Golden Awards

DeletedUser76667

Guest
Geen idee of je eigenlijk voor de verschillende nominaties als 'meest onderschatte speler' moet bedanken, maar dan doe ik het maar enkel om Promo te pesten die het niet kan verdragen dat ik 'bedankt' zeg: Bedankt lieverds voor de nominaties!! ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Geen idee of je eigenlijk voor de verschillende nominaties als 'meest onderschatte speler' moet bedanken, maar dan doe ik het maar enkel om Promo te pesten die het niet kan verdragen dat ik 'bedankt' zeg: Bedankt lieverds voor de nominaties!! ;)

Hmm.. :rolleyes:

Dat van Error als team, tja, dat was niet 100% correct om dat bits te zeggen, maar gewoon de waarheid? Niet de bedoeling om persoonlijk met zen allen een stamnominatie af te halen, anders staat dat hier continue bol van de dankbetuigingen? Ik heb dictator nu (toevallig) specifiek genoemd, grond voor een mogelijke bedanking, maar anderzijds Error ook onderschat genoemd, nu moeten hier geen 20 man 'dank u' komen zeggen lijkt me? Ga andere fora na met lijstjes, dat wordt nooit of amper gedaan, of dan door de leiding zelf.
 

DeletedUser77001

Guest
Beste speler: Daniël van Craghack gewoon omdat hij awesome is en ik veel liefde voor hem heb #NoHomo

Beste stam: Natuurlijk zijn er veel goede stammen op w45. Voor de beste stam wil ik dan toch graag Devo nomineren. Ze bestaan al vrij lang en staan/stonden zeer sterk tegenover alle vijanden van ze. Ze blijven tot nu vrij goed overeind ook al vechten ze tegen het grootste deel van de wereld.

De beste stam speler: Daniël van Craghack omdat hij heel veel waarde aan de stam hecht en goed met iedereen samen speelt.

Het grootste ego: Melvin van Azemmel omdat hij groot praat en ik weet niet wat hij daarvan waar maakt en vooral zichzelf altijd goed indekt:p Dit staat er bijvoorbeeld in zijn profiel op tw: King Of Everything. Buiten dat is het een goede kerel en hij brengt wel plezier in de stamchat.

Beste leider: Aldo van The Minions hij lijkt altijd een goede en stamgerichte uitweg te zoeken en hij doet zijn best om het voor iedereen aangenaam te maken. Ook bespreekt hij het altijd goed en maakt hij niet zomaar impulsieve acties.

Slechtste leider: Ik ken niet veel leiders dus kan hier niet over oordelen.

Meest overschatte stam: Devo omdat ze op het begin zo ver boven de rest uitstaken en nergens bg's hebben gesloten denk ik dat ze teveel van het goede krijgen nu. Ook denkt/dacht iedereen dat devo nog steeds zo goed gaat maar ik hoor soms andere dingen erover. Wel maken ze de wereld erg interessant na mijn mening.

Meest onderschatte stam: O.W. paar maanden terug vielen ze me nooit op maar nu zijn ze toch een flink sterke stam die ook grenst aan hora en een klein stukje aan devo. Ik denk dat we nog veel van ze gaan zien deze wereld.

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Donn40 je hoort er nooit veel over vind ik toch staan ze op nummer 8 van de wereld en verwacht ik in de toekomst veel van de spelers. Ook denk ik dat we heel veel gaan zien van Melvin van Azemmel.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met Kenneth van *YourNext* lijkt me een leuke speler om in de stam te hebben.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stokje Satédrakan? wat ik gehoord heb zijn het geen fijne spelers als stamgenoten en daarom zou ik ze liever niet in mijn stam willen.

Mooiste spelers naam: Dephts of Despair vind ik een mooie naam geen idee waarom.

Mooiste stam naam: Infinitum Sacrificium

Het tofste topic: Golden Awards zo kun je nog zien wat iedereen van elkaar vind.

Het domste topic: Rap battle vind het nutteloos

Favoriete forum poster: Wopke van Craghack vind zijn posts altijd wel leuk om te lezen. Ook vind ik Aldo zijn posts leuk omdat hij altijd zijn mening zo goed uitdrukt.

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: Rare Species denk dat deze speler niet veel in huis gaat hebben in de toekomst maar we gaan het zien!

Mooiste profiel foto van spelers: .Reality en .The Void
Mooiste profiel foto van stammen: O.W.
Mooiste actie van de wereld: De hele wereld is mooi ik kan geen losse actie bedenken die ik mooi vind.

Meest belovende speler voor de toekomst: Donnn40 ik weet zeker dat deze spelers snel meer zullen gaan bereiken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Beetje cliché maar dan moet ik toch Yolo zeggen..

Grootste blunder: Melvin van Azemmel iedereen weet vast wel waarom.

Voor wie heb je nu echt respect: Daniël van Craghack, David van azami en mijn co Jerry.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Heel Yolo kan dat gewoon echt een super stam!
 
Reactiescore
222
Dikste wannabe in het spel: Rare Species denk dat deze speler niet veel in huis gaat hebben in de toekomst maar we gaan het zien!
Hmm als je RS bij overschat of iets dergelijks zet zou ik het begrijpen.
IG nooit wannabe gedaan, ook wil ik graag weten waarom je het denkt.

ik kan de keuze verder wel voorstellen hoor ;)
Vraag me enkel af waarom :)

Hebben amper wat te bewijzen gehad helaas...
Laten we er een mooie strijd van maken.
 

DeletedUser61134

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stokje Satédrakan? wat ik gehoord heb zijn het geen fijne spelers als stamgenoten en daarom zou ik ze liever niet in mijn stam willen.

Hier doen we het voor :D
Bedankt voor de nominatie :)

Ps. Als je netjes mij met; "ja, mevrouw" aanspreekt, poot geeft en dood gaat liggen.
Dan is het best te doen met mij in een stam hoor :D
 

DeletedUser17072

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stokje Satédrakan? wat ik gehoord heb zijn het geen fijne spelers als stamgenoten en daarom zou ik ze liever niet in mijn stam willen.
Meteen al iemand die ik niet serieus kan nemen...

Het begint al met: 'wat ik gehoord heb', zet er dan ook even bij wat je precies gehoord hebt. Met andere woorden onderbouw je mening... Daarnaast heb ik geloof ik nooit een gesprek gehad met jou gehad, dat jij dan kan stellen dat wij geen fijne spelers als stamgenoten zijn vind ik knap.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Hier doen we het voor :D
Bedankt voor de nominatie :)

Ps. Als je netjes mij met; "ja, mevrouw" aanspreekt, poot geeft en dood gaat liggen.
Dan is het best te doen met mij in een stam hoor :D

Ja mevrouw,

*Geeft poot*

**Gaat levend naast je liggen**.

Wil je een massage? :D
 

DeletedUser27722

Guest
Meteen al iemand die ik niet serieus kan nemen...

Het begint al met: 'wat ik gehoord heb', zet er dan ook even bij wat je precies gehoord hebt. Met andere woorden onderbouw je mening... Daarnaast heb ik geloof ik nooit een gesprek gehad met jou gehad, dat jij dan kan stellen dat wij geen fijne spelers als stamgenoten zijn vind ik knap.:rolleyes:

Hier doen we het voor :D
Bedankt voor de nominatie :)

Ps. Als je netjes mij met; "ja, mevrouw" aanspreekt, poot geeft en dood gaat liggen.
Dan is het best te doen met mij in een stam hoor :D

Ach, zal het wel van Melvin gehoord hebben, niet zo heel ernstig. :p

Overigens thx voor de PF award. ;)
 

DeletedUser72071

Guest
Meteen al iemand die ik niet serieus kan nemen...

Het begint al met: 'wat ik gehoord heb', zet er dan ook even bij wat je precies gehoord hebt. Met andere woorden onderbouw je mening... Daarnaast heb ik geloof ik nooit een gesprek gehad met jou gehad, dat jij dan kan stellen dat wij geen fijne spelers als stamgenoten zijn vind ik knap.:rolleyes:
Ben je alle drama tussen ShitHappens en Saté al vergeten? Zo raar is het dan niet dat iemand die conclusie trekt. Ook lekker hypocriet dat je aan het zeuren bent over het gebrek aan een onderbouwing terwijl je die ook niet gaf bij dit onderwerp in je eigen GA lijstje.

Dat je niet blij bent dat je negatief in beeld staat snap ik, maar om er dan tegelijk zo overdreven agressief op te reageren slaat nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben je alle drama tussen ShitHappens en Saté al vergeten? Zo raar is het dan niet dat iemand die conclusie trekt. Ook lekker hypocriet dat je aan het zeuren bent over het gebrek aan een onderbouwing terwijl je die ook niet gaf bij dit onderwerp in je eigen GA lijstje.

Dat je niet blij bent dat je negatief in beeld staat snap ik, maar om er dan tegelijk zo overdreven agressief op te reageren slaat nergens op.

Thijs heeft dat gewoon helemaal opgeblazen om zo een niet verdachte overstap naar YOLO te kunnen maken. Ik had het nooit in hem gezien maar na zijn reacties/handelingen was het wel heel duidelijk. Ik kon het altijd goed vinden met Thijs maar ben blij dat hij weg is nu want blijkbaar voor geen haar te vertrouwen. Team Saté is echt wel plezant om mee in de stam te zitten, ze hebben hun ruwe kantjes maar uiteindelijk valt dat allemaal nog wel mee. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stokje Satédrakan? wat ik gehoord heb zijn het geen fijne spelers als stamgenoten en daarom zou ik ze liever niet in mijn stam willen.

Hoe kom je daar bij dan moet je echt maar eens in devo gaan niet dat ze jou willen denk ik :p maar litle pepin is juist gezellig om mee in een stam te zitten
 
Bovenaan