Golden Awards

DeletedUser39679

Guest
Aangezien ik naar mijn weten nog geen lijstje gepost heb, wilde ik dit topic weer is kleur geven.
Ik zal proberen het zo objectief mogelijk te houden. Dit zal moeilijk zijn met alle vooroordelen en voorkennis die ik heb.
Verder probeer ik daarom ook alle antwoorden te basseren op deze classic.

Beste speler: Il Vigilante & Zaagmachine
Denk dat deze 2 teams het meest compleet zijn.
Il Vigilante met de activiteit van Vanquisher, het overzicht en karakter van Zaeres en de skills met Dragoncrusher.
Zaagmachine met Dorine de deffster, Wouter de ''alleskunner'' en Mats en Joachim. Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 eigenlijk niet ken.

Beste stam: 7-1=6
Het is de beste stam deze classic. Maar ik moet wel eraan toevoegen, er is ook totaal geen concurrentie.


De beste stam speler: DefinitionOfUnstoppable
Zonder twijfel de beste stamspeler deze classic. Destijds in onze NAP waarbij we er een gedeeld forum was, de enige die overal zonder kritiek ''JA'' op zei. Clears, defence en noem maar op. Nu tegen 7-1=6 ook standaard diegene die altijd clears stuurt.

Het grootste ego: Secuala
Ik vind dat Secuala deze classic over het algemeen een grote mond had. Ze wilde die edelrichting, ze wilden dat, er moest dit ...
En bij de eerste en de beste tegenstander was het afgelopen met Secuala.

Beste leider: Zaeres
Geen idee of hij echt een leider is deze classic. Maar Zaeres vond ik altijd nog politiek correct overkomen, had de rust hiervoor en de achterban.

Slechtste leider: Melle
Tijden inactief geweest, kwam dan opzetten met een iets te grote mond zonder dergelijke argumentatie. Gruwelijk aan gestoord.
Verder totaal geen stamspeler. Heeft de stempel van zijn stamleden dat hij ''kritisch'' is met al zijn gemompel en tegenspraak, ik vind het eerder ''retarded''. Ik had ook niet het gevoel dat de achterban tevreden was over Melle.

Meest overschatte stam: 7-1=6
Ik denk dat het bij een beetje concurrentie niet heel moeilijk was spelers te breken.
Verder mis ik een beetje de chemie in die stam. Niet echt een dergelijke wisselwerking geweest.

Meest onderschatte stam: Aqua
Grote safeligging, sommige spelen met kata's (?) en nog geen stam gezien die meer stamuitnodigingen stuurt als Aqua.


Meest overschatte speler: Unfinished Businesses
Denk dat dit team overschat is. Dit komt misschien mede door de acitivteit van Siemen. Normaal een degelijke speler die meerdere tegenstanders zijn wil oplegt. Denk hierbij aan Salty en consorten. Echter maakt vaak dezelfde fouten.

Meest onderschatte speler: FarmerFred & DefinitionOfUnstoppable
Farmerfred een heel bescheiden team. Staat echter wel gewoon rang 1. Erg knap hoor jongens en de ene dame!
DefinitionOfUnstoppable als echte stamspeler en geaccepteerd persoon binnen de hele groep. Echter heb ik niet het gevoel dat daar alle waardering naar uit gaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmerfred, Zaagmachine, Il Vigilante, DefinitionOfUpstoppable en Blaze of Glory als nog steeds buurman.
Bij alle andere 4 al genoeg uitleg gegeven hierboven.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Account5, .Shagadelic FiveSome en QuadraFlux.
Laatste 2 hebben naar horen zeggen EpicWillem gestabbed. Niet geheel fair moet ik dan zeggen. Account5 heeft dezelfde uitleg als hierboven.

Mooiste spelers naam Noblesse Oblige

Mooiste stam naam: A God

Het tofste topic: Golden Awards
Normaliter ook nog topics als ''welke 10'' etc. Topspelers en Topstammen gaan meestal ook nog.

Het domste topic: Nachttopic, praattopic etc
Teveel spam en kolder

Favoriete forum poster: Howlin en Zaeres vind ik zeer capabele posters. Mikeeee3 is altijd leuk om te lezen.

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum: Melle & Paul

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Noblesse Oblige

Mooiste profiel foto van stammen: Aqua
Gezien geen één stam er enige moeite voor heeft gedaan om een fatsoenlijk plaatje te krijgen. (Top 15 dan te verstaan)

Mooiste actie van de wereld: Mastermark
Wat me het eerste omhoog schiet. Mastermark waar geen aandacht aan geschonken hoefde te worden en met de eerste de beste solo actie van hem genoeg dorpen genomen heeft van Melkor. Jammer dat hij dit niet heeft kunnen doorzetten.
 
Reactiescore
661
Denk dat ik na de classic ook nog eens een lijstje maak. Maar zeker een mooi lijstje. (ik bescheiden, no way)
 

DeletedUser71618

Guest
Thanks voor de waardering, de joey. Wel wil ik even op twee punten inhaken en tegelijk de credits die je team DoU geeft nog even extra aanstippen: daar heb je volledig gelijk. Toppers zijn het.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Account5, .Shagadelic FiveSome en QuadraFlux.
Laatste 2 hebben naar horen zeggen EpicWillem gestabbed. Niet geheel fair moet ik dan zeggen. Account5 heeft dezelfde uitleg als hierboven.

EpicWillem heeft ten eerste beide spelers zonder communicatie verlaten, om ze vervolgens wel uit te nodigen. Shagadelic is hier nooit op ingegaan. Quadraflux helaas eerst wel, echter daarna de stam verlaten en ook op aandringen van mij een PM gestuurd naar EpicWillem dat ze niet meer aan zijn kant stonden.

Beste leider: Zaeres
Geen idee of hij echt een leider is deze classic. Maar Zaeres vond ik altijd nog politiek correct overkomen, had de rust hiervoor en de achterban.

Nee, ik heb mezelf nooit naar voren willen plaatsen als 'de leider'. Echter bleef het mede dankzij de inactiviteit van de initiatiefnemers van de stam niet te vermijden om zo hier en daar eens wél zelf initiatief te nemen. En dat blijft nog steeds het geval. Had eigenlijk van te voren ook aangegeven niet een te grote rol willen spelen, zowel op een account als binnen de stam, echter is dit dus een beetje (understatement :p) misgelopen.

Denk dat ik na de classic ook nog eens een lijstje maak. Maar zeker een mooi lijstje. (ik bescheiden, no way)

Zelfs een compliment dat die 'bescheiden' is wil die niet aannemen :rolleyes2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
541
Mooiste actie van de wereld: Mastermark
Wat me het eerste omhoog schiet. Mastermark waar geen aandacht aan geschonken hoefde te worden en met de eerste de beste solo actie van hem genoeg dorpen genomen heeft van Melkor. Jammer dat hij dit niet heeft kunnen doorzetten.

genoeg dorpjes gepakt van mij, u kidding me haha?
welgeteld 6, en allemaal in de nachtbonus ;) op een na.

Kortom niet eens een actie waard te noemen.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Aangezien ik naar mijn weten nog geen lijstje gepost heb, wilde ik dit topic weer is kleur geven.
Ik zal proberen het zo objectief mogelijk te houden. Dit zal moeilijk zijn met alle vooroordelen en voorkennis die ik heb.
Verder probeer ik daarom ook alle antwoorden te basseren op deze classic.

Allereerst bedankt voor het mooie lijstje, alles duchtig onderbouwd en zeer veel aanvullingen op de gemaakte keuzes. Als ik het zo even doorlees heb je wel heel veel moeite om objectiviteit te bewaren, dus daar moet ik wel even op inpikken vind ik.

Beste stam: 7-1=6
Het is de beste stam deze classic. Maar ik moet wel eraan toevoegen, er is ook totaal geen concurrentie.
Er was zeker wel concurrentie in het begin, maar die zijn allemaal weggespeeld. Ik denk hierbij aan Seven, Mort, Wanted en de plannen om met menig spelers een eindoffensief tegen ons te vormen (Zaag, Epicwillem, Noblesse, Henk, Immen ze werden allemaal genoemd als mogelijke spelers). Maar we hebben deze stammen keurig weggespeeld en ook 3/5 van de spelers die aan dit eindoffensief zouden meespelen hebben we gebroken. Zaag heeft een nap met Melkor en valt dus zo goed als niet te breken. Jij bent dus in principe de allerlaatste die nog te breken valt en toegegeven, je bent de taaiste van allemaal (het is dus ook zeker niet te verwonderen dat net jij secuela brak). Maar stel dat we jou nog breken, dan kan en mag je gewoon niet ontkennen dat we echt iedereen gebroken hebben, en dan kan jij wel aanhalen dat de rest van we can niet speelde, maar op menig acc speelde echt niet de eerste de beste sukkel hoor.

Beste leider: Zaeres
Geen idee of hij echt een leider is deze classic. Maar Zaeres vond ik altijd nog politiek correct overkomen, had de rust hiervoor en de achterban.
Bjarne is zeker een leider, dat eerst en vooral. Hij is enkel niet de oprichter en initiatiefnemer van de stam, dat is namelijk Melle. Bjarne was, zoals je ook aanhaalt, heel politiek correct en werd nooit boos op wat dan ook. Hij heeft menig plannen gemaakt en de stam draaiende gehouden. Bjarne is een heel goede leider, daar bestaat geen twijfel over. Maar wat je in het volgende punt aanhaalt is te belachelijk voor woorden.


Slechtste leider: Melle
Tijden inactief geweest, kwam dan opzetten met een iets te grote mond zonder dergelijke argumentatie. Gruwelijk aan gestoord.
Verder totaal geen stamspeler. Heeft de stempel van zijn stamleden dat hij ''kritisch'' is met al zijn gemompel en tegenspraak, ik vind het eerder ''retarded''. Ik had ook niet het gevoel dat de achterban tevreden was over Melle.
Hierin ben je helemaal niet objectief namelijk. Melle een slechte leider noemen is te belachelijk voor woorden, en ik denk dat ik ook weet door wie jouw mening over 'de achterban was niet tevreden' gevormd is. Maar ik zal het even verhelderen, want je kan het verder ook niet weten. Melle was ten eerste de intitiatiefnemer van de stam dus zonder hem zou er zelfs nooit sprake geweest zijn. Bij de vorming van de stam heeft hij altijd toegekeken op de kwaliteit van de spelers, en mensen die ik heel degelijk vond, wou hij niet omdat hij ze niet goed genoeg vond. Maar wat er redelijk fout is gelopen is dat de stam zijn visie op hoe een stam eruit moest zien, niet altijd kon volgen. Zijn visie is namelijk: Het maakt al niet uit of je wint, maar als je wint dan moet het in complete glans zijn en mag er in principe amper een puntje van kritiek zijn. Maar al vrij vroeg zagen we mensen die er dus anders over dachten, zo waren er redelijk wat die graag een bg aangingen met menig stammen om zich veiliger te voelen. Melle ging dit inderdaad altijd dwarsbomen omdat dit helemaal niet aansloot met hoe hij erover dacht. Maar het is vaak genoeg gebeurd dat hij door zowat iedereen tegengesproken werd en er dus gewoon naps, bg's en andere foute zaken bij de vleet gebeurden. Gewoonweg omdat weinigen zijn visie deelden. Hierdoor is hij ook vrij inactief geworden in het stamgebeuren en waren er misschien wel een aantal (die niet wisten hoe het juist zat) die het moeilijker met hem hadden. Maar het is niet omdat zijn visie door de rest van de stam niet ondersteund werd dat hij een slechte leider was, het was gewoon voor hem frustrerend dat de rest dit niet wou naleven (alhoewel het zijn eigen premade was). Melle heeft al meermaals bewezen een fantastisch leider te kunnen zijn, en daar kan ik zeker wel over oordelen na 4 classics samen.


Meest overschatte stam: 7-1=6
Ik denk dat het bij een beetje concurrentie niet heel moeilijk was spelers te breken.
Verder mis ik een beetje de chemie in die stam. Niet echt een dergelijke wisselwerking geweest.
Hier sla je de plank compleet mis. Ik ben er zeker van dat als we can naast ons had gelegen het een hele grote en mooie clash was geweest. De stam is gewoon wat inactiever aan het worden de laatste tijd en zo is bv secuela gebroken denk ik. Maar dit is zeker de meest kwalitatieve stam waar ik al in heb gezeten en het is ons elke classic al gelukt om jullie het vuur aan de schenen te leggen dus ik ben heel zeker dat het met dit team nog een stap verder zou gaan. Maar goed, die clash is er dus nooit geweest. Jij oordeelt enkel over de laatste maand waarin iedereen wat inactiever werd. Daarvoor waren we gewoon oppermachtig naar elke andere stam toe.

Meest overschatte speler: Unfinished Businesses
Denk dat dit team overschat is. Dit komt misschien mede door de acitivteit van Siemen. Normaal een degelijke speler die meerdere tegenstanders zijn wil oplegt. Denk hierbij aan Salty en consorten. Echter maakt vaak dezelfde fouten.
Dat je al team aanhaalt vind ik mis, want sorry naar Lennart en Joshua, maar ik heb deze classic ongeveer solo moeten doen. Ik weet niet of je ooit solo speelde maar dat is echt niet leuk en best demotiverend. Daardoor was ik veel inactiever dan andere classics en kon ik het maar moeilijk opbrengen om veel te doen (naar het einde toe dan). Nu is het team inderdaad wel wat versterkt.

En ik denk niet dat je echt kan oordelen over dezelfde fouten of wat dan ook, aangezien ik nog weinig tot niks tegen jou heb ondernomen. Je kan dus niet echt oordelen, geeft niet, komt nog wel ;).


Dikste wannabe op het forum: Melle & Paul
Dit maakt het gewoon vrij belachelijk en dat besef je zelf wel dondersgoed, maar oke :)
 
Reactiescore
520
Sinds het nieuwe jaar heeft Siemen alles gedaan op UFB.
Ik de start, Siemen het einde :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
214
De beste stam speler: DefinitionOfUnstoppable
Zonder twijfel de beste stamspeler deze classic. Destijds in onze NAP waarbij we er een gedeeld forum was, de enige die overal zonder kritiek ''JA'' op zei. Clears, defence en noem maar op. Nu tegen 7-1=6 ook standaard diegene die altijd clears stuurt.

Meest onderschatte speler: FarmerFred & DefinitionOfUnstoppable
Farmerfred een heel bescheiden team. Staat echter wel gewoon rang 1. Erg knap hoor jongens en de ene dame!
DefinitionOfUnstoppable als echte stamspeler en geaccepteerd persoon binnen de hele groep. Echter heb ik niet het gevoel dat daar alle waardering naar uit gaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmerfred, Zaagmachine, Il Vigilante, DefinitionOfUpstoppable en Blaze of Glory als nog steeds buurman.
Bij alle andere 4 al genoeg uitleg gegeven hierboven.

Thanks voor de waardering, de joey. Wel wil ik even op twee punten inhaken en tegelijk de credits die je team DoU geeft nog even extra aanstippen: daar heb je volledig gelijk. Toppers zijn het.

vgxJYYU.jpg
 
Reactiescore
86
Er was zeker wel concurrentie in het begin, maar die zijn allemaal weggespeeld. Ik denk hierbij aan Seven, Mort, Wanted en de plannen om met menig spelers een eindoffensief tegen ons te vormen (Zaag, Epicwillem, Noblesse, Henk, Immen ze werden allemaal genoemd als mogelijke spelers

Je verdraaid de daadwerkelijke situatie een beetje. Allereerst is er nooit contact met EpicWillem geweest over een gezamenlijk eindoffensief. Daarnaast laat je het lijken alsof er 5 'grote' accounts samenwerkte om jullie gezamenlijk aan te vallen. Klopt vrij weinig van. Noblesse kwam er bijv pas 'bij' nadat EpicWillem (zo goed als) en iMmen al weg waren. Heb je dus nog maar 3 accounts voor het 'grote' eindsoffensief over waarvan er 1 met een NAP zit en dus enkel beperkt kan helpen. Moet je er ook nog rekening mee houden dat er overal en nergens allerlei hulpjes waren en dan zie je vanzelf wel in (mag ik hopen) dat de mate van concurrentie echt wel zeer beperkt is (geweest).

Hierin ben je helemaal niet objectief namelijk. Melle een slechte leider noemen is te belachelijk voor woorden, en ik denk dat ik ook weet door wie jouw mening over 'de achterban was niet tevreden' gevormd is. Maar ik zal het even verhelderen, want je kan het verder ook niet weten. Melle was ten eerste de intitiatiefnemer van de stam dus zonder hem zou er zelfs nooit sprake geweest zijn. Bij de vorming van de stam heeft hij altijd toegekeken op de kwaliteit van de spelers, en mensen die ik heel degelijk vond, wou hij niet omdat hij ze niet goed genoeg vond. Maar wat er redelijk fout is gelopen is dat de stam zijn visie op hoe een stam eruit moest zien, niet altijd kon volgen. Zijn visie is namelijk: Het maakt al niet uit of je wint, maar als je wint dan moet het in complete glans zijn en mag er in principe amper een puntje van kritiek zijn. Maar al vrij vroeg zagen we mensen die er dus anders over dachten, zo waren er redelijk wat die graag een bg aangingen met menig stammen om zich veiliger te voelen. Melle ging dit inderdaad altijd dwarsbomen omdat dit helemaal niet aansloot met hoe hij erover dacht. Maar het is vaak genoeg gebeurd dat hij door zowat iedereen tegengesproken werd en er dus gewoon naps, bg's en andere foute zaken bij de vleet gebeurden. Gewoonweg omdat weinigen zijn visie deelden. Hierdoor is hij ook vrij inactief geworden in het stamgebeuren en waren er misschien wel een aantal (die niet wisten hoe het juist zat) die het moeilijker met hem hadden. Maar het is niet omdat zijn visie door de rest van de stam niet ondersteund werd dat hij een slechte leider was, het was gewoon voor hem frustrerend dat de rest dit niet wou naleven (alhoewel het zijn eigen premade was). Melle heeft al meermaals bewezen een fantastisch leider te kunnen zijn, en daar kan ik zeker wel over oordelen na 4 classics samen.

Dus omdat Melle de stichter is kan hij geen slechte leider zijn? Overigens had ik niet het idee dat er ook maar enigszins naar hem werd geluisterd. Blijkbaar was er een afspraak over het nemen van VV's buiten de stam maar Il Vigilante (medeleider) hield zich daar (om maar een voorbeeld te noemen) niet eens aan.

Hier sla je de plank compleet mis. Ik ben er zeker van dat als we can naast ons had gelegen het een hele grote en mooie clash was geweest. De stam is gewoon wat inactiever aan het worden de laatste tijd en zo is bv secuela gebroken denk ik. Maar dit is zeker de meest kwalitatieve stam waar ik al in heb gezeten en het is ons elke classic al gelukt om jullie het vuur aan de schenen te leggen dus ik ben heel zeker dat het met dit team nog een stap verder zou gaan. Maar goed, die clash is er dus nooit geweest. Jij oordeelt enkel over de laatste maand waarin iedereen wat inactiever werd. Daarvoor waren we gewoon oppermachtig naar elke andere stam toe.

Je bedoeld door met de hele wereld vs ons te gaan?:D
 
Reactiescore
982
Allereerst bedankt voor het mooie lijstje, alles duchtig onderbouwd en zeer veel aanvullingen op de gemaakte keuzes. Als ik het zo even doorlees heb je wel heel veel moeite om objectiviteit te bewaren, dus daar moet ik wel even op inpikken vind ik.

Een mening is altijd subjectief, objectieve lijsten bestaan dan ook niet. Hier moest ik even op inpikken vind ik.


Er was zeker wel concurrentie in het begin, maar die zijn allemaal weggespeeld. Ik denk hierbij aan Seven, Mort, Wanted en de plannen om met menig spelers een eindoffensief tegen ons te vormen (Zaag, Epicwillem, Noblesse, Henk, Immen ze werden allemaal genoemd als mogelijke spelers). Maar we hebben deze stammen keurig weggespeeld en ook 3/5 van de spelers die aan dit eindoffensief zouden meespelen hebben we gebroken. Zaag heeft een nap met Melkor en valt dus zo goed als niet te breken. Jij bent dus in principe de allerlaatste die nog te breken valt en toegegeven, je bent de taaiste van allemaal (het is dus ook zeker niet te verwonderen dat net jij secuela brak). Maar stel dat we jou nog breken, dan kan en mag je gewoon niet ontkennen dat we echt iedereen gebroken hebben, en dan kan jij wel aanhalen dat de rest van we can niet speelde, maar op menig acc speelde echt niet de eerste de beste sukkel hoor.

:eek:
Er is bar weinig noemenswaardige concurrentie voor jullie geweest. Het falen van Seven kan je overigens nog het grootste deel toeschrijven aan Noblesse. Jullie braken de restjes nog wat af. Mort heeft amper wat tegen jullie gedaan. Wanted... Want UmotoYoshi was zo noemenswaardig. Half tw rondvragen om een co en de instellingen niet snappen. Immen zat solo in een stam, EpicWillem zat solo in een stam, Noblesse zit solo in een stam.

Noem 1 noemenswaardige stam die jullie verslagen hebben... In de meeste gevallen was het niks meer dan een dag tot een week wat clears blijven gooien op een speler en hij was gebroken. De meest noemenswaardige zover mogelijk zaten zelfs nog vrijwel solo te spelen, dat uiteraard precies typerend is voor deze wereld. Gebrek aan een goeie stam, dus dan maar solo...

Bjarne was, zoals je ook aanhaalt, heel politiek correct en werd nooit boos op wat dan ook.

In tegenstelling tot de initiatiefnemer bedoel je.


Hierin ben je helemaal niet objectief namelijk. Melle een slechte leider noemen is te belachelijk voor woorden, en ik denk dat ik ook weet door wie jouw mening over 'de achterban was niet tevreden' gevormd is. Maar ik zal het even verhelderen, want je kan het verder ook niet weten. Melle was ten eerste de intitiatiefnemer van de stam dus zonder hem zou er zelfs nooit sprake geweest zijn. Bij de vorming van de stam heeft hij altijd toegekeken op de kwaliteit van de spelers, en mensen die ik heel degelijk vond, wou hij niet omdat hij ze niet goed genoeg vond. Maar wat er redelijk fout is gelopen is dat de stam zijn visie op hoe een stam eruit moest zien, niet altijd kon volgen. Zijn visie is namelijk: Het maakt al niet uit of je wint, maar als je wint dan moet het in complete glans zijn en mag er in principe amper een puntje van kritiek zijn. Maar al vrij vroeg zagen we mensen die er dus anders over dachten, zo waren er redelijk wat die graag een bg aangingen met menig stammen om zich veiliger te voelen. Melle ging dit inderdaad altijd dwarsbomen omdat dit helemaal niet aansloot met hoe hij erover dacht. Maar het is vaak genoeg gebeurd dat hij door zowat iedereen tegengesproken werd en er dus gewoon naps, bg's en andere foute zaken bij de vleet gebeurden. Gewoonweg omdat weinigen zijn visie deelden. Hierdoor is hij ook vrij inactief geworden in het stamgebeuren en waren er misschien wel een aantal (die niet wisten hoe het juist zat) die het moeilijker met hem hadden. Maar het is niet omdat zijn visie door de rest van de stam niet ondersteund werd dat hij een slechte leider was, het was gewoon voor hem frustrerend dat de rest dit niet wou naleven (alhoewel het zijn eigen premade was). Melle heeft al meermaals bewezen een fantastisch leider te kunnen zijn, en daar kan ik zeker wel over oordelen na 4 classics samen.

En waarom is Melle een slechte leider noemen te belachelijk voor woorden? Elke speler heeft principes en een visie, betekend dat je dan direct een goede leider bent? De kenmerken van een leider zijn vrijwel allemaal kenmerken die ik nu niet bepaald in Melle terugzie of heb gehoord.

Geld overigens net zo goed voor mezelf om maar "subjectief" te blijven :rolleyes:, wereld van verschil tussen Protector of the Throne en mij als leider.

Hier sla je de plank compleet mis. Ik ben er zeker van dat als we can naast ons had gelegen het een hele grote en mooie clash was geweest. De stam is gewoon wat inactiever aan het worden de laatste tijd en zo is bv secuela gebroken denk ik. Maar dit is zeker de meest kwalitatieve stam waar ik al in heb gezeten en het is ons elke classic al gelukt om jullie het vuur aan de schenen te leggen dus ik ben heel zeker dat het met dit team nog een stap verder zou gaan. Maar goed, die clash is er dus nooit geweest. Jij oordeelt enkel over de laatste maand waarin iedereen wat inactiever werd. Daarvoor waren we gewoon oppermachtig naar elke andere stam toe.

Ik ben er vrij zeker van dat we van We Can jullie volledig neer zouden halen als we actief speelde in een gelijke strijd. Oh, en zo extreem veel anders was er tevens niet tussen Stop en 7-1. Alleen al onze deelname zou betekend hebben dat de classic langer open zou zijn en beseffend dat de enige reden dat 7-1 nog niet is gevallen komt door de gezamelijke motivatie van "na een maand zijn we klaar met deze stam en classic".


Dat je al team aanhaalt vind ik mis, want sorry naar Lennart en Joshua, maar ik heb deze classic ongeveer solo moeten doen. Ik weet niet of je ooit solo speelde maar dat is echt niet leuk en best demotiverend. Daardoor was ik veel inactiever dan andere classics en kon ik het maar moeilijk opbrengen om veel te doen (naar het einde toe dan). Nu is het team inderdaad wel wat versterkt.

Erg ontroerend.

Dit maakt het gewoon vrij belachelijk en dat besef je zelf wel dondersgoed, maar oke :)

Omdat? Beseffend dat vele deze mening delen.. :D
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2248860

Guest
Je verdraaid de daadwerkelijke situatie een beetje. Allereerst is er nooit contact met EpicWillem geweest over een gezamenlijk eindoffensief. Daarnaast laat je het lijken alsof er 5 'grote' accounts samenwerkte om jullie gezamenlijk aan te vallen. Klopt vrij weinig van. Noblesse kwam er bijv pas 'bij' nadat EpicWillem (zo goed als) en iMmen al weg waren. Heb je dus nog maar 3 accounts voor het 'grote' eindsoffensief over waarvan er 1 met een NAP zit en dus enkel beperkt kan helpen. Moet je er ook nog rekening mee houden dat er overal en nergens allerlei hulpjes waren en dan zie je vanzelf wel in (mag ik hopen) dat de mate van concurrentie echt wel zeer beperkt is (geweest).

Ik sprak dan ook voer plannen ;) er is inderdaad niets echt tot uitvoering gekomen.

Dus omdat Melle de stichter is kan hij geen slechte leider zijn? Overigens had ik niet het idee dat er ook maar enigszins naar hem werd geluisterd. Blijkbaar was er een afspraak over het nemen van VV's buiten de stam maar Il Vigilante (medeleider) hield zich daar (om maar een voorbeeld te noemen) niet eens aan.
Ik heb niet gezegd dat hij een goed leider was omdat hij de stam heeft opgericht. Ik zeg enkel dat er zonder hem niet eens een stam was. En wat je daarna aanhaalt is net wat mijn stelling kracht bij zet, er werd amper naar hem geluisterd en weinigen deelden inderdaad zijn visie.

Je bedoeld door met de hele wereld vs ons te gaan?:D
Nee.

Een mening is altijd objectief, subjectieve lijsten bestaan dan ook niet. Hier moest ik even op inpikken vind ik.
Je bedoelt dat een mening altijd subjectief is? Klopt inderdaad, maar ik doel erop dat als je de vraag krijgt: 'Wie is de beste leider' je daar wel objectief op kan antwoorden en niet emoties laten meespelen.

:eek:
Er is bar weinig noemenswaardige concurrentie voor jullie geweest. Het falen van Seven kan je overigens nog het grootste deel toeschrijven aan Noblesse. Jullie braken de restjes nog wat af. Mort heeft amper wat tegen jullie gedaan. Wanted... Want UmotoYoshi was zo noemenswaardig. Half tw rondvragen om een co en de instellingen niet snappen. Immen zat solo in een stam, EpicWillem zat solo in een stam, Noblesse zit solo in een stam.
Het falen van Seven kan je zeker niet enkel aan Noblesse toeschrijven. Hij was een fantastisch hulp, maar heeft lang niet zo veel aandeel als geheel 7-1=6. Zo braken wij Salty, henk, Blaze, Justus, deels kapsel. Dus wij hebben zeker een groot aandeel. Wanted is de stam van Zaag en als die de stam echt op sleeptouw had genomen heb je gewoon een waardig concurrent. En het is niet omdat ze solo in een stam zaten dat ze ook solo speelden, zo heeft immen samen met Zaag acc5 aangevallen.

In tegenstelling tot de initiatiefnemer bedoel je.
Helemaal niet?

En waarom is Melle een slechte leider noemen te belachelijk voor woorden? Elke speler heeft principes en een visie, betekend dat je dan direct een goede leider bent? De kenmerken van een leider zijn vrijwel allemaal kenmerken die ik nu niet bepaald in Melle terugzie of heb gehoord.
Welke kenmerken doel je op dan? Want Melle staat op zijn strepen, heeft een duidelijke visie en doet er alles aan om dit te bereiken.

Ik ben er vrij zeker van dat we van We Can jullie volledig neer zouden halen als we actief speelde in een gelijke strijd. Oh, en zo extreem veel anders was er tevens niet tussen Stop en 7-1. Alleen al onze deelname zou betekend hebben dat de classic langer open zou zijn en beseffend dat de enige reden dat 7-1 nog niet is gevallen komt door de gezamelijke motivatie van "na een maand zijn we klaar met deze stam en classic".
Onbeargumenteerd slaat dit kant noch wal. Er is heel veel anders tussen stop en 7-1, hoor. Dat je dat niet inziet, getuigt van een gebrekkige kennis van onze stam. Ik ben er ook van overtuigd dat 7-1 niet zou vallen tegen jullie hoor, en dat menig acc heel veel weerstand zou kunnen bieden en zelfs accs van jullie zou breken.

Erg ontroerend.
Erg relevant. :rolleyes:

Omdat? Beseffend dat vele deze mening delen.. :D
Jouw groepje gelijkstellen aan velen zou jezelf teveel eer geven. Je snapt trouwens niet wat een wannabe is volgens mij, je mag Melle een slechte forumposter vinden. Maar een wannabe is iets totaal anders en totaal niet op Melle toepasbaar.
 
Reactiescore
86
Ik sprak dan ook voer plannen ;) er is inderdaad niets echt tot uitvoering gekomen.

Waarom haal je het dan aan. Iets wat niet tot uitvoer is gekomen is (of uberhaubt ooit heeft bestaan (die spelers hebben dus nooit tegelijk los van 7-1 gestaan)) toch niet onder de noemer concurrentie te plaatsen?

Ik heb niet gezegd dat hij een goed leider was omdat hij de stam heeft opgericht. Ik zeg enkel dat er zonder hem niet eens een stam was. En wat je daarna aanhaalt is net wat mijn stelling kracht bij zet, er werd amper naar hem geluisterd en weinigen deelden inderdaad zijn visie.

Dan heeft ie ofwel als een dictator beslissingen zitten nemen ofwel had hij gewoon 0 gezag. Eitherway ben je dan geen goede leider:p.


Das anders toch de voornaamste manier waarop er de afgelopen classics door jullie druk op ons is gelegd.

Wanted is de stam van Zaag en als die de stam echt op sleeptouw had genomen heb je gewoon een waardig concurrent.

:D:eek::D:eek::D:eek:
 

DeletedUser39679

Guest
genoeg dorpjes gepakt van mij, u kidding me haha?
welgeteld 6, en allemaal in de nachtbonus ;) op een na.

Kortom niet eens een actie waard te noemen.

Excuus, niet gechecked. Erg slordig van me en was ook echt in de veronderstelling dat dit aantal veel meer was


Verder zal ik niet meer op post 1 reageren. Dit hebben Howlin en Wouter al gedaan. Beetje dubbelzinnig om er nog een keer op te reageren.

Ik sprak dan ook voer plannen ;) er is inderdaad niets echt tot uitvoering gekomen.

Dit had ik toch gezegd tegen jou en Bjarne. Ik was nergens bij betrokken. Na een aantal dagen toen Zaagmachine erachter kwam omdat ik dorpen won/verloor. Toen pas is het contact begonnen.


Ik heb niet gezegd dat hij een goed leider was omdat hij de stam heeft opgericht. Ik zeg enkel dat er zonder hem niet eens een stam was. En wat je daarna aanhaalt is net wat mijn stelling kracht bij zet, er werd amper naar hem geluisterd en weinigen deelden inderdaad zijn visie.

Bedankt voor het beamen van mijn stelling dat Melle een slecht leider is.


Je bedoelt dat een mening altijd subjectief is? Klopt inderdaad, maar ik doel erop dat als je de vraag krijgt: 'Wie is de beste leider' je daar wel objectief op kan antwoorden en niet emoties laten meespelen.

Ik durf dan toch ook te zeggen dat ik Il Vigilante een goed speler vind, alles beargumenteerd waarom. DefinitionOfUnstoppable benoemt tot een waardig stamlid en Il Vigilante ook nog is tot goed leider.

Het falen van Seven kan je zeker niet enkel aan Noblesse toeschrijven. Hij was een fantastisch hulp, maar heeft lang niet zo veel aandeel als geheel 7-1=6. Zo braken wij Salty, henk, Blaze, Justus, deels kapsel. Dus wij hebben zeker een groot aandeel. Wanted is de stam van Zaag en als die de stam echt op sleeptouw had genomen heb je gewoon een waardig concurrent. En het is niet omdat ze solo in een stam zaten dat ze ook solo speelden, zo heeft immen samen met Zaag acc5 aangevallen.

Kapsjeljd deed Secuala pas mee na 2 dagen. Want zijn clears waren wederom niet klaar.
Salty was al gaan lopen toen jullie je offensief opende met Secuala.
Henk heeft nog steeds 2 miljoen punten
Blaze heeft nog steeds 2 miljoen punten
Justus was na 2 dagen een intern. Dit is natuurlijk wel aan Il Vigilante zelf te danken. Maar groot tegenstand was het niet meer.

Maar het is ook niet zo dat je 3 tegenstanders tot een waardig concurrent kunt rekeken en op waardige tegenstand.


Welke kenmerken doel je op dan? Want Melle staat op zijn strepen, heeft een duidelijke visie en doet er alles aan om dit te bereiken.

Dat hij er alles aan doet om dit te bereiken hebben we al vaker meegemaakt. Maar dat zijn leden hem niet volgen zegt verder dan alweer genoeg op mijn vorig punt.

Onbeargumenteerd slaat dit kant noch wal. Er is heel veel anders tussen stop en 7-1, hoor. Dat je dat niet inziet, getuigt van een gebrekkige kennis van onze stam. Ik ben er ook van overtuigd dat 7-1 niet zou vallen tegen jullie hoor, en dat menig acc heel veel weerstand zou kunnen bieden en zelfs accs van jullie zou breken.

Dan ben ik benieuwd wie en wat. Want met alle respect, na wekenlang te attacken krijgen jullie Noblesse nog niet weg. Dus laat staan als wij ook met 7 accounts sterk waren geweest.


Jouw groepje gelijkstellen aan velen zou jezelf teveel eer geven. Je snapt trouwens niet wat een wannabe is volgens mij, je mag Melle een slechte forumposter vinden. Maar een wannabe is iets totaal anders en totaal niet op Melle toepasbaar.

Ik ben nog steeds van mening dat hij zich groter voordoet dan dat hij is.
 
Reactiescore
982
Klopt inderdaad, maar ik doel erop dat als je de vraag krijgt: 'Wie is de beste leider' je daar wel objectief op kan antwoorden en niet emoties laten meespelen.

Wie zegt dat die dat doet?


Het falen van Seven kan je zeker niet enkel aan Noblesse toeschrijven. Hij was een fantastisch hulp, maar heeft lang niet zo veel aandeel als geheel 7-1=6. Zo braken wij Salty, henk, Blaze, Justus, deels kapsel.

Beseffend dat al die spelers pas gebroken waren toen Seven al op de grond lag door onder andere Noblesse en verreweg 7-1. 7-1 lag in eerste instantie amper tegen Seven en pas toen de stam vrijwel een gebroken stam was kwamen jullie om de hoek kijken.

Toch leuk credits opeisen die totaal onverdiend zijn.

Dus wij hebben zeker een groot aandeel. Wanted is de stam van Zaag en als die de stam echt op sleeptouw had genomen heb je gewoon een waardig concurrent. En het is niet omdat ze solo in een stam zaten dat ze ook solo speelden, zo heeft immen samen met Zaag acc5 aangevallen.

Jullie lagen tegen 1 Wanted speler die het spel niet begreep. Hoe kan je dat in vredesnaam een waardig concurrent vinden.. Ja, want 2 spelers die samen aanvallen is uiteraard een grootse uitdaging... Kom op zeg, er is amper actie geweest deze classic en vrijwel geen enkele noemenswaardige tegenstand op Noblesse na. Waar jullie overigens over de 100 dorpen verlies tegen staan.

Helemaal niet?

Ik zal de ragebui'en van Malle dan wel gedroomd hebben. :D

Welke kenmerken doel je op dan? Want Melle staat op zijn strepen, heeft een duidelijke visie en doet er alles aan om dit te bereiken.

Overtuigen, goed kunnen luisteren, niet als een idioot gaan reageren met bijvoorbeeld... Zal maar iets zeggen. "Blabla of ik kick je". Een persoon waar mensen naar toe stappen als er iets is en die dat zo goed mogelijk oplost. Zich kan verplaatsen in anderen en begrip daarvoor kan tonen. Beslissingen zo kan brengen dat iedereen hem vertrouwd en volgt, gezien niemand zijn visie volgt faal je überhaupt al als leider. Door zich vervolgens daardoor op de achtergrond te plaatsen en af en toe boeman te spelen maak je het daarbij enkel nog maar erger.

Bijna elke speler op tw heeft wel een duidelijke visie en wil dat bereiken, dus elke speler is een goeie leider? Is toch echt een vak apart.

Onbeargumenteerd slaat dit kant noch wal. Er is heel veel anders tussen stop en 7-1, hoor. Dat je dat niet inziet, getuigt van een gebrekkige kennis van onze stam. Ik ben er ook van overtuigd dat 7-1 niet zou vallen tegen jullie hoor, en dat menig acc heel veel weerstand zou kunnen bieden en zelfs accs van jullie zou breken.

Raar dat je dit niet beargumenteert vind, volgens mij deed ik exact hetzelfde als jij door te zeggen dat jullie een goeie kans maakte tegen We Can. Want inderdaad ben ik er van overtuigt dat 7-1 geen enkele kans tegen We Can zou maken. Dat je dat niet inziet, getuigt van een gebrekkige kennis van onze stam. Ik ben er ook van overtuigt dat We Can het niet lastig zou hebben tegen 7-1, en dat menig acc van 7-1 niet veel weerstand zou kunnen bieden tegen We Can en al helemaal niet een acc van ons zou kunnen breken.


Erg relevant. :rolleyes:

Slechts een indicatie van wat ik van dat stukje onzin vond.

Jouw groepje gelijkstellen aan velen zou jezelf teveel eer geven. Je snapt trouwens niet wat een wannabe is volgens mij, je mag Melle een slechte forumposter vinden. Maar een wannabe is iets totaal anders en totaal niet op Melle toepasbaar.

Dat een ruim toepasbaar begrip is. Hij probeert een stuk beter over te doen komen dan die werkelijk is naar mijn mening en daar volgen er een hoop van mijn groepje en niet groepje dezelfde mening bij.
 
Reactiescore
661
Niet vergeten, ik heb fruit nog gebroken he.

:cool:
 
Reactiescore
982

Deleted User - 2248860

Guest
Ik kan onmogelijk op iedereen blijven reageren, aangezien jullie over veel dingen dezelfde mening delen en me daarop dus ook beargumenteren. Dus als het even kan, mijn post was naar De Joey gericht en laat me deze discussie dus ook met hem voeren.

Verder zal ik niet meer op post 1 reageren. Dit hebben Howlin en Wouter al gedaan. Beetje dubbelzinnig om er nog een keer op te reageren.
Aangezien die dus naar jou gericht is liever wel ;)

Het is toch zo? Je kan een stam toch op sleeptouw nemen en desnoods wat extra co'tjes zetten overal?

Raar dat je dit niet beargumenteert vind, volgens mij deed ik exact hetzelfde als jij door te zeggen dat jullie een goeie kans maakte tegen We Can. Want inderdaad ben ik er van overtuigt dat 7-1 geen enkele kans tegen We Can zou maken. Dat je dat niet inziet, getuigt van een gebrekkige kennis van onze stam. Ik ben er ook van overtuigt dat We Can het niet lastig zou hebben tegen 7-1, en dat menig acc van 7-1 niet veel weerstand zou kunnen bieden tegen We Can en al helemaal niet een acc van ons zou kunnen breken.
Ik beargumenteerde met het feit dat deze stam kwalitatief veel sterker was dan de vorige stammen en we dus de kwantiteit minder nodig zouden hebben.
 
Reactiescore
982
Ik beargumenteerde met het feit dat deze stam kwalitatief veel sterker was dan de vorige stammen en we dus de kwantiteit minder nodig zouden hebben.

Terwijl een groot deel dezelfde spelers er in zitten. Überhaupt zie ik Stop overigens als een hechtere stam dan 7-1. Ik denk inderdaad dat er enkelen spelers in 7-1 met vergelijkbaar beste spelers van het classic groepje niveau zitten, nochtans over het totaal gezien een stuk kwalitatief slechter is. Daarbij stel ik de kans erg klein dat 7-1 als collectief met samenwerken en sfeer ook maar een klein beetje in de buurt komt van het classic groepje. Als ik toch zaken hoor en zie voorbij komen, sta ik toch even perplex te kijken en te bedenken dat dat soort ridicuul gedrag nooit in We can, Smooi of Quest had kunnen voorkomen.
 
Bovenaan