Golden Awards

DeletedUser66265

Guest
Hij heeft in ieder geval een betere reputatie dan jij.

Dat klopt inderdaad, stukken beter zelfs!

Maar dan mag je er niet meer tegen in gaan?
Dan is hij almighty door zijn billenlikkers?

Ik zeg ook niet dat ik beter dan hem ben, alleen word hij te veel opgehemeld en daar ga ik tegen in;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat klopt inderdaad, stukken beter zelfs!

Maar dan mag je er niet meer tegen in gaan?
Dan is hij almighty door zijn billenlikkers?

Ik zeg ook niet dat ik beter dan hem ben, alleen word hij te veel opgehemeld en daar ga ik tegen in;)

In welke zin word ik gebillenlikt en opgehemeld. Ik ben maar liefst 3x door paar aardige stamgenoten bij de golden awards gezegd.

En dan ga jij er tegen in door hij valt wel door de mand en hij loopt wel achterstand op zonder reden te geven, maw je doelt erop dat je ons ronduit noobs vind.

Geef de volgende keer dat een post waarin je wel onderbouwd. DAT is p&P, niet het moddergegooi wat jij doet.

Ik ga weer naar deles (NL debatteren voor een cijfer), opwarmertje dit dus ^^
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij heeft in ieder geval een betere reputatie dan jij.



Wat zie jij als eind, totdat je opgeedeld hebt, of het moment dat je maar niet word aangevallen en het zo saai is.

lol:p

Ja ligt eraan natuurlijk. Het kan zijn door aanvallen en alles verliezen dan stoppen als 1 team. Of idd doordat het team geen motivatie heeft om te stoppen.

Doe ik ook als ik daar de kans toe vind ;). Zolang mensen niet alle feiten weten wanneer en waarom ik stop kan jedaar niet goed over oordelen imo.

Helemaal mee eens daarom zeg ik nu bewijs ons het tegendeel hier;)
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt inderdaad, stukken beter zelfs!

Maar dan mag je er niet meer tegen in gaan?
Dan is hij almighty door zijn billenlikkers?

Ik zeg ook niet dat ik beter dan hem ben, alleen word hij te veel opgehemeld en daar ga ik tegen in;)

Billenlikken? Wil jij graag ook opgehemeld worden,, offf......?
 

DeletedUser66265

Guest
In welke zin word ik gebillenlikt en opgehemeld. Ik ben maar liefst 3x door paar aardige stamgenoten bij de golden awards gezegd.

En dan ga jij er tegen in door hij valt wel door de mand en hij loopt wel achterstand op zonder reden te geven, maw je doelt erop dat je ons ronduit noobs vind.

Geef de volgende keer dat een post waarin je wel onderbouwd. DAT is p&P, niet het moddergegooi wat jij doet.

Ik ga weer naar deles (NL debatteren voor een cijfer), opwarmertje dit dus ^^

Daar heb je het al;)

Laat maar horen wat voor cijfer je ervoor kreeg.

Billenlikken? Wil jij graag ook opgehemeld worden,, offf......?
Alstjeblieft niet zeg, alleen door jou:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij weet ook dat W29 niet telt, R. heeft Ultimate revenge daar helemaal naar de zak geholpen, konden we niks aan doen.

Ow ja die epo The rolling stones bedoel je? Sorry mijn fout dan:eek:
 
Reactiescore
2.039
Ten eerste dank aan degene die mij in hun lijstje hebben gezet.

Aan de haters, laten we voorop zetten dat ik mijzelf niet als beste speler benoem,verre van dat.Een goeie starter zou ik mezelf willen noemen, maar meer ook niet.

Het zijn dan ook vooral stamgenoten die me zo betitelen en ik dank hen voor dat getuig van vertrouwen van hen naar mij.
Laat iig zien dat we miss meer een stam zijn dan sommige van jullie vermoeden.

Laat ik het even duidelijk maken: ik ben helemaal niet op jullie aan het haten. Ik vind alleen dat jullie vrij hard overschat worden, en het ook uitermate frappant dat wanneer er toch wel een flink aantal spelers op deze wereld rondlopen die gewoon beter zijn, jullie accountje als beste speler(s) gezet wordt. Dat slaat namelijk gewoon nergens op.

Bovendien is het niet zo omdat leden van een stam elkaar ophemelen, dat dit hen maar een goede stam maakt.

Dat van goeie speler fatality punt vond ik idd ook even grappig. :p (niets persoonlijks he S. :D)
 

DeletedUser66265

Guest
Laat ik het even duidelijk maken: ik ben helemaal niet op jullie aan het haten. Ik vind alleen dat jullie vrij hard overschat worden, en het ook uitermate frappant dat wanneer er toch wel een flink aantal spelers op deze wereld rondlopen die gewoon beter zijn, jullie accountje als beste speler(s) gezet wordt. Dat slaat namelijk gewoon nergens op.

Bovendien is het niet zo omdat leden van een stam elkaar ophemelen, dat dit hen maar een goede stam maakt.

Dat van goeie speler fatality punt vond ik idd ook even grappig. :p (niets persoonlijks he S. :D)

en dat bedoelde ik dus...
 

DeletedUser48745

Guest
Laat ik het even duidelijk maken: ik ben helemaal niet op jullie aan het haten. Ik vind alleen dat jullie vrij hard overschat worden, en het ook uitermate frappant dat wanneer er toch wel een flink aantal spelers op deze wereld rondlopen die gewoon beter zijn, jullie accountje als beste speler(s) gezet wordt. Dat slaat namelijk gewoon nergens op.

Bovendien is het niet zo omdat leden van een stam elkaar ophemelen, dat dit hen maar een goede stam maakt.

Dat van goeie speler fatality punt vond ik idd ook even grappig. :p (niets persoonlijks he S. :D)

Mijn goede tijden zijn voorbij, pensioen zullen we het nu maar noemen :D
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het even duidelijk maken: ik ben helemaal niet op jullie aan het haten. Ik vind alleen dat jullie vrij hard overschat worden, en het ook uitermate frappant dat wanneer er toch wel een flink aantal spelers op deze wereld rondlopen die gewoon beter zijn, jullie accountje als beste speler(s) gezet wordt. Dat slaat namelijk gewoon nergens op.

Bovendien is het niet zo omdat leden van een stam elkaar ophemelen, dat dit hen maar een goede stam maakt.

Dat van goeie speler fatality punt vond ik idd ook even grappig. :p (niets persoonlijks he S. :D)

Ten eerste zullen veel van die spelers anoniem spelen, (nog) niet in de schijnwerpers staan op het AF, en dus simpelweg minder als 'beste spelers' neergezet worden omdat er bij velen niet bekend is om welk account/spelers het überhaupt gaat. De spelers die dit wel weten, begrijpen dat ze de spelers die anoniem spelen en beter bezig zijn dan Calamus, hier beter niet kunnen noemen, omdat die spelers (of het account) juist dan in de schijnwerper komt, iets wat over het algemeen wordt geprobeerd te voorkomen door anoniem te spelen.

Ten tweede vind ik het ook wel logisch dat je je stamleden eerder hier neerzet, vriendjespolitiek komt nou eenmaal overal terug. Daarbij is het ook lastig voor velen hier eerlijk toe te geven dat je vijand/concurrent/etc. beter is dan jij.

Ik snap dat je het frappant vindt, ik ga er ook in mee, maar het is vrij verklaarbaar.
 
Reactiescore
2.039
Tuurlijk is het verklaarbaar, maar het moet niet raar gevonden worden als ik daar kritiek op heb.
Bovendien klopt dat wat jij zegt niet 100%, aangezien forum accounts niet gelinkt zijn aan igm accounts. Als je wel weet wie er op As.ilaydying speelt (zoals iedereen ondertussen wel doet) en ondertussen hier mensen ziet posten als TEAO, valmont, spamoholic ed. dan weet je gewoon dat die mensen beter zijn, of ze nou hun accountnaam bekend hebben gemaakt of niet. Er staat in de beschrijving namelijk niet dat het een igm account moet zijn wat je er neer zet.
 

DeletedUser

Guest
Kan me wel doodlachen om die Surangama Sutra met al z'n ex-accountjes, hoe lang wil je het op Wereld 32 gaan volhouden? :D:D:D

Overigens, behalve het feit dat ik niet eens speel, heb ik op elk ex-account langer dan een jaar gespeeld, muv Find Anger, nou het leek me vrij duidelijk waarom ik daar quitte. Ik had door kunnen gaan, account gaat nog steeds prima, en muv Fluorescent, dat had andere redenen waarover ik hier niet ga uitwijden. En misschien op FarmRun en Ragna maandje of 8-10, net geen jaar.

Dus niet bepaald een opgever, maarja, bazelen zonder kennis is makkelijk hé :D

Tuurlijk is het verklaarbaar, maar het moet niet raar gevonden worden als ik daar kritiek op heb.
Bovendien klopt dat wat jij zegt niet 100%, aangezien forum accounts niet gelinkt zijn aan igm accounts. Als je wel weet wie er op As.ilaydying speelt (zoals iedereen ondertussen wel doet) en ondertussen hier mensen ziet posten als TEAO, valmont, spamoholic ed. dan weet je gewoon dat die mensen beter zijn, of ze nou hun accountnaam bekend hebben gemaakt of niet. Er staat in de beschrijving namelijk niet dat het een igm account moet zijn wat je er neer zet.

Echter is het wel wereld 32, en zou het dus vrij logisch zijn om het over de beste spelers van wereld 32 te hebben:p? Voor het zelfde geld zijn TEAO, Valmont etc. helemaal niet gestart(toevallig het eerste voorbeeld wel).
 

DeletedUser48745

Guest
Overigens, behalve het feit dat ik niet eens speel, heb ik op elk ex-account langer dan een jaar gespeeld, muv Find Anger, nou het leek me vrij duidelijk waarom ik daar quitte. Ik had door kunnen gaan, account gaat nog steeds prima, en muv Fluorescent, dat had andere redenen waarover ik hier niet ga uitwijden. En misschien op FarmRun en Ragna maandje of 8-10, net geen jaar.

Dus niet bepaald een opgever, maarja, bazelen zonder kennis is makkelijk hé :D



Echter is het wel wereld 32, en zou het dus vrij logisch zijn om het over de beste spelers van wereld 32 te hebben:p? Voor het zelfde geld zijn TEAO, Valmont etc. helemaal niet gestart(toevallig het eerste voorbeeld wel).

Tja, sommige mensen weten gewoon van meer mensen waar zij spelen, jij nu dus niet :p
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk is het verklaarbaar, maar het moet niet raar gevonden worden als ik daar kritiek op heb.
Bovendien klopt dat wat jij zegt niet 100%, aangezien forum accounts niet gelinkt zijn aan igm accounts. Als je wel weet wie er op As.ilaydying speelt (zoals iedereen ondertussen wel doet) en ondertussen hier mensen ziet posten als TEAO, valmont, spamoholic ed. dan weet je gewoon dat die mensen beter zijn, of ze nou hun accountnaam bekend hebben gemaakt of niet. Er staat in de beschrijving namelijk niet dat het een igm account moet zijn wat je er neer zet.

Jij loopt te veel achter iedereen aan, dat merk je wel onmid. Wij hebben toch niet gevraagd om in een lijstje te staan, en dat maakt me overigens ook niet uit, iets zoals 'de beste' bestaat niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, sommige mensen weten gewoon van meer mensen waar zij spelen, jij nu dus niet :p

Ik ook hoor, maar dat doet er in deze discussie helemaal niet toe:p. En ik denk ook niet dat zij er blij mee zijn als ik hier ga rondslingeren waar ze spelen, ze spelen namelijk niet voor niets anoniem :eek:
 
Bovenaan