Golden Awards

Reactiescore
298
Ik vind het een vrij objectieve lijst, zonder vreemde nominaties. Misschien (te) veel Fury-nominaties, maar je hebt altijd een betere kijk op je eigen stam dan andere. Dus ja, voor zover je GA-lijstjes serieus kan nemen. :p
 

DeletedUser73696

Guest
DoI als beste speler, die gast maakt lijstje als die dronken is volgensmij.
 
Reactiescore
3.457
Fury: Savior of the North: Een betere buurman kan ik me niet wensen. Max heeft op ontiegelijk vv's al laten zien dat je gewoon genaaid bent als je front hebt met hem. Helaas kan hij dat op zijn eigen account maar weinig bewijzen, maar het is gewoon een feit dat hij ongelooflijk goed kan aanvallen en verdedigen. Hij steekt daarnaast ook veel tijd in de stam, wat natuurlijk ook een erg groot pluspunt is. Max in combinatie met Inge is gewoon een dream team. Ik hoop dat ze nooit uit elkaar gaan .

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Qua support heb ik één van de beste stammen die er bestaat. Wanneer ik down ben zijn er genoeg mensen in de stam die me weer vrolijk en vol gemotiveerd kunnen krijgen. Met als hoogtepuntjes: TheCrazyMonky, Max, Inge, Joren, Robin en Spencer.

Dank je wel Luuk:D
 

DeletedUser

Guest
Goed iets om over je stamgenoot te zeggen man :eek:. Maar vertel dan eens, waarom zou ik hier zo fout zitten?

Mike is jaloers :D kan het niet hebben om stof te happen van een account dat tig keer beter dan hem is :p vind het een prachtig lijstje hoor Luuk, en zo onaardig ben ik toch ook niet :( zit alleen weer aan de verkeerde kant van je :( w27 was gewoon een leukere wereld :)

GT had er idd veel beter kunnen staan, 48 dorpen verliezen op 1 dag is niet voor iedereen weggelegd:rolleyes:

Leuk lijstje trouwens Luuk!

Ahahaha please apply water to burned area.
 

DeletedUser73696

Guest
Goed iets om over je stamgenoot te zeggen man :eek:. Maar vertel dan eens, waarom zou ik hier zo fout zitten?

Dat ziet toch iedereen. DoI is het lachertje van de wereld. Dat je dit serieus moet vragen maakt je slechtste leider award wel weer goed.
 

DeletedUser50613

Guest
Mooie lijstjes!

Rush: Punkerke: De mensen op dit account horen sowieso tot de top 3 beste deffers van W42. Ook al hebben we pas één massatje op hen gedaan, ze hebben die uitermate goed gedeft en zelfs tegelijkertijd een dorp van mij afgepakt. Still mad, ik krijg mijn wraak wel.

:eek:
Bedankt voor het compliment.. maar zoals je al zei, is nog maar 1 aanvalletje geweest. Vermoed dat er in de komende dagen/weken nog wel kansen genoeg gaan komen om die strepen te verdienen of te verliezen :)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Henry, Steven, Niek, Bart-Jan, Geert, Tamara.

Zou eens een mooie verandering zijn, beginnen al een gewoonte te kweken om aan de andere kant van de grenzen te staan >.<

Mooiste profiel foto van stammen: Rush Letterlijk het enige goede aan die hele stam. Hihihihihi.

En af en toe de gratis dorpjes, ook altijd een pluspunt!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Tuur, Martijn, krepox. En ik lees net dat punkerke hier ook speelt, op w17 altijd mee gespeeld als die dezelfde is als van w17 zou ik graag ook graag met punkerke in de stam zitten.

Tom! Da's nostalgie.. als je nog niet hier speelt, wil ik wel een plaatsje zoeken ;-)

Mooie lijstjes, vermoed met al de acties die er tegenwoordig rondgaan dat er binnenkort nog wel leuke lijstjes gemaakt kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Grootste blunder: Ennio tolereren op MWR :p Maar grootste blunder was meedoen aan de massa op sons en me niet realiseren dat de aanvallen niet snachts en smorgens aan gingen komen maar gewoon eind van de dag en de avond toen ik er niet was.

Jeroen en ik waren gewoon goed aan het deffen :cool:
 

DeletedUser81928

Guest
Mooie lijstjes!



:eek:
Bedankt voor het compliment.. maar zoals je al zei, is nog maar 1 aanvalletje geweest. Vermoed dat er in de komende dagen/weken nog wel kansen genoeg gaan komen om die strepen te verdienen of te verliezen :)



Zou eens een mooie verandering zijn, beginnen al een gewoonte te kweken om aan de andere kant van de grenzen te staan >.<



En af en toe de gratis dorpjes, ook altijd een pluspunt!



Tom! Da's nostalgie.. als je nog niet hier speelt, wil ik wel een plaatsje zoeken ;-)

Mooie lijstjes, vermoed met al de acties die er tegenwoordig rondgaan dat er binnenkort nog wel leuke lijstjes gemaakt kunnen worden.

Helaas gezien mn handtekening blijf ik op MWR ;) maar look om die oude garde hier weer terug te zien, zag dat sharduul/marly ook al speelde :D
 
Bovenaan