DeletedUser65921
Guest
Noah je noemt niet eens Dontqq
HAHAHAHA ik ga stuk van het lachen , nee
Dan had je dus ook niet je muil hoeven opentrekken redeneer ik maar zo
Beste speler:
Ik heb veel respect voor Team Raving George. heeft deze wereld veel onder aanval gelegen maar is nooit gebroken. Dat is zeker een compliment.
De beste stam speler:
Raving George. De andere buurman kan hier natuurlijk niet ontbreken. Ik denk dat we samen de tegenstand moeilijk hebben gemaakt.
Meest overschatte speler:
Ben persoonlijk van mening dat Raving hier hoort te staan. Dit gezegd Wouter vind ik een kwalitatief enorm sterke speler (beetje lui clears op mijn dorpen dodgen he..) Mats erg actief maar verdedigend iets minder.
Ik zie namelijk veel mensen ze als defensieve goden neerzetten maar had zelf het idee dat het wat minder gesteld was daar.
Dus kortom wel goede spelers maar niet hoe ze momenteel worden neergezet.
Meest onderschatte speler:
Misterme (de nieuwe) die hadden we niet zo enorm goed verwacht.
Ik was wel actief
Alleen niet op de tijden dat de aanvallen eruit moesten
Das ook weer zo
De beste stam speler:
Leon en Kris heb ik beide enorm veel zien doen voor de stam, deze 2 mannen verdienen het respect van iedereen in de stam.
Mooiste speler naam:
Dontqqwheniinternyou
Zoals velen al weten ben ik al een tijdje gestop op Chronus maar voordat deze wereld eindigd wou ik nog wel even een laatste lijstje neerzetten dus bij deze waarschijnlijk 1 van m'n laatste posten
Mooiste actie van de wereld:
Het begin van het eind was mooi, de aanval op Igranka. Heb destijds leuk samen kunnen werken met Mark en Bore.
Grappige was dat Bore en ik eigenlijk voor een andere target wouden gaan alleen die was geblokt dus gooide we alle clears maar gewoon op Igranka.
Bedankt Jory! Zo jammer dat je niet meer speelt;(
HAHA! Ik had het je ook nooit moeten vertellen Stond toen nog echt op het punt om het te veranderen
Dit vind ik heel erg overdreven.
Er waren amper serieuze aanvallen op nieuwe misterMe geweest. Wat (nacht)blitzjes, en die waren lucratief.
Turbo had geen edels, wij niet en wij moesten turbo ook niet blokeren, lennart was niet bijster actief. Ameratsu was bezig met the four horseman edelen/internen en had daardoor ook amper edels. Dus een serieuze kans om misterMe veel pijn te doen was er ook niet. Toen die er was, toen werd daar meteen gebruik van gemaakt.
En aanvallen kon misterMe sowieso niet, ze zaten constant barbarendorpen te edelen in mijn of in hun eigen stam's cluster. Nee stelde vrij weinig voor vond ik.
Mhah ze hebben het toch wel lang zat volgehouden hoor imo, als een van de enige choice accounts die dergelijke aanvallen kregen. Sure, ze nobelden BBs en deden offensief niet veel, maar op defensief vllak deden ze het voortreffelijk, tot het hen teveel werd althans.
Voor de rest ben ik het wel redelijk eens met dat lijstje.