Golden Awards

Reactiescore
3.586
Dat ben ik absoluut niet met je eens, vele werelden zijn verloren door spelers met zo een instelling. Ja er zijn situaties dat je beter geen oorlog kan voeren. Maar vaak moet je de beste optie laten liggen als speler voor het grotere geheel. Ik pak even een situatie uit '38.

Er voeren 2 stammen oorlog (partij 1) met 2 andere stammen (partij 2). Een derde partij is bevriend met partij 2. Deze partij verkoos rustig barbaren edelen en internen boven het helpen van haar bondgenoot. Het resultaat is dat de eerste partij extreme winsten kon boeken, omdat er geen gebruik werd gemaakt van het dubbelfront door partij 3. Partij 3 werd simpelweg opgerold toen de weerstand van partij 2 af nam. Even vanuit het perspectief van partij 3; keuze tussen in oorlog gaan terwijl je kwalitatief slechter bent, je accounts niet geheel op orde hebt, slechte clusters maar wel met een kwantitatief voordeel, of clusters op orde brengen, internen, klaar maken en na 4 maanden toch in oorlog gaan. Menig puntengeiler kiest optie 2, een goede speler zou actie ondernemen en het risico niet nemen dat partij 2 verslagen word voordat jouw stam de oorlog begint.

Klopt maar in onze gevallen was het telkens de juiste keuze dus niet van toepassing :p

Dit is dus een puntengeiler die je beschrijft, niet specifiek een goede speler.

Dus jij vind dat een goede speler ook al is het niet de beste optie oorlog moet voeren?
 
Reactiescore
1.015
Buiten de speler van Amen en nog een enkeling misschien lijkt het er niet echt op dat veel spelers van Seau, 'vriendjes' zijn met die van WAO. Aangezien personen zoals Jokersbrain en Magister niet echt serieus genomen worden. En zowat elke discussie hier tussen WAO en Seau. is, Seau. spelers zijn in mijn ogen toch een heel andere klasse van spelers in vergelijking met WAO. Dan heb ik het nog niet over het intellectuele, als je Jokersbrain als leider hebt.

Jij moet echt altijd over jezelf praten he :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Cyan, mental en enkele anderen waren "de topstammen" op w37.
Een stam "top" noemen is relatief, ik baseer me op de vele tegenslagen waarbij menig "top-stammen" de handdoek in de ring gegooid hebben. En dat een groep van middelmatige, "skilloze noobs" (met enkele goede spelers) het konden winnen van "het grote cyan" en "het grote story"


Het is niet dat ik een account heb neergezet dat lange tijd top 10 stond en dat ik de meeste dorpen van cyan/story/divine/legend heb gepakt op cabbie na. Als jou stam dat laat gebeuren zonder enige echte pogingen tot een weder aanval, op enkele stabs na, dan mag ik prima arrogant daar over doen. Lange tijd heb jij niets gedaanen niet eens een aanval gedaan, maar toch trek je daar je bek open over anderen die daar wel presteren.

Maar zoals altijd, een W37 discussie heeft geen zin, en daar draait het hier dus op uit.


Je vergeet het punt dat ik zeg dat je niks moet hebben gepresteerd op een wereld om een ego te hebben. Ik bedoel, welke spelers hebben zich hier al bewezen buiten team pathos (zonder mij) en Boris?
 

DeletedUser73696

Guest
Je vergeet het punt dat ik zeg dat je niks moet hebben gepresteerd op een wereld om een ego te hebben. Ik bedoel, welke spelers hebben zich hier al bewezen buiten team pathos (zonder mij) en Boris?

Je kijkt nu alleen naar de verdedigende spelers, misschien een aantal aanvallende spelers ook haha.

M.
 

DeletedUser75812

Guest
Jannes, denk nu eens even heel goed na over wat je hier zegt.
|WAO| voert niks noemenswaardigs uit, op dat ene massatje op WIND 10 jaar geleden na dan.
WAO kun je onmogelijk tot beste stam benoemen want er is NIKS waarop we dit kunnen beoordelen. Of is farmen en internen zo'n belangrijke skill dat we je op basis daarvan als topstam kunnen beoordelen?

Seau. En vitae kunnen we daarentegen beoordelen, die voeren al een lange tijd oorlog tegen grotere stammen met enig kwaliteit.
Zelfs vestri kunnen we al beter beoordelen, zij voeren oorlog tegen zowel vitae als seau.

Is dit nou iets positiefs over vestri??:D

Ach mensen klagen hier allemaal wat over elkaar ik kan er wel om lachen. Iedereen doet het op zn eigen manier en hopelijk voor de lol toch?? Ik zie mensen hier elkaar alleen maar zwart maken , best grapppig toch eigenlijk:D Iedereen heel blij melden dat zn eigen stam genoten de beste zijn en zn stam gaat winnen.

Er zijn denk ik vast wel wat meer spelers toch die er wat van kunnen op deze wereld anders hadden ze er al wel uit gelegen. Ik denk dat er heel wat goede leden in zowel vitae , WAo, Seau, Rush en vestri zitten alleen dat het voor heel veel mensen moeilijk is om daar eerlijk over te zijn, Als ik Ichronic zie groeien en KaleKat denk ik toch dat deze er wel degelijk wat van kunnen en dat er zo nog veel meer zijn alleen ja er is er 1 de beste aan het einde van de Rit en dat zijn wij:D

Ik ga me weer vermaken met het lezen van reacties !! have fun en succes allemaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76275

Guest
Je zegt dat je je voordoet als de mega noob van Vestri op dit moment. Kan je er dus wel vanuit gaan dat je jezelf wel beter of goed vindt. Newsflash: Iedereen in Vestri is ook effectief noob. :D Buiten Patatspeciaal, die hebben gewoon pech met hun ligging en hebben zelf een druk account dus kunnen moeilijk al die accounts ook nog es uit de brand helpen. Ik herhaal het nog eens, moest jij ook maar iets kunnen of echt geen mega noob zijn, stond Vestri nu niet zo negatief.

Nee hoor, zo denk ik niet over mezelf. Ben nog nooit in de top25 van de wereld geëindigd, en daar schaam ik me niet voor want bij mij draait het spelletje om de fun en de, in tegenstelling tot dit, leuke contacten. Tevens zal ik nu uberhaubt niet kunnen presteren zoals toen gezien ik nu geen school maar een full-time baan hebt die soms wel uitloopt tot 70uur per week in dit jaargetijden en in pieken nog meer, het leven van een agrarisch loonwerker. Daarnaast heb ik een gezin dus zit ik niet al mijn tijd achter tribal wars te verdoen wanneer ik thuis ben. Op normale werkdagen met de mobiel en savonds even wat tijd kan ik al met al uurtje effectief spelen iedere dag. En zoals ik al zei behoorde ik nooit tot de echte top, maar ik kon/kan wel goed mee komen. Alhoewel vorig jaar de come back naar 3 jaar er uit te zijn geweest wel vies tegen viel, was toch niet echt gewend aan dat extreme premium punten gebruik.

Eerste 2 accounts zijn gewoon weggespeeld, je moet daar geen onzinnige redenen voor vinden zoals niet actief en te laat vv en zo verder. Dat is jullie eigen schuld hoofdzakelijk.

weer een half verhaal. lol.

Daarnaast heeft Vestri al 554 dorpen verloren sinds de oprichting ervan een maand geleden. Dus die -100 dorpen zal wel iets hoger (of lager, het is maar te zien hoe je het bekijkt) liggen.

inderdaad. 310 ongeveer als ik goed gesteld heb, kijk even aan wie die verloren zijn. En het zegt niets over de stam maar meeer over een aantal spelers van de stam, zeker niet als ik even de oorlogsstatistieken tegen Vitae er bij pak.

Als je trouwens een nieuw AF-account aanmaakt, ben ik wel benieuwd naar de reden. De meeste zijn ofwel serieus ingemaakt op een wereld ofwel hebben ze het zo bont gemaakt dat ze een nieuw AF-account aanmaken.

als je 1 van mijn eerste posts op dit forum gelezen hebt dan weet je dat ik uberhaubt nooit zo van de forums ben geweest, en daar zal ik dan ook weer op terug vallen want heb het nu 3 kansen gegeven en heb er alweer genoeg van. Erger nog, je wordt afgebrand als je simpel een vragenlijstje invult die je mening vraagt vanaf je eigen point of view. Wat op zich al vreemd is, want hoe kan iemand nou voor jou beoordelen hou jij dingen waargenomen en/of ervaren hebt, zeker als het meerdere werelden betreft.

Maar om het voor mij even af te sluiten, dit is mijn laatste forum post hier. Probeerde meerdere malen een gewoon gesprek te voeren maar blijkbaar zijn mensen snel op hun teentjes getrapt en gunnen ze geen complimenten aan bepaalde personen/groepen.

Succes allemaal heren, en veel plezier nog op dit forum met veel gezellige en sociaal ingestelde mensen.
 

DeletedUser44415

Guest
Ja wauw, tegen zo een sterke incognito poster als jij val ik echt wel door de mand hoor.. 'BAM!' :eek: Ik ben in shock dat jij niet in WAO zit, eerlijk waar. 100 dorpen in de min ja, zal zo eens kijken hoeveel juist.

Frank Underwood is de naam hé, die aanbieding is nog altijd van toepassing.

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 333
Kant 2: 25
Verschil: 308

Pfff 308, dat is wel een heel grote BAM zeg.

Ho boy, hoe gaat het nog op vayne?
 

DeletedUser44415

Guest
Hij zit weer op FU trage...

Weet ik, was een sarcastische vraag.

Wel jammer voor hem om niet in de fantastische team te kunnen zitten. De gewone vraag: de krepox is zo geweldig, waarom niet in dit team?

Bjarne, jeremy en jordi zijn op dit wereld strategisch wat de beste spelers op deze wereld is, toch werd er aangegeven geweest krepox bij hun ging komen maar toch... ben ik nou de enige die zich vragen stelt erover?
 

DeletedUser3435

Guest
Ofwel ben jij verbaal even sterk als Jokersbrain ofwel heb jij verschrikkelijk veel gezopen. :D Voor de duidelijkheid, ik kwam normaal op Vayne maar kwamen wat privé zaken tussen en heb ik uiteindelijk besloten dat ik op het vlak van activiteit geen toegevoegde waarde was daar en hebben ze iemand anders gevonden. Jammer, maar goed, komt nog wel eens een wereld dat ik kan samenspelen met hun.
 
Reactiescore
3.586
Ofwel ben jij verbaal even sterk als Jokersbrain ofwel heb jij verschrikkelijk veel gezopen. :D Voor de duidelijkheid, ik kwam normaal op Vayne maar kwamen wat privé zaken tussen en heb ik uiteindelijk besloten dat ik op het vlak van activiteit geen toegevoegde waarde was daar en hebben ze iemand anders gevonden. Jammer, maar goed, komt nog wel eens een wereld dat ik kan samenspelen met hun.

Krepox geeft je een complimentje Spamoholic :D
 

DeletedUser3435

Guest
Krijg er de laatste tijd heel veel van hem. Hij vind me uniek en nu gaat hij mijn zinsbouw beter dan de zijne noemen... die heeft de IS ontmoet zeker?
Laten we eerst beginnen met werkwoorden te vervoegen en de juiste lidwoorden te gebruiken.. Dan kunnen we praten over zinsbouw en uiteindelijk van die gevoelige onderwerpen aanhalen zoals IS hé jongen. :D
 

DeletedUser44415

Guest
Laten we eerst beginnen met werkwoorden te vervoegen en de juiste lidwoorden te gebruiken.. Dan kunnen we praten over zinsbouw en uiteindelijk van die gevoelige onderwerpen aanhalen zoals IS hé jongen. :D

Inderdaad, ik ga nog een paar jaar wachten totdat je volgroeit bent jochie.
 
Bovenaan