Golden Awards

Reactiescore
86
Verlicht mij eens, want ik heb daar echt nog nooit over gehoord. Over die 'afspraak' dan.\

[donderdag 22 januari 2015 18:06] Wouter: jij denkt dat iedereen naar je 'we spelen zonder vv's' regel luisterd?
[donderdag 22 januari 2015 18:06] Melle, .MolotoV: juh
dat denk ik

Niet op de spelfout(en) letten:X. Voor meer info over de afspraak -> Melle.
 
Reactiescore
980
Oh jawel hoor, deze stam bezit veel meer kwaliteit dan Stop. In de korte tijd dat ik daar gespeeld heb heb ik toch wel gemerkt dat de spelers van Stop daar niet echt van een degelijk formaat waren waar Siemen normaal mee zou willen spelen. Wat dat betreft hebben siemen en melle wel een redelijke groep spelers bij elkaar gebracht voor deze premade, en zou deze stam het jullie moeilijker maken dan Stop imo.

Je noemt nu al een hele rits van spelers die in Stop zaten, hoe actief ze vervolgens waren is nu niet direct heel relevant gezien dat buiten kwaliteit staat.



I
k denk dat een grote rol hierin heeft gespeeld dat de motivatie bij enkelen een stuk minder is dan 'zou moeten'. En tbh hebben wij niet de activiteit vooralsnog kunnen opbrengen (deels motivatie, deels tijd, deels gebrekken aan edels) om echt goed te gaan zitten voor een aanval... Als account met het grootste front voor lange tijd (secuela niet meegerekend ivm het spelersloos zijn) met noblesse toch wel een vrij belangrijke factor als je naar het slopen zou kijken, nietwaar?

Ik ga niet zeggen en probeer niet te insinueren dat wij daarmee Noblesse snel zouden breken, maar dan hadden we het jullie toch een stukje moeilijker kunnen maken, en het verandert toch net het perspectief waarin je die 'wekenlang attacken' zelf plaatst.

Hoe precies veranderd dat het perspectief? Jullie maken het wat lastiger, noblesse houdt alsnog weken vol.. Het is uiteraard ook wel erg makkelijk om elke keer als niet alles perfect loopt te wijzen naar activiteit en motivatie, want als ik het elke keer moet geloven heeft grotendeels van jullie nooit de motivatie of activiteit.


Groot deel dezelfde spelers? Het team van Jop vorige classic is pas veel later erbij gekomen samen met het team van Laurens, waarbij Laurens ontzettend kort in Stop gespeeld heeft dankzij de ban, en Jop eigenlijk niet actief was omdat Mitch daar het account beheerde als ik het goed heb. Ik heb ook maar 2/3 weken gespeeld in Stop. Joshua die daar op fakdolan zat is er officieel ook bij, maar de hele classic nu al inactief. Siemen en Melle zijn de enigen die je echt kan noemen als degene die je mee zou kunnen tellen van het echte Stop dat hier ook speelt.

En volgende classic kan ik 3 kwart van de 7-1 spelers niet meetellen als 7-1 spelers omdat ze niet actief waren? :D Zoals ik hierboven al heb neergezet, het is erg makkelijk om constant met activiteit en motivatie af te komen.


Maar als hier ieder account volledig actief was geweest - en dat was zo met een lekkere tegenstander als jullie zouden zijn - dan was dit echt wel een grote verbetering geweest ten opzichte van Stop, ik zeg het gewoon nog een keer, ik weet het wel zeker.

En ik betwijfel het, al ligt dat uiteraard ook maar net aan welke accounts tegen elkaar aan komen te liggen.

En dat het qua collectief niet in de buurt zou komen, tsja, wat wil je? Jullie zijn voor een groot deel al werelden lang bij elkaar. Ik ken de helft net sinds deze wereld pas om maar een voorbeeld te noemen. Denk dat je dat überhaupt niet moet vergelijken.

Oh en waarom niet? Ik zie nergens staan dat nieuwe stammen niet perfect vanaf het begin kunnen samenwerken. Zijn genoeg stammen die het tegendeel bewijzen.

Maar hé, Stop een hechtere stam als 7-1, terwijl in Stop Melle vele malen actiever was en altijd klaar stond voor zijn leden. Zou hij dan toch nog wat goed kunnen doen in jullie ogen? Of zal dat weer niks te maken hebben met Melle zeker?

Nee hoor, ik vraag me enkel af wat er is veranderd. Jij niet? Ene wereld prima stamspeler en nu, tja. Vul zelf maar in wat je er van vind. Als "leider" moet je toch op de hoogte van alle gebeurtenissen zijn niet.
 

DeletedUser72071

Guest
De beste stam speler: DefinitionOfUnstoppable
Zonder twijfel de beste stamspeler deze classic. Destijds in onze NAP waarbij we er een gedeeld forum was, de enige die overal zonder kritiek ''JA'' op zei. Clears, defence en noem maar op. Nu tegen 7-1=6 ook standaard diegene die altijd clears stuurt.

Meest onderschatte speler: FarmerFred & DefinitionOfUnstoppable
Farmerfred een heel bescheiden team. Staat echter wel gewoon rang 1. Erg knap hoor jongens en de ene dame!
DefinitionOfUnstoppable als echte stamspeler en geaccepteerd persoon binnen de hele groep. Echter heb ik niet het gevoel dat daar alle waardering naar uit gaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmerfred, Zaagmachine, Il Vigilante, DefinitionOfUpstoppable en Blaze of Glory als nog steeds buurman.
Bij alle andere 4 al genoeg uitleg gegeven hierboven

Gewoon awardgeilers 1e klasse hier (sun)

Maar thx
 

DeletedUser71618

Guest
[donderdag 22 januari 2015 18:06] Wouter: jij denkt dat iedereen naar je 'we spelen zonder vv's' regel luisterd?
[donderdag 22 januari 2015 18:06] Melle, .MolotoV: juh
dat denk ik

Niet op de spelfout(en) letten:X. Voor meer info over de afspraak -> Melle.

Seriously, 22 januari? Vanaf dat moment deed dat er niet eens meer toe, en ik kan me eigenlijk niet zo snel een VV'tje buiten de stam na dat moment herinneren to be honest. De enige keer dat Vigilante een VV buiten de stam deed was destijds door Jurriën en Laurens op een klein accountje, namelijk 666Sacerfice, en zoals te zien valt is het laatste dorpje daar begin januari verloren gegaan.

Dit is dan niet per se relevant wat betreft het feit dat die 'regel' er zou zijn geweest, maar wel om te wijzen richting het bericht dat je plaatst dat 'Vigilante zich daar niet aan gehouden zou hebben'.

Je noemt nu al een hele rits van spelers die in Stop zaten, hoe actief ze vervolgens waren is nu niet direct heel relevant gezien dat buiten kwaliteit staat.

Laat ik je even terugverwijzen naar wat je zei:
"Oh, en zo extreem veel anders was er tevens niet tussen Stop en 7-1."

Ik geef enkel mijn mening dat er wél veel anders is, gezien de meeste namen die ik genoemd heb amper aan Stop gelinkt zouden kunnen worden gezien de inbreng destijds van deze namen in Stop. En daarom denk ik dat er wél extreem veel anders is tussen Stop en 7-1.

Hoe precies veranderd dat het perspectief? Jullie maken het wat lastiger, noblesse houdt alsnog weken vol.. Het is uiteraard ook wel erg makkelijk om elke keer als niet alles perfect loopt te wijzen naar activiteit en motivatie, want als ik het elke keer moet geloven heeft grotendeels van jullie nooit de motivatie of activiteit.
Het verandert het perspectief erin dat er nooit echt vol met edels getracht is Noblesse te slopen; er zijn een paar speldenprikjes geweest op een paar dorpen. Standhouden terwijl je amper edels op je dak krijgt, dát moet het perspectief veranderen ten opzichte van standhouden onder constante druk.


En volgende classic kan ik 3 kwart van de 7-1 spelers niet meetellen als 7-1 spelers omdat ze niet actief waren? :D Zoals ik hierboven al heb neergezet, het is erg makkelijk om constant met activiteit en motivatie af te komen.
Je wil gewoon niet zien wat ik bedoel merk ik al. Je vergeet de context waarin ik het zeg, je gaat puur op de kleine feitjes door. Het gaat erom dat de vorige classic de Stop-spelers over het algemeen helemaal niet zo gelijk waren als de spelers die er nu rondlopen, en wel vanaf de start tot het einde, om de acties van Stop te vergelijken met wat 7-1=6 nu zou kunnen. Daar waren helemaal niet zoveel spelers die in Stop zaten, die er nu weer zijn. Dát is waar het mij om gaat.

Het punt dat gemaakt werd was dat met de kwaliteit die er nu is, er niet zoals bij vorige classics met de gehele wereld tegen 'jullie' gevochten zou hoeven worden. Jij vergelijkt wat er nu rondloopt met dat wat er de vorige classic rondliep, echter heeft dat wat er nu rondloopt voor een groot deel niet bijgedragen aan wat er de vorige classic gebeurde en zou het om die reden nu niet vergelijkbaar zijn.

En ik betwijfel het, al ligt dat uiteraard ook maar net aan welke accounts tegen elkaar aan komen te liggen.

Oh en waarom niet? Ik zie nergens staan dat nieuwe stammen niet perfect vanaf het begin kunnen samenwerken. Zijn genoeg stammen die het tegendeel bewijzen.

Een verbetering ten opzichte van Stops algemene kwaliteit ligt niet aan welke accounts nou tegen wie liggen, daar had mijn argument niks mee te maken.

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het als collectief zijnde minder is dan het collectief van jullie. En ik heb dat inderdaad net wat verkeerd verwoord, het lijkt nu net alsof het logisch is dat er daardoor minder goed samengewerkt wordt of er een mindere sfeer is. Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Mijn fout, verkeerd verwoord en misschien te snel door je post gelezen wat dat stukje betreft.

Nee hoor, ik vraag me enkel af wat er is veranderd. Jij niet? Ene wereld prima stamspeler en nu, tja. Vul zelf maar in wat je er van vind. Als "leider" moet je toch op de hoogte van alle gebeurtenissen zijn niet.

Dan ben ik blij dat ook jij hierin een positief punt kan zien van Melle. Ondanks dat hij zich deze classic wat van een andere kant laat zien weet ik nog steeds hoe belangrijk hij kan zijn voor een team. Maar dan moet hij er wel voor gaan. En die uitlatingen zo nu en dan eens achterwege laten, waarmee Nathan en (heel misschien / in mindere mate?) Robin vast naar jullie gekomen zijn :p
 
Reactiescore
86
Seriously, 22 januari? Vanaf dat moment deed dat er niet eens meer toe, en ik kan me eigenlijk niet zo snel een VV'tje buiten de stam na dat moment herinneren to be honest. De enige keer dat Vigilante een VV buiten de stam deed was destijds door Jurriën en Laurens op een klein accountje, namelijk 666Sacerfice, en zoals te zien valt is het laatste dorpje daar begin januari verloren gegaan.

Dit is dan niet per se relevant wat betreft het feit dat die 'regel' er zou zijn geweest, maar wel om te wijzen richting het bericht dat je plaatst dat 'Vigilante zich daar niet aan gehouden zou hebben'.

Hoezo zou het er toen niet meer toedoen? Die regel stond nog en de wereld was ook nog niet gespeeld (Salty, iMmen e.d. waren er nog).

De VV waar ik op doelde was die van Blaze. Jur wilde die vv erg graag hebben maar jij hield dit tegen vanwege die regel. Een poosje later (toen jullie denk ik besefte wat de gevolgen konden zijn) was je echter toch om en wilde jullie die vv toch wel hebben. Dat jullie hem uiteindelijk niet hebben gekregen doet er niets aan af dat jullie hem wel wilde, jullie wilde dus bewust die regel overtreden en probeerde dat ook.
 

DeletedUser10875

Guest
Het verandert het perspectief erin dat er nooit echt vol met edels getracht is Noblesse te slopen; er zijn een paar speldenprikjes geweest op een paar dorpen. Standhouden terwijl je amper edels op je dak krijgt, dát moet het perspectief veranderen ten opzichte van standhouden onder constante druk.

Omdat je liever easy targets edelt?
 

DeletedUser74110

Guest
Ik heb geen zin om te quoten, maar dat er door Siemen beweerd wordt dat 7-1 Seven heeft gebroken is wel echt nonsens. Seven is gevallen, omdat de stam vrijwel kort na zijn oprichting al zeer veel inactiviteit kende. Sommige spelers waren dat zat en besloten te stoppen, waardoor de stam definitief viel.

Als er één speler is die heeft bijgedragen aan het vallen van Seven is het Noblesse geweest, lijkt mij niet dat dit toegelicht hoeft te worden, maar toch doe ik het.

Kapsel en L0rs hebben zeker meer dan een maand direct front gehad met Noblesse (In de tijd dat er wellicht nog wat van Seven verwacht werd) en hebben in die periode enkel terrein verloren ten opzichte van deze speler.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Ik heb geen zin om te quoten, maar dat er door Siemen beweerd wordt dat 7-1 Seven heeft gebroken is wel echt nonsens. Seven is gevallen, omdat de stam vrijwel kort na zijn oprichting al zeer veel inactiviteit kende. Sommige spelers waren dat zat en besloten te stoppen, waardoor de stam definitief viel.

Als er één speler is die heeft bijgedragen aan het vallen van Seven is het Noblesse geweest, lijkt mij niet dat dit toegelicht hoeft te worden, maar toch doe ik het.

Kapsel en L0rs hebben zeker meer dan een maand direct front gehad met Noblesse (In de tijd dat er wellicht nog wat van Seven verwacht werd) en hebben in die periode enkel terrein verloren ten opzichte van deze speler.
Ga je dan ontkennen dat wij Justus (die nog deffte), Salty (die nog deffte) en Henk (die nog deffte) niet hebben gebroken? En dan reken ik blaze er nog niet bij omdat die niet volledig gebroken is.
 

DeletedUser74110

Guest
Ga je dan ontkennen dat wij Justus (die nog deffte), Salty (die nog deffte) en Henk (die nog deffte) niet hebben gebroken? En dan reken ik blaze er nog niet bij omdat die niet volledig gebroken is.

Daar weet ik het fijne niet van. Ik was gestopt op Salty bij de kerststops. Op dat moment was er al veel mis in Seven, waardoor ook ADrunkenScrub op delete ging. Daarna kon je Seven niet echt meer als een stam zien en ik denk dat alle gebeurtenissen die je noemt daarna zijn gebeurd.
 
Reactiescore
86
Ga je dan ontkennen dat wij Justus (die nog deffte), Salty (die nog deffte) en Henk (die nog deffte) niet hebben gebroken? En dan reken ik blaze er nog niet bij omdat die niet volledig gebroken is.

Daniel en de andere co (ff naam kwijt) waren al gestopt voor de aanvallen op Justus begonnen, Jessey zat daar toen solo, die heeft vrijwel niks gedaan en uiteindelijk heb ik na een aantal dagen de vv gekregen. Salty defte inderdaad nog maar niet actief, weet je ook wel.
 

DeletedUser72420

Guest
Daniel en de andere co (ff naam kwijt) waren al gestopt voor de aanvallen op Justus begonnen, Jessey zat daar toen solo, die heeft vrijwel niks gedaan en uiteindelijk heb ik na een aantal dagen de vv gekregen. Salty defte inderdaad nog maar niet actief, weet je ook wel.

Het valt me wel op dat je op deze wereld nooit iemand ge'owned hebt, het is altijd dat er niemand meer op speelt of dat ze geen zin meer hebben ofzo.
 
Reactiescore
86
Het valt me wel op dat je op deze wereld nooit iemand ge'owned hebt, het is altijd dat er niemand meer op speelt of dat ze geen zin meer hebben ofzo.

Wat heb ik daar mee te maken? Het ging om Seven. Overigens ontken ik niet dat die accounts zijn weggespeeld, plaats er simpelweg een kanttekening bij. Net zoals het ook geen prestatie was Sule op te edelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72420

Guest
Wat heb ik daar mee te maken? Het ging om Seven. Overigens ontken ik niet dat die accounts zijn weggespeeld, plaats er simpelweg een kanttekening bij. Net zoals het ook geen prestatie was Sule op te edelen.
Die had corne op delete gezet:p, de eerste massa hadden jullie hoeveel dorpen binnen? 1,2?
 
Bovenaan