Golden Awards

DeletedUser50613

Guest
Helaas gezien mn handtekening blijf ik op MWR ;) maar look om die oude garde hier weer terug te zien, zag dat sharduul/marly ook al speelde :D

D'oh, die handtekeningen he.. :)

Leuk accountje waar je op zit in elk geval!
En ja, heb eventjes contact gehad met Marly, weet niet of ze nog steeds speelt. :) Maar zit bij onze huidige tegenstander (of toen toch), jammer genoeg :/

En moest je je nog aan het installeren zijn op deze wereld.. kom samen met Rush en Seau tegen Fury strijden ;-)
 

DeletedUser81928

Guest
Ik zat in wao hea ;) Kijk nu ff of fury het voor nu gaat redden en zich gaat manifesteren. Geert was het toch als ik het me goed herinner?
 

DeletedUser50613

Guest
Ik zat in wao hea ;) Kijk nu ff of fury het voor nu gaat redden en zich gaat manifesteren. Geert was het toch als ik het me goed herinner?

Ja, nog steeds dezelfde :)

Had wel eens eerder iets mogen zeggen dat je in Wao zat ;)
 

DeletedUser81928

Guest
ja ik speelde niet erg actief tot men stopte dus ja ik trek nu de kar :p
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler:

De beste stam speler: TheCrazyMonky: Veel mensen kennen hem waarschijnlijk niet eens, aangezien hij eerst slechts een mb was. Echter heb ik hem naar de hoofdstam gehaald en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Draait onmenselijk veel vv's en heeft mij al veel geholpen. Topgozer.

Verder enkele mensen in Fury die veel voor de stam doen: Max, Spencer, Cona, Joren, Robin, Jeoffrey, Gilles, Guust, Jan, Mike en Wout. Overigens weet ik van Rush dat Punkerke veel vv's draait. Zal vast wel een topgozertje zijn.


Meest onderschatte speler: TheCrazyMonky: Hah, daar is hij weer. Van alle vv's die hij de afgelopen weken heeft aangenomen is Jort er enorm veel op vooruit gegaan en behoort hij tegenwoordig tot één van de betere spelers van Fury. Zelden heb ik iemand zo'n harde groei zien doormaken in zo'n korte tijd als hij. Nu moet hij nog een front krijgen waardoor hij daadwerkelijk kan laten zien dat hij iets kan. Dat zou helemaal perfect zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst: TheCrazyMonky: Hierboven al genoeg gemotiveerd, lijkt me.




Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die nog steeds in Fury zitten die er al lang zitten. Genoeg mensen die met een slecht excuus inactief zijn geworden/ gequit zijn. Gewoon ongelooflijk zielig. Mensen die er nog steeds zijn en er nog steeds vol voor gaan hebben niks anders dan mijn respect.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Qua support heb ik één van de beste stammen die er bestaat. Wanneer ik down ben zijn er genoeg mensen in de stam die me weer vrolijk en vol gemotiveerd kunnen krijgen. Met als hoogtepuntjes: TheCrazyMonky, Max, Inge, Joren, Robin en Spencer.

Ik snap niet dat je een fucking stabber als TheCrazyMonky zoveel veren in zijn reet kunt stoppen. Een speler die willens en wetens betrokken is bij één van de meest vulgaire stabs ever op het gehele platform Tribalwars. Een speler die hiervan geen enkel berouw heeft getoond en op de banken stond te juichen toen zijn moraalheer op W43 en een aantal anderen pogingen deden tot het hacken van accounts van Finity, moedwillig bans aansmeren en dergelijke. Dat dit soort spelers worden getolereerd ondanks kritiek is ook een reden dat veel spelers zijn gestopt/inactief geworden.;)

Beste speler: Gezien de overnames A Noble Cause is goed bezig
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Tuur, Martijn, krepox. En ik lees net dat punkerke hier ook speelt, op w17 altijd mee gespeeld als die dezelfde is als van w17 zou ik graag ook graag met punkerke in de stam zitten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Anne kon altijd het beste in me naar boven halen, helaas is hij gestopt. Ik heb martijn op deze wereld nog niet veel gesproken maar altijd een hele fijne gast om in de stam te hebben net als tuur al weet ik niet of tuur nog speelt.

Dankjewel Glenn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat je een fucking stabber als TheCrazyMonky zoveel veren in zijn reet kunt stoppen. Een speler die willens en wetens betrokken is bij één van de meest vulgaire stabs ever op het gehele platform Tribalwars. Een speler die hiervan geen enkel berouw heeft getoond en op de banken stond te juichen toen zijn moraalheer op W43 en een aantal anderen pogingen deden tot het hacken van accounts van Finity, moedwillig bans aansmeren en dergelijke. Dat dit soort spelers worden getolereerd ondanks kritiek is ook een reden dat veel spelers zijn gestopt/inactief geworden.;)



Dankjewel Glenn.

De afgelopen twee weken heeft Jort 200x meer voor de stam gedaan dan jij in de afgelopen 3 maanden. Enkel in het begin heb jij wat vvs gedraaid en in het begin van de crisisperiode was je nog nuttig. Daarna zat je enkel over alles en nog wat te janken en daarna haal je bullshit redenen erbij om Fury te leaven. En nu durf jij hier daadwerkelijk iemand te bekritiseren die enorm veel doet voor Fury omdat hij in het verleden een fout heeft gemaakt? Martijn, van mij hoef je niet meer terug te keren in Fury. Ga maar weg. Doei.
 

DeletedUser69389

Guest
De afgelopen twee weken heeft Jort 200x meer voor de stam gedaan dan jij in de afgelopen 3 maanden. Enkel in het begin heb jij wat vvs gedraaid en in het begin van de crisisperiode was je nog nuttig. Daarna zat je enkel over alles en nog wat te janken en daarna haal je bullshit redenen erbij om Fury te leaven. En nu durf jij hier daadwerkelijk iemand te bekritiseren die enorm veel doet voor Fury omdat hij in het verleden een fout heeft gemaakt? Martijn, van mij hoef je niet meer terug te keren in Fury. Ga maar weg. Doei.

Gemakkelijk om het op die boeg te gooien, want je weet zelf dondersgoed anders. Wanneer het kon heb ik vv gedraaid en zelfs in mijn vakantie met crap internet wanneer dit nodig was. Ik heb nagenoeg amper tot niet gejankt. Alleen destijds over dat meningsverschil tussen Sven en mij over een bepaald onderwerp en over deze discussie. Als jij dit laatste een bullshit reden vindt om te leaven tsja. De sfeer is en was niet zoals in Vitae en de spelers van de kern die er nog zijn geven zelf ook aan dat het anders is en minder leuk. Als er dan nog spelers worden aangetrokken zoals deze droevige spion en stabber dan weet ik genoeg. Vraag anders Maick eens naar deze speler, want echt deze Jort behoord tot het ergste soort spelers wat er bestaat.

Deze Jort maakt onderdeel uit van deze stab en heeft willens en wetens een half jaar gespioneerd bij ons voor deze ratten en heeft dit meermaals ontkend, totdat Maick uiteindelijk zijn masker heeft afgerukt van zijn gezicht. Zulke figuren verdienen geen nieuwe kansen. Juichen voor spelers die pogingen ondernemen tot hacken en meermaals via valse solli´s proberen een stam binnen te treden moeten geweerd worden uit stammen die zichzelf willen respecteren. Luuk als persoon vind ik je tof, maar als leider vind ik het een grote grap dat jij dit soort spelers wenst binnen te halen. En het dan nog apart vinden dat mensen die W43 hebben gespeeld minder actief zijn of stoppen.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat een dramatisch gedoe allemaal Luuk. Je doet net of Martijn hier de enige is die Vitae/Fury geleaved is. Man up.
 

DeletedUser

Guest
Gemakkelijk om het op die boeg te gooien, want je weet zelf dondersgoed anders. Wanneer het kon heb ik vv gedraaid en zelfs in mijn vakantie met crap internet wanneer dit nodig was. Ik heb nagenoeg amper tot niet gejankt. Alleen destijds over dat meningsverschil tussen Sven en mij over een bepaald onderwerp en over deze discussie. Als jij dit laatste een bullshit reden vindt om te leaven tsja. De sfeer is en was niet zoals in Vitae en de spelers van de kern die er nog zijn geven zelf ook aan dat het anders is en minder leuk. Als er dan nog spelers worden aangetrokken zoals deze droevige spion en stabber dan weet ik genoeg. Vraag anders Maick eens naar deze speler, want echt deze Jort behoord tot het ergste soort spelers wat er bestaat.

Deze Jort maakt onderdeel uit van deze stab en heeft willens en wetens een half jaar gespioneerd bij ons voor deze ratten en heeft dit meermaals ontkend, totdat Maick uiteindelijk zijn masker heeft afgerukt van zijn gezicht. Zulke figuren verdienen geen nieuwe kansen. Juichen voor spelers die pogingen ondernemen tot hacken en meermaals via valse solli´s proberen een stam binnen te treden moeten geweerd worden uit stammen die zichzelf willen respecteren. Luuk als persoon vind ik je tof, maar als leider vind ik het een grote grap dat jij dit soort spelers wenst binnen te halen. En het dan nog apart vinden dat mensen die W43 hebben gespeeld minder actief zijn of stoppen.:eek:

Ik weet al lang dat Jort hierbij betrokken was. Je moet hier nu niet gaan doen alsof je dit even voor de hele wereld onthult. Echter is er één groot verschil: jij kent Jort buiten dit verhaal niet, ik spreek Jort nu al een half jaar zo ongeveer dagelijks. Je doet hier net alsof ik van de één op de andere dag heb besloten binnen te halen. Nee, dat is zeker niet het geval. Jort is al sinds het begin van de wereld mb van TNIOF en al die tijd heeft hij alles eraan gedaan om in een betere positie terecht te komen. Daarvoor heeft hij alle kansen gegrepen die er mogelijk waren. Hij volgde Pepijn blindelings om hogerop te kunnen geraken en heeft daardoor die domme actie gedaan. Ik ken Jort 289147192783 keer beter dan jij. Ik weet waarom hij dat heeft gedaan, en ik weet dat hij het niet nog een keer doet. Ik heb Jort 92817491783 keer liever in mijn stam dan jij. Jij hebt na je meningsverschil met Sven over Jolien geen zak meer gedaan voor de stam en bent van twee accounts gerund. Je reden is bullshit. Dat kan de grootste mongool nog wel zien. Geen enkele stam op W42 wil je nog. Rot op van deze wereld.

Wat een dramatisch gedoe allemaal Luuk. Je doet net of Martijn hier de enige is die Vitae/Fury geleaved is. Man up.

Daar gaat het totaal niet om. Het gaat om het feit dat hij Jort onterecht bekritiseert terwijl hij enorm belangrijk is voor Fury. Dat is enorm bullshit, en dat laat ik niet zomaar aan me voorbij gaan.
 

DeletedUser34772

Guest
Nou dat lijkt me niet onterecht aangezien hij gewoon gespioneerd heeft. Dat jij daarnaast ook positieve punten ziet is een andere zaak.
 

DeletedUser

Guest
Nou dat lijkt me niet onterecht aangezien hij gewoon gespioneerd heeft. Dat jij daarnaast ook positieve punten ziet is een andere zaak.

Het gaat erom of er een gevaar is voor herhaling. Ik weet dat die er niet is, en dat weet ik zeker omdat Jort één van mijn beste vrienden is in dit spel. Hetzelfde geldt voor Pepijn. Voor beiden steek ik nog steeds mijn handen in het vuur. Veel te veel mensen lezen enkel het verhaaltje op het AF en trekken daaruit hun conclusies, maar de personen zelf kennen ze niet en daardoor komen (begrijpelijke) vooroordelen. Maar ik weet hoe Jort echt is, en daarom zie ik geen reden om hem uit Fury te weren.
 

DeletedUser34772

Guest
Nee tuurlijk niet ik weet enkel dat pepijn het een leuk idee vond mensen mijn stam in te smokkelen om ze dan te laten spioneren, troepen te laten weg sturen, en kortuit alles te verneuken. Vergeef me als ik dat niet positief zie.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik weet al lang dat Jort hierbij betrokken was. Je moet hier nu niet gaan doen alsof je dit even voor de hele wereld onthult. Echter is er één groot verschil: jij kent Jort buiten dit verhaal niet, ik spreek Jort nu al een half jaar zo ongeveer dagelijks. Je doet hier net alsof ik van de één op de andere dag heb besloten binnen te halen. Nee, dat is zeker niet het geval. Jort is al sinds het begin van de wereld mb van TNIOF en al die tijd heeft hij alles eraan gedaan om in een betere positie terecht te komen. Daarvoor heeft hij alle kansen gegrepen die er mogelijk waren. Hij volgde Pepijn blindelings om hogerop te kunnen geraken en heeft daardoor die domme actie gedaan. Ik ken Jort 289147192783 keer beter dan jij. Ik weet waarom hij dat heeft gedaan, en ik weet dat hij het niet nog een keer doet. Ik heb Jort 92817491783 keer liever in mijn stam dan jij. Jij hebt na je meningsverschil met Sven over Jolien geen zak meer gedaan voor de stam en bent van twee accounts gerund. Je reden is bullshit. Dat kan de grootste mongool nog wel zien. Geen enkele stam op W42 wil je nog. Rot op van deze wereld.



Daar gaat het totaal niet om. Het gaat om het feit dat hij Jort onterecht bekritiseert terwijl hij enorm belangrijk is voor Fury. Dat is enorm bullshit, en dat laat ik niet zomaar aan me voorbij gaan.

Gerund totaal niet. Ik ben begonnen op Jolien met een team en als dat team dan stopt dan ga ik niet solo de kar trekken. Ik had de rol van back-up op me genomen en daarnaast kreeg ik het ook drukker dan verwacht met de nieuwe stage. Dan ga ik geen frontaccount bemannen als mijn team er al mee gestopt is. Van runnen is ook geen sprake, want toen ik het account verliet was het nagenoeg stabiel en ready voor running.

Daarna overgegaan naar een wat minder druk account om rustig te kunnen spelen, omdat dit door veel mensen werd gevraagd echter kon ik niet de motivatie opbrengen die daarvoor noodzakelijk is. Fury is geen Vitae en zoals ik net al schreef is en was die sfeer er niet. Als er dan nog de ene retard na de andere wordt gehaald dan quit ik liever ja. Ik speel tw nog altijd voor mijn plezier en niet voor een verplichting. Geen zak voor de stam gedaan klopt totaal niet en weet je dondersgoed. Alleen is het logisch dat ik daarna minder deed, stage en verplichtingen, meer dan de maanden daarvoor. Dat ik dan geen vv kan draaien is logisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan