Golden Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jullie weten hoe het werkt;)

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


BBcodes:

PHP:
[B]Beste speler:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B]
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste spelers naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Het tofste topic:[/B]
[B]Het domste topic:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]

[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]
[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

Veel succes!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nikki pushte me:D
 

DeletedUser76162

Guest
Dit ziet er veelbelovend en erg leuk uit. Ik wacht in spanning af :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ga voor meest arrogante speler, want de beste speler krijg ik meestal al en dat wordt een beetje eentonig. Mooiste profielfoto @AF vind ik ook wel een leuke :), ook al is ie er niet :(
 

DeletedUser66265

Guest
Ik zal mijn best doen om namen niet continu terug te laten komen zodat het geen eentonig lijstje word en tevens alleen namen noemen van spelers die op deze wereld spelen.

Beste speler:
Friggininsanity : Ik vind het ongelovelijk noob van ze dat ze er flink wat pp doorheen gejaagd hebben, evenals dat ik van mening ben dat die gasten zichzelf hard overschatten. Hoort naar mijn insziens verder buiten de top 100 van deze wereld maar heeft voor nu de beste kaarten. Ik kom er vrees ik niet onderuit om hun hier niet te plaatsen.
As curious : Wat zijn IG naam is weet ik niet. Ik denk echter dat deze speler heel verrassend uit te hoek gaat komen en zich tot een van DE spelers van deze wereld zal gaan rekenen. Hele goede speler die goed weet wat hij doet, ik hoop dat hij actief blijft. Mocht dat het geval zijn heb ik nu al medelijden met zijn tegenstanders.

Beste stam:
Geen enkele stam. De ene stam zitten pp-users in, de andere stam worden teveel fouten gemaakt en weeral een andere stam zitten zoveel beginners in dat ik er niks over weet. Ik zou voor nu werkelijk waar geen enkele goede stam aan kunnen wijzen die boven de rest uit steek.

De beste stam speler:
Dit vind ik ook een lastige, de wereld is nog jong dus dit is moeilijk te zeggen. I Am Phenomonal zou ik hier willen aanwijzen. Een speler die een totaal andere zienswijze dan mij heeft op de wereld waardoor we het vaak niet met elkaar kunnen vinden. Van wat ik heb gehoord is hij echter op een bepaalde manier een enorm fijne stamspeler en heeft hij heel veel voor zijn stam over. Ik denk ook dat dit een van de verrassingen/onderschatte spelers van deze wereld gaat worden.

Het grootste ego:
Squirtle the fucking turtle oh god wat vond die gast zichzelf goed ondanks al zijn pp gebruik. En moet je kijken waar hij nu staat. Als er de award was 'grootste grap van de wereld' zou squirtle hem met ruime voorsprong winnen.

Beste leider:
Niks opvallends gezien.

Slechtste leider:
leiding au Dit durf ik met zekerheid te zeggen. Au verliest op veel fronten, maakt veel fouten, dramatisch stamcluster en ga zo maar door. Om het nog erger te maken maakt de leiding zich aan dezelfde beginnersfouten schuldig als sommige spelers daar, ongelooflijk.

Meest overschatte stam:
au Hier moet ik toch wel au zeggen, ze weten nog slechter te presteren dan ik bij voorbaat dacht. Ik zelf heb die stam in ieder geval keihard overschat en ik denk dat velen met mij zijn.

Meest onderschatte stam:
Devo Hier is wat negativiteit over geweest en ze zijn relatief klein. Ik denk echter dat devo, mits het beleid goed is, het nog ver kan schoppen. Deze stam zou velen nog kunnen gaan verbazen.

Meest overschatte speler:
Friggininsanity zonder twijfel. Ik weet niet wie hun harder onderschat, de menigte op het af of de desbetreffende spelers zelf. Denken dat ze enorm goed zijn en tot de top van de wereld behoren, wat een grap. Na squirtle heb ik lang niet meer goed gelachen, friggin komt gelukkig in de buurt. Voor de 1 mil zijn deze spelers weg of dermate hard afgezakt dat men hun niet meer kent.

Meest onderschatte speler:
Aluminum Tough of arcumanus misschien: Beiden spelers zijn mij op eerdere werelden niet heel positief opgevallen maar voor nu doen ze het goed. Ik denk, ik hoop, dat er flinke verbetering is in vergelijking met het verleden en dan kunnen dit best wel eens de meest onderschatte spelers van deze wereld zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Angelo (cuba libre) : dit lijkt mij een hele toffe speler om eens mee in een stam te zitten. Verstand van zaken, blijft altijd rustig en lijkt mij beter te zijn dan de gemiddelde speler.
Enemy With A Purpose: Ik heb werkelijk waar geen idee wie dit zijn en hoe ze het doen. Ook geen research naar gedaan. Mijn gevoel zegt dat ik bij hun een keer in de stam wil zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Nu ga ik een beetje in herhaling vallen, hier kom ik vrees ik niet onderuit. Team friggin ga ik absoluut niet bij in een stam. Ik zou nog liever mijn account op delete gooien dan bij hun de stam in gaan, lang geleden dat ik zoiets heb gehad.

Mooiste spelers naam:
Rare Species Vind ik wel wat hebben, die naam blijft continu in mijn hoofd hangen. Geen idee waar deze naam vandaan komt of dat het ergens mee te connecten valt maar ik kan hem maar niet vergeten.

Favoriete forum poster:
3 spelers Er zijn 3 spelers die significant beter posten dan ik en waarvan ik met veel plezier hun posts leest. Hier komen ze in volgorde.

1. Harrry : Wat heeft deze man ongelooflijk fijne posts, ik ben absoluut jaloers op zijn manier van posten. Hij weet zijn post beledigend op te zetten op een manier waarop de tegen poster er weinig op in kan brengen. Net niet te beledigend maar wel genoeg om je tegenposter van een goede tik te voorzien. Verder lezen zijn posts fijn weg en heeft hij zeker weten verstand van zaken.

Leaving behind : Deze speler is voor mij de grootste verrassing op het af. Wat weet hij zijn posts heerlijk in verhaal vorm te gieten, echt heel fijn en gemakkelijk om te lezen. Als ik zijn post zie lees ik graag door en ben ik continu benieuwd naar wat er op volgt.

Marneus : Dit is een poster waar absoluut niks tegenin te brengen valt, ik ben benieuwd of iemand ooit een keer een discussie van hem zal winnen. Hij post correct, foutloos, deftig & respectvol. Je kan hem werkelijk waar nergens op pakken. Echter is het niet mijn meest favoriete poster omdat hij naar mijn mening teveel op safe post waardoor ik zijn posts meestal net wat minder interessant vind.

Minst favoriete forum poster:
Filantr00per Wat is deze gast een ongelooflijke pannenkoek zeg. Vind zichzelf heel wat en loopt continu zijn gal te spuwen zonder onderbouwing. Op het af is het alvast iemand die niet meer serieus te nemen valt, IG gok ik op hetzelfde. Maar aangezien meneertje zich heerlijk in de schaduwen van het af verbergt kan ik dat niet met zekerheid zeggen.

Dikste wannabe op het forum: Onzinnige award
Dikste wannabe in het spel: Onzinnige award

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik heb hier wel een paar suggesties voor maar wacht daar liever nog even mee.

Voor wie heb je nu echt respect:
Marneus zonder twijfel. Die speler heeft iets wat ik niet op papier uit kan drukken.
Ichronic Erik is een heerlijke speler die heel veel in mij omhoog weet te brengen. Een van de spelers waar ik echt veel respect voor heb.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tactical illusion & half sack


Side note : de awards waar ik ''onzinnige award'' heb neergezet mag men Martin lezen. Ik ben die man dank verschuldigd voor het openen van dit topic, voor zijn humor en voor het voor de juiste club zijn. Hij verdient dan ook een plaatje in mijn lijstje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Mooie en oprechte lijst :)

En sommige van friggin komen inderdaad over alsof we de beste zijn, dat besef ik me maar al te goed en het is totaal niet terecht. Ik zou zeggen neem contact op via skype, dan zie je dat we ook wel vriendelijk kunnen zijn ;)
 

DeletedUser75767

Guest
Eens :D Maar als iedereen ons overschat zijn we dan niet onderschat? (smirk)

Kidding :D
 

DeletedUser66265

Guest
Mooie en oprechte lijst :)

En sommige van friggin komen inderdaad over alsof we de beste zijn, dat besef ik me maar al te goed en het is totaal niet terecht. Ik zou zeggen neem contact op via skype, dan zie je dat we ook wel vriendelijk kunnen zijn ;)

Werelden kan ik goed gescheiden houden, meerdere spelers op een account niet. Ik snap zelf ook dondersgoed dat niet heel team friggin over dezelfde kam te scheren valt. Op nieuwe werelden reken ik mensen er ook zeker niet opaf als ze daar gespeelt hebben, op deze wereld wil ik echter niks met ze te maken hebben.

Laat wel even duidelijk zijn dat dit geen kwestie is van wel/niet vriendelijk zijn, ik geloof namelijk meteen dat friggin vriendelijke spelers zijn. In golden awards oordeel ik alleen niet op vriendelijkheid, dan zou het een groot billenlik topic worden.
 

DeletedUser

Guest
Werelden kan ik goed gescheiden houden, meerdere spelers op een account niet. Ik snap zelf ook dondersgoed dat niet heel team friggin over dezelfde kam te scheren valt. Op nieuwe werelden reken ik mensen er ook zeker niet opaf als ze daar gespeelt hebben, op deze wereld wil ik echter niks met ze te maken hebben.

Laat wel even duidelijk zijn dat dit geen kwestie is van wel/niet vriendelijk zijn, ik geloof namelijk meteen dat friggin vriendelijke spelers zijn. In golden awards oordeel ik alleen niet op vriendelijkheid, dan zou het een groot billenlik topic worden.

Dan zou ik natuurlijk op alle plekken staan :eek:
 
Bovenaan