwd naar.

Momenteel vertel je namelijk gewoon dat je Mythe de beste stam vond maar een onderbouwing is ver te zoeken. Vooral bij een dergelijke benoeming is juist de onderbouwing van dusdanig belang gezien dit voor veel mensen waarschijnlijk een discutabele nominatie is.

Oké, uit de hoop dat jullie mijn standpunt begrijpen waarom ik mythe de beste stam vond.

- Mythe werd door twee spelers opgestart namelijk ikzelf en templar, wij zorgden er voor de de samenhang en de band zeer sterk was binnen mythe. Wij hadden nooit te klagen over de leden en zij hadden het goed met ons als leiding.
- Wij waren de eerste stam die een grote actie voerde op een andere stam genaamd rewind, deze stam bleek volgens het AF een top stam te zijn, mag je niet ontkennen want deze werd een paar keer benoemd in een GA lijstje...
- Mythe kwam in de TOP drie van de wereld terecht en na de val van forQuo stonden we rang 1, spelers kwamen solliciteren bij ons en kwamen met de woorden dat ze veel van ons verwachte.
- Er werd goed samengewerkt en defence uitgewisseld, intern zat alles goed en er was geen geruzie of iets anders aanwezig.
- We werden bekeken als stam met een zeer mooi cluster met zeer veel uitbreid mogelijkheden...

Dit in tegenstelling tot SiQ en Deca:

Deca -> gevallen, spelers waren teleurgesteld en is nu dus opgedeeld.. veronderstel dat er niet alles 100% juist zat...
SiQ -> schelden, niet een al te perfect cluster, defence verlenen verliep een beetje lastig, samenwerken op offensief vlak liep niet zoals het moest. Deze stam is dus ook opgedoekt

De reden waarom Mythe viel:

- Decay of reality kreeg ban

gevolg stan de burritoman vertrok naar Deca omdat hij/zij alleen in mythe zaten omdat DoR in de stam zat en in Deca goed overeen kwam met Ftype.

Gevolg cluster viel niet meer te redden omdat er een te groot gebied weg viel en de afstand te lang was om defence te verlenen aan ArieWhiteVLD en Nensul

Mythe viel niet omdat leden teleurgesteld waren of de samenwerking slecht was, mythe viel doordat de wereld zo snel veranderde en we snel voor veel te grote stammen stonden, en met een slecht cluster kan je dit niet makkelijk optrekken.

Daarom vond ik dat mythe de beste stam. Nam eerste beslissingen en zorgde voor perfecte samenhang die uiteindelijk uit elkaar viel. Zelfs na de val van mythe kregen we nog een bedankje voor de mooie tijd en apprecieerde onze inzet voor Mythe.
 
Bovenaan