Golden Awards

Reactiescore
241
Haha, lees dan eerst eens de reden waarom ik de stam voor het eerst verliet voor je met dit argument afkomt.

Eelco jij was ook altijd diegene die nooit akkoord ging als we wouden uitbreiden je zat alles dwars...en de tweede leave was omwille van iedereen die de stam uitging wegens het gescheld en als dit soort zaken, ben ik dan verplicht te blijven als iedereen weg ging? Dacht het niet, we wouden de mood opnemen na die bans, ik schreef weer plan uit zonder enige reacties! En ja klopt eelco we hebben nooit de stam tot een goed einde willen brengen in uw ogen :)

Jup, je was leiding van SIQ en ging er uit omdat templar opgeëdeld werd... Oftewel je bent leider van SIQ maar het enige wat jou boeide was Templar. Bij de tweede leave had jij een post gestuurt dat je zou leaven voordat er ook maar een woord gezegd was dat schedel, Grutte of wie dan ook zou leaven... Dus er was nog niemand die weg zou...

Ik stemde tegen recruit van spelers als carapax, javier en cleo. Echter was ik bij geen enkele recruit de enige die tegen was.. Heb nooit gezegd dat je niet wilde dat de stam het er goed af zou brengen, zeg alleen dat je dat niet goed gedaan hebt. Of vind je wel dat je een goede leider was? Die vrijwel nooit wat liet horen en leaved als de nood het grootst is?
 

DeletedUser76166

Guest
Ik ben twee dagen met muskebiers, jo men en lemarcq aan het onderhandelen geweest. Hier nam jij idd maar vijf minuutjes aan deel, verder bemoeide je je er niet mee xD

Mike of gilles vroeg mij om me er even buiten te houden,hij wilde kijken of hij het zelf kom regelen. Dus vandaar

Maar ik denk dat iedereen ondertussen wel ongeveer snapt waarom ik je niet nogmaals in de stam wil hebben. veel succes verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73497

Guest
Jup, je was leiding van SIQ en ging er uit omdat templar opgeëdeld werd... Oftewel je bent leider van SIQ maar het enige wat jou boeide was Templar. Bij de tweede leave had jij een post gestuurt dat je zou leaven voordat er ook maar een woord gezegd was dat schedel, Grutte of wie dan ook zou leaven... Dus er was nog niemand die weg zou...

Ik stemde tegen recruit van spelers als carapax, javier en cleo. Echter was ik bij geen enkele recruit de enige die tegen was.. Heb nooit gezegd dat je niet wilde dat de stam het er goed af zou brengen, zeg alleen dat je dat niet goed gedaan hebt. Of vind je wel dat je een goede leider was? Die vrijwel nooit wat liet horen en leaved als de nood het grootst is?

Je hebt positieve commentaar en negatieve vaak was het gewoon zo dat je ons constant tegen werkte, ben ook pas weg gegaan na de leave van schedel en de rest. Stond dus nog niets vast! Het gescheld is al langer aan de gang alvorens de ban er was, niet dat jij daar aan mee deed maar die maat emmer was bij ons ook al overgelopen, kan veel zaken noemen waarom ik siq zou verlaten. Om maar te noemen, ik stond in voor aanvalsplanning denk je dat er iemand mee deed aan mijn planning? Dit vertoond weinig tot geen respect en heb dit meerdere keren via pm doorgestuurd dat ik alles behalve tevreden was met het gewoon negeren van de planningen.

Wie was er steeds aanwezig van de leiding als er edellijnen moesten zijn, wie stond er vroeger alleen voor nadat lemarcq en art besloten te stoppen met leiding, wie had het voor elkaar gekregen een niewe leiding te zoeken??? Alleen al het feit dat je zegt dat we niet kwamen opdagen vindt ik zeer triest eelco :(

Ik heb uren tijd in deze stam gestoken, op een gegeven moment zegt iets in mijn hersenpan dat het genoeg is, zeker als je amper respect krijgt voor alle inspanning die we gemaakt hebben. Vandaar nu weet iedereen het waarom ik siq weg ging :(
 
Reactiescore
241
Mike of gilles vroeg mij om me er even buiten te houden,hij wilde kijken of hij het zelf kom regelen. Dus vandaar

Maar ik denk dat iedereen ondertussen wel ongeveer snapt waarom ik je niet nogmaals in de stam wil hebben. veel succes verder.

Screenshot_2.png

Hier bood ik je mijn hulp aan om te helpen de stam weer op de rails te krijgen, dit negeerde je echter straal ;)


Je hebt positieve commentaar en negatieve vaak was het gewoon zo dat je ons constant tegen werkte, ben ook pas weg gegaan na de leave van schedel en de rest. Stond dus nog niets vast! Het gescheld is al langer aan de gang alvorens de ban er was, niet dat jij daar aan mee deed maar die maat emmer was bij ons ook al overgelopen, kan veel zaken noemen waarom ik siq zou verlaten. Om maar te noemen, ik stond in voor aanvalsplanning denk je dat er iemand mee deed aan mijn planning? Dit vertoond weinig tot geen respect en heb dit meerdere keren via pm doorgestuurd dat ik alles behalve tevreden was met het gewoon negeren van de planningen.

Wie was er steeds aanwezig van de leiding als er edellijnen moesten zijn, wie stond er vroeger alleen voor nadat lemarcq en art besloten te stoppen met leiding, wie had het voor elkaar gekregen een niewe leiding te zoeken??? Alleen al het feit dat je zegt dat we niet kwamen opdagen vindt ik zeer triest eelco :(

Ik heb uren tijd in deze stam gestoken, op een gegeven moment zegt iets in mijn hersenpan dat het genoeg is, zeker als je amper respect krijgt voor alle inspanning die we gemaakt hebben. Vandaar nu weet iedereen het waarom ik siq weg ging :(

Er is een verschil tussen tegenwerken en het niet eens zijn met rekrutes, jullie spreken telkens weer van tegenwerken. Nu ben ik toch nieuwsgierig wat voor verschrikkelijke dingen ik dan allemaal heb gedaan? Behalve dat ik tegen het rekruteren van accounts enkel en alleen om de extra def.

Klopt je heb goeie massa's gepland, al staat het plannen van massa's los van de taak als leider. je hebt ook gelijk dat je nog niet geleaved was, echter had je wel een post op het forum staan dat je met 24 uur zou leaven. Dat je wilt leaven is begrijpelijk, maar niet als je net twee dagen terug bent en je excuses had aangeboden voor je iactie.
 
Reactiescore
13
Er is al genoeg modder gegooid op deze wereld heren... :)

Jij met je reacties altijd:eek:

Beste stam: Beste stam? Er zijn geen goede stammen op wereld 46, althans, dat vind ik, ze zijn er ook nooit echt geweest ben ik bang, Deca en SiQ zijn beiden stammen waarvan ik vind dat ze moreel gezien failliet waren, Deca omwille haar rekrutatie beleid in het begin en vanwege het profiteren van bans. SiQ vind ik moreel failliet vanaf het moment dat de scheldpartij naar buiten kwam..
Wacht eve hier noem je Deca R2W .
Haha, lees dan eerst eens de reden waarom ik de stam voor het eerst verliet voor je met dit argument afkomt.

Eelco jij was ook altijd diegene die nooit akkoord ging als we wouden uitbreiden je zat alles dwars...en de tweede leave was omwille van iedereen die de stam uitging wegens het gescheld en als dit soort zaken, ben ik dan verplicht te blijven als iedereen weg ging? Dacht het niet, we wouden de mood opnemen na die bans, ik schreef weer plan uit zonder enige reacties! En ja klopt eelco we hebben nooit de stam tot een goed einde willen brengen in uw ogen :)

Jup, je was leiding van SIQ en ging er uit omdat templar opgeëdeld werd... Oftewel je bent leider van SIQ maar het enige wat jou boeide was Templar. Bij de tweede leave had jij een post gestuurt dat je zou leaven voordat er ook maar een woord gezegd was dat schedel, Grutte of wie dan ook zou leaven... Dus er was nog niemand die weg zou...

Ik stemde tegen recruit van spelers als carapax, javier en cleo. Echter was ik bij geen enkele recruit de enige die tegen was.. Heb nooit gezegd dat je niet wilde dat de stam het er goed af zou brengen, zeg alleen dat je dat niet goed gedaan hebt. Of vind je wel dat je een goede leider was? Die vrijwel nooit wat liet horen en leaved als de nood het grootst is?

En vervolgens proberen jullie mensen te rekruten voor deff:confused:
wel leuk dat je elkaar tegen praat:)

en nog wel dik triest om deca R2W te winnen:eek:
 

DeletedUser73497

Guest
Nu ga je gewoon beweren dat de val van siq onze fout is?

Dan denk je verkeerd, ik geef gerust toe dat alles mis liep na de ban.. Maar wacht als iedereen met de ingesteldheid zat met het stoppen op deze wereld is dit dan nog steeds onze fout..

Maar je hebt gelijk eelco! Net als daan die ook steeds zijn gelijk krijgt...
 

DeletedUser

Guest
Jij met je reacties altijd:eek:


Wacht eve hier noem je Deca R2W .




En vervolgens proberen jullie mensen te rekruten voor deff:confused:
wel leuk dat je elkaar tegen praat:)

en nog wel dik triest om deca R2W te winnen:eek:

No Frank :eek: Je bent me voor! Grappig dat cleo in het lijstje staat van spelers die ze graag wouden recruiten :D
 
Reactiescore
241
Laatst bewerkt:

DeletedUser73497

Guest
Grappig :D

Er kwam een sollicitatie van cleo die werd afgewezen, daar had ik het ook niet moeilijk mee..
Weet je wat het is eelco, je was tegen janvier dat naar siq wou komen! Is niet omdat centraal en westen goed staat aan defence dat wij na het wegvallen van templar geen deff speler mogen aannemen, daar had ik het moeilijk mee, je wou ons gewoon niet verstaan op dat vlak..

Maar wij zijn de moeilijke personen die het wel zullen redden, dat waren uw woorden :) weet je nog dat de sukke ging stoppen? Allemaal argumenten om daar toch een speler te recruiten, maar neen is niet nodig we hebben ervaring genoeg om ons hagje te redden???
 

DeletedUser76166

Guest
Lol, ik wilde cleonito helemaal niet rekruteren, en die anderen allemaal ook niet. Ik heb overal tegen gestemd, het was de stam zelf die extra spelers wilde.
 

DeletedUser76166

Guest
En Robin en Freek vinden mij de grote noob dat ik daar tegen ben :(
Waar zeg ik dat?




Zodra ze inzien dat ze een discussie niet kunnen winnen gaan ze zo doen :(

Saai hoor.....
Ik hoefde helemaal geen discussie, ik wil gewoon niet meer met je in een stam zitten, dat is alles wat ik aankaart, jij maakt er verder een probleem van, blijkbaar voelde je je op meer punten in mijn lijstje angesproken, er zal dus wel een kern van waarheid in zitten.
 
Reactiescore
241
Grappig :D

Er kwam een sollicitatie van cleo die werd afgewezen, daar had ik het ook niet moeilijk mee..
Weet je wat het is eelco, je was tegen janvier dat naar siq wou komen! Is niet omdat centraal en westen goed staat aan defence dat wij na het wegvallen van templar geen deff speler mogen aannemen, daar had ik het moeilijk mee, je wou ons gewoon niet verstaan op dat vlak..

Maar wij zijn de moeilijke personen die het wel zullen redden, dat waren uw woorden :) weet je nog dat de sukke ging stoppen? Allemaal argumenten om daar toch een speler te recruiten, maar neen is niet nodig we hebben ervaring genoeg om ons hagje te redden???

Lol, ik wilde cleonito helemaal niet rekruteren, en die anderen allemaal ook niet. Ik heb overal tegen gestemd, het was de stam zelf die extra spelers wilde.

Op de recruites na heb ik enkel geholpen om dingen voor SIQ te regelen. Nu zegt Freek zelf dat hij ook tegen de komst van Janvier was, en ik was eerst nog aan het tegenwerken omdat ik die recruits niet wilde??? En nu zeg je zelf dat je er ook tegen was? En Robin zegt dat ik "jullie" niet wilde verstaan, maar blijkbaar had dat ons een andere mening. Jullie praten elkaar en jezelf wel heel erg tegen :D
 

DeletedUser76166

Guest
Ik was tegen de komst van Janvier en Cleonito, niet tegen de komst van o.a. muskebiers, sterker nog, thomas is ondertussen ergens anders mijn co-spelers, volgens mij snapt iedereen het behalve jij

Overigens spelen er in het oosten meer spelers dan ik en robin, dus ons verwijst niet per se naar mij. , jij reageert overigens wel erg selectief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Ik was tegen de komst van Janvier en Cleonito, niet tegen de komst van o.a. muskebiers, sterker nog, thomas is ondertussen ergens anders mijn co-spelers, volgens mij snapt iedereen het behalve jij

Overigens spelen er in het oosten meer spelers dan ik en robin, dus ons verwijst niet per se naar mij. , jij reageert overigens wel erg selectief.

Ik was ook helemaal niet tegen de komt van muskebiers en sirfeenstra, enkel tegen de komst van Jo men. Is het relevant om te vertellen dat thomas elders een co van je is? Lijkt me niet echt van toepassing, was hier overigens al wel van op de hoogte ;)

Lol, ik wilde cleonito helemaal niet rekruteren, en die anderen allemaal ook niet. Ik heb overal tegen gestemd, het was de stam zelf die extra spelers wilde.

Met dat "anderen allemaal" en "overal tegen gestemt" Duid je dus alleen op Janvier :p
 

DeletedUser76055

Guest
vroeger waren de ruzie's SIQ tegen Deca... Nu (oud-) SIQ onderling... Dit toont uiteraard wie de ruziemakers zijn op deze wereld! Misschien heb ik een idee voor oud-SIQ... Begin gewoon tabula rasa opnieuw en laat de oude vete vallen.

(anderzijds... Als we allemaal eerlijk gaan spelen is het af te saai! So keep on fighting... I grab popcorn ;) )
 
Reactiescore
241
Jammer, vergeet niet je handtekening aan te passen :rolleyes:
 
Reactiescore
241
vroeger waren de ruzie's SIQ tegen Deca... Nu (oud-) SIQ onderling... Dit toont uiteraard wie de ruziemakers zijn op deze wereld! Misschien heb ik een idee voor oud-SIQ... Begin gewoon tabula rasa opnieuw en laat de oude vete vallen.

(anderzijds... Als we allemaal eerlijk gaan spelen is het af te saai! So keep on fighting... I grab popcorn ;) )

Ik heb niet veel ruzie met deca gehad geloof ik :rolleyes:

Alleen wat discussies, met met name Daan <3
 
Bovenaan