Golden Awards

Reactiescore
1.089
Reactiescore
86
Beste speler:
Ik heb veel respect voor Team Raving George. heeft deze wereld veel onder aanval gelegen maar is nooit gebroken. Dat is zeker een compliment.

De beste stam speler:
Raving George. De andere buurman kan hier natuurlijk niet ontbreken. Ik denk dat we samen de tegenstand moeilijk hebben gemaakt.

Thnx:D
 

DeletedUser67973

Guest
Zoals velen al weten ben ik al een tijdje gestop op Chronus maar voordat deze wereld eindigd wou ik nog wel even een laatste lijstje neerzetten dus bij deze waarschijnlijk 1 van m'n laatste posten:)

Beste speler:
Hier kan ik 2 namen neerzetten namelijk Aus en Howlin. Omdat deze vraag gaat over w34 ga ik wel vol voor aus maar als je enkel naar de kwaliteiten kijkt zijn ze volgens mij gelijk.

Beste stam:
Lastigste vraag om te beantwoorden maar het Creed! dat ik kende was wel nipt de betere.

De beste stam speler:
Leon en Kris heb ik beide enorm veel zien doen voor de stam, deze 2 mannen verdienen het respect van iedereen in de stam.

Het grootste ego:
Geen idee wie het grootste ego had tbh, enorm veel mensen hadden grote praat. Pak er zelf maar 1 uit want ik weet niet meer wie de grootste was:p

Beste leider:
Lange tijd geleden dus kan niet een leider in het bijzonder eruitpakken, wat verder wel duidelijk is dat de Creed! leiding in het algemeen superieur was.

Slechte leider: De spelers uit Choice die er redelijk in het begin zaten. Ze hebben de oorlog gestart met SCRT die ze nooit gewonnen hebben en verder er op alle andere fronten er ook een puinhoop van gemaakt. (voor de duidelijkheid ik heb het hier niet over Mark.

Meest overschatte stam:
De meest overschatte stam van w34 is toch wel choice gebleken als mensen die stam ook daadwerkelijk hoog ingeschat hebben.

Meest onderschatte stam:
2 keuzes. SCRT en RELLEN, geen van beide echt extreem goede spelers maar ze waren beide target van No ID en ze hebben allebij stand gehouden en op bepaalde momenten gewonnen.

Meest overschatte speler:
Ben persoonlijk van mening dat Raving hier hoort te staan. Dit gezegd Wouter vind ik een kwalitatief enorm sterke speler (beetje lui clears op mijn dorpen dodgen he..:)) Mats erg actief maar verdedigend iets minder.
Ik zie namelijk veel mensen ze als defensieve goden neerzetten maar had zelf het idee dat het wat minder gesteld was daar.
Dus kortom wel goede spelers maar niet hoe ze momenteel worden neergezet.

Meest onderschatte speler:
Misterme (de nieuwe) die hadden we niet zo enorm goed verwacht.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
met iedereen uit creed! zonder twijfel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zijn altijd een paar spelers waar ik niet graag mee in de stam zit maar hoef niemand te noemen.

Mooiste speler naam:
Dontqqwheniinternyou

Mooiste stam naam:
Choice die stamnaam geeft zoveel leuke mogelijkheden.

Het tofste topic:
Het oorlogstopic gemaakt door Ridder, Aus en Howlin.

Favoriete forum posters:
Aus, Howlin en Ridder.

Minst favoriete forum poster:
Wou hier arnaud neerzetten maar die vond ik eigenlijk wel grappig. Dus moet gaan voor Vlemis.

Dikste wannabe op het forum:
Dat is wel Arnaud.

Dikste wannabe in het spel:
.....:) Arnaud, hij wou gewoon te graag maar had destijds nog niet de kwaliteiten.

Mooiste actie van de wereld:

Het begin van het eind was mooi, de aanval op Igranka. Heb destijds leuk samen kunnen werken met Mark en Bore.
Grappige was dat Bore en ik eigenlijk voor een andere target wouden gaan alleen die was geblokt dus gooide we alle clears maar gewoon op Igranka.
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte speler:
Ben persoonlijk van mening dat Raving hier hoort te staan. Dit gezegd Wouter vind ik een kwalitatief enorm sterke speler (beetje lui clears op mijn dorpen dodgen he..:)) Mats erg actief maar verdedigend iets minder.
Ik zie namelijk veel mensen ze als defensieve goden neerzetten maar had zelf het idee dat het wat minder gesteld was daar.
Dus kortom wel goede spelers maar niet hoe ze momenteel worden neergezet.

Ik vind niet dat je dat over ons kan zeggen nadat we een jaar lang hebben samengespeeld. Zonder elkaar waren we niet in de positie waar we nu zijn.
Zonde dat uitgerekend jij dit vind!
We zijn geen "defensieve goden" maar als je ziet waar we door zijn gegaan kan je het best heel aanvaardbaar noemen om niet ze zeggen uitstekend!
 
Reactiescore
1.089
Meest onderschatte speler:
Misterme (de nieuwe) die hadden we niet zo enorm goed verwacht.

Dit vind ik heel erg overdreven.

Er waren amper serieuze aanvallen op nieuwe misterMe geweest. Wat (nacht)blitzjes, en die waren lucratief.
Turbo had geen edels, wij niet en wij moesten turbo ook niet blokeren, lennart was niet bijster actief. Ameratsu was bezig met the four horseman edelen/internen en had daardoor ook amper edels. Dus een serieuze kans om misterMe veel pijn te doen was er ook niet. Toen die er was, toen werd daar meteen gebruik van gemaakt.

En aanvallen kon misterMe sowieso niet, ze zaten constant barbarendorpen te edelen in mijn of in hun eigen stam's cluster. Nee stelde vrij weinig voor vond ik.
 
Reactiescore
496
Ik was wel actief :p
Alleen niet op de tijden dat de aanvallen eruit moesten :p
 
Reactiescore
1.089
Ik was wel actief :p
Alleen niet op de tijden dat de aanvallen eruit moesten :p

Het had gewoon geen zin om aanvallen op misterMe te zenden, want er waren amper mensen om te edelen.
 
Reactiescore
496
Das ook weer zo :p
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser51416

Guest
De beste stam speler:
Leon en Kris heb ik beide enorm veel zien doen voor de stam, deze 2 mannen verdienen het respect van iedereen in de stam.

Bedankt Jory! Zo jammer dat je niet meer speelt;(

Mooiste speler naam:
Dontqqwheniinternyou

HAHA! Ik had het je ook nooit moeten vertellen:p Stond toen nog echt op het punt om het te veranderen:D
 
Reactiescore
60
Zoals velen al weten ben ik al een tijdje gestop op Chronus maar voordat deze wereld eindigd wou ik nog wel even een laatste lijstje neerzetten dus bij deze waarschijnlijk 1 van m'n laatste posten:)

Mooiste actie van de wereld:

Het begin van het eind was mooi, de aanval op Igranka. Heb destijds leuk samen kunnen werken met Mark en Bore.
Grappige was dat Bore en ik eigenlijk voor een andere target wouden gaan alleen die was geblokt dus gooide we alle clears maar gewoon op Igranka.

Jammer dat je bent gestopt, maar dat laatste ben ik het zeker mee eens. Was een zeer vermakelijk weekje :)
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik heel erg overdreven.

Er waren amper serieuze aanvallen op nieuwe misterMe geweest. Wat (nacht)blitzjes, en die waren lucratief.
Turbo had geen edels, wij niet en wij moesten turbo ook niet blokeren, lennart was niet bijster actief. Ameratsu was bezig met the four horseman edelen/internen en had daardoor ook amper edels. Dus een serieuze kans om misterMe veel pijn te doen was er ook niet. Toen die er was, toen werd daar meteen gebruik van gemaakt.

En aanvallen kon misterMe sowieso niet, ze zaten constant barbarendorpen te edelen in mijn of in hun eigen stam's cluster. Nee stelde vrij weinig voor vond ik.

Mhah ze hebben het toch wel lang zat volgehouden hoor imo, als een van de enige choice accounts die dergelijke aanvallen kregen. Sure, ze nobelden BBs en deden offensief niet veel, maar op defensief vllak deden ze het voortreffelijk, tot het hen teveel werd althans. :)

Voor de rest ben ik het wel redelijk eens met dat lijstje.

/Aus out
 
Reactiescore
1.089
Mhah ze hebben het toch wel lang zat volgehouden hoor imo, als een van de enige choice accounts die dergelijke aanvallen kregen. Sure, ze nobelden BBs en deden offensief niet veel, maar op defensief vllak deden ze het voortreffelijk, tot het hen teveel werd althans. :)

Voor de rest ben ik het wel redelijk eens met dat lijstje.

Dat ze het lang hebben volgehouden (relatief) ben ik wel mee eens. Maar ik ben het totaal niet mee eens dat dat lag aan hun defensieve kwaliteiten, want dat is gewoon niet waar.

Eind maart was die succesvolle massa, toen begonnen de aanvallen, waarin veel werd verloren bij hun. Half april hebben the four horseman en jij nog een pak dorpen gepakt, omdat ik geen edels had, ivm backstab van mijn oude mb. in mei werd tfh eerst zelf aangevallen, met dorp verlies. Toen vonden backstab van levi plaats, RELLEN ging naar Choice kant, en kwam nieuwe speler op misterMe en werden alle bb dorpen (ook in ons cluster) geedeld dooor MisterMe.
En zijn wij ons cluster als een gek gaan dichten; bb dorpen en RELLEN spelers. Dus we hadden 0 edels.
Toen pas begonnen turbo (0 edels) en la kouchov ook een klein frontje te krijgen, en moest the ameratsu nog eerst tfh internen voordat ze front kregen (ook 0 edels).

En toen in juni toen iedereen nieuwe edels hadden, werd een aanval gedaan wat misterMe wederom weer veel dorpen koste, (daarna aanval op fluffy, ook veel dorp verlies) en vervolgens een aanval in juli de genadeklap voor misterMe.

Dus behalve dat ze het account slechts amper overeind konden houden, met mega veel dorpverlies, hebben ze op de aanvallen nooit een antwoord gehad. Dus ik weet niet waar dat fabeltje vandaan komt dat ze 'vortreffelijk' gedeffed hebben, want dat is gewoon niet zo.
 
Bovenaan