Golden Awards!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
je kan nou wel zeggen wat je wil, maar Beun is echt wel geen goede stam hoor:p
 
Reactiescore
1.075
nee dat geef ik graag toe :D
 

DeletedUser

Guest
Denk dat ie een foutje gemaakt heeft en dat ie jou bij de beste spelers wou plaatsen zeker voor iemand op zijn 1e wereld!
Verbaast me dat ik al 2x achter elkaar niet bij het grootste ego sta:eek:
 

DeletedUser61042

Guest
Denk dat ie een foutje gemaakt heeft en dat ie jou bij de beste spelers wou plaatsen zeker voor iemand op zijn 1e wereld!
Verbaast me dat ik al 2x achter elkaar niet bij het grootste ego sta:eek:

Nu je het zegt... ik was het vergeten:rolleyes:
 

DeletedUser75133

Guest
Goed, zal ik er ook maar een maken

Beste speler: Vind ik altijd moeilijk om te zeggen, maar toch blijft mark van Firmintju een goede indruk achter laten
Beste stam: Mental, lijkt me duidelijk, staan mijlen voor en hebben laten zien dat ze stabiel zijn. Al wil ik graag mijn complimenten geven naar iedereen in mijn stam, zeer goede spelers en volhouders :)!
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Giacomo, Firmintju, BMK, SLET.. zitten leuke spelers op die veel van zich kunnen laten zien, allemaal met een front met de vijand om nog wat te doen!
De beste stam speler: Mensen die zich echt inzetten voor de stam zijn toch wel: Mark, Martijn en Alexander.. Vanuit mental weet ik het niet goed, al weet ik dat de spelers van Triador altijd erg veel hebben gedaan voor Mental
Het grootste ego: hmm, eerst was dat altijd Laurens, maar vind dat ie zich netjes gedraagt laatste tijd :p! Danny kan er ook wat van
Beste leider: Martijn en Glenn waren altijd goede leiders, helaas is dat nog duidelijker geworden bij het vertrek van Glenn.. Ook complimenten aan de leiding van Mental het moge duidelijk zijn waarom
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Story.. Helaas, in het begin erg sterk.. later bleek dat er vele opgevers in zaten
Meest onderschatte stam: Denk dat de fout niet meer gemaakt mag worden dat er een stam onderschat wordt
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Dat ben ik zelf :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen in SOLO op het moment, vestri, Glenn, mn stammies van w42.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danny (sorry jongen, maar ik heb een soort van haat ontwikkeld door het AF :p)
Mooiste speler naam: Blow me Kisses, TjikTjak en Vestri vind ik alledrie wel gaaf
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Deze
Het domste topic: alle oorlogstopics van w37.. altijd gezever
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Giacomo
Mooiste profiel foto van stammen: Mental
Mooiste actie van de wereld: Aanvallen van mental, hoewel ik het nog steeds jammer vind dat er in mijn ogen teveel gebruik werd gemaakt van kata's. En verder de actie van SOLO tot nu toe :)
 
Reactiescore
1.367
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danny (sorry jongen, maar ik heb een soort van haat ontwikkeld door het AF )

Mwah, dan vind ik je gewoon een aansteller, je mening die gevormd is op het AF zal 9/10x verkeerd zijn omdat jij van de andere kant bent.
 

DeletedUser75133

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danny (sorry jongen, maar ik heb een soort van haat ontwikkeld door het AF )

Mwah, dan vind ik je gewoon een aansteller, je mening die gevormd is op het AF zal 9/10x verkeerd zijn omdat jij van de andere kant bent.

Dat zal zeker zo zijn en dat geloof ik ook. Neemt niet weg dat ik vrijwel elke post van jou lees met een negatieve ondertoon.. zoals ik ook weer dikgedrukt heb voor je, mensen die dit soort uitspraken doen (ja ik weet het, zo erg is het nou ook weer niet), daar zit ik gewoon niet zo graag mee in een stam.
 
Reactiescore
1.367
Dat zal zeker zo zijn en dat geloof ik ook. Neemt niet weg dat ik vrijwel elke post van jou lees met een negatieve ondertoon.. zoals ik ook weer dikgedrukt heb voor je, mensen die dit soort uitspraken doen (ja ik weet het, zo erg is het nou ook weer niet), daar zit ik gewoon niet zo graag mee in een stam.

Je zit wel weer met laurens in de stam, en die beledigd alles en iedereen. Iets wat hij zeker veel minder doet tegenwoordig. Maar dat bedoel ik dan ook met dat ik van de vijand ben.
 

DeletedUser51627

Guest
De beste stam speler: Mensen die zich echt inzetten voor de stam zijn toch wel: Mark, Martijn en Alexander.. Vanuit mental weet ik het niet goed, al weet ik dat de spelers van Triador altijd erg veel hebben gedaan voor Mental

Thanks :D
 

DeletedUser69389

Guest
Goed, zal ik er ook maar een maken

Beste speler: Vind ik altijd moeilijk om te zeggen, maar toch blijft mark van Firmintju een goede indruk achter laten
Beste stam: Mental, lijkt me duidelijk, staan mijlen voor en hebben laten zien dat ze stabiel zijn. Al wil ik graag mijn complimenten geven naar iedereen in mijn stam, zeer goede spelers en volhouders :)!
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Giacomo, Firmintju, BMK, SLET.. zitten leuke spelers op die veel van zich kunnen laten zien, allemaal met een front met de vijand om nog wat te doen!
De beste stam speler: Mensen die zich echt inzetten voor de stam zijn toch wel: Mark, Martijn en Alexander.. Vanuit mental weet ik het niet goed, al weet ik dat de spelers van Triador altijd erg veel hebben gedaan voor Mental
Het grootste ego: hmm, eerst was dat altijd Laurens, maar vind dat ie zich netjes gedraagt laatste tijd :p! Danny kan er ook wat van
Beste leider: Martijn en Glenn waren altijd goede leiders, helaas is dat nog duidelijker geworden bij het vertrek van Glenn.. Ook complimenten aan de leiding van Mental het moge duidelijk zijn waarom
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Story.. Helaas, in het begin erg sterk.. later bleek dat er vele opgevers in zaten
Meest onderschatte stam: Denk dat de fout niet meer gemaakt mag worden dat er een stam onderschat wordt
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Dat ben ik zelf :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen in SOLO op het moment, vestri, Glenn, mn stammies van w42.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danny (sorry jongen, maar ik heb een soort van haat ontwikkeld door het AF :p)
Mooiste speler naam: Blow me Kisses, TjikTjak en Vestri vind ik alledrie wel gaaf
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Deze
Het domste topic: alle oorlogstopics van w37.. altijd gezever
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Giacomo
Mooiste profiel foto van stammen: Mental
Mooiste actie van de wereld: Aanvallen van mental, hoewel ik het nog steeds jammer vind dat er in mijn ogen teveel gebruik werd gemaakt van kata's. En verder de actie van SOLO tot nu toe :)

Dankje lieverd.
 

DeletedUser51627

Guest
Ik ben hier gestart, en speel nog steeds op het zelfde account. Met een pauze van 3 maanden. w37 is men eerste wereld waar ik serieus tw speel, en dan ook zeer veel heb geleerd. In de start wist ik nog niet wat snipen/scriptjes waren, en dat stammen een skype groep maakten. De wereld is bijna ten einde/zeer ver gevorderd ondertussen, een goed moment voor mijn Golden Awards dus :) Ik maak dit lijstje met een Cyan/Story/Solo/AI bril, gewoon omdat ik veel beter weet hoe het aan deze kant van de oorlogen allemaal in elkaar zat, en ik beter kan oordelen over mensen die ik ken.


Beste speler:

Objectief gezien is de beste speler van de wereld Cabbie. Meeste rovers, eindigen de wereld ODA 1, puntenrang 1, en staan al heel lang eerste op vele vlakken: proficiat!

Andere naar mijn mening echt goede spelers die ik hier ben tegengekomen zijn:

Team Ethno: hadden de concurrent geweest voor de rang 1 van Cabbie, mochten ze actief gebleven zijn.

Laurens van Rokade: Volgens mij qua pure tw skill de beste speler van deze wereld. Maar heeft hier geen interesse in farmen, of rang 1. Heeft weinig gevochten met zen eigen account, maar wel zeker voldoende via vv.

Team Repel: De zwakste in deze bezetting, maar nog steeds te vermelden Deze jongens konden Mental echt pijn doen met een paar zeer geslaagde blitzen.

Beste stam: Duidelijk Mental, ze stevenen dan ook af op winst. Er zitten in Mental een hoop accounts met niet ongelooflijk veel skill, maar Mental heeft andere sterke eigenschappen. Er zijn weinig spelers uit Mental geleaved, of op delete gegaan. Tegenvoorbeeld: Ovice leaved vandaag AI en trekt al zen stacks terug, uit het niets.. Dit kan alleen maar komen door een zeer goede organisatie. Ook heeft Mental veel vv kracht, en is het duidelijk dat de save accounts hun stacks sturen wanneer gevraagd. Wat ik hier uit kan opmaken is dat standvastigheid belangrijker is dan skill om een wereld te winnen.


Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Mental en Beun leiders (ze gaan wrs de wereld winnen ). Eventueel Laurens, oprichter van de enige stam die er nog iets aan kan veranderen.


De beste stam speler: Hier kan ik enkel mensen uit men eigen stam zetten, ik ken de interne zaken van de rest van de wereld niet. Ook vermeld ik hier uiteraard geen gestopte spelers.

Van wat ik heb gezien zijn dit: Martijn, Tuur, Mark en Laurens.

Het grootste ego: Van mensen die w37 hebben gespeeld. Niks tegen deze jongens, ego kan ook iets goed zijn :D

Hokuz, Triador, Danny (Rise Against ), Laurens, Auri


Beste leider: Leiding Mental.
Slechte leider: Hokuz.
Meest overschatte stam: Beun, gaan volgens een wereld winnen omdat ze gaan fuseren met Mental. Maar daar zitten enkele extreem zwakke spelers.. Niet allemaal natuurlijk! Para, met destijds cleonito zijn integraal een bende noobs.. MAar die zijn niet overschat, want iedereen weet dat.

Meest onderschatte stam: Solo, los van gebrek aan vv kracht en stacks, zitten hier enkele toppers. Ook winnen we dan nog steeds dorpen op Mental, maar dit zal allemaal vergeten worden wanneer Mental de wereld wint.

Meest overschatte speler: Accounts die met massas stacks nog dorpen verliezen en dan trots zijn dat ze niet breken (bv YKMN )
Meest onderschatte speler: Ik :D Ik ben niet extreem goed, maar wordt zowizo onderschat nadat ik hier heb gezegd dat dit mijn 1e wereld was :D
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sam, Ruben, Martijn, Auke, Richard, Michel, Auri, Thomas, Glenn, Laurens, Daniel, Tuur, Mark.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Te moeilijk
Mooiste speler naam: Tjik Tjak Vollenbak
Mooiste stam naam: Ad Infinitum
Het tofste topic: Dit.
Het domste topic: Alles met veel gezeik over kata's/stabs/...
Favoriete forum poster: Glenn
Minst favoriete forum poster: Rise Against
Dikste wannabe op het forum: Rise Against, Laurens
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: SLET
Mooiste profiel foto van stammen: Story
Mooiste actie van de wereld: Moeilijk. Hypothetisch: Als Mental en Beun alle banden opzeggen en free for all met ook nog AI wereldwinst uitvechten :D

Groeten,
Alex
 

DeletedUser72524

Guest
Leuk lijstje en iedereen maakt het in een bril van zijn/haar eigen stam;), ook leuk om een keer inzichten te lezen van de andere kant.
 
Reactiescore
1.367
Leuk lijstje, paar klachten

Hokuz, Triador, Danny (Rise Against ), Laurens, Auri
je zet me op dezelfde lijn als hokuz.
Mooiste speler naam: Tjik Tjak Vollenbak
Je schrijft de naam verkeerd :D
Eventueel Laurens, oprichter van de enige stam die er nog iets aan kan veranderen.
En niemand behalve beun en mental zelf kunnen iets aan de wereld winst veranderen.
Meest onderschatte stam: Solo, los van gebrek aan vv kracht en stacks, zitten hier enkele toppers. Ook winnen we dan nog steeds dorpen op Mental, maar dit zal allemaal vergeten worden wanneer Mental de wereld wint.
Je wint dorpen ja, maar hoeveel dorpen hebben de voorgangers van solo wel niet verloren aan mental?
En op welk account is die winst?
 
Bovenaan