Golden Awards!

DeletedUser51627

Guest
Leuk lijstje, paar klachten


1)je zet me op dezelfde lijn als hokuz.
2)Je schrijft de naam verkeerd :D
3) En niemand behalve beun en mental zelf kunnen iets aan de wereld winst veranderen.
4) Je wint dorpen ja, maar hoeveel dorpen hebben de voorgangers van solo wel niet verloren aan mental?
En op welk account is die winst?

1) Excuses voor het bij hokuz plaatsen, had ik op volgorde gezet had die ruim op 1 gestaan ;)

2) Dit is wel een faal :( Moeilijke naam ook wel :eek:

3) Klopt wel, als jullie geen domme dingen doen, mogen wij niet meer winnen :p

4) Ik zeg dat we dorpen winnen, netto winst maken op accounts is heel lastig door ons gebrek aan VV kracht/stacks. Ik ga het niet tellen, maar het zou wel eens kunnen dat we op YKMN voor staan :D





Hugs voor Auri :D

Leuk lijstje, al snap ik dit niet helemaal, Glenn begon juist bijna dagelijks over stabs.

Glenn praatte idd teveel over stabs.. Maar zo goed als het hele w37 AF gaat over kata's, stabs en discussies over stats die niet kloppen.. Glenn heeft enkele zeer leuke posts om te lezen gemaakt zoals bv. de openingspost van de oorlog tussen Story en Mental destijds. Ook heeft hij eens geprobeerd al het kata gezeik in 1 topic te krijgen dacht ik, wat helaas wel is gefaald ;)
 
Reactiescore
1.367
4) Ik zeg dat we dorpen winnen, netto winst maken op accounts is heel lastig door ons gebrek aan VV kracht/stacks. Ik ga het niet tellen, maar het zou wel eens kunnen dat we op YKMN voor staan :D
story+divine+AI staan ze 17 dorpen achter, maar alle stammetjes die geallieerd waren aan story mee tellend staan ze 50 dorpen in de plus








Glenn praatte idd teveel over stabs.. Maar zo goed als het hele w37 AF gaat over kata's, stabs en discussies over stats die niet kloppen.. Glenn heeft enkele zeer leuke posts om te lezen gemaakt zoals bv. de openingspost van de oorlog tussen Story en Mental destijds. Ook heeft hij eens geprobeerd al het kata gezeik in 1 topic te krijgen dacht ik, wat helaas wel is gefaald ;)

Niets leuks aan. Het was een eenzijdig stukje liegen :)
 

DeletedUser73272

Guest
Aangezien ik niet meer actief genoeg ben, heb ik besloten om er mee te kappen. Alvast felicitaties aan Mental en Beun! En toch nog maar even een lijstje in mn favo topic om mee af te sluiten:)

Beste speler:Fichtme
Beste stam: Mental
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: -
De beste stam speler: Laurens en Tuur
Het grootste ego: Laurens :p
Beste leider: Glenn
Slechte leider: Hokuz
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: Hoempapa???
Meest onderschatte speler: mezelf miss?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Casimodo, Henny, Cabbie en dan de oude Nilva leden (op hokuz na natuurlijk)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hokuz , Triador
Mooiste speler naam: Heraclesgek:cool:
Mooiste stam naam: Story
Het tofste topic: Deze, Rate de speler, en op andere werelden oorlogtopic's. Maar hier is t nogal van een laag niveau:p
Het domste topic: nachttopic
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers: Heraclesgek:rolleyes:
Mooiste profiel foto van stammen: Story:rolleyes:
Mooiste actie van de wereld: hokuz en triador op delete
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt en suc6 verder!

Maar weet je het zeker dat je met heel Nilva(-hokuz) in 1 stam wilt zitten:eek: krijg je mij erbij:D
 

DeletedUser72524

Guest
Beste speler: Danny
Beste stam: Ranja
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Danny
De beste stam speler: Danny
Het grootste ego: Danny
Beste leider: Danny
Slechte leider: Danny
Meest overschatte stam: Ranja
Meest onderschatte stam: Ranja
Meest overschatte speler: Danny
Meest onderschatte speler: Danny
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Danny
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danny
Mooiste speler naam: Danny
Mooiste stam naam: Ranja
Het tofste topic: Ranja vs Mental #incoming
Het domste topic: Ranja vs Mental #incoming
Favoriete forum poster: Danny
Minst favoriete forum poster: Danny
Dikste wannabe op het forum: Danny
Dikste wannabe in het spel: Danny
Mooiste profiel foto van spelers: Danny
Mooiste profiel foto van stammen: Danny
Mooiste actie van de wereld: Danny's leave in Mental
Minst mooiste actie van de wereld: Danny's terugkomst in Mental:(
 

DeletedUser73147

Guest
Op dit laatste lijstje laat ik mijn lichaamsvocht vanavond lopen!

Gewoon in 1 woord geweldig!
 

DeletedUser75133

Guest
Ik ben hier gestart, en speel nog steeds op het zelfde account. Met een pauze van 3 maanden. w37 is men eerste wereld waar ik serieus tw speel, en dan ook zeer veel heb geleerd. In de start wist ik nog niet wat snipen/scriptjes waren, en dat stammen een skype groep maakten. De wereld is bijna ten einde/zeer ver gevorderd ondertussen, een goed moment voor mijn Golden Awards dus :) Ik maak dit lijstje met een Cyan/Story/Solo/AI bril, gewoon omdat ik veel beter weet hoe het aan deze kant van de oorlogen allemaal in elkaar zat, en ik beter kan oordelen over mensen die ik ken.

De beste stam speler: Hier kan ik enkel mensen uit men eigen stam zetten, ik ken de interne zaken van de rest van de wereld niet. Ook vermeld ik hier uiteraard geen gestopte spelers.

Van wat ik heb gezien zijn dit: Martijn, Tuur, Mark en Laurens.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sam, Ruben, Martijn, Auke, Richard, Michel, Auri, Thomas, Glenn, Laurens, Daniel, Tuur, Mark.


Groeten,
Alex

Aangezien ik niet meer actief genoeg ben, heb ik besloten om er mee te kappen. Alvast felicitaties aan Mental en Beun! En toch nog maar even een lijstje in mn favo topic om mee af te sluiten:)

De beste stam speler: Laurens en Tuur

Bedankt voor de nominaties ;)
 
Reactiescore
1.075
Beste speler: Ik zou zeggen laurens/Sam/Sander/Henkie of Steven.
Beste stam: Mental overduidelijk, al laat |AI| ook leuke dingen zien.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Er is nog weinig toekomst op w37 hehe
De beste stam speler: Sander van vestri
Het grootste ego: rise against en vestri kunnen er wat van <3
Beste leider: Dan zou ik naar Steven kijken, maar ook Glenn heeft het uitstekend gedaan.
Slechte leider: Ikzelf wellicht, was er überhaupt een leiding in Beun?:D
Meest overschatte stam: Divine?
Meest onderschatte stam: |AI|
Meest overschatte speler: Zoiezo Vestri, ze zijn niet zo goddelijk dan ze denken!
Meest onderschatte speler: Toch nog steeds Fichtme (wanneer deze uiteindelijk weer actief worden:boog:)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: laurens, sam, ruben, die dude van streakertje lijkt me wel een fijnert, dorine
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: tiran peter pan
Mooiste speler naam: /
Mooiste stam naam: Beun !!
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Ik zie mezelf best graag posten:eek::eek::confused::confused:
Minst favoriete forum poster: die auri noob.
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Vestri, tshht noob
Mooiste profiel foto van spelers: Klassemodo
Mooiste profiel foto van stammen: Menthaal
Mooiste actie van de wereld: Fusie Beun/Mental. Hokuz die van w37 verdwijnt.
 
Bovenaan