Golden Awards

Reactiescore
2.039
Dankjewel, ook al mocht ik je totaal niet. Het blijft eenmaal een spel.
Van mij apart weer even goede vrienden, al hoop ik natuurlijk dat onze 'payback' acties niet vergeten worden. Er zat/zit natuurlijk enige vorm van logica aan.
Het feit is en blijft dat jullie voor een groot deel van je stamgenoten en zelfs wereldgenoten het spel op w34 verziekt hebben, ik zit er niet meer mee, maar ik denk dat jij en de rest van die String dudes behoorlijk wat mensen (voormalige stamgenoten) hebben weggejaagd en of echt erg in de steek hebben gelaten, die anders nu nog plezier in het spel hadden gehad, wat jullie wel kwalijk te nemen is. Laat het een les zijn.

Als het goed is is de bigarrow forumreageerdur niet van de levikliek :p
 
Reactiescore
1.094
Als het goed is is de bigarrow forumreageerdur niet van de levikliek :p

Oh nee zeker niet. Maar hij heeft wel zijn stam RELLEN een flinke loer gedraaid.
Tevens joinde hij String toen het ontstond, wat in principe allemaal nieuwe mensen waren. Die hadden gelijk het account the four horseman gestolen. Nou ik zou het wel weten als ik in een nieuwe stam zou komen en mijn nieuwe stamgenoten gelijk gingen stabben.
En vervolgens gingen levi etc. ook nog eens zijn voormalige stam; RELLEN stabben door het account funtcase te stelen. Wat de stamoprichter vervolgens terug wilde en haalde, en dat moest bekopen met een ban.
En hij zat maar in die stam, alles goed te keuren. Dus hij is minstens net zo schuldig als de rest ;)

Ook was hij degene die samen met Medico & fluffy gingen cf'en in ons cluster van het account patty72, wat zich voordeed als een bondgenoot van ons acc; het ridder acc, en intussen de vijand haar dorpen liet overnemen, midden in ons cluster.

We hebben hem teruggepakt door een eenzelfde actie, zijn voormalige stamgenote Kitana die werd gestabt door de overgelopen heren, wilde nog hen nog terugpakken. Ze heeft toen 3 dorpen afgestaan aan Creed! diep in Bigarrow's cluster. Meneer was daar totaal niet blij mee en kwam gelijk zeuren op het AF. Terwijl hij zelf daarmee begonnen was. Daar doelde ik op ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest

Mooiste actie van de wereld:
• Voor Speeser was dat toch wel het afmaken van IGranka. Maar het leukste aan deze wereld vond ik toch wel de stamchat waar ik ontzettend veel gelachen heb.
• Jasse die bij me kwam spelen (rock)


dennis die de rover haalt
trots dat die was:D
 

DeletedUser26151

Guest
dennis die de rover haalt
trots dat die was:D

Het is dan eindelijk gebeurd. Bedankt iedereen binnen Creed! voor de steun. Ik weet dat jullie het mij heel erg gunde en heel erg blij voor mij zijn.

1x Rover van de dag


Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Bereikt: gisteren (229.814.157 grondstoffen)

Bekijk je prestaties
 

DeletedUser72468

Guest
Dankjewel, ook al mocht ik je totaal niet. Het blijft eenmaal een spel.
Van mij apart weer even goede vrienden, al hoop ik natuurlijk dat onze 'payback' acties niet vergeten worden. Er zat/zit natuurlijk enige vorm van logica aan.

Ben blij dat je er zo over denkt. Ik speelde op deze wereld voor het eerst en heb vanzelfsprekend veel geleerd dat ik in de volgende spelwerelden hoop toe te passen.

Het feit is en blijft dat jullie voor een groot deel van je stamgenoten en zelfs wereldgenoten het spel op w34 verziekt hebben, ik zit er niet meer mee, maar ik denk dat jij en de rest van die String dudes behoorlijk wat mensen (voormalige stamgenoten) hebben weggejaagd en of echt erg in de steek hebben gelaten, die anders nu nog plezier in het spel hadden gehad, wat jullie wel kwalijk te nemen is. Laat het een les zijn.

Tja, als ik terugkijk had ik een aantal zaken anders gedaan. In zee gaan met Levi en Ian bleek achteraf niet zo'n goede keuze, maar op het moment zelf zag het er voor mij logisch uit. En niet alleen voor mij. Maar met de ervaring hier zal ik daar een tweede keer minder gemakkelijk in mee gaan (hoop ik tenminste).
 
Reactiescore
86
Beste speler:
Raving George
Raving George heeft deze wereld veel onder aanval gelegen maar is nooit gebroken. Dat verdient een dik welverdiend compliment. Het zijn ook nog is echte stamspelers en hebben zeer veel werk verricht voor de stam, waar ik zelf zeer veel respect voor heb.

De beste stam speler:
• Martijn
• Wouter
• Aus
• Leon
• Kris

Bijna iedereen heeft veel voor de stam gedaan. Maar natuurlijk zijn er uitschieters waarvoor ik erg veel respect hebben. Het zou goed kunnen dat ik nu iemand over het hoofd zie maar deze mannen verdienen het zeker om in dit lijstje te staan.

Meest onderschatte speler:
• Raving George
Is niet altijd het account geweest dat als eerst genoemd werd bij de topspelers in het verleden. Maar dat zijn ze zeker wel.

Favoriete forum poster:
• Howlin
• Auseinandersetzung
• Sseg
• Drasps
• Dutchgangster
• TheCountOfMonteCristo
• Dragoon22

Bedankt!:D
 
Reactiescore
1.094
Ben blij dat je er zo over denkt. Ik speelde op deze wereld voor het eerst en heb vanzelfsprekend veel geleerd dat ik in de volgende spelwerelden hoop toe te passen.



Tja, als ik terugkijk had ik een aantal zaken anders gedaan. In zee gaan met Levi en Ian bleek achteraf niet zo'n goede keuze, maar op het moment zelf zag het er voor mij logisch uit. En niet alleen voor mij. Maar met de ervaring hier zal ik daar een tweede keer minder gemakkelijk in mee gaan (hoop ik tenminste).

Ik kan je dan niet anders dan succes wensen op andere werelden. Bij deze. ;)
 
Reactiescore
2.039
Oh nee zeker niet. Maar hij heeft wel zijn stam RELLEN een flinke loer gedraaid.
Tevens joinde hij String toen het ontstond, wat in principe allemaal nieuwe mensen waren. Die hadden gelijk het account the four horseman gestolen. Nou ik zou het wel weten als ik in een nieuwe stam zou komen en mijn nieuwe stamgenoten gelijk gingen stabben.
En vervolgens gingen levi etc. ook nog eens zijn voormalige stam; RELLEN stabben door het account funtcase te stelen. Wat de stamoprichter vervolgens terug wilde en haalde, en dat moest bekopen met een ban.
En hij zat maar in die stam, alles goed te keuren. Dus hij is minstens net zo schuldig als de rest ;)

Ook was hij degene die samen met Medico & fluffy gingen cf'en in ons cluster van het account patty72, wat zich voordeed als een bondgenoot van ons acc; het ridder acc, en intussen de vijand haar dorpen liet overnemen, midden in ons cluster.

We hebben hem teruggepakt door een eenzelfde actie, zijn voormalige stamgenote Kitana die werd gestabt door de overgelopen heren, wilde nog hen nog terugpakken. Ze heeft toen 3 dorpen afgestaan aan Creed! diep in Bigarrow's cluster. Meneer was daar totaal niet blij mee en kwam gelijk zeuren op het AF. Terwijl hij zelf daarmee begonnen was. Daar doelde ik op ;)

Ja dat weet ik ofc wel allemaal he maar leek net alsof je dacht dat diegene ook bij de levi kliek hoorde vandaar dat ik dat even zei. :D
 

DeletedUser51416

Guest
Bedankt voor de nominaties, fijn om te horen en te zien dat het gewaardeerd wordt wat ik voor de stam heb gedaan. Ik speel altijd voor de stam en ben blij dat dit gezien is.
 

DeletedUser

Guest
na 1 jaar zoiets pas zat zijn:eek:
bovendien moet je met je cospelers en evt je stam (ja i know was een bende in choice) een vakantie makkelijk kunnen in plannen zodat als je terug komt niet alles weg is gevaagd. Blijkbaar deed het speeserteam dat beter aangezien ikzelf zowat de hele zomer afwezig was. Op tw vind je maar zelden een fight waarbij allebei de accounts op en top bezet zijn.
Daarom hebben ze cospelers uitgevonden:rolleyes:

Normaal gesproken was het ook wel te doen geweest, en Jessey en ik konden normaal gesproken het account samen prima handelen, helaas was ik op vakantie en moest hij het solo oplossen, een co was dus opzich niet nodig. Uiteindelijk zijn we op delete gegaan omdat we allebei na de vakantie minder tijd zouden krijgen (genoeg om een normaal account te draaien, niet genoeg om met zn 2'en een account dat constant onder aanval zou blijven liggen te bespelen). Normaal gesproken zou je dan het account aan de stam overdragen, probleem was dat op een enkeling na wij de enige waren die een vv pakten, dat werkte dus niet xD
 

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken was het ook wel te doen geweest, en Jessey en ik konden normaal gesproken het account samen prima handelen, helaas was ik op vakantie en moest hij het solo oplossen, een co was dus opzich niet nodig. Uiteindelijk zijn we op delete gegaan omdat we allebei na de vakantie minder tijd zouden krijgen (genoeg om een normaal account te draaien, niet genoeg om met zn 2'en een account dat constant onder aanval zou blijven liggen te bespelen). Normaal gesproken zou je dan het account aan de stam overdragen, probleem was dat op een enkeling na wij de enige waren die een vv pakten, dat werkte dus niet xD

Snap je denkwijze maar vind het nog steeds een slechte planning. Als je weet dat je na je vakantie beiden minder tijd hebt zoek je meestal een nieuwe co erbij. Helemaal als je weet dat je vijand, speeser in dit geval vroeg of laat toch ging aanvallen aangezien ze maar 1 richting op konden. Als ik dan hoor dat jullie als eerst aanvielen tegen speeser..

Als frontaccount moet je altijd een aanval verwachten helemaal als je zelf eerst aanvalt.
 

DeletedUser10875

Guest
Beste speler:
Chronus
Account heeft uitstekende prestaties neergezet op W34 en het lijkt mij dat bijna iedereen toch wel bij dit account uit zou komen als een van de beste spelers van W34. Heeft AA flink ingemaakt op deze wereld en ook altijd klaar gestaan voor de stam.

Raving George
Raving George heeft deze wereld veel onder aanval gelegen maar is nooit gebroken. Dat verdient een dik welverdiend compliment. Het zijn ook nog is echte stamspelers en hebben zeer veel werk verricht voor de stam, waar ik zelf zeer veel respect voor heb.

Ridder1234
Ik vind dat met name Martijn het uitstekend gedaan heeft deze wereld. Heeft de volle 100% gegeven vanaf dat die kwam spelen op het account tot het einde. Het is ook nog een wonder dat die Ridder clusterfuck vrij heeft gekregen. :D

Brigitte1
Hoogstwaarschijnlijk wordt Brigitte1 de winnaar van deze wereld. Het account heeft ook wel zijn interns gehad maar heeft zeker in de beginfase veel werk verricht in SCRT en die stam toch knap staande gehouden tegen Choice. En dat heeft het account lang volgehouden. De prestaties van Brigitte1 en haar oude stam SCRT zijn toch van doorslaggevend belang geweest in W34.

Beste stam:
• Creed!
Vanaf het begin tot het einde gedomineerd op W34. Meer uitleg is niet nodig.

De beste stam speler:
• Martijn
• Wouter
• Aus
• Leon
• Kris

Bijna iedereen heeft veel voor de stam gedaan. Maar natuurlijk zijn er uitschieters waarvoor ik erg veel respect hebben. Het zou goed kunnen dat ik nu iemand over het hoofd zie maar deze mannen verdienen het zeker om in dit lijstje te staan.

Het grootste ego:
• Angry Animals
Pffff alle verhalen die ik heb gehoord over dit account vind ik redelijk lachwekkend. Dit zijn jongens die ik niet graag in de stam zou hebben en het is dan ook erg mooi dat ze zijn weggespeelt.

• De Levy bende
Creed! verlaten met een grote mond dat ze het wel is even zouden gaan laten zien. Het is wel duidelijk dat daar niets van terecht is gekomen. Ik hoop dit soort kerels niet meer tegen te komen op TW. (facepalm)

Beste leider:
• Creed! leiding
Heeft heel de wereld door de juiste beslissingen genomen. Ze hadden een uitstekende basis neergezet met de spelers die in de pre made zaten. En door het heel erg strenge rekruteringsbeleid hebben ze de stam met name in het begin heel erg sterk gehouden. Er zaten misschien een paar missers bij maar die zijn dan ook snel weggewerkt. Diplomatiek hebben ze ook geen enkele fout gemaakt en hebben ze Creed! in een haast onverslaanbare positie neergezet.

Slechte leider:
• Choice leiding
Hebben ontzettend veel foute beslissingen gemaakt waardoor ze het voor zichzelf nog lastiger maakten dan dat het al was. Hebben nooit echt een vuist kunnen maken tegen Creed! en dat komt zeker door het falende rekruterings en diplomatie beleid.

Meest overschatte stam:
• Choice
Choice zette zichzelf regelmatig op gelijke hoogte of daar net wat onder met Creed!. Dat hebben ze alleen nooit laten zien. Ze hebben ook nooit echt keihard gevochten om er nog wat van te maken op deze wereld. Op een paar uitzonderingen na waarschijnlijk.

Meest onderschatte stam:
• Dogma
Heeft heel de wereld hard gewerkt en ook zeker veel werk voor Creed! opgeknapt. Hebben hun 2de plek op de ranglijst zeker verdiend. Wie had dat verwacht in het begin van deze wereld!

• SCRT
De stam is inmiddels niet meer maar is in de beginfase zeker onderschat door veel mensen op W34. Maar hield destijds toch uitstekend stand tegen Choice.

Meest overschatte speler:
•IGranka.
Account werd binnen No ID. neergezet als het topaccount binnen de stam. Ik zelf verwachtte zeker wel wat van dit account. Maar we hebben er eigenlijk niet zo heel veel moeite mee gehad toen de actie echt begon was het binnen een paar dagen ook weer gedaan.

Meest onderschatte speler:
• Raving George
Is niet altijd het account geweest dat als eerst genoemd werd bij de topspelers in het verleden. Maar dat zijn ze zeker wel.
• Ridder1234
Hebben het uitstekend gedaan in een toch lastige situatie die ze hadden met dat lastige front en de vele clusterfucks.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
•Creed!+Pino leden
En ook de meeste oud Creed! leden zijn ik graag nog een keer mee samen willen spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
• String noobs
Niet te vertrouwen spelers. Ik ga er verder niet meer worden aan vuil maken.

Mooiste speler naam:
• Ridder1234

Mooiste stam naam:
• Creed!

Het tofste topic:
• Reforming The World: The Final Chapter
• Top 20
• Creed! leden van vrienden tot backstabbers

Het domste topic:
• Praathoek

Favoriete forum poster:
• Howlin
• Auseinandersetzung
• Sseg
• Drasps
• Dutchgangster
• TheCountOfMonteCristo
• Dragoon22

Minst favoriete forum poster:
• Dat zijn er op W34 veel geweest. Als ik die allemaal moet gaan opnoemen ben ik nog wel even bezig. :p

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
• Speeser :D

Mooiste profiel foto van stammen:
• No ID.

Mooiste actie van de wereld:
• Voor Speeser was dat toch wel het afmaken van IGranka. Maar het leukste aan deze wereld vond ik toch wel de stamchat waar ik ontzettend veel gelachen heb.
• KPHS die bij me kwam spelen (rock)

Fixed :D
 

DeletedUser

Guest
Snap je denkwijze maar vind het nog steeds een slechte planning. Als je weet dat je na je vakantie beiden minder tijd hebt zoek je meestal een nieuwe co erbij. Helemaal als je weet dat je vijand, speeser in dit geval vroeg of laat toch ging aanvallen aangezien ze maar 1 richting op konden. Als ik dan hoor dat jullie als eerst aanvielen tegen speeser..

Als frontaccount moet je altijd een aanval verwachten helemaal als je zelf eerst aanvalt.

Die aanvallen weet ik het fijne niet van, was toen al op vakantie :p Nogmaals, ons eigen account hadden we opzich kunnen doen, alleen toen ik terugkwam was het al helemaal kapotgespeeld, en dat was niet meer te doen. Een co was inderdaad mogelijk geweest, misschien zijn we daar tekort geschoten, maar we wilden het graag samen doen :p
 

DeletedUser72071

Guest
Laat ik dan ook maar eens een lijstje maken (A)

Beste speler:
- Raving george: Staat niet voor niets rang 1 OD. Heeft zeer goede winsten op choice gehaald en heeft altijd stand gehouden.
- Ridder1234: Toch ook een account wat een lange tijd een zeer moeilijk front had.
- Maximus Ranekevo: Na de jump naar het noorden heeft hij heerlijk door string geramt.
- Chronus: Hetzelfde liedje :p Heeft gewoon prima prestaties geleverd.

Beste stam:
Creed!

De beste stam speler:
Kees van iwantwin93. Echt, wat een werk die jongen wel niet verricht heeft. Zonder hem zal ik allang gestopt zijn (A)
Verder heeft Brigitte het ook uitstekend gedaan in scrt en later in pino. In mijn ogen minder dan Kees, maar het was alsnog een topmeid :)

Er zullen ongetwijfeld ook een boel goede stamspelers in Creed zitten, alleen heb ik daar te kort ingezeten om goed een oordeel over te doen.

Het grootste ego:
Angry Animals

Beste leider:
Creed leiding. De laatste pino leider deed het ook niet slecht :)

Slechte leider:
Choice leiding

Meest overschatte stam:
Choice/No id

Meest onderschatte stam:
Scrt is in het begin duidelijk onderschat door choice.

Meest overschatte speler:
Angry Animals.

Meest onderschatte speler:
Jack. Ik had iig niet verwacht dat hij zo snel door string/no id ging beuqen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Heb het nu wel heel gezellig in creed zo :) Om nog even iemand buiten creed te noemen: gonish. Heb er een goede samenwerking via wereldspeler mee gehad.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- Dark angel.
- De spelers uit choice/no id/string die geen def konden leveren en het later uit hun hoge hoed toverden...

Mooiste speler naam:
DontQQ

Mooiste stam naam:
Pino natuurlijk! Bedacht in een dronken bui en altijd zo gebleven :D

Het tofste topic:
- Golden awards
- Creed!leden, van vrienden tot backstabbers

Het domste topic:
- Rate de speler
- Stelling van de dag

Favoriete forum poster:
- sseg
- eigenlijk wel gewoon iedereen die een beetje normaal kan posten en goede discussies kan voeren. Voelde mij alleen genoodzaakt om sseg hier in het bijzonder neer te zetten gezien ik ook door hem werd vermeld :rolleyes2:

Minst favoriete forum poster:
Het klierteam, tuanne, ... Zijn er teveel om allemaal op te noemen.

Dikste wannabe op het forum:
Sowieso Martin & Lars

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
Die van speeser!

Mooiste profiel foto van stammen:
/

Mooiste actie van de wereld:
Die mooie stemming op het eind (Y)


Verder nog een appart bedankje voor Kees, en later ook de overgekomen scrt-leden: brigitte, ed & vanessa. Prachtige samenwerking en het was altijd gezellig.

Dan nog even een aparte mededeling!

Aan Thijmen van het account .Dark Angel.

Wat een vreselijke, en dan ook echt vreselijke asociaal dat het was. Behalve het feit dat hij geen tw kan spelen ook nog eens vv dumpen zodra hij maar een aanval kreeg. 0,0 communicatie, en zo kan ik nog wel 10 a4'tjes over hem kwijt. Jij staat op mijn lijstje van eeuwige afrader, en als ik je ooit nog tegenkom op een wereld kan je wel raden wat er gaat gebeuren.
 
Reactiescore
1.037
Het schiet me plots te binnen dat in Dennis' lijstje bijna meer tijd zal zitten dan in zijn daadwerkelijke speeltijd op deze wereld als ik de Creed chat voor zovaak ik erin zit mag geloven:eek:
 
Reactiescore
2.039
Bedankt voor de nominaties, fijn om te horen en te zien dat het gewaardeerd wordt wat ik voor de stam heb gedaan. Ik speel altijd voor de stam en ben blij dat dit gezien is.

Je verdient het <3

Het schiet me plots te binnen dat in Dennis' lijstje bijna meer tijd zal zitten dan in zijn daadwerkelijke speeltijd op deze wereld als ik de Creed chat voor zovaak ik erin zit mag geloven:eek:

#waarheid
 

DeletedUser19123

Guest
Laat ik dan ook maar eens een lijstje maken (A)

Beste speler:
- Maximus Ranekevo: Na de jump naar het noorden heeft hij heerlijk door string geramt.

Meest onderschatte speler:
Jack. Ik had iig niet verwacht dat hij zo snel door string/no id ging beuqen.

Het was een team prestatie, zonder ridder, benny, pp, maduro, klop, dontqq, volca en nog een paar vvers was het nooit gelukt. Ik heb enorm genoten van de samenwerking:)
 

DeletedUser26151

Guest
Het schiet me plots te binnen dat in Dennis' lijstje bijna meer tijd zal zitten dan in zijn daadwerkelijke speeltijd op deze wereld als ik de Creed chat voor zovaak ik erin zit mag geloven:eek:

(finger)
Maar dat is heel simpel hoor. Vanaf nu zul je niet vaak meer in de Creed chat zitten.
 
Bovenaan